compaq Objavljeno Februar 16, 2017 Opozori Objavljeno Februar 16, 2017 Ob 23. 1. 2017 ob 9:25, shark90 pravi: Brez lopute, to sem že odstranil ko je bil gor original.... Je tako narejeno da se samo odklopijo "zajle" elektronika z motorčkom pa ostane gor, tako da ni nobenih napak... Kaj je torej funkcija te lopute. mnenja se kresejo: eni pravijo, da je to ekologija in tisji izpuh, drugi, da opravlja neko funkcijo podtlaka v izpuhu in tako motor lepse vlece v nizkih obratih. Kaj ti pravis iz lastnih opazanj?
HyperJack Objavljeno Februar 16, 2017 Opozori Objavljeno Februar 16, 2017 pred eno uro, compaq pravi: Kaj je torej funkcija te lopute. mnenja se kresejo: eni pravijo, da je to ekologija in tisji izpuh, drugi, da opravlja neko funkcijo podtlaka v izpuhu in tako motor lepse vlece v nizkih obratih. Kaj ti pravis iz lastnih opazanj? Jaz sam vem, da na mojemu tale loputa vzame vse veselje, takoj ko se zapre slišiš razliko, naj lepše je ob hitri spremembah ob katerih se ne more tako hitro prilagajat, pa lepo poka iz izpuha....haaau naaajs shark90 1
Sorty Objavljeno Februar 17, 2017 Opozori Objavljeno Februar 17, 2017 Jst imam odklopljeno zajlo za zapiranje lopute. Zvok je tako tudi z original loncem zadovoljiv, v moči pa ne čutim razlike. Nekateri pravijo, da naj bi z tem spravili glasnost izpuha pod določeno mejo ko stojiš na mestu. Spet drugi pravijo, da loputa poskrbi za večjo moč v srednjih obratih. Kot pravim jaz razlike ne opazim
Popularna objava hajamoto Objavljeno Februar 19, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Februar 19, 2017 Tok je bil lep vreme, da sem ga moral privezat, drgač bi mi pobegnu. Quest, HyperJack, DAMI34 in 8 others 11
Yankee64 Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 Sem razmišljal kako bi z mojim XR prevozil Maroko, ampak ne po std rutah, temveč malo po stranpoteh( makadam). Omahujem z odločitvijo, vendar sem našel tale posnetek, ki nekako spreminja moje mišlenje. https://www.avto-magazin.si/moto/novice/da-s-1000-xr-ni-za-na-teren-morda-po-ogledu-akcije-z-ncneilom-spremenite-mnenje/ Ali ima kdo terenske izkušnje s tem motorjem. A je kdo ze uporabljal terenske gume na Xr?
kasti Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 pred 2 urami, Yankee64 pravi: Sem razmišljal kako bi z mojim XR prevozil Maroko, ampak ne po std rutah, temveč malo po stranpoteh( makadam). Omahujem z odločitvijo, vendar sem našel tale posnetek, ki nekako spreminja moje mišlenje. https://www.avto-magazin.si/moto/novice/da-s-1000-xr-ni-za-na-teren-morda-po-ogledu-akcije-z-ncneilom-spremenite-mnenje/ Ali ima kdo terenske izkušnje s tem motorjem. A je kdo ze uporabljal terenske gume na Xr? Glej od 2:38 minute dalje https://www.youtube.com/watch?v=aKHD-KhgBKA DAMI34 1
ftp Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 30 minutes ago, kasti said: Glej od 2:38 minute dalje https://www.youtube.com/watch?v=aKHD-KhgBKA Ja, tako gre izposojeni, ampak s svojim..... Saj veš tisto, kateri ne najboljši avto za po terenu?.... ...Službeni. Quest 1
Popularna objava shark90 Objavljeno Marec 3, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 Tako športne stopalke so gor, nosilci vseh treh kovčkov givi tudi in pa seveda akrapovič sicer še čakam na nosilec in je sedaj samo začasna varjanta.. MiNa, vuk76, skalar36 in 10 others 13
siks Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 pred 21 minutami, shark90 pravi: Tako športne stopalke so gor, nosilci vseh treh kovčkov givi tudi in pa seveda akrapovič sicer še čakam na nosilec in je sedaj samo začasna varjanta.. ne bo "pihalo" v kufre? drugač je pa to čisto drug izgled kot original orjak...katalizatorja tut ni?!
