Skoči na vsebino

KTM 390 DUKE in Adventure


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 22 minutami, DAMI34 pravi:

Verjamem, ma so mi ktmji nekako bolj po godu, sploh zaradi dobre elektronike. Sicer pa nisem še nič odločen. Če bo R model okrog 8 jurjev bo kar drag.

Si mislil verjetno 18/21col.

Ja. 

Je pa sprednja luč / izgled maske dosti lepši kot tista deljena uč na prejšnji verziji.

ps: dejansko pa kaj pa jaz vem ki nimam pojma... samo tako že ki imajo drugi bi lahko tut oni, pa nasplošno feltne na špice zgledajo lepše. Škoda da bojo samo na R verziji.

Popravljeno . Popravil smasher
Objavljeno

Vizuelno kar dobro izgleda. Pa 45 konjičev je tudi ok.

Objavljeno

majo drgačno vago :P

Benti teža gor al dol, mene bolj zanima "težišče" in kak se ga občuti. Še vedno je s polnim rezervarjem 40kg lažji od mojga 790adv. Pa jebačko zgleda :D 

 

472880666_18481647454030254_5684838176285275186_n.jpg

472965197_18481647445030254_8412460646048212589_n.jpg

474461324_18481647466030254_5921117668582033269_n.jpg

475186958_18481647493030254_8170702531768353682_n.jpg

475435856_18481647484030254_2599893134137599852_n.jpg

475494817_1088434653323599_1029036098398563987_n.jpg

  • Všeč mi je 5
  • Hvala 1
Objavljeno

Vsi odgovori, tudi zakaj je pretežek :P , zgolj zaradi A2, ker ima 45konj. Ne sme biti lažji.

Koliko je predrag (ja mal je, se kar strinjam)

Ali so res lahko problemi z nizkim izpuhom.. itd..meme osebno še najbolj pizdi da je na fotkah šusplata iz "powerpartsa". Original bo mal pleha s plastično obrobo..se pravi še vsaj 300€ več.

 

 

 

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Vsi odgovori, tudi zakaj je pretežek :P , zgolj zaradi A2, ker ima 45konj. Ne sme biti lažji.

Koliko je predrag (ja mal je, se kar strinjam)

Ali so res lahko problemi z nizkim izpuhom.. itd..meme osebno še najbolj pizdi da je na fotkah šusplata iz "powerpartsa". Original bo mal pleha s plastično obrobo..se pravi še vsaj 300€ več.

 

 

 

Me je prijelo srat ki je delo video z Ameriško "sinhronizacijo".

Ja.. kaj bom zdej.. moram rečt da zleda Adventure X res zanimiv, edino kar mo moti pri avspuhu je tisto kar so rekli nekateri drugi in to ni da je nizek... ampak da greje zanjdi amortizer. Morda nek dodatni deflektor toplote med avspuhom in amortizerjem.

Tako da moram priznat, da me 450MT niti slučajno ni toliko mikau kot AdventureX (pa čeprav ima samo 19" spredaj), ampak za realno gledao 80% lokalne ceste in morda 20% makadamčka je to verjetno čisto dovolj.

Tako da definitivno bom moral dat rit na Adventure 390 X ko pride... 

in priznam zdej me je @DAMI34, malo zejebau v hvaljenju himalajca. (sicer samo testna vožnja pove več, samo dvomim da bi se tak motor slabo vozil)

ps: tudi za tiste ki ne zastopite italjansko, dejte raje video po italjansko in ANG podnapise, ki tisto skropocalo, avtomatskega prevoda.. je neglednjivo

Objavljeno

Zvok na mute, pa ang. podnapise. Tako jaz gledam kak kitajski, pa francoski, pa nemški posnetek.

@smasherkar se tiče gretja zadnjega amortizerja, kar brez skrbi. So enako jokali in stokali pri 790,890,901 stavili razne plehnate aftermarket deflektorje itd. Z ozirom, da mam kar dva, ki imata slično postavljen agregat (oz izpuh spodaj) kot 390 z lahkoto trdim, da ne rabiš nič. Pa sem se veliko prevozil počasi, celo v prvi, laufa na mestu kako minuto, pa potem dalje, v glavnem ktm poleti četudi je 39C, več al manj vikend šoder, po par uric na dan, včasih pa tudi po cele dneve...ni gretje nikakršen problem. Sem zihr da te kubature še bolj grejejo od 390.

390advX je dokaj lušen in za večino voženj ma dovolj vzmetenja -200mm, vseeno jim pa zamerim 19/17 gume. verjetno se bo dalo kaj dobiti kasneje, vsaj s špicami.

Če mene vprašaš, kaj me pri obeh ADV najbolj moti, zna biti šipca. Poleti bo vroče, plus počasna vožnja po terenu, bo treba spet kaj manjšega iskat.

ps. nič pa ne trdim, da je boljši od Himalajca. Ma pa dobro elektroniko, ker jo poznam, veliko aktivne varnosti pride prav, pa dokaj lično izgleda. dovolj ozka silhueta, da ob morebitnem padcu ne uniči vsega. Na prvi uč seveda.

