DAMI34 Objavljeno November 5 Opozori Objavljeno November 5 pred 44 minutami, MiNa pravi: Je..l vas Sofrware (mehkanina) al ste dedi al ne? Sam s frentnim ku..em bi po koprivah tepli. Na tapravi offroad mašin je še ABS odveč. in po asfaltu? Vidiš k ne poznaš mekanine Z dobrim softwerjem si lahko nastaviš odzivnost plina (ročice), kar je vsaj meni pomembno, da ni preveč hoda, offroad mapa spremeni abs spredaj, da je primeren terenu, kar je hudičevo dobro, ko ga poknem na silo, zadaj pa izklopi itd...pa razni user modi, kjer si lahko nastaviš vse izklopljeno, oz po željah. Po domače, če maš kurac lahko z njim po koprivah tolčeš, lahko pa tut ne. če ga nimaš se pa tolažiš, da si "djed" Kugelschreiber 1
MiNa Objavljeno November 5 Opozori Objavljeno November 5 (popravljeno) OK @DAMI34 zmagu si! Vse mora bit na knofe in sterilno. Popravljeno November 5. Popravil MiNa franc in Joker 2
DAMI34 Objavljeno November 5 Opozori Objavljeno November 5 pred 9 minutami, MiNa pravi: OK @DAMI34 zmagu si! Vse mora bit na knofe in sterilno. zame ja, zate k si pravi ded pa ni nujno men knofi ustrezajo, torej zapisal sem kaj je meni pomembno. Knofi so neka aktivna varnost, sploh če jih znaš uporabljat. Še vedno pa lahko vse izklopiš. Nikakor pa ne zahtevam, da to kdo drug rabi. Lahko je komu drugemu kaj drugega pomembno. recimo barva, višina sedeža itd.. Verjetno pa ne bom nekomu zatežil, si dec al ne, ker hoče mal nižji sedež Vem to, da motorji majo senzorje za abs, dodajo še IMU in imaš en kup aktivne varnosti, torej mapo za dež, bolj občutljiv abs, al pa mappo za offroad itd.. Primer TCja v dežju, ko je nekdo na kramparcah pa mal neroden z gasom in hiter v nagibu, bo TC opravil svoje delo in voznik ne bo v malinah. Prav nasprotno pa je če TCja ni. A je to narobe, če ma moped mal softwerja? Z ozirom, da zarad zakonodaje že mamo vse senzorje in obvezn ABS? Verjetno veš, da iziviram iz časov, ko ni bilo nič na mopedu in smo mel srečo, če so bobnaste zavore na Jawi sploh prijele tako, da približno vem o čem pišem.
DAN Objavljeno November 5 Opozori Objavljeno November 5 23 minutes ago, MiNa said: OK @DAMI34 zmagu si! Vse mora bit na knofe in sterilno. Sam na ktmu knofi res dobro funkcionirajo....morš probat enkrat.. MiNa in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno November 5 Opozori Objavljeno November 5 pred 9 minutami, DAN pravi: Sam na ktmu knofi res dobro funkcionirajo....morš probat enkrat.. pa osvetljeni so DAN 1
Ragezor Objavljeno November 5 Opozori Objavljeno November 5 (popravljeno) detaljno ga je predstavil brez osnovnih "detaljov" kot naprimer kolko tehta in kolko litrov je tank zgleda pa super. KTM design mi res sede. Popravljeno November 5. Popravil Ragezor
skalar36 Objavljeno November 6 Opozori Objavljeno November 6 pred 8 urami, Ragezor pravi: detaljno ga je predstavil brez osnovnih "detaljov" kot naprimer kolko tehta in kolko litrov je tank zgleda pa super. KTM design mi res sede. Hja, maš prav. Težjo je pozabil povedat. Sam glede na to, da še delajo na agregatu dokoncne teže še ni. Sej se lahko ugiba na prbližno. Nekje vmes med 150 do 180 kg bo. Pod 150 pa da ima daljši servisni interval bo treba kkšn nov "vesoljski" materijal uporabt. Zgleda zaenkrat najbolje, daleč najbolje od vse konkurence v tem novem razredu. Če bo cena prava...
Snečer Objavljeno November 6 Opozori Objavljeno November 6 pred 9 urami, skalar36 pravi: Evo, Rok ga je detajlno predstavil: lušno in lepo da je teš6 spodaj in ne moti ter ne kazi
skalar36 Objavljeno November 6 Opozori Objavljeno November 6 pred 17 minutami, Snečer pravi: lušno in lepo da je teš6 spodaj in ne moti ter ne kazi Ja, tud meni je všeč.
