Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

34 minutes ago, tomash said:

tako med brati. A je ta Mt09 Tracer taprav motor al ne. Če bi kolebal med Tiger 800 in to Yamaho, kaj bi izbrali?

Mas pa zaresno dilemo. :unsure: crossrunnerco?

 

Pelu sm tigra 1050 in tracerja. Sej sm ze nekje napisal, od tigra pricakoval vec od tracerja manj. Zlajfi so na jamahi bols. Je pa manjsa. Motor se mi je zdel bol poskocn, ne vem a je blo to na racun krajsih brzin? Nism bil dost pozorn. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, skalar36 pravi:

Kmet2, še dobr, da te ne jemlemo resn, glede na to da maš 2 KTM-a pa 1ga Ducatija. :slap:

Baje, da je Triumph težaven motor, kar se tiče servisiranja-no to sem prebral na MS.

Yamaha je čist super motor. Največ težav z trejserjem imajo tisti, ki trejserja nimajo. Vsakič ko se zapeljem z njim mam en ogromen :D na obrazu. Zaenkrat zadovoljen. Naredu točno 10 k km od marca, nobenit težav. Seveda če bi imel dost dnara bi raje vzel XR-ja. Ali pa Aprillio 1200 caponord... 

Sej te razumem , ko zamenjaš Versysa za Tracera se ti zdi ooogromen korak naprej ...........:D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 minutes ago, Kmet2 said:

Sej te razumem , ko zamenjaš Versysa za Tracera se ti zdi ooogromen korak naprej ...........:D

Nope. Ravno obratno...spet mal gledam proti versysu...:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Kmet2 pravi:

Sej te razumem , ko zamenjaš Versysa za Tracera se ti zdi ooogromen korak naprej ...........:D

razen zmogljivejšega agregata, ki je itak premočen, ni nič drugače, versač je celo lepše vodljiv v ovinkik in udobnejši

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, Snecer pravi:

razen zmogljivejšega agregata, ki je itak premočen, ni nič drugače, versač je celo lepše vodljiv v ovinkik in udobnejši

 

 

Se strinjam z vsem , razen s premočnim agregatom , nč ni premočen , ravno pravšnji je !

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislil sem na "višek" moči oziroma zalogo, ki jo ima in jo težko izkoristiš.

Glede ročice gasa pa nisem opazil nič nenavadnega, lepo dozira in je obrat primeren.

Menjalnik bp, mekan in natančen. Vibracij nekih posebnih ni, tu pa tam malo zadrhti.

Prva stvar, ki bi jo jaz menjal pa so stopalke, tiste palčke sodijo na cestaka, ne pa na tak versatile motor :) in morebiti sedež.

Malo individualizacije pa maš fajn touring motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

Mislil sem na "višek" moči oziroma zalogo, ki jo ima in jo težko izkoristiš.

Glede ročice gasa pa nisem opazil nič nenavadnega, lepo dozira in je obrat primeren.

Menjalnik bp, mekan in natančen. Vibracij nekih posebnih ni, tu pa tam malo zadrhti.

Prva stvar, ki bi jo jaz menjal pa so stopalke, tiste palčke sodijo na cestaka, ne pa na tak versatile motor :) in morebiti sedež.

Malo individualizacije pa maš fajn touring motor.

Zlo težko si lepo zamenjal brez da je nekak cuknilo v agregatu .....al je bil pa sam moj model takšen , ker tudi woblal ni :cool: oz. ko si dal gas ali ga spustil sem čutil ta cuk ali ne vem kako bi se drugače izrazil ......