 

 

 

ktm indija bo imel tudi

390 adventure, mešanico med R in X. Pnevmatike 21/17 tubless špice, sedež 830..

a bo to kdaj prišlo v EU pa pojma nimam.

https://www.ktmindia.com/ktm-bikes/travel/2025-ktm-390-adventure?fbclid=IwY2xjawIOr9pleHRuA2FlbQIxMAABHZKryppQyeGo9vKHZJenG1hiuVB7L4lcZ5NUkZIu7m7MgDGrESQSKohDdQ_aem_yFKEuMhs0W1IKSEi1etzjg

 

Objavljeno

Hudo zanimiva zadeva advR, se kej ve kdaj se bodo začeli prodajat pri nas?

 

Objavljeno
pred 5 minutami, u-r-o-s pravi:

Hudo zanimiva zadeva advR, se kej ve kdaj se bodo začeli prodajat pri nas?

 

šušlja se konec aprila, začetek maja. Seles ni še dihnil ene besede, prodaja še staro zalogo.

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Dami, nevem no...nevem če je to za tebe?

Men osebno čist pretežko,  za na cesto pa v tem primeru čist podhranjeno...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

za starejše guspode je :P

Za par urc na dan, za ukul bajte, za po šodru, blatu in umazaniji, da uničujem nekaj kar ma mal daljši hod vzmetenja, pa 40kg manj kot ma moj 790, recmo temu za trening.

Jaz gledam zadevo (pa nisem še odločen, vendar ja, nekaj v tem rangu) kot na drugi moped. Sicer me ni strah se z njim odpeljat do pakle čez okoliške hribe, definitivno pa ni za drajsat asfaltne ovinke. Zadeva pa zlahka leti 100km/h, kar je dovolj potovalna brzina.

Ti si mlajši, pa gledaš zadeve bolj profesionalno, na terenu mopede ubijaš, skačeš, voziš po pisti in seveda rabiš temu primerno raketo.

 

Se pa zna na koncu zgodit, da bom 790 spet menjal za :P 790 :D . Razlika v ceni je uboga 2 jurčka.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

za starejše guspode je :P

Za par urc na dan, za ukul bajte, za po šodru, blatu in umazaniji, da uničujem nekaj kar ma mal daljši hod vzmetenja, pa 40kg manj kot ma moj 790, recmo temu za trening.

Jaz gledam zadevo (pa nisem še odločen, vendar ja, nekaj v tem rangu) kot na drugi moped. Sicer me ni strah se z njim odpeljat do pakle čez okoliške hribe, definitivno pa ni za drajsat asfaltne ovinke. Zadeva pa zlahka leti 100km/h, kar je dovolj potovalna brzina.

Ti si mlajši, pa gledaš zadeve bolj profesionalno, na terenu mopede ubijaš, skačeš, voziš po pisti in seveda rabiš temu primerno raketo.

 

Se pa zna na koncu zgodit, da bom 790 spet menjal za :P 790 :D . Razlika v ceni je uboga 2 jurčka.

Mah ti se sam tolažiš pa iščeš izgovore v starem gospodu, a v resnici mladenič po duši. Jaz imam trenutno za vsak tip fure posamičen moped, le tako sem kolikor toliko univerzalen :D.  

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
  • Srček 1
Objavljeno
pred 41 minutami, HyperJack pravi:

Mah ti se sam tolažiš pa iščeš izgovore v starem gospodu, a v resnici mladenič po duši. Jaz imam trenutno za vsak tip fure posamičen moped, le tako sem kolikor toliko univerzalen :D.  

jop, sm vedu da nauš kapiru, ma to spoštujem. Ti si profi napram meni. Voziš od krosa, do krav. Tvoje želje, razumevanje terena, način vožnje itd...so daleč nad mojim kapiranjem situacije, pa se tudi strinjam, jaz bi tudi tko počel. Ni dovolj 2 mopeda. Vsaj tri če ne več. Z različno opremo, z različnimi performansami, na koncu, že različne gume in teža povedo veliko.

Duša žal ne zmore tiste agilnosti, ki jo bi moralo tudi telo, ki je polno titaniuma in se mu počasi pozna omejitev gibanja. jebemti leta. Včasih sm obrnu glavo ko sova, skor okol, zdej pa neki poka, ko jo obrnem. :P  In ker sem "brihtn ko strela" in ker mi tudi finance ne dopuščajo total preseravanja, sem se "mal umiril".  Drugi del mal umirila, so pa posledice poškodb, od gležnjev (še najmanjši problem, ki večinoma nastane po furi), do hrbtenice itd..

Vsekakor brezveze klobasat. Je kar je. 

