Skoči na vsebino

BMW S 1000 XR


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_3251.JPG.f5bda04d743c3cd3b79b01a43a42c159.thumb.jpg.4b11bc50966b66617c31a39268b14dcc.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
pred 4 urami, Zivnorc pravi:

... z vsem spoštovanjem:

... ne razumem, zakaj kupujete motorje (ne leti to nate, skalaprava ;)  ), ki so v osnovi zelo visoki.... potem jih pa nižate, predelujete, krčite, skup tlačite...itd..    ):eek:

...pa sej obstaja praktično enak motor (mašina, grušt...itd) ... samo da je že v osnovi precej nižji.

...tudi jaz sem peljal to mrcino (ene 300km) .... mi je takoj sedla med noge..  :D . ...edino štorast sem bil z njo na mestu... sem ravno tako komaj dosegel do tal, sploh po kakem makadamu prerivat gor pa dol..... ...in bi zaradi tega raje vzel R1000 S...

 

.... čisto tako... samo naglas razmišljam...  :D

 

zakaj, ker sta XR in s1000r dva popolnoma različna motorja, z različno nosilnostjo, drugačno ciklistiko drugačnim udobjem, drugačnim obnašanjem...le mašina in oprema je slična/enaka

Men je bil v igri S1000r, ki pa ni primeren za dva, XR me zaradi pokončnosti drže ne zanima ima pa vse, kar bi rabil na nagecu.

Objavljeno

BMW za tovarniško znižan motor garantira enako ciklistiko. In očitno so edino pri BMW ugotovili, da tudi od nižje raslih voznikov denar ne smrdi. Da bi z znižanim XR-om s tačkami drgnil po tleh tudi ni za pričakovati, je vse postavljeno na varne razdalje.....in kot sta že Dami in Vuk ugotovila: Na S1000R lahko nataknem samo sebe in eno tanktorbo, na XR pa lahko nataknem še ženo in 3 kovčke ter se tudi dejansko kam na dopust odpeljem. Je pa res, da kot drugi motor pri hiši bi bil pa S1000R top. Morda se tudi kaj takega izcimi pri meni....nikoli ne reci nikoli.

Objavljeno

Jz mojega nisem kupil tovarniško spuščenega temveč sem to dal profesionalcem za uredit in ciklistika je celo malenkost boljša ne slabša.

 

  • Všeč mi je 3
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

iz današnje izdaje MCN; po oceni testnih voznikov je rezultat sledeč.

image.png

Objavljeno

To, zmagali smo! :010

Ma kakšen KTM, ne ga lomit :jezik:

Ducati pa kot v motogp...častno tretje mesto :P

Objavljeno

... pa to so trije čist različni mopedi....   :D

 

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, HyperJack pravi:

Sam ima pa XR v originalu lepši raufn ko tista zakovičena piksna na KTM.ju... Dami prosim menjaj izpuh ker tega ne mom mogu več prenašat...sploh če hočš za kafe dobit :P

lepo te prosim, stoječega in debeuga primerjaš z visečim in svetlečim? Vpraš tvojo, kter ji je bolj všeč :P, da ne govorim o zvoku, ki je odličen (presenečn sm res)

če pa govorim resno, XR mi je v prvi vrsti previsok, premal je visenja naprej. Je bolj endura kot pa GT. Nadalje, dizajn mi ni skladen (jebiga moj pogled), kufri so močno neoblikovni nepresežek, ogledala...hm, kar je pač kosov ostalo od drugih mopedov. :P in prepričan sem, da se na njemu ne bi našel. Ne maram pokončnega sedenja, ampak to je zgolj moj pogled.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Tezje utezi se obnesejo super. Tiste neprijetne vibracije prakticno zginile, tiste prijetne pa k sreci ostajajo :smoke:. Danes se na servisu se odpravi blokada pol pa da vidimo kaj da toto cudo od sebe.

BMW na prvem mestu, sem bil ziher da je nemski cajtng.Pol pogruntal da ni...

Hvala k.... nam gre tak dobro da lahko razmisljamo o tem keri je boljsi, lepsi itd.

Vsi trije mopedi so super, vsak pa ma svoj pogled. Enim pase V2 enim pa ne...hvala k.... da mamo sploh izbiro.

Ampak moj je vseeno najlepsi, najboljsi in najhitrejsi......dalec naokoli. Ker ce moja zena to rece mora veljati...:)

Objavljeno

Samo Dynamic. Nekak ne zaupam se sebi pa tudi gumam ne(Bridgestone T30), da bi ga spustil iz vajeti. Se rabim par km prevozenih,da spoznam motor. Mam komaj 1300 km prevozenih.