HyperJack Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 pred 33 minutami, shark90 pravi: Tako športne stopalke so gor, nosilci vseh treh kovčkov givi tudi in pa seveda akrapovič sicer še čakam na nosilec in je sedaj samo začasna varjanta.. Kapo dol za kreativnost =) Dobronamerni nasvet, nosilec izpuha naredi na sopotnikove tačke, sedaj imaš nosilec speljan do voznikov tačk. Čist predolga ročica sile je, pa tisti vijak tudi ne more držati vseh vibracij. Res naj ti en odlije karbonski nosilec do sopotnikovih tačk, bo veliko bolje. Tkole sm jz Lukcu naredil, je na koncu kar lepo izpadlo =) shark90, vuk76, DAMI34 in 2 others 5
kasti Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 pred 3 urami, ftp pravi: Ja, tako gre izposojeni, ampak s svojim..... Saj veš tisto, kateri ne najboljši avto za po terenu?.... ...Službeni. Ti si vprašal če gre.... GRE! DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 pred 3 minutami, kasti pravi: Ti si vprašal če gre.... GRE! gre, do ene mere, pol pa s katalizatorjem po tleh tolčeš. Žal ni za grob makedam, se pa komot lahko z mal pameti vozi tudi po "normalnem" makedamu. Sem ga zvozil v dvoje in solo kup kmju, le počasi je potrebno da kje ne kresneš, ker nima šus plate. Predlagam pa naslednje, če bo že makedam: program na REIN oziroma oejitev konjev, če ma možnost, trekšn prilagodit stilu vožnje in makedamu, ter zmehčat zadnji feder
shark90 Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 Bom prilepil tudi sliko z kovcki, vrjetno bo malo pihalo, zato bom na kovcek dal alu ali inox zascito kot jo ima npr gs... je pa seveda brez piskra spodaj, tako da zvok je ok Nosilec izpuha bo 10mm alu, pritjen z dvema vijakoma na stopalki in pri izpuhu bo original gumica da se ubijejo vibracije
motolover Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 Samo, da te ne bo v Avstriji ali Italiji policija izločila iz prometa. V Avstriji še gre, ker kazen ni velika, kljub temu, da ne smeš naprej, v Italiji zaplenijo motor.
shark90 Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 pred 15 minutami, motolover pravi: Samo, da te ne bo v Avstriji ali Italiji policija izločila iz prometa. V Avstriji še gre, ker kazen ni velika, kljub temu, da ne smeš naprej, v Italiji zaplenijo motor. Prejšnji motor, k1200r ki je na sliki ima prav tako odprt izpuh, v 5letih in 70.000km nisem imel problemov... ponavadi ko prečkam mejo vstavim db-killer in je to to... Nikoli pa ne veš na koga naletiš...
skalar36 Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 (popravljeno) pred 10 urami, Yankee64 pravi: Sem razmišljal kako bi z mojim XR prevozil Maroko, ampak ne po std rutah, temveč malo po stranpoteh( makadam). Omahujem z odločitvijo, vendar sem našel tale posnetek, ki nekako spreminja moje mišlenje. https://www.avto-magazin.si/moto/novice/da-s-1000-xr-ni-za-na-teren-morda-po-ogledu-akcije-z-ncneilom-spremenite-mnenje/ Ali ima kdo terenske izkušnje s tem motorjem. A je kdo ze uporabljal terenske gume na Xr? XR je men top motor. Če bi imel dost € je takoj v moji garaži. Najlažje boš videl, če se da z XR-om čez Marko, da najprej usekaš eno furco tukaj po Sloveniji po kakšnih stran poteh. Boš hitro ugotovil DA ali NE Popravljeno Marec 3, 2017. Popravil skalar36
Borutt Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 pred 4 urami, motolover pravi: Samo, da te ne bo v Avstriji ali Italiji policija izločila iz prometa. V Avstriji še gre, ker kazen ni velika, kljub temu, da ne smeš naprej, v Italiji zaplenijo motor. Pri nas je menda vse dovoljeno. (3) Inšpektor ali policist odredi izredni tehnični pregled vozila in odvzame registrske tablice, če sumi, da: 1. vozilo ni tehnično brezhibno zaradi napak na podvozju ali na napravah za upravljanje ali zaviranje ali na napravah za povezovanje vlečnega in priklopnega vozila; 2. ne izpolnjuje predpisanih zahtev glede emisij onesnaževal in hrupa, ali 3. je tako poškodovano, da ni sposobno za varno udeležbo v cestnem prometu, razen v primerih iz 1. točke četrtega odstavka tega člena. (1) Voznik mora na inšpektorjevo ali policistovo zahtevo omogočiti pregled vozila in pri njem sodelovati. (2) Voznik mora na inšpektorjevo ali policistovo zahtevo omogočiti tehnični pregled vozila. Če na kraju postopka vozila ni mogoče tehnično pregledati (mobilna enota), mora na zahtevo inšpektorja ali policista odpeljati vozilo na tehnični pregled in pri njem sodelovati. (3) Če voznik na zahtevo iz prejšnjega odstavka noče odpeljati vozila na tehnični pregled, se na pregled odpelje na stroške voznika. Stroške tehničnega pregleda vozila plača voznik, razen če se dokaže, da je vozilo tehnično brezhibno, ko ti bremenijo inšpekcijski organ oziroma policijo.