Kugelschreiber Objavljeno November 6 Opozori Objavljeno November 6 14 hours ago, DAMI34 said: Primer TCja v dežju, ko je nekdo na kramparcah pa mal neroden z gasom in hiter v nagibu, bo TC opravil svoje delo in voznik ne bo v malinah. Ce te zarad narobe odprtga gasa na asfaltu skipa civiln, dvovaljni 400ccm motor, je morda tako prav. Pac Darwin. Stupid should hurth. Ja, sem prebral v dežju. Dez nic ne spremni. Takrat itak vozis bol preudarno, nezno, tekoce. Je pa za dolgo tako. (Pro)daj ljudem kar hocejo, ne kar rabijo. MiNa 1
franc Objavljeno November 6 Opozori Objavljeno November 6 pred 15 urami, DAN pravi: Sam na ktmu knofi res dobro funkcionirajo....morš probat enkrat.. Ja, dokler ne začnejo "zaje..." , potem pa ni boga, da to popravi. lp MiNa 1
DAMI34 Objavljeno November 6 Opozori Objavljeno November 6 pred eno uro, Kugelschreiber pravi: Ce te zarad narobe odprtga gasa na asfaltu skipa civiln, dvovaljni 400ccm motor, je morda tako prav. Pac Darwin. Stupid should hurth. Ja, sem prebral v dežju. Dez nic ne spremni. Takrat itak vozis bol preudarno, nezno, tekoce. Je pa za dolgo tako. (Pro)daj ljudem kar hocejo, ne kar rabijo. in zakaj tega ne bi rabili? Zakaj je ABS obvezen? Naj Darvin poračuna z neznanjem. Sem peljal smrkavca ko je nabavil 125ccm. je letu po rebernicah isto kot jaz s 600ccm, dokler ni bil 1x predolg..pol sem mu pa ušesa navil. Še 1x bom povedal: pravi dedi lahko vse izklopite, torej tc off (abs na offroad, če ma možnost še spredaj izklopit izklopiš še spredaj) in se greš guncat, da vsem pokažeš, kdo je pravi kerlc. Pozabljaš, da sem mel marsikateri moped brez nič, pa preživel. Ni bilo absja na xj6, prvi model sxa je mel samo abs, z900 samo abs. Ampak kot sem rekel, meni so te pritikline zelo pomembne. Veš, izjava, ko te skipa na asfaltu..je smešna. Včasih priletiš s šodra in blata direkt na asfalt, guma je še umazana in si hitro naokoli. tudi takrat moraš biti preudaren. Torej to je aktivna varnost, nisem še omenil raznih drobnarij, ki prekleto prav pridejo, če maš recimo omejeno gibanje zapestja (ja, meni ustreza kratek hod plina, ne pa da moram zajlo šraufat okrog in okrog), mape motorja, ki spremenijo krivuljo moči. V dežju je motor bolj umirjen in konjev manj. Offroad program spremeni tudi delovanje ABSja (spredaj, zadaj ga itak izklopiš) itd.. Vsekakor si pa mislit, saj ma samo 400ccm, pa 45konjev, to ne gre kar takoj po tleh, počakmo darvina je smešno. Isto gre v maline kot 800ccm. In ker ima motor vse senzorje z lahkoto dajo ride by wire in napišejo mal softwerja. Večja kot bo ponudba, manj bodo strigli ovce. Namest knofkov (le te ima ktm že 10 let ali več in verjetno se jim ne bodo odrekli) bi bilo bolj smiselno o novem modelu nasplošno debatirat. Dejstvo je da so pri KTM z dosedanjim 390 capljali za konkurenco. Tole kar so sedaj predstavili vseeno bolje izgleda in ima nekaj več offroad orientiranosti. Se pa bojim, da bodo spet pretiravali s ceno.
Kugelschreiber Objavljeno November 6 Opozori Objavljeno November 6 27 minutes ago, DAMI34 said: in zakaj tega ne bi rabili? Zakaj je ABS obvezen? Naj Darvin poračuna z neznanjem. Dec, a je treba tolk napisat? ABS in TC na civilnem A2 dvocilindercu, pač ni primerljivo. Ni. Za uporabo ABS so običajno krivi drugi. Da bi me zaradi drugih kipnilo na gasu, si ne predstavljam. MENI je smešno brat, kako nevidžena prednost je TC na takem bajku. Ker IMHO NI. Thats it. Na kratko Bajk brez ABS=dealbreker. A2 brez TC pa ne. Spet, podarjam, MENI. @pik1, kolkat te je tenerka kipnla? MiNa 1
skalar36 Objavljeno November 6 Opozori Objavljeno November 6 pred eno uro, DAMI34 pravi: Se pa bojim, da bodo spet pretiravali s ceno. Upam da ne. Ker mi zgleda nooro dobr. Do 8k dam. Več pa ne. MiNa in DAMI34 2
Ragezor Objavljeno November 6 Opozori Objavljeno November 6 zakaj 390 enduro r ima auspuh ob strani, adventure r pa ima tega majhnega akrapovica? zajebal so, da gre auspuh pod motorjem ampak ce ze je tako se mi zdi akrapovic kul, ker je manjsa sansa za zlomit? tako da ne vem zakaj enduro r nima iste resitve