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mam posneto, ko v 6. prestavi pri okoli 55kmh obrnem ročico na polno (A mode)

čutiš pa "drhtenje" motorja, samo malo bolj fino kot pri dvovaljnikih

sploh ni treba kaj dosti menjavat, bil pa je že 2016 model, ki ima menda popravljeno "ročico"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se dobro spomnim je tista, ki sem jo malce peljal imela 0n-off efekt, ki ga rešiš s tem, da ročice ne zapiraš do konca. Menjalnik mi je bil qul, itak sem brez sklopke šaltal. (navzgor) Agregat, poezija, ne preveč ne premal, full elastičen. Prednji konec, ciklistika, ne preveč fajn, premehko, ven iz ovinka je silil (delno krive tut pnevmatike).

Dobro je opremljen, ma precej elektronike. Sedenje nič posebnega, itak sem vajen bolj trdih zicev.

Če tako zamižim in čez prst pogledam je dobra cena za dober in dobro opremljen moped. Če wobla (nism testiral) se pa tut da mal poigrat z vzmetenjem, pa zadevo umirit.

Ab ga mel: ne, premau čustev zame. :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, še dve pomanjkljivosti z prikazovalnikom .. 1. merilec goriva .. do polovice rezervarja kaže, da je poln .. potem pa nekako neenakomerno padajo one črtice (mislim, da so še 3-je segmenti) .. dokler se tega ne navadiš, zna bit po kakšnih rovtah malo .... bom prišel, al ne bom prišel .. 2. desni del lcd displaya (tisti, ki prikazuje trip podatke) je občutljiv na sonce, in sicer počrni ob nekajurni izpostavljenosti močnem soncu .. ko sem prvič videl me je ... med vožnjo se mi ni zgodilo, samo ko je bil parkiran direktno na soncu ..

aja, pod sedež sem pa uspešno spravil: prvo pomoč, set za popravilo pnevmatike z plinom in varnostni jopič ..

 

Popravljeno . Popravil Texo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DL650 pravi:

Agregat od Tja bi morali namontirat na TDMko ... sanjska kombinacija.

TDM nima slabega agregata, nasprotno, meni se zdi zelo  dober.

Mi pa ta segment motorjev ni všeč, na enduro motorjih je več udobja. TDM, Tracer, Versys, XR...tudi, če so dobri motorji, se na njih ne počutim ok. Naj bi bili za najširšo množico, verjetno pa večina na njih nekaj pogreša, zato toliko pomislekov, po moje. Od Yamahe bi bili zame obe tenerejki, vem, da bi bil z obema zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je tolk govora o tem woblalalanju, a je kdo o tem že pisal direktno na yamaho? Predvidevam da ne. Zakaj nebi nekdo glede na problem nekaj spisal in posnel ter poslal to japan?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, Danilo D said:

Ker je tolk govora o tem woblalalanju, a je kdo o tem že pisal direktno na yamaho? Predvidevam da ne. Zakaj nebi nekdo glede na problem nekaj spisal in posnel ter poslal to japan?

Hm, mogoče zato, ker lastniki nimamo teh težav, oziroma jih "zanemarimo"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, skalar36 pravi:

Hm, mogoče zato, ker lastniki nimamo teh težav, oziroma jih "zanemarimo"?

Jih morate ignorirat, ker ste plačal.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, gsxf750 said:

Jih morate ignorirat, ker ste plačal.

No to sem mislu...sam nism znou povedat...

Popravljeno . Popravil skalar36
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Danilo D pravi:

Ker je tolk govora o tem woblalalanju, a je kdo o tem že pisal direktno na yamaho? Predvidevam da ne. Zakaj nebi nekdo glede na problem nekaj spisal in posnel ter poslal to japan?

Mislim, da Yamaha za to že ve. Drugače si neznam razlagati zakaj so ji za severno Ameriško tržišče elektronsko omejili najvišjo končno hitrost na 115 mph.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

35 minutes ago, Andrejcer said:

Glede na to, da nas je zdaj že nekaj "woblekov" v radiusu cca. 50km, bi se lahko kdaj dobili na kavi. 

Danes sem peljal Ptuj- Ormož-Ljutomer- Radenci- Bad Radgona, Cmureck, Lenart Ptuj :D

Res bi lahko imeli "krizne" sestanke :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!