DAMI34 Objavljeno pred 16 urami Deli Objavljeno pred 16 urami pred 44 minutami, MiNa pravi: Je..l vas Sofrware (mehkanina) al ste dedi al ne? Sam s frentnim ku..em bi po koprivah tepli. Na tapravi offroad mašin je še ABS odveč. in po asfaltu? Vidiš k ne poznaš mekanine Z dobrim softwerjem si lahko nastaviš odzivnost plina (ročice), kar je vsaj meni pomembno, da ni preveč hoda, offroad mapa spremeni abs spredaj, da je primeren terenu, kar je hudičevo dobro, ko ga poknem na silo, zadaj pa izklopi itd...pa razni user modi, kjer si lahko nastaviš vse izklopljeno, oz po željah. Po domače, če maš kurac lahko z njim po koprivah tolčeš, lahko pa tut ne. če ga nimaš se pa tolažiš, da si "djed" Kugelschreiber 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno pred 16 urami Deli Objavljeno pred 16 urami (popravljeno) OK @DAMI34 zmagu si! Vse mora bit na knofe in sterilno. Popravljeno pred 16 urami. Popravil MiNa franc 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno pred 16 urami Deli Objavljeno pred 16 urami pred 9 minutami, MiNa pravi: OK @DAMI34 zmagu si! Vse mora bit na knofe in sterilno. zame ja, zate k si pravi ded pa ni nujno men knofi ustrezajo, torej zapisal sem kaj je meni pomembno. Knofi so neka aktivna varnost, sploh če jih znaš uporabljat. Še vedno pa lahko vse izklopiš. Nikakor pa ne zahtevam, da to kdo drug rabi. Lahko je komu drugemu kaj drugega pomembno. recimo barva, višina sedeža itd.. Verjetno pa ne bom nekomu zatežil, si dec al ne, ker hoče mal nižji sedež Vem to, da motorji majo senzorje za abs, dodajo še IMU in imaš en kup aktivne varnosti, torej mapo za dež, bolj občutljiv abs, al pa mappo za offroad itd.. Primer TCja v dežju, ko je nekdo na kramparcah pa mal neroden z gasom in hiter v nagibu, bo TC opravil svoje delo in voznik ne bo v malinah. Prav nasprotno pa je če TCja ni. A je to narobe, če ma moped mal softwerja? Z ozirom, da zarad zakonodaje že mamo vse senzorje in obvezn ABS? Verjetno veš, da iziviram iz časov, ko ni bilo nič na mopedu in smo mel srečo, če so bobnaste zavore na Jawi sploh prijele tako, da približno vem o čem pišem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAN Objavljeno pred 16 urami Deli Objavljeno pred 16 urami 23 minutes ago, MiNa said: OK @DAMI34 zmagu si! Vse mora bit na knofe in sterilno. Sam na ktmu knofi res dobro funkcionirajo....morš probat enkrat.. MiNa in DAMI34 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno pred 16 urami Deli Objavljeno pred 16 urami pred 9 minutami, DAN pravi: Sam na ktmu knofi res dobro funkcionirajo....morš probat enkrat.. pa osvetljeni so DAN 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skalar36 Objavljeno pred 11 urami Deli Objavljeno pred 11 urami Evo, Rok ga je detajlno predstavil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ragezor Objavljeno pred 11 urami Deli Objavljeno pred 11 urami (popravljeno) detaljno ga je predstavil brez osnovnih "detaljov" kot naprimer kolko tehta in kolko litrov je tank zgleda pa super. KTM design mi res sede. Popravljeno pred 11 urami. Popravil Ragezor Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skalar36 Objavljeno pred 2 urami Deli Objavljeno pred 2 urami pred 8 urami, Ragezor pravi: detaljno ga je predstavil brez osnovnih "detaljov" kot naprimer kolko tehta in kolko litrov je tank zgleda pa super. KTM design mi res sede. Hja, maš prav. Težjo je pozabil povedat. Sam glede na to, da še delajo na agregatu dokoncne teže še ni. Sej se lahko ugiba na prbližno. Nekje vmes med 150 do 180 kg bo. Pod 150 pa da ima daljši servisni interval bo treba kkšn nov "vesoljski" materijal uporabt. Zgleda zaenkrat najbolje, daleč najbolje od vse konkurence v tem novem razredu. Če bo cena prava... