smasher Objavljeno Januar 30 Objavljeno Januar 30 (popravljeno) pred 22 minutami, DAMI34 pravi: Verjamem, ma so mi ktmji nekako bolj po godu, sploh zaradi dobre elektronike. Sicer pa nisem še nič odločen. Če bo R model okrog 8 jurjev bo kar drag. Si mislil verjetno 18/21col. Ja. Je pa sprednja luč / izgled maske dosti lepši kot tista deljena uč na prejšnji verziji. ps: dejansko pa kaj pa jaz vem ki nimam pojma... samo tako že ki imajo drugi bi lahko tut oni, pa nasplošno feltne na špice zgledajo lepše. Škoda da bojo samo na R verziji. Popravljeno Januar 30. Popravil smasher
DAMI34 Objavljeno Januar 30 Objavljeno Januar 30 Vizuelno kar dobro izgleda. Pa 45 konjičev je tudi ok.
Ragezor Objavljeno Januar 31 Objavljeno Januar 31 enduro R 160 kil suh. samo 5 kil lazji od adventure r? https://www.advpulse.com/adv-news/ktm-announces-specs-availability-of-new-390-enduro-r-dual-sport/ ne razumem kako lahko honda naredi crf300l 20 kil lazjo
DAMI34 Objavljeno ponedeljek ob 08:11 Objavljeno ponedeljek ob 08:11 majo drgačno vago Benti teža gor al dol, mene bolj zanima "težišče" in kak se ga občuti. Še vedno je s polnim rezervarjem 40kg lažji od mojga 790adv. Pa jebačko zgleda . 5 1
DAMI34 Objavljeno ponedeljek ob 17:12 Objavljeno ponedeljek ob 17:12 Vsi odgovori, tudi zakaj je pretežek , zgolj zaradi A2, ker ima 45konj. Ne sme biti lažji. Koliko je predrag (ja mal je, se kar strinjam) Ali so res lahko problemi z nizkim izpuhom.. itd..meme osebno še najbolj pizdi da je na fotkah šusplata iz "powerpartsa". Original bo mal pleha s plastično obrobo..se pravi še vsaj 300€ več.
smasher Objavljeno ponedeljek ob 18:59 Objavljeno ponedeljek ob 18:59 pred 1 uro, DAMI34 pravi: Vsi odgovori, tudi zakaj je pretežek , zgolj zaradi A2, ker ima 45konj. Ne sme biti lažji. Koliko je predrag (ja mal je, se kar strinjam) Ali so res lahko problemi z nizkim izpuhom.. itd..meme osebno še najbolj pizdi da je na fotkah šusplata iz "powerpartsa". Original bo mal pleha s plastično obrobo..se pravi še vsaj 300€ več. Me je prijelo srat ki je delo video z Ameriško "sinhronizacijo". Ja.. kaj bom zdej.. moram rečt da zleda Adventure X res zanimiv, edino kar mo moti pri avspuhu je tisto kar so rekli nekateri drugi in to ni da je nizek... ampak da greje zanjdi amortizer. Morda nek dodatni deflektor toplote med avspuhom in amortizerjem. Tako da moram priznat, da me 450MT niti slučajno ni toliko mikau kot AdventureX (pa čeprav ima samo 19" spredaj), ampak za realno gledao 80% lokalne ceste in morda 20% makadamčka je to verjetno čisto dovolj. Tako da definitivno bom moral dat rit na Adventure 390 X ko pride... in priznam zdej me je @DAMI34, malo zejebau v hvaljenju himalajca. (sicer samo testna vožnja pove več, samo dvomim da bi se tak motor slabo vozil) ps: tudi za tiste ki ne zastopite italjansko, dejte raje video po italjansko in ANG podnapise, ki tisto skropocalo, avtomatskega prevoda.. je neglednjivo
