DUCATI_RIDER Objavljeno December 31, 2015 Opozori Objavljeno December 31, 2015 pred 16 urami, motolover pravi: Kateri motorji v tem segmentu ga imajo? ja saj ti pravim da drugi kot bmw ga nima, menima se o versys 1000 od honde nima nobena ne crossruner, ne crosstouer, tut vstrom nima tut yamaha mt 09 nima tut tiumph nima...
Snečer Objavljeno December 31, 2015 Opozori Objavljeno December 31, 2015 Ima ga MV Agusta Čudno, da si šel mimo nje, saj je to "mala" Multistrada, seveda v premium izvedbi.
DUCATI_RIDER Objavljeno December 31, 2015 Opozori Objavljeno December 31, 2015 Jaz sem ga sprobal na xr- ju ...pravim filing je fantastičen ko da poslušaš GP motor, pri pretikanju navzgor to delaš med pospeševanjem se pravi da gasa ne spustiš, in dol, samo takrat ko motor zavira in je ročka spuščena. Nima pa rad pretikanja med cincanjem po mestu kjer menjavaš nekje v sredini. Pa tut nima rad če hočeš prestavit dve prestavi nižje, takrat ko da ga malo zmedeš. Ja ko ga zategneš in prestaviš gor samo poči iz auspuha in že vleče naprej, to naredi tak hitro da sploh ne veš kdaj pred 11 minutami, Snecer pravi: Ima ga MV Agusta Čudno, da si šel mimo nje, saj je to "mala" Multistrada, seveda v premium izvedbi. Kaj te je to spet neka kopija MTS? Eh ni mi všeč ta maska spredaj.
vandrovec Objavljeno December 31, 2015 Opozori Objavljeno December 31, 2015 pred 17 minutami, Snecer pravi: Je pa BMW šel v pravo smer, to sem že v tisti drugi temi govoril. Da naj naredijo moderno GS in to je to. XR ni noben moderen GS...to bi morali še laiki vedeti. Gotovo bo pa nekaterim bolj všeč, kot GS, drugim spet manj ker sta to dve različni kategoriji. Ne vem pa zakaj nekateri hočejo vse pomešati in med endure tlačijo skorajda vse kar kolikor toliko izgleda potovalno...Versys žal ne bo nikoli enduro Dark in Kmet2 2
Popularna objava vuk76 Objavljeno April 21, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno April 21, 2016 (popravljeno) Se se skriva kje kak lastnik tega mopeda? Tema je namrec cisto zamrla. Po 11 letih na japoncih, sedaj na evropejcu ;). Poleg serijske opreme, nizanja in obeh moznih paketov se nekaj modifikacij: izpuh, crashpadi od GSG-Mototechnik in Evotech Performance, zascita hladilnikov od Evotech Performance, Eazi-Grip nalepke od R&G in nosilec za tanktorbo SW-Motech. Cakajo se ABM-ove nastavljive rocke za sklopko in zavoro, nalepke za platisca in se kaksna malenkost. Prvi vtisi odlicni...smo se vedno pri einfaranju in blokadi na 9000 obratov. Popravljeno April 21, 2016. Popravil vuk76 Zivnorc, Ferrarist, robot in 14 others 17
motolover Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 Si čip že dobil ali ti ga dajo šele po prvem servisu?
vuk76 Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 Cip dobil takoj zraven...in zaradi nevarnosti,da ga ne zgubim sem ga kr priklopil. Pomaga itak se nic.
skalaprava Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 pred 3 urami, vuk76 pravi: Poleg serijske opreme, nizanja..... Super motor, sem ga tudi sam testiral ...... ...in upam da bo to moj naslednji "bimer". Zanima me okoli nižanja. Za koliko pride tovarniško znižan? Sedež si vidim vzel tudi nižji? Lp. DAMI34, Schultz, MiNa in 5 others 8
Ferrarist Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 Hmmmm....mene na temu mopiju "moti" samo sedež....na prvi občutek deluje dokaj neudobno. Znižan more bit še trši. Kakšni so tvoji občutki? tourer 1
vuk76 Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 3 hours ago, skalaprava said: Super motor, sem ga tudi sam testiral ...... ...in upam da bo to moj naslednji "bimer". Zanima me okoli nižanja. Za koliko pride tovarniško znižan? Sedež si vidim vzel tudi nižji? Lp. Ce vzames nizanje je v ceni zraven se nizji sedez...visina sedeza je potem 790mm, samo nizki sedez je visina 820mm, standardna visina pa je 840mm. Glede na to da sem bolj mali, 170cm, je bla edina opcija nizanje. Rocka za sklopko te je kaj motla? Ker je kr oddaljena od krmila.Jaz bom menjal z nastavljivo. 2 hours ago, Ferrarist said: Hmmmm....mene na temu mopiju "moti" samo sedež....na prvi občutek deluje dokaj neudobno. Znižan more bit še trši. Kakšni so tvoji občutki? Sedez je res bolj trd kot mehak, sem pa na vseh prejsnjih motorjih mel znizan sedez naknadno, da sem lahko prisel orng dol z nogami. Tak da sem navajen na bolj trde sedeze. Je pa tudi res da se vec kot 150 km nisem naredil naenkrat, tako da ne morem komentirati kako je sedeti 400-500km na motorju.