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno pred 2 urami Deli Objavljeno pred 2 urami pred 9 urami, skalar36 pravi: Evo, Rok ga je detajlno predstavil: lušno in lepo da je teš6 spodaj in ne moti ter ne kazi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skalar36 Objavljeno pred 1 uro Deli Objavljeno pred 1 uro pred 17 minutami, Snečer pravi: lušno in lepo da je teš6 spodaj in ne moti ter ne kazi Ja, tud meni je všeč. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kugelschreiber Objavljeno pred 1 uro Deli Objavljeno pred 1 uro 14 hours ago, DAMI34 said: Primer TCja v dežju, ko je nekdo na kramparcah pa mal neroden z gasom in hiter v nagibu, bo TC opravil svoje delo in voznik ne bo v malinah. Ce te zarad narobe odprtga gasa na asfaltu skipa civiln, dvovaljni 400ccm motor, je morda tako prav. Pac Darwin. Stupid should hurth. Ja, sem prebral v dežju. Dez nic ne spremni. Takrat itak vozis bol preudarno, nezno, tekoce. Je pa za dolgo tako. (Pro)daj ljudem kar hocejo, ne kar rabijo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno pred 1 uro Deli Objavljeno pred 1 uro pred 15 urami, DAN pravi: Sam na ktmu knofi res dobro funkcionirajo....morš probat enkrat.. Ja, dokler ne začnejo "zaje..." , potem pa ni boga, da to popravi. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno pred 32 minutami Deli Objavljeno pred 32 minutami pred eno uro, Kugelschreiber pravi: Ce te zarad narobe odprtga gasa na asfaltu skipa civiln, dvovaljni 400ccm motor, je morda tako prav. Pac Darwin. Stupid should hurth. Ja, sem prebral v dežju. Dez nic ne spremni. Takrat itak vozis bol preudarno, nezno, tekoce. Je pa za dolgo tako. (Pro)daj ljudem kar hocejo, ne kar rabijo. in zakaj tega ne bi rabili? Zakaj je ABS obvezen? Naj Darvin poračuna z neznanjem. Sem peljal smrkavca ko je nabavil 125ccm. je letu po rebernicah isto kot jaz s 600ccm, dokler ni bil 1x predolg..pol sem mu pa ušesa navil. Še 1x bom povedal: pravi dedi lahko vse izklopite, torej tc off (abs na offroad, če ma možnost še spredaj izklopit izklopiš še spredaj) in se greš guncat, da vsem pokažeš, kdo je pravi kerlc. Pozabljaš, da sem mel marsikateri moped brez nič, pa preživel. Ni bilo absja na xj6, prvi model sxa je mel samo abs, z900 samo abs. Ampak kot sem rekel, meni so te pritikline zelo pomembne. Veš, izjava, ko te skipa na asfaltu..je smešna. Včasih priletiš s šodra in blata direkt na asfalt, guma je še umazana in si hitro naokoli. tudi takrat moraš biti preudaren. Torej to je aktivna varnost, nisem še omenil raznih drobnarij, ki prekleto prav pridejo, če maš recimo omejeno gibanje zapestja (ja, meni ustreza kratek hod plina, ne pa da moram zajlo šraufat okrog in okrog), mape motorja, ki spremenijo krivuljo moči. V dežju je motor bolj umirjen in konjev manj. Offroad program spremeni tudi delovanje ABSja (spredaj, zadaj ga itak izklopiš) itd.. Vsekakor si pa mislit, saj ma samo 400ccm, pa 45konjev, to ne gre kar takoj po tleh, počakmo darvina je smešno. Isto gre v maline kot 800ccm. In ker ima motor vse senzorje z lahkoto dajo ride by wire in napišejo mal softwerja. Večja kot bo ponudba, manj bodo strigli ovce. Namest knofkov (le te ima ktm že 10 let ali več in verjetno se jim ne bodo odrekli) bi bilo bolj smiselno o novem modelu nasplošno debatirat. Dejstvo je da so pri KTM z dosedanjim 390 capljali za konkurenco. Tole kar so sedaj predstavili vseeno bolje izgleda in ima nekaj več offroad orientiranosti. Se pa bojim, da bodo spet pretiravali s ceno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se