Skoči na vsebino

BMW S 1000 XR


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_3251.JPG.f5bda04d743c3cd3b79b01a43a42c159.thumb.jpg.4b11bc50966b66617c31a39268b14dcc.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
pred 16 urami, motolover pravi:

Kateri motorji v tem segmentu ga imajo? 

ja saj ti pravim da drugi kot bmw ga nima, menima se o versys 1000 od honde nima nobena ne crossruner, ne crosstouer, tut vstrom nima tut yamaha mt 09 nima tut tiumph nima... 

Objavljeno

Ima ga MV Agusta

Čudno, da si šel mimo nje, saj je to "mala" Multistrada, seveda v premium izvedbi.

g100689.jpg

Objavljeno

Jaz sem ga sprobal na xr- ju ...pravim filing je fantastičen ko da poslušaš GP motor, pri pretikanju navzgor to delaš med pospeševanjem se pravi da gasa ne spustiš, in dol, samo takrat ko motor zavira in je ročka spuščena. Nima pa rad pretikanja med cincanjem po mestu kjer menjavaš nekje v sredini. Pa tut nima rad če hočeš prestavit dve prestavi nižje, takrat ko da ga malo zmedeš.

Ja ko ga zategneš in prestaviš gor samo poči iz auspuha in že vleče naprej, to naredi tak hitro da sploh ne veš kdaj :) 

pred 11 minutami, Snecer pravi:

Ima ga MV Agusta

Čudno, da si šel mimo nje, saj je to "mala" Multistrada, seveda v premium izvedbi.

g100689.jpg

Kaj te je to spet neka kopija MTS?  Eh ni mi všeč ta maska spredaj.

Objavljeno
pred 17 minutami, Snecer pravi:

Je pa BMW šel v pravo smer, to sem že v tisti drugi temi govoril. Da naj naredijo moderno GS in to je to.

XR ni noben moderen GS...to bi morali še laiki vedeti.

Gotovo bo pa nekaterim bolj všeč, kot GS, drugim spet manj ker sta to dve različni kategoriji. Ne vem pa zakaj nekateri hočejo vse pomešati in med endure tlačijo skorajda vse kar kolikor toliko izgleda potovalno...Versys žal ne bo nikoli enduro

  • Všeč mi je 2
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Cip dobil takoj zraven...in zaradi nevarnosti,da ga ne zgubim sem ga kr priklopil. Pomaga itak se nic.

Objavljeno
pred 3 urami, vuk76 pravi:

Poleg serijske opreme, nizanja.....

Super motor, sem ga tudi sam testiral :OK:......

20150908_101653.jpg20150908_110010.jpg20150908_105958.jpg

...in upam da bo to moj naslednji "bimer".

Zanima me okoli nižanja. Za koliko pride tovarniško znižan? Sedež si vidim vzel tudi nižji?

Lp.

Objavljeno

Hmmmm....mene na temu mopiju "moti" samo sedež....na prvi občutek deluje dokaj neudobno. Znižan more bit še trši. Kakšni so tvoji občutki?

Objavljeno
3 hours ago, skalaprava said:

Super motor, sem ga tudi sam testiral :OK:......

20150908_101653.jpg20150908_110010.jpg20150908_105958.jpg

...in upam da bo to moj naslednji "bimer".

Zanima me okoli nižanja. Za koliko pride tovarniško znižan? Sedež si vidim vzel tudi nižji?

Lp.

Ce vzames nizanje je v ceni zraven se nizji sedez...visina sedeza je potem 790mm, samo nizki sedez je visina 820mm, standardna visina pa je 840mm. Glede na to da sem bolj mali, 170cm, je bla edina opcija nizanje. 

Rocka za sklopko te je kaj motla? Ker je kr oddaljena od krmila.Jaz bom menjal z nastavljivo.

2 hours ago, Ferrarist said:

Hmmmm....mene na temu mopiju "moti" samo sedež....na prvi občutek deluje dokaj neudobno. Znižan more bit še trši. Kakšni so tvoji občutki?

Sedez je res bolj trd kot mehak, sem pa na vseh prejsnjih motorjih mel znizan sedez naknadno, da sem lahko prisel orng dol z nogami. Tak da sem navajen na bolj trde sedeze. Je pa tudi res da se vec kot 150 km nisem naredil naenkrat, tako da ne morem komentirati kako je sedeti 400-500km na motorju.

 

Objavljeno

S pavzami se da, pa tut rit se navadi. 

Objavljeno

Jp,prav mas Dami. Rit se navadi...se vedno se je. Na Kawi in Yamahi bp delal ture po 500 km in vec.

Objavljeno

Pri tem sedežu me moti, da je oglat in se je zelo težko kaj presesti. 

11 hours ago, vuk76 said:

Cip dobil takoj zraven...in zaradi nevarnosti,da ga ne zgubim sem ga kr priklopil. Pomaga itak se nic.

Ja, zdaj imajo drugačne metode. Pri RRu, so čip dali šele po prvem servisu, ker ni bil blokiran. 

Objavljeno

Danes prisel se tale paket od Evotech-a. Set tezjih utezi za krmilo (originalne majo 111g, tele pa 368g), vkljucujejo se pa zascito oz. sliderja za krmilo.

Zakaj nabavil tole...XR-u ob dolocenih vrtljajih (4500 do 5500) kr lepo vibrira krmilo. S temi tezjimi utezmi se prakticno iznici ta problem.