DAMI34 Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 S pavzami se da, pa tut rit se navadi.
vuk76 Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 Jp,prav mas Dami. Rit se navadi...se vedno se je. Na Kawi in Yamahi bp delal ture po 500 km in vec. DAMI34 1
motolover Objavljeno April 21, 2016 Opozori Objavljeno April 21, 2016 Pri tem sedežu me moti, da je oglat in se je zelo težko kaj presesti. 11 hours ago, vuk76 said: Cip dobil takoj zraven...in zaradi nevarnosti,da ga ne zgubim sem ga kr priklopil. Pomaga itak se nic. Ja, zdaj imajo drugačne metode. Pri RRu, so čip dali šele po prvem servisu, ker ni bil blokiran.
vuk76 Objavljeno April 22, 2016 Opozori Objavljeno April 22, 2016 Danes prisel se tale paket od Evotech-a. Set tezjih utezi za krmilo (originalne majo 111g, tele pa 368g), vkljucujejo se pa zascito oz. sliderja za krmilo. Zakaj nabavil tole...XR-u ob dolocenih vrtljajih (4500 do 5500) kr lepo vibrira krmilo. S temi tezjimi utezmi se prakticno iznici ta problem. Baje da so pri BMWju tudi reagirali na pritozbe lastnikov in z produkcijo v aprilu nekaj spremenili na vpetju krmila. Naknadno bi se naj dalo to porihtati tudi pri motorjih proizvedenih pred tem datumom. mladench, skalaprava, ofc in 2 others 5
jevi Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 Tudi jaz ravnokar kupujem motor in tale BMW S1000XR mi je zelo všeč. Ima morda kdo malo rabljenega za prodat?
Kmet2 Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 pred 12 minutami, jevi pravi: Tudi jaz ravnokar kupujem motor in tale BMW S1000XR mi je zelo všeč. Ima morda kdo malo rabljenega za prodat? MotoTours oz kontaktiraj Bladzo(forumaš) maš pa njegove motorje tudi na netu , redno servisirani, skratka odličen nakup za realno ceno!! vandrovec 1
vuk76 Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 Spet malo rihtanja motorja...utezi za krmilo in karbonske nalepke na naslonih za skornje. skalaprava, Kmet2, HyperJack in 3 others 6
Popularna objava Yankee64 Objavljeno April 23, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno April 23, 2016 Sem čakal da se spet kdo oglasi v tole temo, da mal pokomentiram. Služi mi že 10kkm. Komentarji vezani na prejšnje poste/ugibanja/želje: 1. Sedez std višine: udoben med vožnjo, neprimerno boljši od Versysa ( pa sem z njim naredil 1100km v enem dnevu v dvoje in preživela) in SX. Tam sem rabil brezsivno spodnje perilo, pa sem jo še čutu, na tem zicu je vseen. Se vsedes, pelješ do Starigrada in nazaj. 2. Sedez v voznji v dvoje: mal problemov zaradi moje višine (178cm). Ko nastavis voznik+ sopotnik (ali pa samo kufer) se podvozje dvigne za cca1.5cm. Ravno preveč. Zakaj? Sedez je širok in ne dopušča dovoljšnega razkoraka. Delno pomaga tekstil kombinezon. Kakorkoli, nogi nista plosko na tleh, zato previdnost od ustavljanju ali ko sopotnica leze iz motorja ni odveč. 3. Kufri: ko je zadnji namontiran, potem mora biti sopotnica precej gibčna da nogo dvigne čez svoj sedež. Glede na to da so sopotni.. stopalke nizko in omogocajo udobno sedenje, je problem pri kobacanju preko sedeža. 4. Uteži: dal 20€ kolegu , pa sva postružla nove rostfrei, teža okoli 250g vsaka. Vibracije so mogoce v nižjih obratih, ampak tam se ne vozmo 5. Quickshifter: poezija, gor in dol, samo obrati morajo biti primerni za navzgor, drugače zakiha. Da ne bo pomote, iz auspuha poka pa samo takrat ko je na programu dinamic, v road zelo redko. 6. Poraba: 300km z tankom ni problem, ker ga ne moreš žgat cel tank da bi poraba prešla 6,5. Ja merilnik pa mal laže, do 10%, ampak ko piše da imas še 0km ti v tanku ostane še 1,5l 7. Ciklistika: super, od roba do roba. Na Sx sem imel občutek, da mi kdaj hoče zapret balanco, tukaj bogovsko. 8.gume: na nobenem motorju jih niso doživele 6000km, tukaj 7500, ampak moras zamenjat obe. 9. Makadam: prevozu Krim v dvoje, pa ne bi več--- gre prepočas, nimam tistega obcutka s temi gumami. 10. Voznja v dvoje: pri velikih hitrostih je na Sx sopotnica stokala da jih "premetava" čelado , na Xr tega ni. Je pa res, da imam/imel na obeh povisan vizir zdej pa še o emocijah-- ne bi menjal, naša tud ne. Raj bi še kej drugega pripelju v garažo. Mavti, compaq, Port Folio in 7 others 10
vuk76 Objavljeno April 24, 2016 Opozori Objavljeno April 24, 2016 Kul in realno napisano...kolko km mas zdaj prevozenih? Katere gume vozis zdaj gor? Jaz se mam originalne T30, na nemskem forumum ful hvalijo kmbinacijo XR in Metzeler M7 RR. Glede quickija me je na zacetku malo hecal ko sem bil prenezen z nogo. Moras odlocno ruknit gor. V mestni voznji se mi je parkrat pri nzkih obrath res zgodilo da ni menjal. Drgac je pa super, posebej saltanje navzdol, ko prletis z fajn brzino do ovinka. Na Golici je blo zakon se vozit po strmem delu. Ta teden nardil 250 km v enem susu in je znizan sedez meni dovolj udoben. Zena nardila z mano do zdaj samo 150 km je je tudi ful zadovoljna. Se pa strinja z napisanim, da mora malo bolj telovadit ker so nizje stopalke. Sedi pa bogovsko je rekla.
