Skoči na vsebino

BMW S 1000 XR


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_3251.JPG.f5bda04d743c3cd3b79b01a43a42c159.thumb.jpg.4b11bc50966b66617c31a39268b14dcc.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

To pa prvič slišim, da ni programiranega vzdrževanja v navodilih za uporabnika. Do sedaj so imeli vsi moji mopedi, pa avti tut majo. Kakorkol, zgoraj so ti jasno odgovorili, in ne pusti, da te servis nateguje.

Objavljeno
10 hours ago, Danilo D said:

Yankee64 ....... lahko poveš kaj vse so ti postorili na servisu, in koliko te to stalo?

Drugače pa tudi jaz imel možnost v soboto potestirati stroj, navdušen še bolj kot do sedaj :).

v neki vroči temi je debata o BMW servisih, pa nisem hotel komentirati , ker se potem itak tema vedno znova konča na meji offside-a. Mogoče tukajle le detalj; v Lj in v okolico imaš dva servisa. Moram reči, da ima tisti izven LJ le drugačen pristop. Da bo trditev bolj utemeljena:

1000km

je potrebno zamenjati olje/filter in pregledati motor---najbrž je treba postoriti vsaj to kot se predvideva na 10k, če mogoče ne še malo več ker je motor nov in prešel fazo utekavanja. Cena 190€.

10k

 zamenjajo ravno tako olje/filter+ pregled motorja. A glej ga zlomka, pregled je 1x dražji + dodatno zaračunan še pregled napak motorja (če bi bile napaka prisotne, potem bi motor najbrž javil napako v kombinaciji z opozorilnimi lučkami in displayem -- vsaj mislim tako ?). In za češnjico na tortici, v motor gre 4l olja, se pravi 0,5l več kot piše v navodilih. Cena:250€.

Sklep: motor nisem kupil v LJ, ampak tokrat sem ga moral servisirati v LJ, ker je servis izven LJ zaseden za skoraj 14 dni v naprej. Mogoče je vzrok tudi v odnosu, ceni ....

Upam, da ti tole ne bo zmanjšalo navdušenja o motorju, ker so to le postranske zadeve in lahko rešljive. Motor je biser, cena vzdrževanja primerljiva za ostalimi motorji z močjo 160KM+, gume držijo dlje kot na prejšnih motorjih (kar tudi ni zanemarljiv strošek), zato je vse tam tam ...

 

18 minutes ago, DAMI34 said:

To pa prvič slišim, da ni programiranega vzdrževanja v navodilih za uporabnika. Do sedaj so imeli vsi moji mopedi, pa avti tut majo. Kakorkol, zgoraj so ti jasno odgovorili, in ne pusti, da te servis nateguje.

saj veš da so/smo vozniki BMW velikokrat predstavljeni v slabi luči. Cel kup "komplimentov" slišiš  ko bereš odzive forumašev; kupujemo jih da se z njimi postavljajo, naj plačamo za "grehe" kar so kupili (servis+vse ostalo),  no nekateri pa motorje celo pohvalijo :grupni:

Vidiš, navodila, ki so priložena  dajejo možnost svobodne interpretacije in iz tega izhaja možnost "natega". Sedaj imam od VUK-a navodila tako da bo lažje spremljati kakšen obseg del se obeta v bodoče.

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

KTM GT prvi servis na 1000 km 120€, ni pa računal diagnostike (20€), ker ga je PC zezal in je moral skočiti do Seleša, da je diagnosticiral moped.

Z1000sx, prvi servis 95€

Objavljeno

Meni so vzeli 230 € za prvi servis na 1000 km, vkljucno z montazo rock za zavore in sklopko.

Objavljeno (popravljeno)
pred 35 minutami, vuk76 pravi:

Meni so vzeli 230 € za prvi servis na 1000 km, vkljucno z montazo rock za zavore in sklopko.

no, sam koliko so bile ročke? cca 120€, razen če si kitajca za 40€ prinesel

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Rocke so od ABMa in so stale 190€. Na servisu so mi jih samo montirali. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 minutami, vuk76 pravi:

Rocke so od ABMa in so stale 190€. Na servisu so mi jih samo montirali. 

