Skoči na vsebino

KTM 390 DUKE in Adventure


lukec

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 59 minutami, Joker pravi:

In ko je čez slabšo cest, kolovoz itd. leži drevo, obvoza, vsaj približno kratkega, pa ni?

Če imaš uber mašino greš spodaj  ....  😁

DSCN3420.jpg.b0dbec009e21615d234ca8c6bc2ab818.jpg



 

DSCN6866.jpg

Popravljeno . Popravil ftp
  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko enih problemov z motorjem, k še ni zapeljal na cesto...

Men je všeč. Verjamem, da bo zlo fajn motor za povsod. Najbolj za makadamske ceste, raziskovanje novih cest kjerkoli. Nov,manjkajoci segment motorjev.

Upajmo da bo zanesljiv, brez poporodnih problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, vandrovec pravi:

Nov motor z pomanjkljivostmi ...🙂 

Za kam je pa uporaben tak motor...za Jadranko ni, za slab teren ni?

... niso vsi motoristi hardtiči, ki rabijo 1300ccm+ .... nekateri so (smo) tudi softiči, pa jim je dovolj teh 400ccm in dobrih 40 kavalinov povsem dovolj.

40 konjev za po makadamih s 130 kg težko kobilico se po moje precej lepše pelje, kot z 260 kg in 140 konji.

Moje laično mnenje. Nimam nekih izkušenj se voziti z 260 kilami in 140 konji po makadamih.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, vandrovec pravi:

Nov motor z pomanjkljivostmi ...🙂 

Za kam je pa uporaben tak motor...za Jadranko ni, za slab teren ni?

Kakšnimi pomanjklivostmi? Kr naštej...

Za slab teren? Z mojo kravo, k sploh ni narjena za  makedam lahko BP prevozim "slab teren"

Tebe resno jemat... lej nočem izpast nesramen. Sam res. Kater motor pa ni za na jadranko? A je kakšna omejitev s katerim motorjem ne smeš/moreš na jadranko? Tle mamo @MiNa, k je bil letos s "študentskimi" motorji letos večkrat na jadranki, kot večina "hardore" motoristov z ultra soničnimi kubiki. Folk hodi tja z mopedi in skuterji.

Jaaa,sej vem, sej vem kva boš napisal v obrambo, da tebe jadranka ne zanima, pa da se izogibaš "komercijalnim" potkam. Naredi si uslugo in se ne smeši...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Adventure segment okrog 400ccm je v porastu. Od 2 valcev do singlc, do specialk. (od 300 do 450ccm) To je segment za okol bajte, s katerim se pa lahko potegne tudi kam dlje. Al pa zapelje moped v kombiju pa potem kolovrati okrog. Nadalje je to zelo zanimiv vstopni razred v motorizem A2 izpit.

 Ker je konkurenca šla naprej, je moral tudi KTM. Končno je produkt konkurenčen z dobro elektroniko, primerno težo, dobrim vzmetenjem. Seveda je pa odvisno kaj kupec rabi, tukaj pa so odstopanja in kalkulacije kupca al bo šel na bolj soft variante, cestno orientirane, bolj hard itd, pa tut koliko evričev bo zagonil.

KTM ni izzumil nič novega, le popravil star model, ki je že capljal za konkurenco. Hkrati majo na isti bazi z nekaj spremembami še SMT in enduro.

Predvsem taki, ki se veliko vozimo na kratke relacije in pogosto, ki radi zaidemo tudi v kak gozdiček je ta segment pomemben. Relativno poceni nakup, ter poceni vzdrževanje. 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

Adventure segment okrog 400ccm je v porastu. Od 2 valcev do singlc, do specialk. (od 300 do 450ccm) To je segment za okol bajte, s katerim se pa lahko potegne tudi kam dlje. Al pa zapelje moped v kombiju pa potem kolovrati okrog. Nadalje je to zelo zanimiv vstopni razred v motorizem A2 izpit.

 Ker je konkurenca šla naprej, je moral tudi KTM. Končno je produkt konkurenčen z dobro elektroniko, primerno težo, dobrim vzmetenjem. Seveda je pa odvisno kaj kupec rabi, tukaj pa so odstopanja in kalkulacije kupca al bo šel na bolj soft variante, cestno orientirane, bolj hard itd, pa tut koliko evričev bo zagonil.

KTM ni izzumil nič novega, le popravil star model, ki je že capljal za konkurenco.

 

... bi te samo popravil, da... " Seveda je pa odvisno kaj kupec hoče..."

