Skoči na vsebino

KTM 390 DUKE in Adventure


Priporočene objave

Objavljeno

Ja, sej tko sm mislu Adventure R. Pol maš pa navadnega, ki je samo 390 R. Cela zbrka. Mene zanima A-R. Isti kot tebe. Sej pravm zame bo, k se ne vozim po vodi. Zate pa...kontaktiraj Igorja...maš 2:naughty:

Objavljeno

Aha, ker prihaja še 390 Adventure, verjetno 19 col spredaj, 17 zadaj. Tisti ne bo mel R oznake.  Pa nižji sedež bo mel.

390R ni navadni ampak je bolj hardcore, no Enduro so mu dal oznako (brez šipce spredaj, še kak cm več vzmetenja, navadna podolgovata "po starem" armaturka)

Kar se vode tiče, bom mal gledal lastnike na tubi, da vidim kdo ga bo prvi utopil :P, do takrat pa bom bolj "zmeren" v dežju :D

 

 

Objavljeno

Če bi bil tako napaljen na tega KTMa bi si kupil sedaj enega iz zaloge, se dobijo po ugodni ceni in z dvignjenim izpuhom. Edino kar je slabše je tista glava od insekta spredaj...🙂

Objavljeno
pred 18 urami, vandrovec pravi:

Če bi bil tako napaljen na tega KTMa bi si kupil sedaj enega iz zaloge, se dobijo po ugodni ceni in z dvignjenim izpuhom. Edino kar je slabše je tista glava od insekta spredaj...🙂

vsaj kak video poglej. 2024 adv R ni nič enak temu, kar ti sedaj podarijo iz zaloge. sicer sedaj iz zaloge lahko kupiš samo še 2, ki sta oglaševana na anetu. Na enem piše zadnji kos. In ime je 390 adventure brez Rja cena 6300 lite feltne in 6800 feltne z naperami.

Novi je popolnoma prenovljen, okvir je drugi, gume večje, dodana elektronika, drugo vzmetenje itd..

Drgač pa ja, so enaki vsi, v glavnem so oranžni :P

ps. 390 adv R je nekaj vmes med Kove 450 rally in CFmoto 450MT. Če bo še cena vmes bo zanimiv.

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

iz zaloge lahko kupiš samo še 2, ki sta oglaševana na anetu. Na enem piše zadnji kos. In ime je 290 adventure brez Rja cena 6300 lite feltne in 6800 feltne z naperami.

Ashampoo_Snap_2024_11.13_17h54m41s_001_.png.68e6042f1b57aa0117cd471a5c96216a.png

Moč je menda enaka, nov je samo lepši. Morda ima tudi kakšne izboljšave samo za to kategorijo to po moje ni pomembno :?

Objavljeno
pred 13 urami, vandrovec pravi:

Moč je menda enaka, nov je samo lepši. Morda ima tudi kakšne izboljšave samo za to kategorijo to po moje ni pomembno :?

izboljšave niso pomembne, važno da je oranžen :D

 

Objavljeno

Kot bi rekel Vandrovec...

tako pravi tudi Kavčič...popolnoma isti :P

skor isti kot prej

Objavljeno

 

Objavljeno

Problem vseh teh 450, 400, Kove, CF , KTM itd. je tudi v tem, da ne smejo biti prelahki, ker potem niso A2 in odleti velik del kolača.

Objavljeno

kako so lahko prelahki? :P

/škoda ker niso)

Objavljeno
pred 30 minutami, Nightmare pravi:

Zakaj niso A2? 

so, a če je več kot 0.2kW/kg ni več A2

suh cf 450 mt je 32,5kW/175kg...

mejo ima torej 162,5 suh...

ktm tale ima 32kW, pomeni da suh ne sme biti lažji od 160kg...

zato se niti ne trudijo najbrž preveč

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pa saj se temu primerno zapre moč. Ima pač manj kot 35kw in gre spet z A2 naprej. 

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 12 minutami, Nightmare pravi:

Pa saj se temu primerno zapre moč. Ima pač manj kot 35kw in gre spet z A2 naprej. 

 

Lp, Samo

Vsi so A2, samo omenil sem, zakaj niso lažji...

Ko naliješ gorivo, še kakšna minimalna prtljaga pa si že na tankovski teži 190+.

 

Objavljeno

za nižjo težo ga je potrebno ogulit kar krepko, potem to ni več adv razred. Če je teža bolj bistvena ali najbolj bistvena se pogleda drug tip motorja al pa drugega proizvajalca.

Sicer bodo pa meli (klub enaki teži verjetno) več izpeljank 390 ADV, od nižjega sedeža, do drugačnega in krajšega vzmetenja. Pa marsikaj kar sedaj vidimo na eicma predstavitvi bo najbrž za doplačilo.

