Skoči na vsebino

KTM 390 DUKE in Adventure


lukec

Priporočene objave

pred 44 minutami, MiNa pravi:

Je..l vas Sofrware (mehkanina) al ste dedi al ne? Sam s frentnim ku..em bi po koprivah tepli. :naughty::kva2::lol1:

Na tapravi offroad mašin je še ABS odveč. :whistle:

in po asfaltu? :P

Vidiš k ne poznaš mekanine :P

Z dobrim softwerjem si lahko nastaviš odzivnost plina (ročice), kar je vsaj meni pomembno, da ni preveč hoda, offroad mapa spremeni abs spredaj, da je primeren terenu, kar je hudičevo dobro, ko ga poknem na silo, zadaj pa izklopi itd...pa razni user modi, kjer si lahko nastaviš vse izklopljeno, oz po željah.

Po domače, če maš kurac lahko z njim po koprivah tolčeš, lahko pa tut ne. :D če ga nimaš se pa tolažiš, da si "djed" :D

 

 

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, MiNa pravi:

OK @DAMI34 zmagu si!

Vse mora bit na knofe in sterilno.

zame ja, zate k si pravi ded pa ni nujno :P

men knofi ustrezajo, torej zapisal sem kaj je meni pomembno. Knofi so neka aktivna varnost, sploh če jih znaš uporabljat. Še vedno pa lahko vse izklopiš. 

Nikakor pa ne zahtevam, da to kdo drug rabi. Lahko je komu drugemu kaj drugega pomembno. recimo barva, višina sedeža itd..

Verjetno pa ne bom nekomu zatežil, si dec al ne, ker hoče mal nižji sedež :P

Vem to, da motorji majo senzorje za abs, dodajo še IMU in imaš en kup aktivne varnosti, torej mapo za dež, bolj občutljiv abs, al pa mappo za offroad itd.. 

Primer TCja v dežju, ko je nekdo na kramparcah pa mal neroden z gasom in hiter v nagibu, bo TC opravil svoje delo in voznik ne bo v malinah. Prav nasprotno pa je če TCja ni. A je to narobe, če ma moped mal softwerja? Z ozirom, da zarad zakonodaje že mamo vse senzorje in obvezn ABS?

Verjetno veš, da iziviram iz časov, ko ni bilo nič na mopedu in smo mel srečo, če so bobnaste zavore na Jawi sploh prijele :D tako, da približno vem o čem pišem. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, DAN pravi:

Sam na ktmu knofi res dobro funkcionirajo....morš probat enkrat..

pa osvetljeni so :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

detaljno ga je predstavil brez osnovnih "detaljov" kot naprimer kolko tehta in kolko litrov je tank :P

 

zgleda pa super. KTM design mi res sede.

Popravljeno . Popravil Ragezor
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Ragezor pravi:

detaljno ga je predstavil brez osnovnih "detaljov" kot naprimer kolko tehta in kolko litrov je tank :P

 

zgleda pa super. KTM design mi res sede.

Hja, maš prav. Težjo je pozabil povedat. Sam glede na to, da še delajo na agregatu dokoncne teže še ni. Sej se lahko ugiba na prbližno. Nekje vmes med 150 do 180 kg bo. Pod 150 pa da ima daljši servisni interval bo treba kkšn nov "vesoljski" materijal uporabt. Zgleda zaenkrat najbolje, daleč najbolje od vse konkurence v tem novem razredu. Če bo cena prava...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Snečer pravi:

lušno in lepo da je teš6 spodaj in ne moti ter ne kazi

Ja, tud meni je všeč. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 hours ago, DAMI34 said:

Primer TCja v dežju, ko je nekdo na kramparcah pa mal neroden z gasom in hiter v nagibu, bo TC opravil svoje delo in voznik ne bo v malinah.

Ce te zarad narobe odprtga gasa na asfaltu skipa civiln, dvovaljni 400ccm motor, je morda tako prav. Pac Darwin. Stupid should hurth. 
 

Ja, sem prebral v dežju. Dez nic ne spremni. Takrat itak vozis bol preudarno, nezno, tekoce.  
 

Je pa za dolgo tako. (Pro)daj ljudem kar hocejo, ne kar rabijo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, DAN pravi:

Sam na ktmu knofi res dobro funkcionirajo....morš probat enkrat..

Ja, dokler ne začnejo "zaje..." , potem pa ni boga, da to popravi.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Ce te zarad narobe odprtga gasa na asfaltu skipa civiln, dvovaljni 400ccm motor, je morda tako prav. Pac Darwin. Stupid should hurth. 
 

Ja, sem prebral v dežju. Dez nic ne spremni. Takrat itak vozis bol preudarno, nezno, tekoce.  
 

Je pa za dolgo tako. (Pro)daj ljudem kar hocejo, ne kar rabijo. 

in zakaj tega ne bi rabili? Zakaj je ABS obvezen? Naj Darvin poračuna z neznanjem.

Sem peljal smrkavca ko je nabavil 125ccm. je letu po rebernicah isto kot jaz s 600ccm, dokler ni bil 1x predolg..pol sem mu pa ušesa navil.

Še 1x bom povedal:

pravi dedi lahko vse izklopite, torej tc off (abs na offroad, če ma možnost še spredaj izklopit izklopiš še spredaj) in se greš guncat, da vsem pokažeš, kdo je pravi kerlc. Pozabljaš, da sem mel marsikateri moped brez nič, pa preživel. Ni bilo absja na xj6, prvi model sxa je mel samo abs, z900 samo abs. Ampak kot sem rekel, meni so te pritikline zelo pomembne.

Veš, izjava, ko te skipa na asfaltu..je smešna. Včasih priletiš s šodra in blata direkt na asfalt, guma je še umazana in si hitro naokoli. tudi takrat moraš biti preudaren.

Torej to je aktivna varnost, nisem še omenil raznih drobnarij, ki prekleto prav pridejo, če maš recimo omejeno gibanje zapestja (ja, meni ustreza kratek hod plina, ne pa da moram zajlo šraufat okrog in okrog), mape motorja, ki spremenijo krivuljo moči. V dežju je motor  bolj umirjen in konjev manj. Offroad program spremeni tudi delovanje ABSja (spredaj, zadaj ga itak izklopiš) itd..

Vsekakor si pa mislit, saj ma samo 400ccm, pa 45konjev, to ne gre kar takoj po tleh, počakmo darvina :P je smešno. Isto gre v maline kot 800ccm.

In ker ima motor vse senzorje z lahkoto dajo ride by wire in napišejo mal softwerja. Večja kot bo ponudba, manj bodo strigli ovce.

 

Namest knofkov (le te ima ktm že 10 let ali več in verjetno se jim ne bodo odrekli)  bi bilo bolj smiselno o novem modelu nasplošno debatirat. Dejstvo je da so pri KTM z dosedanjim 390 capljali za konkurenco. Tole kar so sedaj predstavili vseeno bolje izgleda in ima nekaj več offroad orientiranosti. Se pa bojim, da bodo spet pretiravali s ceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!