Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
  Ob 4. 12. 2016 ob 16:43, vandrovec pravi:

Pa nič, na trgu je dovolj rabljenih moociklov. Jurja manj sem dal za GS-a z Wilbers vzmetenjem in novo sklopko.

Da o udobju in izgledu ne debatiramo...

Expand  

1 leto starega, s 14.000 prevoženimi km in še pod tovarniško garancijo? ;)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ima kdo "podaljšana" ogledala? :)

 

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
  Ob 4. 12. 2016 ob 21:59, Matej207 pravi:

ima kdo "podaljšana" ogledala? :)

Expand  

ne še .. pa bi bilo dobro kaj poiskat .. maš kaj nagledano?

Objavljeno (popravljeno)

kot kaže, scottoilerjev rezervarček paše pod ono plastiko zraven voznikovega sedeža .. tu in tu ..

  Ob 6. 12. 2016 ob 10:06, Matej207 pravi:

Prva varianta mi še nekako "sede"... druga je malo hecna... 

Zaščito za "radiator" sem tud gledal, sam... vse so preveč "vpadljive" 

Sem pa gps holder naročil.. tak da bo slika tam čez 2 tedna kak bo zgledalo :)

"santa" prinese :D

Expand  

ja, prva definitivno boljša .. cena tudi .. :P;)

Popravljeno . Popravil Texo
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Skalar dam ti Shiverco, ki si jo itak po tihem želiš + 3k zravn za servise! Deal?:)

Objavljeno
  Ob 6. 12. 2016 ob 20:57, otim pravi:

Skalar dam ti Shiverco, ki si jo itak po tihem želiš + 3k zravn za servise! Deal?:)

Expand  

Še, še, še...dej še kej za počez...

Objavljeno

Tako, informativno, wilbers modri feder zadaj ni "yamaha blue" odtenek, bolj na turkizno modro vleče .. če kdo razmišlja kaj v tej smeri ..

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Na koncu bote še ugotovil, da je potrebno sm feder pihnt v pravi RAL, pa ne bo nč več woblalalalo :lol1:

  • Všeč mi je 5
Objavljeno (popravljeno)
  Ob 9. 12. 2016 ob 14:13, Matej207 pravi:

Ti maš? :D

Expand  

Da ..

IMG_20161130_111947.jpg

aja, še to .. wilbers ima ravno obratno kot original nastavitve za preload in rebound .. na wilbersu je rebound spodaj, preload pa zgoraj, torej ne prideš tako enostavno zraven niti z c-spannerjem .. toplo priporočam dokup hidravličnega spannerja, če bo dosti spreminjanja nastavitev .. rebound je pa enostavno oziroma lepo dostopno ..

Popravljeno . Popravil Texo
  • Všeč mi je 4
Objavljeno

Kdaj boma "probala"? a bo jutr kaj lepo vreme? :D

Objavljeno
  Ob 9. 12. 2016 ob 14:34, Texo pravi:

Da ..

IMG_20161130_111947.jpg

aja, še to .. wilbers ima ravno obratno kot original nastavitve za preload in rebound .. na wilbersu je rebound spodaj, preload pa zgoraj, torej ne prideš tako enostavno zraven niti z c-spannerjem .. toplo priporočam dokup hidravličnega spannerja, če bo dosti spreminjanja nastavitev .. rebound je pa enostavno oziroma lepo dostopno ..

Expand  

to si verjetno spoznal po "zgrešenem" nakupu :) razen če imaš kolešček, kar je edino smiselno pri kombinirani vožnji solo, duo, roba...

ne boš nič napisal, kakšna razlika je med vožnjo? ....

Objavljeno

hmm .. ni bil toliko zgrešen, sem se sicer zavedno odločil za nakup brez koleščka, ampak nisem pa pričakoval, da bo tako težko dostopno ..

glede na to, da sem od letošnjih 14.500 z tracerjem verjetno 13.000 naredil z mojo zadaj + z prtljago (kaj čem, če skoz sili zraven ;) ), ne bo potrebnih pogostih sprememb preloada, zato sem vzel brez koleščka .. se pa menda da naknadno montirati, tako da če bo potrebno (200€) .. če pa kdo pričakuje več spreminjanja nastavitev, mu toplo priporočam dokup .. mi je pa fajn, da je rebound dosegljiv z roko, bo tu verjetno več spreminjanja kot pa z preloadom ..

z tem vzmetenjem sem prevozil samo kakšnih 200km, pa še to ko sem ga peljal na "zimovanje" k tašči v toplo garažo .. ;)

tako da nekih zaključkov/rezultatov ne gre delat .. prvi vtisi so sicer ok (sem kufer naložil, da sem imel malo več skupnih kg), je teh par neravnin lepo požiral, manj posedal pri pospeševanju/zaviranju, tudi snop luči je bil bolj konstanten .. v bistvu precej drugače se obnaša, ja .. ampak za nadgradnjo sem se odločil zato, ker sem večino prevoženih km naredil pri max obremenitvi (moped rated na max 180kg), in tam sem občasno opazil kakšno pomanjkljivost originalnega vzmetenja, pri kakšnih neravninah v ((pre)hitrih) ovinkih je parkrat zaplaval .. če bi se vozil sam ali pa bi bil pero-lahka kategorija, se za upgrade verjetno nebi odločil, je original vzmetenje tudi ok in po mojem mnenju ne drži, da ga je nujno treba nadrgradit oziroma da je moped z originalnim vzmetenjem nevozen ..