Baje da so pri BMWju tudi reagirali na pritozbe lastnikov in z produkcijo v aprilu nekaj spremenili na vpetju krmila. Naknadno bi se naj dalo to porihtati tudi pri motorjih proizvedenih pred tem datumom.

image.jpeg

Objavljeno

Tudi jaz ravnokar kupujem motor in tale BMW S1000XR mi je zelo všeč. Ima morda kdo malo rabljenega za prodat?

Objavljeno
pred 12 minutami, jevi pravi:

Tudi jaz ravnokar kupujem motor in tale BMW S1000XR mi je zelo všeč. Ima morda kdo malo rabljenega za prodat?

MotoTours oz kontaktiraj Bladzo(forumaš) maš pa njegove motorje tudi na netu , redno servisirani, skratka odličen nakup za realno ceno!!

Objavljeno

Spet malo rihtanja motorja...utezi za krmilo in karbonske nalepke na naslonih za skornje.2016-04-23 18.17.01.jpg

Objavljeno

Kul in realno napisano...kolko km mas zdaj prevozenih? Katere gume vozis zdaj gor? Jaz se mam originalne T30, na nemskem forumum ful hvalijo kmbinacijo XR in Metzeler M7 RR. 

Glede quickija me je na zacetku malo hecal ko sem bil prenezen z nogo. Moras odlocno ruknit gor. V mestni voznji se mi je parkrat pri nzkih obrath res zgodilo da ni menjal. Drgac je pa super, posebej saltanje navzdol, ko prletis z fajn brzino do ovinka. Na Golici je blo zakon se vozit po strmem delu.

Ta teden nardil 250 km v enem susu in je znizan sedez meni dovolj udoben. Zena nardila z mano do zdaj samo 150 km je je tudi ful zadovoljna. Se pa strinja z napisanim, da mora malo bolj telovadit ker so nizje stopalke. Sedi pa bogovsko je rekla.

Objavljeno

Cakam servis na 10k. Vozim drug kompletT30 in imam se enga ne rezervi. Povratna info odlicna. Ko to zvozim pa na forume da vidim kaj priporocajo, mogoce bo ze vec info od Dunlopa RS IIII. 

Predvidevam da si kupil motor z original znizanim sedez? 

Sej ni da bi samo hvalil samo XR, sem vozu obe MTS --- ni kaj, sopotnica je bila brez pripomb, ampak V2 je le bolj brutalen, pri dinamicmi voznji v ovinkih sopotnica mora "delat". Ko sem se na koncu odlocal za XR je prevladovala cena, dodatki, in servis  ( ne kvaliteta, ampak tisti dragi dodatki-desmo..)

Objavljeno

Quickijev ne uporabljati pri nizkih obratih in med prvo in drugo prestavo, potem dela odlično.  Najboljša je kombinacija klasičnega prestavljanja s sklopko pri nizkih obratih pri mestni in počasni vožnji in s quickijem pri dinamični vožnji. Prestavljanje pred ovinkom navzdol je sploh luksuz, ki se ga (pre)hitro navadiš, če imaš npr še en motor, ki tega nima. :)

 

Objavljeno
Ob 23. 4. 2016 at 17:27, Kmet2 pravi:

MotoTours oz kontaktiraj Bladzo(forumaš) maš pa njegove motorje tudi na netu , redno servisirani, skratka odličen nakup za realno ceno!!

Ja, sem že bil v stiku z njim. Dogovori potekajo :)

Kupujem S1000XR ali S1000R, star leto do dve. Če ima kdo za prodat, lahko kar na ZS.

Objavljeno
Ob ‎21‎.‎4‎.‎2016 at 15:26, skalaprava pravi:

Super motor, sem ga tudi sam testiral :OK:......

20150908_105958.jpg

...in upam da bo to moj naslednji "bimer".

Zanima me okoli nižanja. Za koliko pride tovarniško znižan? Sedež si vidim vzel tudi nižji?

Lp.

... z vsem spoštovanjem:

... ne razumem, zakaj kupujete motorje (ne leti to nate, skalaprava ;)  ), ki so v osnovi zelo visoki.... potem jih pa nižate, predelujete, krčite, skup tlačite...itd..    ):eek:

...pa sej obstaja praktično enak motor (mašina, grušt...itd) ... samo da je že v osnovi precej nižji.

...tudi jaz sem peljal to mrcino (ene 300km) .... mi je takoj sedla med noge..  :D . ...edino štorast sem bil z njo na mestu... sem ravno tako komaj dosegel do tal, sploh po kakem makadamu prerivat gor pa dol..... ...in bi zaradi tega raje vzel R1000 S...

 

.... čisto tako... samo naglas razmišljam...  :D

 

Objavljeno

Mogoce ne leti name,ampak vseeno sem glasno razmisljal....

...mogoce zato,ker ne zelim imeti naked motorja. In ker se zelo dosti vozi zraven zena,kar pa na S1000R ni najbolj udobno. In ker stranski kovcki in topcase na nakedu zgledajo za kozlat. In pac ker si zelim tak motor met.

Sicer pa samo nizanje motorja in nizji sedez ponuja BMW ze ven iz tovarne, tako da ne vidim nekih problemov s tem. Zdaj ima vzmetenje iste hode kot S1000R.

Prav tako ponuja visji sedez iz HP programa za vec udobja za visje voznike,. Torej je treba tudi tem povedati zakaj ji predelujejo...:hmm:

Cist tako...na glas odgovarjam :004

Objavljeno

Problem previsokega motorja je ravno v tem, da bo slej k prej na tleh.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!