 

Trenutno sem v dilemi ali 790 menjat za nekaj, kar opažam, da so pomankljivosti sedanjega mopeda:

več vzmetenja (žal samo 200mm), že 901 husa je boljša (220), nižjo težo (220kg) za metat okrog (več al manj na mestu, med vožnjo sem kar suveren-pali, pa bo kar bo) in tudi poberem ga zlahka.

In nekak se mi zdi, da s 45 konjiči zmorem kar veliko (nisem lih švoh šofer v transferjih), ampak s 40 kg manj bi lahko užival. Ne morem še jasno povedati, ker zna bit, da bo to prva zadeva, ki jo bom testiral. Predvsem me zanima občutek teže, ne pa dejanska teža.

Objavljeno

Kove 800 ima skoraj vse kar rabiš 🙂

Objavljeno
pred 18 minutami, vandrovec pravi:

Kove 800 ima skoraj vse kar rabiš 🙂

nima. Sem tudi povedal, kaj nima oz kaj hočem. 450rally je bližje temu kar iščem .

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Nevem kam bi tole dal, v katero temo, ampak ker je ta topla, bom kar tukaj... Cene so začeli nižat...

SDGT 3100gbp off, nice

 

KTM -znizanje cen.png

Popravljeno . Popravil Supertech
Objavljeno

Screenshot_2025-02-06-12-54-06-384_com.android.chrome.jpg.a200e8ed78ce030ba5b6539af0705084.jpg

Ne vem če so to res ugodne cene za indijske motorje. Mene sicer 125 zanima samo skoraj toliko kot Honda 300 in suha teža 150 kg...

Objavljeno
pred eno uro, vandrovec pravi:

Ne vem če so to res ugodne cene za indijske motorje. Mene sicer 125 zanima samo skoraj toliko kot Honda 300 in suha teža 150 kg...

veš kaj je to ugodno/neugodno.

Če vsaj veš kaj kupiš. Poreklo ni bistveno, bistven je tip vzmetenja. tudi Kove ni lih poceni (450 rally) in je poceni napram specialkam. Ma za povprečnega uporabnika ma superduper vzmetenje. Tudi pri KTM eR variantah kupiš dobro robo.

In lej iz iskušenj, celo pri običnih variantah ni tok slabo, jaz na 790 še kar uživam.

Če te zanima samo in zgolj cena, sploh nimaš problema...kupiš tisto kar je najcenej. Recimo na anetu pod rubriko novi motorji klikneš razvrščanje pod najnižja cena. Ekola, si zmagu :P

po domače pa "ojoj, ojoj" kok kompliciraš, pa še točno ne veš kaj bi.

 

pred 3 urami, Supertech pravi:

Nevem kam bi tole dal, v katero temo, ampak ker je ta topla, bom kar tukaj... Cene so začeli nižat...

SDGT 3100gbp off, nice

 

KTM -znizanje cen.png

obstaja temu primerna tema:

 

Objavljeno

sicer bolj bogi video, ma lepo prikaže zadeve dokaj vizualno

 

Objavljeno

Jest sm rešen zdej teh filmčkov in izbiranja. KTM se mi zdi tak malo nedokončan. Rabiš še dokupit izpuh. Mal je drag za Indijca, pride šele okrog maja. Pa res visok sedež.

Kove je pa Kitajc.To ni za kupt. Če men ne vrjamete,  prašte @pik1a

  • Hvala 1
  • Haha 1
Objavljeno
On 2/4/2025 at 10:50 AM, u-r-o-s said:

Hudo zanimiva zadeva advR, se kej ve kdaj se bodo začeli prodajat pri nas?

 

Ti si brez, si prodal?

Objavljeno
pred 26 minutami, skalar36 pravi:

 

Kove je pa Kitajc.To ni za kupt. Če men ne vrjamete,  prašte @pik1a

.

... joooooooj joj joj .... če bi mogu pa kitajca met pri teh letih, bi pa resno razmislu o svojem življenju :eek::D

 

ps.

... čeprav ... zarečenga kruha se dost poje ... tko da ... kot sem že parkrat rekel ... čez ene dve leti mogoče ... za pol cene ... ko se bo tale evforija "slovenskih kitajcev" mal polegla :D ... pa še to mogoče, edino le kot četrti ali peti moped v garaži :kva2:

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 45 minutami, pik1 pravi:

.

... joooooooj joj joj .... če bi mogu pa kitajca met pri teh letih, bi pa resno razmislu o svojem življenju :eek::D

 

ps.

... čeprav ... zarečenga kruha se dost poje ... tko da ... kot sem že parkrat rekel ... čez ene dve leti mogoče ... za pol cene ... ko se bo tale evforija "slovenskih kitajcev" mal polegla :D ... pa še to mogoče, edino le kot četrti ali peti moped v garaži :kva2:

https://www.facebook.com/reel/987064166623095

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 14 urami, Supertech pravi:

Ti si brez, si prodal?

Nisem, iscem nekaj za okol bajte :D

  • Haha 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • Supertech



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!