DAMI34 Objavljeno torek ob 08:25 Objavljeno torek ob 08:25 Zvok na mute, pa ang. podnapise. Tako jaz gledam kak kitajski, pa francoski, pa nemški posnetek. @smasherkar se tiče gretja zadnjega amortizerja, kar brez skrbi. So enako jokali in stokali pri 790,890,901 stavili razne plehnate aftermarket deflektorje itd. Z ozirom, da mam kar dva, ki imata slično postavljen agregat (oz izpuh spodaj) kot 390 z lahkoto trdim, da ne rabiš nič. Pa sem se veliko prevozil počasi, celo v prvi, laufa na mestu kako minuto, pa potem dalje, v glavnem ktm poleti četudi je 39C, več al manj vikend šoder, po par uric na dan, včasih pa tudi po cele dneve...ni gretje nikakršen problem. Sem zihr da te kubature še bolj grejejo od 390. 390advX je dokaj lušen in za večino voženj ma dovolj vzmetenja -200mm, vseeno jim pa zamerim 19/17 gume. verjetno se bo dalo kaj dobiti kasneje, vsaj s špicami. Če mene vprašaš, kaj me pri obeh ADV najbolj moti, zna biti šipca. Poleti bo vroče, plus počasna vožnja po terenu, bo treba spet kaj manjšega iskat. ps. nič pa ne trdim, da je boljši od Himalajca. Ma pa dobro elektroniko, ker jo poznam, veliko aktivne varnosti pride prav, pa dokaj lično izgleda. dovolj ozka silhueta, da ob morebitnem padcu ne uniči vsega. Na prvi uč seveda. ktm indija bo imel tudi 390 adventure, mešanico med R in X. Pnevmatike 21/17 tubless špice, sedež 830.. a bo to kdaj prišlo v EU pa pojma nimam. https://www.ktmindia.com/ktm-bikes/travel/2025-ktm-390-adventure?fbclid=IwY2xjawIOr9pleHRuA2FlbQIxMAABHZKryppQyeGo9vKHZJenG1hiuVB7L4lcZ5NUkZIu7m7MgDGrESQSKohDdQ_aem_yFKEuMhs0W1IKSEi1etzjg
u-r-o-s Objavljeno torek ob 09:50 Objavljeno torek ob 09:50 Hudo zanimiva zadeva advR, se kej ve kdaj se bodo začeli prodajat pri nas?
DAMI34 Objavljeno torek ob 09:56 Objavljeno torek ob 09:56 pred 5 minutami, u-r-o-s pravi: Hudo zanimiva zadeva advR, se kej ve kdaj se bodo začeli prodajat pri nas? šušlja se konec aprila, začetek maja. Seles ni še dihnil ene besede, prodaja še staro zalogo. 1
DAMI34 Objavljeno torek ob 10:08 Objavljeno torek ob 10:08 še huje: https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/bikes/ktm/390-adventure-r-x-2025-review?fbclid=IwY2xjawIOxiBleHRuA2FlbQIxMAABHasM39M7osrLLrssvPOTxfN28GY2IkAylEY1lT5oUsJy1MWKu8NHmZGPSg_aem_X5_2jKu451ZU6_rpvPiwYQ#verdict
HyperJack Objavljeno sredo ob 06:53 Objavljeno sredo ob 06:53 Dami, nevem no...nevem če je to za tebe? Men osebno čist pretežko, za na cesto pa v tem primeru čist podhranjeno... 2
DAMI34 Objavljeno sredo ob 08:23 Objavljeno sredo ob 08:23 za starejše guspode je Za par urc na dan, za ukul bajte, za po šodru, blatu in umazaniji, da uničujem nekaj kar ma mal daljši hod vzmetenja, pa 40kg manj kot ma moj 790, recmo temu za trening. Jaz gledam zadevo (pa nisem še odločen, vendar ja, nekaj v tem rangu) kot na drugi moped. Sicer me ni strah se z njim odpeljat do pakle čez okoliške hribe, definitivno pa ni za drajsat asfaltne ovinke. Zadeva pa zlahka leti 100km/h, kar je dovolj potovalna brzina. Ti si mlajši, pa gledaš zadeve bolj profesionalno, na terenu mopede ubijaš, skačeš, voziš po pisti in seveda rabiš temu primerno raketo. Se pa zna na koncu zgodit, da bom 790 spet menjal za 790 . Razlika v ceni je uboga 2 jurčka. 1