DAMI34 Objavljeno November 6 Opozori Objavljeno November 6 pred 1 uro, Kugelschreiber pravi: Dec, a je treba tolk napisat? ABS in TC na civilnem A2 dvocilindercu, pač ni primerljivo. Ni. Za uporabo ABS so običajno krivi drugi. Da bi me zaradi drugih kipnilo na gasu, si ne predstavljam. MENI je smešno brat, kako nevidžena prednost je TC na takem bajku. Ker IMHO NI. Thats it. Na kratko Bajk brez ABS=dealbreker. A2 brez TC pa ne. Spet, podarjam, MENI. @pik1, kolkat te je tenerka kipnla? Dec, a je treba tok najedat zaradi knofof, ki so že 10 let na KTMjih? Dejstvo je, da so vse pritikline ki to omogočajo. Seveda tebi ni pomembno in verjetno se tut jaz znam peljat brez, al dvomiš? Ampak zakaj bi, če zadeve so in mi lahko oljašajo vožnjo. Veš isto lahko nakvasam okrog navigacij. Uwauu, včasih smo mel zemljevid, al pa listek na tanku, sedaj pa cele drame okrog zeljevidov, posodobitev, radarjev, tipa navaigacije, bodte deci in se voste z zeljevidom In nihče me ne prepriča, da gas na zajlo in TC prve generacije deluje bolje kot zadnje zadeve na ride by wire. Sem ti povedal zakaj, ni đrki gasa, ni potrebe po nastavljanju zajle, lahko si izberem mapo, ki meni osebno odgovarja. Na cesti hočem da sune takoj, v dežju mehko, na brezpotjih pa nekaj vmes. Lahko nastavim dodatno: odzivnost plina, koliko dopustim odnašanje zadnjega kolesa itd.. In lej z veseljem pljunem kak evro več, če še navigacija na armaturki špila kot je treba. Zakaj, ker mi ni potrebno vesit telefona na moped. In ne gre se za delabrejker, gre se za prepričevat mene (ali nekoga, ki mu je to všeč) da so zadeve nepotrebne. Ker pravi kerlci pač nimajo nič, ker ne rabijo nič. Da bo pa motor brez tega lažji in cenejši je pa pravljica. pred eno uro, skalar36 pravi: Upam da ne. Ker mi zgleda nooro dobr. Do 8k dam. Več pa ne. ja tako nekak gledam. Max kot je kove 450 rally. pred 10 minutami, Ragezor pravi: zakaj 390 enduro r ima auspuh ob strani, adventure r pa ima tega majhnega akrapovica? zajebal so, da gre auspuh pod motorjem ampak ce ze je tako se mi zdi akrapovic kul, ker je manjsa sansa za zlomit? tako da ne vem zakaj enduro r nima iste resitve ror spodaj je fajn če po tleh pade moped, če pa po vodi riješ ni preveč zdravo. Zgleda pa lepo
Joker Objavljeno November 6 Opozori Objavljeno November 6 Tistle demfer je prav nastavljen, da ga zbiješ kar brez padca... DAMI34 in MiNa 2
DAMI34 Objavljeno November 6 Opozori Objavljeno November 6 pred 47 minutami, Joker pravi: Tistle demfer je prav nastavljen, da ga zbiješ kar brez padca... tudi, pa nosilec zadnjih tačk in tačka. Lahko pa deluje kot krešbar
vandrovec Objavljeno November 6 Opozori Objavljeno November 6 Nov motor z pomanjkljivostmi ...🙂 Za kam je pa uporaben tak motor...za Jadranko ni, za slab teren ni? MiNa, zundapp, Joker in 1 other 3 1
Snečer Objavljeno November 6 Opozori Objavljeno November 6 pred 2 urami, vandrovec pravi: Nov motor z pomanjkljivostmi ...🙂 Za kam je pa uporaben tak motor...za Jadranko ni, za slab teren ni? za teren je samo kroska, hard enduro 390 za slabše ceste, kolovoze itd.
Joker Objavljeno November 6 Opozori Objavljeno November 6 (popravljeno) In ko je čez slabšo cest, kolovoz itd. leži drevo, obvoza, vsaj približno kratkega, pa ni? Ja valda greš čez. In meni, ki nisem ravno Pol Tarres, "bunny hop" uspe samo z motorji do 110kg... Pa še to ne vsak dan... Popravljeno November 6. Popravil Joker MiNa 1
Snečer Objavljeno November 6 Opozori Objavljeno November 6 (popravljeno) pred 14 minutami, Joker pravi: In ko je čez slabšo cest, kolovoz itd. leži drevo, obvoza, vsaj približno kratkega, pa ni? Ja valda greš čez. In meni, ki nisem ravno Pol Tarres, "bunny hop" uspe samo z motorji do 110kg... Pa še to ne vsak dan... jaz bi obrnil, preko hloda se ne bi zapeljal lahko je tudi odtrgana cesta ipd. pa moraš obrnit, torej če ovira prevelika, ni drugih opcij to so verjetno izredne situacije, za izredne voznike p.s. 4x4 avto ima tudi izpuh spodaj, kako preko hloda zapelje? (žaga v prtljažniku). Popravljeno November 6. Popravil Snečer
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se