Skoči na vsebino

KTM 390 DUKE in Adventure


lukec

Priporočene objave

Ok prvi servis narejen, QS mi je dodal serviser, v meniju ga sicer nimam kot opcije, ampak mi je tudi pokazal screenshot software-ja, da ga je dal gor in rekel, da na manjših modelih ni nujno, da je v meniju (lahko da ima samo letnik 2022, moj pa je 2021 model? To niti ne vem kak preverit, piše povsod, da je letnik 2022)

In zadeva deluje na šaltanje navzdol super, mehko kot putrček v vseh primerih, še iz 2. v 1. lepo prešalta. Brez pripomb tu! 

Šaltanje navzgor pa je druga zgodba. Tam berem v navodilih, da naj bi delal za gor ko imaš več kot 2000 obratov in manj kot 9000 in samo držiš gas enakomerno in butneš prestavo gor. Ok dela samo me 3. in 4. prestavo in 5. in 6. Pri vseh ostalih si skoraj zlomim prst/nogo in se ne premakne šalter za milimeter, kot bi bil zaklnejen. 

Zdaj a je še kaj za nastavit na KTM-u? Na BMW-ju sem imel tudi probleme s QS na začetku, pa je serviser potem nastavu, da mi je delal (tam je delal upshift na pospeševanje, se prav ko si privijal gas, si samo ročico pritiskal gor). 

Tu sem probal tudi to varianto ampak takrat sploh noče šaltat, najbolje je, če gas držim na konstanti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj nasvet:

Za gor

Motor mora pospeševati, obrati 3 in več, gas je v fazi odpiranja. Takrat najbolje dela. V glavnem delaj na posluhu, da slišiš kako motor zapoje.

Med 1 in 2 skoraj nikoli ne uporabim qs.

Poskusi pa javi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok bom še probaval, sem tudi včeraj precej probaval. Zdaj motor je najbolj srečen tam med 4-6k obratov, pod 3 jurje se trese k indijanska baba pred sexom. Verjetno pa se da še kje kaj nastaviti? Spodaj pri ročici imam eno nastavitveno matico, ki je lahko da povezana s tem? Ne vem točno, kje ima stikalo za QS, kot zgleda v menjalniku notri, ne zunaj. 🤔 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, Tepko pravi:

Ok bom še probaval, sem tudi včeraj precej probaval. Zdaj motor je najbolj srečen tam med 4-6k obratov, pod 3 jurje se trese k indijanska baba pred sexom. Verjetno pa se da še kje kaj nastaviti? Spodaj pri ročici imam eno nastavitveno matico, ki je lahko da povezana s tem? Ne vem točno, kje ima stikalo za QS, kot zgleda v menjalniku notri, ne zunaj. 🤔 

Tista matica verjetno določa višino menjalne ročice. Slikaj, mi bo prec jasno, bv da jaz 790ko objavljam. Vendar, kot sem rekel in si sam ugotovil, pod tri je zamorjen, ne bo lepo delalo, od 4 do 6 je optimum, tudi čez 6 ne bo problema, samo naj pospešuje in ročica plina naj bo dobro odprta. Nič podzavestnega vračanja, ko naraščajo obrati. Jaz na 790ki sploh nisem dokupil qš. Gladko menjam brez sklopke navzgor, ker sem tako navajen. Ampak ko ta trzaj ponovim na husi, ali SXu ali GTju, kateri imajo qš je pa štala :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam...fuck!!!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
  • 8 mesecev pozneje...

Izgleda da se v segmentu lighweight premika tudi pri ostalih proizvajalcih 463432455_931685088994869_8340347864416105711_n.jpg.627b648b655d7f8c26fb45339dacebb3.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, Sam dePihlja pravi:

Izgleda da se v segmentu lighweight premika tudi pri ostalih proizvajalcih 463432455_931685088994869_8340347864416105711_n.jpg.627b648b655d7f8c26fb45339dacebb3.jpg

to bo bolj tule sodilo. Sicer je pa en velik vprašaj: cena. Zgleda pa kul. Bomo videli še težo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

to bo bolj tule sodilo. Sicer je pa en velik vprašaj: cena. Zgleda pa kul. Bomo videli še težo.

Naj bi ostala okol 160 kot predhodnik🤔

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

160 ni tok slabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

465272617_3894336140849987_4916980184972763455_n.jpg

465654703_3894336320849969_450395187241834624_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej sm pa že čist zrajcan :D

Le kaka bo cena, ker sploh ne zgleda slabo.

Napredna elektronika, dobra zaščita v osnovi, vsaj kar je na posnetku, dovolj nizka teža, mogoča malce visok sedež..bi me zanimal, če bo pod 10 k€ (še raje jurčka manj)

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je to. To so Indijci nardil. Zdej bo pa OK, an? A bo? :naughty::lol1:

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

50 minutes ago, skalar36 said:

To je to. To so Indijci nardil. Zdej bo pa OK, an? A bo? :naughty::lol1:

Sanjaj. Vandrovec se ni nasel tegale

 


 

edino to bo ok. 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Kugelschreiber pravi:

Sanjaj. Vandrovec se ni nasel tegale

 


 

edino to bo ok. 

Ja, ne vem če bo. K bo mel karadn na prednje kolo, pol pa bo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Zdej sm pa že čist zrajcan :D

Le kaka bo cena, ker sploh ne zgleda slabo.

Napredna elektronika, dobra zaščita v osnovi, vsaj kar je na posnetku, dovolj nizka teža, mogoča malce visok sedež..bi me zanimal, če bo pod 10 k€ (še raje jurčka manj)

 

 

Nisem nek strokovnjak, pa še jaz vidim, da je oprema zelo "low budget" .

Če bi bila cena prava, bi bilo to vseeno, samo dvomim, da bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Sanjaj. Vandrovec se ni nasel tegale

edino to bo ok. 

...za po cesti premalo, za okrog hiše preveč 🙂

je pa vseeno za po grapah KTM bolj primeren, ta ni ne tič ne miš, čeprav je po sveje lep ampak mu ne pristoji ...mogoče za mlade voznike, ki bi želeli posnemat velikega brata 😕

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • franc
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!