Tepko Objavljeno September 7, 2022 Deli Objavljeno September 7, 2022 Ok prvi servis narejen, QS mi je dodal serviser, v meniju ga sicer nimam kot opcije, ampak mi je tudi pokazal screenshot software-ja, da ga je dal gor in rekel, da na manjših modelih ni nujno, da je v meniju (lahko da ima samo letnik 2022, moj pa je 2021 model? To niti ne vem kak preverit, piše povsod, da je letnik 2022) In zadeva deluje na šaltanje navzdol super, mehko kot putrček v vseh primerih, še iz 2. v 1. lepo prešalta. Brez pripomb tu! Šaltanje navzgor pa je druga zgodba. Tam berem v navodilih, da naj bi delal za gor ko imaš več kot 2000 obratov in manj kot 9000 in samo držiš gas enakomerno in butneš prestavo gor. Ok dela samo me 3. in 4. prestavo in 5. in 6. Pri vseh ostalih si skoraj zlomim prst/nogo in se ne premakne šalter za milimeter, kot bi bil zaklnejen. Zdaj a je še kaj za nastavit na KTM-u? Na BMW-ju sem imel tudi probleme s QS na začetku, pa je serviser potem nastavu, da mi je delal (tam je delal upshift na pospeševanje, se prav ko si privijal gas, si samo ročico pritiskal gor). Tu sem probal tudi to varianto ampak takrat sploh noče šaltat, najbolje je, če gas držim na konstanti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno September 7, 2022 Deli Objavljeno September 7, 2022 Moj nasvet: Za gor Motor mora pospeševati, obrati 3 in več, gas je v fazi odpiranja. Takrat najbolje dela. V glavnem delaj na posluhu, da slišiš kako motor zapoje. Med 1 in 2 skoraj nikoli ne uporabim qs. Poskusi pa javi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tepko Objavljeno September 7, 2022 Deli Objavljeno September 7, 2022 Ok bom še probaval, sem tudi včeraj precej probaval. Zdaj motor je najbolj srečen tam med 4-6k obratov, pod 3 jurje se trese k indijanska baba pred sexom. Verjetno pa se da še kje kaj nastaviti? Spodaj pri ročici imam eno nastavitveno matico, ki je lahko da povezana s tem? Ne vem točno, kje ima stikalo za QS, kot zgleda v menjalniku notri, ne zunaj. 🤔 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno September 7, 2022 Deli Objavljeno September 7, 2022 pred 55 minutami, Tepko pravi: Ok bom še probaval, sem tudi včeraj precej probaval. Zdaj motor je najbolj srečen tam med 4-6k obratov, pod 3 jurje se trese k indijanska baba pred sexom. Verjetno pa se da še kje kaj nastaviti? Spodaj pri ročici imam eno nastavitveno matico, ki je lahko da povezana s tem? Ne vem točno, kje ima stikalo za QS, kot zgleda v menjalniku notri, ne zunaj. 🤔 Tista matica verjetno določa višino menjalne ročice. Slikaj, mi bo prec jasno, bv da jaz 790ko objavljam. Vendar, kot sem rekel in si sam ugotovil, pod tri je zamorjen, ne bo lepo delalo, od 4 do 6 je optimum, tudi čez 6 ne bo problema, samo naj pospešuje in ročica plina naj bo dobro odprta. Nič podzavestnega vračanja, ko naraščajo obrati. Jaz na 790ki sploh nisem dokupil qš. Gladko menjam brez sklopke navzgor, ker sem tako navajen. Ampak ko ta trzaj ponovim na husi, ali SXu ali GTju, kateri imajo qš je pa štala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Januar 31, 2023 Deli Objavljeno Januar 31, 2023 skalar36 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 1, 2023 Deli Objavljeno Februar 1, 2023 se strinjam...fuck!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HyperJack Objavljeno Februar 14 Deli Objavljeno Februar 14 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Sam dePihlja Objavljeno Oktober 18 Deli Objavljeno Oktober 18 Izgleda da se v segmentu lighweight premika tudi pri ostalih proizvajalcih Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Oktober 18 Deli Objavljeno Oktober 18 pred 47 minutami, Sam dePihlja pravi: Izgleda da se v segmentu lighweight premika tudi pri ostalih proizvajalcih to bo bolj tule sodilo. Sicer je pa en velik vprašaj: cena. Zgleda pa kul. Bomo videli še težo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAN Objavljeno Oktober 18 Deli Objavljeno Oktober 18 1 hour ago, DAMI34 said: to bo bolj tule sodilo. Sicer je pa en velik vprašaj: cena. Zgleda pa kul. Bomo videli še težo. Naj bi ostala okol 160 kot predhodnik🤔 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Oktober 18 Deli Objavljeno Oktober 18 160 ni tok slabo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno pred 19 urami Deli Objavljeno pred 19 urami Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno pred 2 urami Deli Objavljeno pred 2 urami Zdej sm pa že čist zrajcan Le kaka bo cena, ker sploh ne zgleda slabo. Napredna elektronika, dobra zaščita v osnovi, vsaj kar je na posnetku, dovolj nizka teža, mogoča malce visok sedež..bi me zanimal, če bo pod 10 k€ (še raje jurčka manj) skalar36 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vandrovec Objavljeno pred 1 uro Deli Objavljeno pred 1 uro Prednjo luč ima lepšo od predhodnika in vsaj vizualno bolj potegne...🙂 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skalar36 Objavljeno pred 43 minutami Deli Objavljeno pred 43 minutami To je to. To so Indijci nardil. Zdej bo pa OK, an? A bo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se