Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

pred 42 minutami, skalar36 pravi:

Jaz vidim rešitev v vožnji v okvirih omejitev, oziroma rahlega odstopanja navzgor.  Ta rešitev je ugodna tudi za mojo denarnico...:D

:lol1: :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa moja ni woblala, ker preden bi s tako natovorjeno dosegel 180 + km/h, bi prej z nje že kaj odpalo ... :OK:

fazer.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prikolice, razen tiste na zadnjem sedežu :OK: , z mopedom na cesti še nisem videl, ima pa tista prikolica na zadnjem sedežu večje potrebe za imeti s sabo, kakor voznik ... :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, Andrejcer pravi:

Rešitev bi bila mogoče povečanje medosne razdalje za kakšen centimeter in rahlo spustiti prednje vilice.

V križih se da spredaj motor spustit za par mm brez kakega posebnega truda. A to je kdo probal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sem zx10 spustil odspredaj v krizih za par mm,pri menjavah smeri in ovinkih do 150 se pelje lahko kot kaka 125 tka,nad 230 rata nestabilen samo da se malo prevec nazaj usedes..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, skalar36 pravi:

Jaz vidim rešitev v vožnji v okvirih omejitev, oziroma rahlega odstopanja navzgor.  Ta rešitev je ugodna tudi za mojo denarnico...:D

Moja izkušnja iz 2,5 urnega testa (v dvoje, zadaj 55kg) se ujema.

 

dodajanje/odvzemanje plina:

Kontrolirano mehko se je dalo peljat le v Rain mode, da je bila "luknja" v gasu manj občutna/moteča in za prehitevanja trenutni preklop v sport mode.

 

Veterna zaščita:

je podobna GS-ovi in novi AfricaTwin (slabša od Tracerja že pri 90kmh sem moral zapret vizir na S2 :-( )  Tracer: vizir sem moral zapret pri 100kmh+,  pri 120_130 pa burja enkrat z ene in zatem z druge strani. Ducati Hyperstrada (939) nižja "šipca" - turbulenc se ne spominjam, S2 sama zapre vizir pri ca 140kmh, test je šel do 195kmh (nakratko ob formiranju kolone (račke))

očitno generalni problem pokončno sedečnežev.

 

sedež:  po 1h vožnje sem moral na prisilno pavzo, rob sedeža pritiska v stegno :-(

 

agregat: poezija, če ne bi bilo problema z grobo luknjo pri dodajanju/odvzemanju plina. Je potrebno res dodat še vsaj 4000 eur, da tega problema ni (XR, GS, Africa, Monster 1200 (solidno a ne povsem brez), ...)

 

povzetek:

zaradi grobe luknje v gasu (upravljanje vbrizga), veterne ne zaščite (sem zračen tip in v poletni vročini ne gre brez odpiranja čelade/vizirja) in ne sigurnega prednjega dela pri vstopanju in vožnji skozi ovinek (na hitro sem poizkusil nastavit, žal ni bilo več časa za resnejšo nastavitev) ne razmišljam, da bi morebit prišel v garažo. 21let star Suzuki RF900R (tipa grand turizmo z na pol naprej nagnjenim trupom a kliponi nad križem) se pelje lepše.

Popravljeno . Popravil gsxf750
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Hytech pravi:

Na mt09 2015+ so naredili reflash računalnika,da ne cuka več. A na tracerjih pa ne al kako? Aja kater letnik imaš 2014? 

testni motor od KMC, predvidevam 2016, imel je slabih 10.000km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, jskrablin pravi:

V križih se da spredaj motor spustit za par mm brez kakega posebnega truda. A to je kdo probal?

Če motor spustiš v križih, izboljšaš zavijanje motorja ( motor lažje "pade v nagib) na račun stabilnosti pri višjih hitrostih. Pri motorju, ki ima že tako težave s stabilnostjo pri višjih hitostih bi s tem v večini primerov samo poslabšal situacijo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, brutal pravi:

Če motor spustiš v križih, izboljšaš zavijanje motorja ( motor lažje "pade v nagib) na račun stabilnosti pri višjih hitrostih. Pri motorju, ki ima že tako težave s stabilnostjo pri višjih hitostih bi s tem v večini primerov samo poslabšal situacijo.

 

Ene teorije v tej temi govorijo o tem, da naj bi bil razlog za nestabilnost oz wooblanje premalo teže na prvem kolesu (Npr. da si zaradi aftermarket vizirja nagnjen manj naprej, posledično manj obremenjen prvi del, sledi wooblanje...). K temu recimo na nek način pritrjuje tudi to, da sodeč po tistih Youtube posnetkih pride prej do opletanja pri močnem pospeševanju (tudi tu je prvo kolo bolj razbremenjeno, napram navadnem pospeševanju, kjer težave ni oz je manjša..)