shark90 Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 Zakaj vam gre to toliko v nos, ce kaj sem jaz v prekrsku, tudi ko sem delal to sem vedel.. je pac moja odlocitev.. nikoli pa nisem rekel da je zadeva legalna ali karkoli podobnega, kot tudi nisem omenil ce je homologirano.. saj mogoce bojo v kratkem elektricni motorji pa boste nekateri srecni ko nebo nic brnelo.. Loba in DAMI34 2
Borutt Objavljeno Marec 3, 2017 Opozori Objavljeno Marec 3, 2017 pred 1 uro, shark90 pravi: Zakaj vam gre to toliko v nos, ce kaj sem jaz v prekrsku, tudi ko sem delal to sem vedel.. je pac moja odlocitev.. nikoli pa nisem rekel da je zadeva legalna ali karkoli podobnega, kot tudi nisem omenil ce je homologirano.. saj mogoce bojo v kratkem elektricni motorji pa boste nekateri srecni ko nebo nic brnelo.. Prvo poglej, koga sem citiral in potem dramatiziraj.
DAMI34 Objavljeno Marec 4, 2017 Opozori Objavljeno Marec 4, 2017 pred 12 urami, shark90 pravi: Zakaj vam gre to toliko v nos, ce kaj sem jaz v prekrsku, tudi ko sem delal to sem vedel.. je pac moja odlocitev.. nikoli pa nisem rekel da je zadeva legalna ali karkoli podobnega, kot tudi nisem omenil ce je homologirano.. saj mogoce bojo v kratkem elektricni motorji pa boste nekateri srecni ko nebo nic brnelo.. Ne se sekirat, vpiš v homologacijo, pa boš mel mir. Policisti pa itak skoz neki sumijo, zato ti je Borutt dal zakon. Ampak iz mojih iskušenj, če ravno ne tuli za vse ubit (pri moji jamahi je bil odstranjen katalizator in mass) te ne bo (in mene ni) nikol nihče nič vprašal o roru. Je pa res, če te dobi sitnoba, potem lahko počne vse to kar je Borutt napisal v zgornjih členih. BDW mašina zgleda velik lepše kot pa z original grdim raunfnkom
shark90 Objavljeno Marec 4, 2017 Opozori Objavljeno Marec 4, 2017 pred 4 minutami, DAMI34 pravi: Ne se sekirat, vpiš v homologacijo, pa boš mel mir. Policisti pa itak skoz neki sumijo, zato ti je Borutt dal zakon. Ampak iz mojih iskušenj, če ravno ne tuli za vse ubit (pri moji jamahi je bil odstranjen katalizator in mass) te ne bo (in mene ni) nikol nihče nič vprašal o roru. Je pa res, če te dobi sitnoba, potem lahko počne vse to kar je Borutt napisal v zgornjih členih. BDW mašina zgleda velik lepše kot pa z original grdim raunfnkom Saj vem, sem tud napisal da nisem imel nikoli problemov. No 1x se je slo policist na motorju vpičil v izpuh, ko sem pokazal homologacijo ni vedel kaj naj gleda, ja žalostno ampak za mene toliko boljše ja tudi meni je boljše tako, ker original akrapo mi ne sede.. mi pa se sedaj motor v prostem teku zaganja, ko je izpuh odprt. Morem povprašat na servisu če se da kaj porihtat glede tega..