... ker rabimo to ne. To je hobi, nihče nima motorjev (zelo redke izjeme), ker jih rabi, ampak, ker to hoče. ... in ko se nekdo naveliča nečesa, hoče še več... in potem še več in več... dokler ne veš več, kam z vsem tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, ok. Recmo, da ga priobalna mesta rabijo za službo, vse ostalo je res zabava. Hotel sem povedati, da mam v glavi, kaj si želim napram temu kaj sedaj vozim in predvsem kod se vozim, kje hočem boljše (več hoda vzmetenja, tja do 170kg), kje grem na kompromis (manj konjev ni problem).

Že v tem segmentu je ponudbe ogromne. Od honde crf300, do kove 450 rally, do cf450, do bmw, suzukija dzr400, royal enfilda, ni da ni ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Adventure naj bi bil vsestransko potovalni. Za izkušenega motorista bo 450 ccm premalo, še KLE včasih je bil podhranjen v primerjavi z 600 - 650 ccm. Za domačo rabo bi sam izbral trenutno Voge 300, ker je dovolj za kar bi rabil in z ugodno ceno. KTM bo najmanj dvakrat več ...če bi imel preveč denarja potem bi izbral KTMa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To zapolnjevanje tržnih niš s strani proizvajalcev in vedno večja konkurenca je postalo že noro za nekoga, ki bi rad preizkusil vse novitete.

Kot edini motor je zame ta klasa premalo...čeprav se gre lahko tudi okrog sveta s takim. Za drugi motor bi pa imel nekaj več od APN 6, recimo enduro 250 bi bil ok, teh pa trenutno še ni toliko na izbiro, verjetno bo tudi tu enkrat boom. Iščem že dolgo nekaj manjšega pa verjetno bom še kar le gledal, ker nujno ga ne rabim in prostora skoraj ni za še enega. Drugače pa sem že pohvalil tega KTMa, za videt je lep drugače bo pa novi Suzuki 400 imel precej večji hod vzmetenja, verjetno tudi nižjo težo v primerjavi s tem KTM-om

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene najbolj zanima, če je kdo že izvedel, kdaj se bo to dalo naročit, ter približna cena?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma po mojem še sami ne vedo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, DAMI34 pravi:

Ma po mojem še sami ne vedo.

Ja jest komi cakam na ceno, tole me je kr fajn zrajcal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, skalar36 pravi:

Ja jest komi cakam na ceno, tole me je kr fajn zrajcal...

uf, potem je bolje da ne pogledaš tega 😛 :

 

potem pa sploh ne boš vedel, kaj bi vzel. Ene cene so celo noro dobre (tam okrog 8 jurčkov)

čeprav, tale 390ktm tut mene vedno bolj interesira.

Zlo mal upgrejda rabi, torej vse ima, dobra šus plata, cevna, da ga lahko na tla spustiš, dejansko vse na svojem mestu kar se ergonomije tiče, pa itak da je ktmjevsko dobra...ko bo kaj bolj zrelo za prodajo, bo zihr Seles objavil na fb, bomo prec vedeli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Zivnorc pravi:

dokler ne veš več, kam z vsem tem.

In potem doživiš razsvetljenje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

uf, potem je bolje da ne pogledaš tega 😛 :

 

potem pa sploh ne boš vedel, kaj bi vzel. Ene cene so celo noro dobre (tam okrog 8 jurčkov)

čeprav, tale 390ktm tut mene vedno bolj interesira.

Zlo mal upgrejda rabi, torej vse ima, dobra šus plata, cevna, da ga lahko na tla spustiš, dejansko vse na svojem mestu kar se ergonomije tiče, pa itak da je ktmjevsko dobra...ko bo kaj bolj zrelo za prodajo, bo zihr Seles objavil na fb, bomo prec vedeli

Tu lejt. Skoz bl mislem, da se brez tega nav dal živet...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, Joker pravi:

In potem doživiš razsvetljenje...

...z drugimi besedami:

TOMOS je zakon... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pametno. En agregat, 4 razlicni modeli. Upam da malo pocenijo. Špekulira se okrg 8k usd za R verzijo endura. 

V indiji, preračunano v eure, okrog 6k. 

Tezko čakam, da se izve cena. Da se potem odlocim. Tale, al CF.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tudi podobno razmišljam. Vse je odvisno od cene, pa kok hitro bom kripto prodal :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

Jaz tudi podobno razmišljam. Vse je odvisno od cene, pa kok hitro bom kripto prodal :P

 

Ti boš mogu kupt, cf al pa R verzijo. Un k ma izpuh spodaj ni za v vodo. :naughty:

Kripto lohk prodaš. BTC pa ne. Thank me later..

:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

390R absolutno. Navaden me ne zanima. Pol pa "tubo za dihanje" od rora, pa gor do sedeža (še raj pol metra višje) direkt :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Eicmi je bil predstavljen Adventure R (izpuh spodaj) , pa enduro R in SMC R, mislim da navadnega adventure 390 ni bilo.

tole je R

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!