Ne bi v tem primeru znižanje motorja v vilicah pomagalo kljub temu, da načeloma velja, da gre ta poseg na račun stabilnosti pri velikih hitrostih? Spuščen motor spredaj ima več teže na prednjem kolesu. In če je ravno pomanjkanje teže na prednjem kolesu vzrok za neko težavo (kot to namiguje več teorij), potem bi znižanje motorja spredaj po logiki moralo delovati v smeri zmanjšanja problemov..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preveč posedanja zadaj ob pospeševanju reši povišanje kompresije zadaj (če je nastavljivo in v prvem delu hoda, dočim v drugem delu trša vzmet) in upočasnitev rebounda spredaj (če je nastavljivo).

Popravljeno . Popravil gsxf750
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo razmišlanje. Sam sicer Tracerja nisem vozil, sem vozil pa naked MT09. To je ena dvoživka, lahko sediš klasično pokončno, lahko sediš zelo naprej, ter nagnjen naprej, nekak supermoto/motokross položaj. In morda je res finta v tem, da na Tracerju sediš bolj nazaj in pokončno/turistično, kar ima za posledico manj obremenjeno prvo kolo. Morda bi bilo bolje sedeti in voziti bolj v supermoto položaju ampak potem se izgubi vso udobje potovalnega motocikla.

Kolker je navaden kr dober motor, so kle zadeve zašuštrali do kraja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva je bolj ali manj enostavna, saj ko se voziš turistično sta položaj in hitrost tudi turistična, ko se pa voziš adenalinsko pa položaj temu primerno korigiraš. Jaz se v slednjem primeru nagnen in vsedem bolj naprej in če po resnici povem, mi tako tudi paše. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Andrejcer pravi:

Zadeva je bolj ali manj enostavna, saj ko se voziš turistično sta položaj in hitrost tudi turistična, ko se pa voziš adenalinsko pa položaj temu primerno korigiraš. Jaz se v slednjem primeru nagnen in vsedem bolj naprej in če po resnici povem, mi tako tudi paše. :)

Kako pa je pri tvojem z odzivanjem na premik ročice plina? Na testnem je bilo pri precej grobo, velika luknja, kot pri vplinjačih s premalo napetimi zajlami in meni moteče. 

Sredi hitrega ovinka je prilagajanje sunkovito in podira ravnotežje motorju!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, jskrablin pravi:

V križih se da spredaj motor spustit za par mm brez kakega posebnega truda. A to je kdo probal?

Jaz sem ga spustil za 3.9 cm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, gsxf750 said:

Kako pa je pri tvojem z odzivanjem na premik ročice plina? Na testnem je bilo pri precej grobo, velika luknja, kot pri vplinjačih s premalo napetimi zajlami in meni moteče. 

Sredi hitrega ovinka je prilagajanje sunkovito in podira ravnotežje motorju!

Jaz sem cist na zacetku tudi tako cutil, ta on/off je bil izrazit .. sedaj pa tega ni vec, verjetno sem se navadil in je zapestje bolj prilagojeno na to .. razen v A nacinu, tisto pa ni za nikamor .. ;)

4 hours ago, perry said:

A je kaksna bistvena razlika med 2016 in 2015?  Razen barv in zunanjih malenkosti...

2015 ima vijak za izpust olja cist spodaj in ga lahko s čim zahaklas in odtrgas spodnji del korita - pri lezenju z plocnika recimo ali kaj podobnega .. 2016 ima vijak ob strani .. to je edina razlika med 2015 in 2016 ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, tomash pravi:

tako med brati. A je ta Mt09 Tracer taprav motor al ne. Če bi kolebal med Tiger 800 in to Yamaho, kaj bi izbrali?

Osebno sem vozil oba ...brez razmišljanja Tiger 800!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Matej207 pravi:

Ker? :) 

Boljša vetrna zaščita ,boljša ergonomija in meni tudi ciklistika , ker sem visok skoraj 190 in imam 110kg in sem na Traceru kot na toriju , ker ne wobla :P  ker se rad večkrat zapeljem tudi na makedam , ker mi ima tiger lepši oz. mehejši prenos moči na zadnje kolo,krajši enduro menjalnik ker ima veliko boljši sedež in nimaš po 400km mravljinčaste riti , pa nisem ravno kratkoprogaš ,sem navajen na dan potegnit tudi do jurčka km ,ker ker ,ker ...........so pa to seveda individualna opažanja , ki jih vsak vidi oz. dojema drugače ....kot sem napisal JAZ ne bi tudi pomišljal :cool:

P.S. morem pa povdarit ,da je tracer za ta denar dober in soliden motor !

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet2, še dobr, da te ne jemlemo resn, glede na to da maš 2 KTM-a pa 1ga Ducatija. :slap:

Baje, da je Triumph težaven motor, kar se tiče servisiranja-no to sem prebral na MS.

Yamaha je čist super motor. Največ težav z trejserjem imajo tisti, ki trejserja nimajo. Vsakič ko se zapeljem z njim mam en ogromen :D na obrazu. Zaenkrat zadovoljen. Naredu točno 10 k km od marca, nobenit težav. Seveda če bi imel dost dnara bi raje vzel XR-ja. Ali pa Aprillio 1200 caponord... 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!