DAMI34 Objavljeno Marec 4, 2017 Opozori Objavljeno Marec 4, 2017 pred 1 minuto, shark90 pravi: Saj vem, sem tud napisal da nisem imel nikoli problemov. No 1x se je slo policist na motorju vpičil v izpuh, ko sem pokazal homologacijo ni vedel kaj naj gleda, ja žalostno ampak za mene toliko boljše ja tudi meni je boljše tako, ker original akrapo mi ne sede.. mi pa se sedaj motor v prostem teku zaganja, ko je izpuh odprt. Morem povprašat na servisu če se da kaj porihtat glede tega.. zaradi takih in podobnih problemov jaz ne bom nič šaril po motorju. EURO4 je še hujši, prebiram tuje forume, kjer klapa namešča razno razne O2 eliminatorje, dongle na exhoup ventile, decatalizatorje od Bodisa in vedno so kaki problemi ali pa errorji. Potem predelujejo ECUje iščejo nove mape, vozijo na Dyno teste.....groza. Moped se ti zaganja ker se ne zna prilagodit situaciji. Verjetn imaš že preveč senzorjev. (euro3?). Sej pravim, XJ6 odstranjen katalizator (lambda je ostala) ter slip on, se je znal sam prilagodit. bosa 1
Borutt Objavljeno Marec 4, 2017 Opozori Objavljeno Marec 4, 2017 pred 7 minutami, shark90 pravi: Saj vem, sem tud napisal da nisem imel nikoli problemov. No 1x se je slo policist na motorju vpičil v izpuh, ko sem pokazal homologacijo ni vedel kaj naj gleda, ja žalostno ampak za mene toliko boljše ja tudi meni je boljše tako, ker original akrapo mi ne sede.. mi pa se sedaj motor v prostem teku zaganja, ko je izpuh odprt. Morem povprašat na servisu če se da kaj porihtat glede tega.. Verjetno si že ugotovil, kaj me je zmotilo, da sem prilepil del zakonodaje. Na q... mi gre, ko se vsakdo sekira za tujino, pri nas pa lahko počne, kar se mu zljubi. In me takoj zmoti skrb za okolje in vse ostale stvari v tujini, ker pri nas se lahko smeti meče povsod. Če bi mene karkoli motilo pri teh vaših predelavah, bi že zdavnaj postal vohun #1. Tako vam pa samo serviram zakonodajo, da si lahko sami predstavljate, kaj vas lahko doleti. Za tujino pa itak vemo, da samo kimate s sklonjeno glavo. fazerčk, schwantz, ukica in 4 others 7
Borutt Objavljeno Marec 4, 2017 Opozori Objavljeno Marec 4, 2017 pred 8 minutami, DAMI34 pravi: zaradi takih in podobnih problemov jaz ne bom nič šaril po motorju. EURO4 je še hujši, prebiram tuje forume, kjer klapa namešča razno razne O2 eliminatorje, dongle na exhoup ventile, decatalizatorje od Bodisa in vedno so kaki problemi ali pa errorji. Potem predelujejo ECUje iščejo nove mape, vozijo na Dyno teste.....groza. Moped se ti zaganja ker se ne zna prilagodit situaciji. Verjetn imaš že preveč senzorjev. (euro3?). Sej pravim, XJ6 odstranjen katalizator (lambda je ostala) ter slip on, se je znal sam prilagodit. Tudi meni je rekel serviser, da je tovarna z razlogom nekaj naredila in vgradila. Seveda obstajajo predelave in nastavitve po želji uporabnika, vendar mora imeti le-ta globlje žepe. Zaj... je ta ekologija.
DAMI34 Objavljeno Marec 4, 2017 Opozori Objavljeno Marec 4, 2017 pred 4 minutami, Borutt pravi: Tudi meni je rekel serviser, da je tovarna z razlogom nekaj naredila in vgradila. Seveda obstajajo predelave in nastavitve po želji uporabnika, vendar mora imeti le-ta globlje žepe. Zaj... je ta ekologija. pa nč pametnega ne prinaša ampak to je že debata za drugo temo. ps. razlog da tovarna nekaj naredi so birokrati v Bruslju.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se