HyperJack Objavljeno sredo ob 10:42 Objavljeno sredo ob 10:42 pred 2 urami, DAMI34 pravi: za starejše guspode je Za par urc na dan, za ukul bajte, za po šodru, blatu in umazaniji, da uničujem nekaj kar ma mal daljši hod vzmetenja, pa 40kg manj kot ma moj 790, recmo temu za trening. Jaz gledam zadevo (pa nisem še odločen, vendar ja, nekaj v tem rangu) kot na drugi moped. Sicer me ni strah se z njim odpeljat do pakle čez okoliške hribe, definitivno pa ni za drajsat asfaltne ovinke. Zadeva pa zlahka leti 100km/h, kar je dovolj potovalna brzina. Ti si mlajši, pa gledaš zadeve bolj profesionalno, na terenu mopede ubijaš, skačeš, voziš po pisti in seveda rabiš temu primerno raketo. Se pa zna na koncu zgodit, da bom 790 spet menjal za 790 . Razlika v ceni je uboga 2 jurčka. Mah ti se sam tolažiš pa iščeš izgovore v starem gospodu, a v resnici mladenič po duši. Jaz imam trenutno za vsak tip fure posamičen moped, le tako sem kolikor toliko univerzalen :D. 1 1 1
DAMI34 Objavljeno sredo ob 10:55 Objavljeno sredo ob 10:55 pred 41 minutami, HyperJack pravi: Mah ti se sam tolažiš pa iščeš izgovore v starem gospodu, a v resnici mladenič po duši. Jaz imam trenutno za vsak tip fure posamičen moped, le tako sem kolikor toliko univerzalen :D. jop, sm vedu da nauš kapiru, ma to spoštujem. Ti si profi napram meni. Voziš od krosa, do krav. Tvoje želje, razumevanje terena, način vožnje itd...so daleč nad mojim kapiranjem situacije, pa se tudi strinjam, jaz bi tudi tko počel. Ni dovolj 2 mopeda. Vsaj tri če ne več. Z različno opremo, z različnimi performansami, na koncu, že različne gume in teža povedo veliko. Duša žal ne zmore tiste agilnosti, ki jo bi moralo tudi telo, ki je polno titaniuma in se mu počasi pozna omejitev gibanja. jebemti leta. Včasih sm obrnu glavo ko sova, skor okol, zdej pa neki poka, ko jo obrnem. In ker sem "brihtn ko strela" in ker mi tudi finance ne dopuščajo total preseravanja, sem se "mal umiril". Drugi del mal umirila, so pa posledice poškodb, od gležnjev (še najmanjši problem, ki večinoma nastane po furi), do hrbtenice itd.. Vsekakor brezveze klobasat. Je kar je. Trenutno sem v dilemi ali 790 menjat za nekaj, kar opažam, da so pomankljivosti sedanjega mopeda: več vzmetenja (žal samo 200mm), že 901 husa je boljša (220), nižjo težo (220kg) za metat okrog (več al manj na mestu, med vožnjo sem kar suveren-pali, pa bo kar bo) in tudi poberem ga zlahka. In nekak se mi zdi, da s 45 konjiči zmorem kar veliko (nisem lih švoh šofer v transferjih), ampak s 40 kg manj bi lahko užival. Ne morem še jasno povedati, ker zna bit, da bo to prva zadeva, ki jo bom testiral. Predvsem me zanima občutek teže, ne pa dejanska teža.
DAMI34 Objavljeno sredo ob 11:24 Objavljeno sredo ob 11:24 pred 18 minutami, vandrovec pravi: Kove 800 ima skoraj vse kar rabiš 🙂 nima. Sem tudi povedal, kaj nima oz kaj hočem. 450rally je bližje temu kar iščem . 2
Supertech Objavljeno pred 23 urami Objavljeno pred 23 urami (popravljeno) Nevem kam bi tole dal, v katero temo, ampak ker je ta topla, bom kar tukaj... Cene so začeli nižat... SDGT 3100gbp off, nice Popravljeno pred 23 urami. Popravil Supertech
vandrovec Objavljeno pred 21 urami Objavljeno pred 21 urami Ne vem če so to res ugodne cene za indijske motorje. Mene sicer 125 zanima samo skoraj toliko kot Honda 300 in suha teža 150 kg...