Objavljeno
pred 11 urami, vuk76 pravi:

Samo Dynamic. Nekak ne zaupam se sebi pa tudi gumam ne(Bridgestone T30), da bi ga spustil iz vajeti. Se rabim par km prevozenih,da spoznam motor. Mam komaj 1300 km prevozenih.

Jaz resnično nisem bil zadovoljen s prvo T30, premal športna, preveč drsi ven iz ovinka pri močnem odpiranju. To je bilo na SXu, mogoče se na XRu lepše obnaša. Lahko pa pohvalim prvo angel GT, zadnjo pa mal manj, mi je bila T30 za odtenek boljša. (več mesa, manj zarez na bokih)

Objavljeno
9 hours ago, DAMI34 said:

Jaz resnično nisem bil zadovoljen s prvo T30, premal športna, preveč drsi ven iz ovinka pri močnem odpiranju. To je bilo na SXu, mogoče se na XRu lepše obnaša. Lahko pa pohvalim prvo angel GT, zadnjo pa mal manj, mi je bila T30 za odtenek boljša. (več mesa, manj zarez na bokih)

Lepo in tocno si opisal njeno obnasanje spredaj in moj obcutek.Kr tisci ven iz ovinka mam obcutek in veca krivuljo.Sportsmart 1 in 2 ki sem jih nazadnje vozil sta ble meni dosti boljse.

Na parih forumih pisejo da se XR odlicno razume Metzeler M7 RR. Zadnja Metzeler guma ki sem jo vozil je bla M3. Mogoce bom probal tole M7 RR.

Zadnja T 30 pa daje kr ok obcutek...cez Golico drzi tudi super cez zalivke.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Imam Metzelerko M7 RR, sicer na K1300 R. Odlična guma, moja najljubša do zdaj, zelo nevtralna v nagibu in oprijem v vseh razmerah. Prej sem zadnja leta večinoma vozil Michelinke (Pilot Power 3, Pilot Power 2CT).

 

Objavljeno

Na RRu se super obnesejo Pirelli Supercorsa ali Conti Sportatack. Bi rekel, da na XRu enako.

Objavljeno
Ob 24. 4. 2016 at 19:43, motolover pravi:

S1000R ime zelo lepega član foruma Nearrain. Na forumu ga nekaj časa nisem opazil, kontaktiraj ga na FB: Edvard Nartnik. Če potrebuješ telefonsko, pa mi sporoči na OS.

Aha, je že parkiran v garaži :)

 

 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ima kdo mogoce spisek del, ki naj bi jih opravljali na motorju v predpisanih intervalih. Iscem po navodilih in ne najdem....

Objavljeno (popravljeno)

Nemska navodila kot pdf...pa mi na strani 208 in 209 najde tole:

image.png

image.pngVec pa service manual oz RSD. Servis na 10000 km mas v pdf-u.

 

rsd.jpg

10000km.pdf

Popravljeno . Popravil vuk76
Objavljeno

Sem vprasu, ker je sem danes opravil 10k servis. Na vprasanje kaj pa je potrebno narediti na 20k pa so omenili preverjanje ventilov. 

Objavljeno (popravljeno)

Tu v Repair and Service Data BMW pise da se ventili preverjajo na 30.000km.

servis.jpg

Popravljeno . Popravil vuk76
Objavljeno
pred 20 minutami, Yankee64 pravi:

Sem vprasu, ker je sem danes opravil 10k servis. Na vprasanje kaj pa je potrebno narediti na 20k pa so omenili preverjanje ventilov. 

čist eno vprašanje, nisi dobil navodil za motor zraven? V njih točno piše, in kar zgoraj gledam so na 30k. Že to je dovolj zgodaj za 4 valjca, SX ima recimo na 42kkm.

Ktmji (nad 1000ccm) majo tudi na 30kkm.

Objavljeno

Yankee64 ....... lahko poveš kaj vse so ti postorili na servisu, in koliko te to stalo?

Drugače pa tudi jaz imel možnost v soboto potestirati stroj, navdušen še bolj kot do sedaj :).

Objavljeno
11 hours ago, DAMI34 said:

čist eno vprašanje, nisi dobil navodil za motor zraven? V njih točno piše, in kar zgoraj gledam so na 30k. Že to je dovolj zgodaj za 4 valjca, SX ima recimo na 42kkm.

Ktmji (nad 1000ccm) majo tudi na 30kkm.

V navodilih, ki jih dobiš nič ne piše kaj vse zamenjajo in kdaj! To seveda dopušča variacije ba temo servisa, kar posledično pomeni razliko v ceni storitve.

Ja Dami maš prav, za SX je bilo vse napisano v navodilih, kdaj svečke, ventile ....in redni servisi na 6k so bili 1/2 cene servisa BMW-ja. Ampak to sem vzel v zakup, da ne bom nikoli več tako poceni servisiral 140KM .

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!