kaj več pa bom lahko povedal spomladi, ko ženko več nebo tako zeblo in se bom posvetil nastavitvam/optimiziranju pri običajnem (max) loadu .. :)

  Ob 9. 12. 2016 ob 15:57, Matej207 pravi:

Kdaj boma "probala"? a bo jutr kaj lepo vreme? :D

Expand  

že "cuma" na vzdrževalcu .. ;)

zdaj samo še XT ruži naokoli in alarme budi .. ;)

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Lepo opisano. hvala

Sram te bilo :P

Veliko varnih km pa spomladi test :D

"vesel zate" :D

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Motor je končno doma. Felta pa "tastara" in ima čisto normalno uteži. Nimam več pojma...mogoče ga tudi serviserja nimata. Ne vem...

Wilbersi pa...zelo lepe črne barve zadnja vzmet...sem zadovoljen z odtenkom.

20161208_160037.jpg

  • Všeč mi je 5
Objavljeno
  Ob 13. 12. 2016 ob 9:49, skalar36 pravi:

Motor je končno doma. Felta pa "tastara" in ima čisto normalno uteži. Nimam več pojma...mogoče ga tudi serviserja nimata. Ne vem...

Wilbersi pa...zelo lepe črne barve zadnja vzmet...sem zadovoljen z odtenkom.

20161208_160037.jpg

Expand  

maš kolešček zadaj?

Objavljeno
  Ob 13. 12. 2016 ob 9:49, skalar36 pravi:

Motor je končno doma. Felta pa "tastara" in ima čisto normalno uteži. Nimam več pojma...mogoče ga tudi serviserja nimata. Ne vem...

Wilbersi pa...zelo lepe črne barve zadnja vzmet...sem zadovoljen z odtenkom.

20161208_160037.jpg

Expand  

Dej vrž mu v glavo te srebrne uteži , pa naj ti da črne .......pr men sploh ni šel iz garaže ko sem videl to sraje gor , je mogu takoj zamenjat za črne :P.......

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
  Ob 13. 12. 2016 ob 16:56, Snecer pravi:

maš kolešček zadaj?

Expand  

Mam. 180 55 r17. Rs3. A si mislu da se bom sam po prednji gumi vozil!?

 

  Ob 13. 12. 2016 ob 16:59, Kmet2 pravi:

Dej vrž mu v glavo te srebrne uteži , pa naj ti da črne .......pr men sploh ni šel iz garaže ko sem videl to sraje gor , je mogu takoj zamenjat za črne :P.......

Expand  

Wtf!? Nek se vidi razkos. Nism mev za zlate, sm pa dal srebrne.

  • Všeč mi je 6
Objavljeno

Kaj so nardil s feltno? So dal utež na notranji strani?

Objavljeno

Kao so tko uravnotezili pnevmatiko, da je potrebno manj utezi. Kaj tocno ne vem. Sem bil malo(beri fulllll) jezn k so tok casa packal celo stvar da se nismo velik pogovarjal. K bo wd-ja konc grem do kolega ki je dober vulkanizer in mehanik pa bova vse preverla in pogledala, poslikala, posnela.

Objavljeno

skalar brez zamere sam boš moral resno razmisliti kakšnim ''strokovnjakom'' zaupaš svoj motor. Prvo napadeš celo Yamaho na koncu se pa izkaže, da ti je nekdo narobe uravnotežil pnevmatiko. Upam, da se sedaj premisliš s prodajo povsem izpravnega motorja :)

 

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

"Strokovnjaka" sta zeloo poznana na slovenski moto sceni. En je clo najboljsi serviser za yamaho. Drug pa za vzmetenje. Oba sta mi zatrdila da feltna ni ok. Zdej so jo pa kao z utezmi uredil. Pelu se se nisem. Voznja bo sele pokazala ce je ok.

Nisem jaz napadel yamahe mi je uradni serviser zagotovil, da bi tako feltno morali reklamirati. Ce nebi jaz zahteval oziroma popizdil, da se mi motor vrne, bi motor se vedno visel v mehanicni. Eni pac hodjo na morje pozimi.

"Strokovnjaka" sta zeloo poznana na slovenski moto sceni. En je clo najboljsi serviser za yamaho. Drug pa za vzmetenje. Oba sta mi zatrdila da feltna ni ok. Zdej so jo pa kao z utezmi uredil. Pelu se se nisem. Voznja bo sele pokazala ce je ok.

Nisem jaz napadel yamahe mi je uradni serviser zagotovil, da bi tako feltno morali reklamirati. Ce nebi jaz zahteval oziroma popizdil, da se mi motor vrne, bi motor se vedno visel v mehanicni. Eni pac hodjo na morje pozimi.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Če je res kriva feltna jo je najbolje pogledati na centriranju brez pnevmatike in ventila.

Če je slabo uravnotežena, kriva..... sledi reklamacija. Najbolj verjetno, da je vzrok v gumi ali nepravilni montaži.

 

Pri meni je bilo vedno narobe pri nepravilni montaži....narobe zmontirano (postrani), napačna smer pnevmatike (puščica), prepognjena zračnica (zavozlana) in vse to pri znanih vulkanizerjih.

Splača se preverit kje je napaka.

Objavljeno

75g uteži jaz nisem imel nikoli ..še na nalitih gumah za kišto ne .. sorry ..

  • Všeč mi je 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!