DAMI34 Objavljeno pred 20 urami Objavljeno pred 20 urami pred eno uro, vandrovec pravi: Ne vem če so to res ugodne cene za indijske motorje. Mene sicer 125 zanima samo skoraj toliko kot Honda 300 in suha teža 150 kg... veš kaj je to ugodno/neugodno. Če vsaj veš kaj kupiš. Poreklo ni bistveno, bistven je tip vzmetenja. tudi Kove ni lih poceni (450 rally) in je poceni napram specialkam. Ma za povprečnega uporabnika ma superduper vzmetenje. Tudi pri KTM eR variantah kupiš dobro robo. In lej iz iskušenj, celo pri običnih variantah ni tok slabo, jaz na 790 še kar uživam. Če te zanima samo in zgolj cena, sploh nimaš problema...kupiš tisto kar je najcenej. Recimo na anetu pod rubriko novi motorji klikneš razvrščanje pod najnižja cena. Ekola, si zmagu po domače pa "ojoj, ojoj" kok kompliciraš, pa še točno ne veš kaj bi. pred 3 urami, Supertech pravi: Nevem kam bi tole dal, v katero temo, ampak ker je ta topla, bom kar tukaj... Cene so začeli nižat... SDGT 3100gbp off, nice obstaja temu primerna tema:
DAMI34 Objavljeno pred 19 urami Objavljeno pred 19 urami sicer bolj bogi video, ma lepo prikaže zadeve dokaj vizualno
skalar36 Objavljeno pred 16 urami Objavljeno pred 16 urami Jest sm rešen zdej teh filmčkov in izbiranja. KTM se mi zdi tak malo nedokončan. Rabiš še dokupit izpuh. Mal je drag za Indijca, pride šele okrog maja. Pa res visok sedež. Kove je pa Kitajc.To ni za kupt. Če men ne vrjamete, prašte @pik1a 1 1
Supertech Objavljeno pred 16 urami Objavljeno pred 16 urami On 2/4/2025 at 10:50 AM, u-r-o-s said: Hudo zanimiva zadeva advR, se kej ve kdaj se bodo začeli prodajat pri nas? Ti si brez, si prodal?
pik1 Objavljeno pred 16 urami Objavljeno pred 16 urami pred 26 minutami, skalar36 pravi: Kove je pa Kitajc.To ni za kupt. Če men ne vrjamete, prašte @pik1a . ... joooooooj joj joj .... če bi mogu pa kitajca met pri teh letih, bi pa resno razmislu o svojem življenju ps. ... čeprav ... zarečenga kruha se dost poje ... tko da ... kot sem že parkrat rekel ... čez ene dve leti mogoče ... za pol cene ... ko se bo tale evforija "slovenskih kitajcev" mal polegla ... pa še to mogoče, edino le kot četrti ali peti moped v garaži 1 2
DAMI34 Objavljeno pred 15 urami Objavljeno pred 15 urami pred 45 minutami, pik1 pravi: . ... joooooooj joj joj .... če bi mogu pa kitajca met pri teh letih, bi pa resno razmislu o svojem življenju ps. ... čeprav ... zarečenga kruha se dost poje ... tko da ... kot sem že parkrat rekel ... čez ene dve leti mogoče ... za pol cene ... ko se bo tale evforija "slovenskih kitajcev" mal polegla ... pa še to mogoče, edino le kot četrti ali peti moped v garaži https://www.facebook.com/reel/987064166623095 1
u-r-o-s Objavljeno pred 1 uro Objavljeno pred 1 uro pred 14 urami, Supertech pravi: Ti si brez, si prodal? Nisem, iscem nekaj za okol bajte 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se