Objavljeno

Zakaj mene osebno zanima:

sedaj imam kravo od 220kg  in 200mm hoda vzmetenja s 95 konjiči za vsakodnevni (beri vikend) trening. Uživam na polno (feedback je odličen), pa vendar rabim kak cm več vzmetenja, ki ni tako čvrsto, da grem za odtenek bolj na hard in če je teža 180kg z vsem (dodam še 10 kg na cevne zaščite in dobro šus plato) z lahkoto požrem 1 valj (več uporabe sklopke) in podhranjenost pri "idle speed", ker za mojo višino 174 cm tak ne morem z nogami igrat odrivanja (beri veslanja) in lahkih prehodov ovir. Bolj moram delat na tehniki malce hitrejše vožnje in tu mi 40 kg manj igra precej vloge, ter samo vzmetenje (mehkoba v štartu naleta ovire, progresivnost pa to) lahko samo še dodatno pomaga.

Je to moped za 200km po cesti? Ma ni lih neki, se pa komot da. Ne rabim več kot 100km/h. Še vedno z nizko težko ali nižjo težo poknem kak avto ali avtodom, da pridem do začetka tistega kar sem si zamislil. Pa naj bo to CRO, BIH, MNE...

Ker običajno menjam motorje, ki majo okrog 40kkm, se mi izide in me zanima, kako se bo zadeva obnesla. Ali bom še napredoval pri tehniki vožnje na brezpotjih ali bom obstal (leta pa to) tam kjer sem, ker potem ne rabim več kar vozim. Seveda je pa bistvo tudi vstopna cena. Pri meni je že dolgo tam okrog 10 jurjev, no vsaj za tisto kar mečem po tleh občasno :P

 

Objavljeno (popravljeno)

Kaj pa če bo drugo leto 490 Adventure, bi bilo to še bolje ali je 390 že optimum?

Kot drugi motor je dovolj enduro, zakaj mora biti adventure? Enduro je lažji, adventure je vse v enem, je tudi potovalni? Meni bi zadostoval 250 enduro za okrog hiše, za potovanja imam pa 1200, ...si ne predstavljam s tako kobilico kam dlje...

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno
pred 1 uro, vandrovec pravi:

Kaj pa če bo drugo leto 490 Adventure, bi bilo to še bolje ali je 390 že optimum?

Kot drugi motor je dovolj enduro, zakaj mora biti adventure? Enduro je lažji, adventure je vse v enem, je tudi potovalni? Meni bi zadostoval 250 enduro za okrog hiše, za potovanja imam pa 1200, ...si ne predstavljam s tako kobilico kam dlje...

ker mi enduro ne sede in me niti ne zanima. Hočem adv s šipco, s skoraj rally towerjem, da nabijem gor navigacijo/foun, da ma mode vožnje (se opravičujem super ofroudarjem MSC,TC, cornering ABS, k tega ne rabjo, ampak rabi se mogoče 1x na dve leti in ne greš v maline, in se ne opravičujem nikomur, ki ve, kaj pomenijo fine nastavitve plina, drsenja zadnjega kolesa ter podobnega šita)

Kar se tiče kubature...tu je kar nekaj razlik v smislu teža/moč. Ni vse v kubikih, niti v teži. Največ je v kompromisu in kako znaš ožemat plin :P Ker sem se ogromno vozil s pretežkim kombijem vem kaj in kako ter zakaj ni enostavno prehitet. Vsakakor kobilca od 350 do 400 ccm, z neko smiselno težo (ter konji okrog 45) z lahkoto poseka te probleme. sicer pa ni point v prehitevanju ampak v znanju in predvsem koliko boš mučil en cilinder s konstantnimi obrati do točke, ko se začne veselje (šoder pa to).

Bi želel s tako in podobno kobilico kam dlje: ni problema. Naložiš jo v kombi in se odpelješ do točke, kjer se začne žur. Albanija, Grčija..da pa bo problem do BIH sem zihr da ne, je dovolj stranskih cest.

ps. če bo drugo leto 490, al pa 590 al pa 690 (ups, to je že in me ne zanima) mi je čist vseeno, trenutno se ogrevam za to. Lahko je 400ccm, lahko je 500, ne igra bistvene vloge.

bistvo (meni) je okvirna teža do 180kg, oblika motorja, ki je dovolj ozka in dovolj trdoživa, dobra zaščita pred padci, elektronska podpora tipa "ride by wire", kjer si lahko marsikaj nastavim po želji, dobra ciklistika (ktm je zlo dober v tem segmentu), dobro ali vsaj povprečno (in nastavljivo) vzmetenje 220 ali 230mm... še bolje je če je servis 10km od bajte, sam zdej mal pretiravam :D

 

Seveda zgoraj napisano ni absolutna resnica niti finančni nasvet (bi rekli na youtubi za BTC investicije), je zgolj in samo to kar mi sedaj manjka in kar bi nadgradil, z lahkoto pa požrem kak konj in kubik manj. 

Še vedno je Kove 450 rally zlo blizu temu kar trenutno iščem. Če bo pa cena 390 ADV R z vsemi doplačili (šus plata in podobno česar ne bo že v serijskem) nekje okrog cene omenjenega, al pa še raje cenejše, ja potem me ktm ne zanima.

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!