Yankee64 Objavljeno April 24, 2016 Opozori Objavljeno April 24, 2016 Cakam servis na 10k. Vozim drug kompletT30 in imam se enga ne rezervi. Povratna info odlicna. Ko to zvozim pa na forume da vidim kaj priporocajo, mogoce bo ze vec info od Dunlopa RS IIII. Predvidevam da si kupil motor z original znizanim sedez? Sej ni da bi samo hvalil samo XR, sem vozu obe MTS --- ni kaj, sopotnica je bila brez pripomb, ampak V2 je le bolj brutalen, pri dinamicmi voznji v ovinkih sopotnica mora "delat". Ko sem se na koncu odlocal za XR je prevladovala cena, dodatki, in servis ( ne kvaliteta, ampak tisti dragi dodatki-desmo..)
motolover Objavljeno April 24, 2016 Opozori Objavljeno April 24, 2016 Quickijev ne uporabljati pri nizkih obratih in med prvo in drugo prestavo, potem dela odlično. Najboljša je kombinacija klasičnega prestavljanja s sklopko pri nizkih obratih pri mestni in počasni vožnji in s quickijem pri dinamični vožnji. Prestavljanje pred ovinkom navzdol je sploh luksuz, ki se ga (pre)hitro navadiš, če imaš npr še en motor, ki tega nima.
jevi Objavljeno April 24, 2016 Opozori Objavljeno April 24, 2016 Ob 23. 4. 2016 at 17:27, Kmet2 pravi: MotoTours oz kontaktiraj Bladzo(forumaš) maš pa njegove motorje tudi na netu , redno servisirani, skratka odličen nakup za realno ceno!! Ja, sem že bil v stiku z njim. Dogovori potekajo Kupujem S1000XR ali S1000R, star leto do dve. Če ima kdo za prodat, lahko kar na ZS.
Zivnorc Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 Ob 21.4.2016 at 15:26, skalaprava pravi: Super motor, sem ga tudi sam testiral ...... ...in upam da bo to moj naslednji "bimer". Zanima me okoli nižanja. Za koliko pride tovarniško znižan? Sedež si vidim vzel tudi nižji? Lp. ... z vsem spoštovanjem: ... ne razumem, zakaj kupujete motorje (ne leti to nate, skalaprava ), ki so v osnovi zelo visoki.... potem jih pa nižate, predelujete, krčite, skup tlačite...itd.. ) ...pa sej obstaja praktično enak motor (mašina, grušt...itd) ... samo da je že v osnovi precej nižji. ...tudi jaz sem peljal to mrcino (ene 300km) .... mi je takoj sedla med noge.. . ...edino štorast sem bil z njo na mestu... sem ravno tako komaj dosegel do tal, sploh po kakem makadamu prerivat gor pa dol..... ...in bi zaradi tega raje vzel R1000 S... .... čisto tako... samo naglas razmišljam... Danilo D, ciciban, bikez in 1 other 4
vuk76 Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 Mogoce ne leti name,ampak vseeno sem glasno razmisljal.... ...mogoce zato,ker ne zelim imeti naked motorja. In ker se zelo dosti vozi zraven zena,kar pa na S1000R ni najbolj udobno. In ker stranski kovcki in topcase na nakedu zgledajo za kozlat. In pac ker si zelim tak motor met. Sicer pa samo nizanje motorja in nizji sedez ponuja BMW ze ven iz tovarne, tako da ne vidim nekih problemov s tem. Zdaj ima vzmetenje iste hode kot S1000R. Prav tako ponuja visji sedez iz HP programa za vec udobja za visje voznike,. Torej je treba tudi tem povedati zakaj ji predelujejo... Cist tako...na glas odgovarjam DAMI34, MMF, bikez in 4 others 7
bikez Objavljeno April 25, 2016 Opozori Objavljeno April 25, 2016 Problem previsokega motorja je ravno v tem, da bo slej k prej na tleh. DAMI34, 3nity, vuk76 in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se