230 ni mal, a so že ventile čekirali ? :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Hmmm...rocke sem kupil direktno od ABMa. Tista cena zgoraj je samo servis na 1000 km in montaza rock. Sem se pogovarjal z Nemci in oni placujejo za prvi servis od 180 pa do 290 €.

Objavljeno

Gremo po logiki:

4 litre olja ali manj, vizuelna kontrola, tester, filter olja....še kaj? Delo, kar je opisano je cca 1 ura, ročke montiram v 30 minutah, s tem da spijem vmes pir in enga pokadim. Men se vse kar je če 100€ zdi drago. Tako za mojga kot za tvojga.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Moram se enrkat pogledat racun,da vidim kaj je vse gor navedeno...se pa strinjam s tabo,da je vse kar je cez 100 € predrago za prvi servis.

Objavljeno
pred 12 minutami, vuk76 pravi:

Moram se enrkat pogledat racun,da vidim kaj je vse gor navedeno...se pa strinjam s tabo,da je vse kar je cez 100 € predrago za prvi servis.

drugi (na 10kkm) ma pa enako delo in iste menjave, razen, če kaj sam dodaš.

Objavljeno

vtis s testne vožnje,  se mi je v soboto v Lescah dogajalo podobno :D

 

Objavljeno
Ob 25. 5. 2016 at 10:32, vuk76 pravi:

Moram se enrkat pogledat racun,da vidim kaj je vse gor navedeno...se pa strinjam s tabo,da je vse kar je cez 100 € predrago za prvi servis.

Servis na 1000 km je bil 130 EUR. Ne vem od kje imate take cifre

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Taka cifra je na mojem racunu. Kje si ti delal servis?

Objavljeno
pred eno uro, vuk76 pravi:

Taka cifra je na mojem racunu. Kje si ti delal servis?

Avtoval Grosuplje. Prej sem imel tudi K1300 S in tudi tukaj je bil prvi servis cca. 120 EUR.

Objavljeno
On 5/25/2016 at 10:32 AM, vuk76 said:

Moram se enrkat pogledat racun,da vidim kaj je vse gor navedeno...se pa strinjam s tabo,da je vse kar je cez 100 € predrago za prvi servis.

Poglej račun, primerjaj količine tekočin s tovarniškimi podatki in če niso računali v redu jim to tudi sporoči! Če bomo tiho nas bodo še naprej nategovali. Ceno ure imajo v tujini višjo, material je pa tam, tam. V kolikor hočeš prihraniti 40€ na servis, prinesi s seboj svoje olje. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 16 urami, vuk76 pravi:

 

Edino gume so za moj obcutek bolj tak tak...

 

Mogoče neb bilo slabo poskusit Pirelli angel GT. Velik velik boljše od T30, kilometrina pa tam nekje men cca 8kkm. 

Objavljeno

Hmmm...8000 km bi blo zame od sedanji kilometrini nekje 2 mogoce celo 3 sezone. Kilometrina tam nekje 4000-5000 km mi je cisto ok, ker ne delam vec toliko kilometrov. Tako, da en komplet gum na sezono je cisto ok. Nekak se spet najbolj nagibam k M7RR, zelo hvalijo pa tudi Conti Sport Attack 3 ter nove Dunlop Roadtec 01 v kombinaciji z S1000XR.

Objavljeno

V petek dopoldne sem testiral to čudo tehnike od BMWa. Navdušenje je še vedno neizmerno.
Boljšega motorja še nisem vozil. Edina moja kritika je položaj sedenja - malo preveč pokončno se sedi.

Dami a si ti testiral XRja? Lahko narediš primerjavo GT/XR? Pa pusti zunanji izgled zaenkrat :)

A GTja se da testirati v SLO?

Objavljeno
pred 5 minutami, SiM pravi:

V petek dopoldne sem testiral to čudo tehnike od BMWa. Navdušenje je še vedno neizmerno.
Boljšega motorja še nisem vozil. Edina moja kritika je položaj sedenja - malo preveč pokončno se sedi.

Dami a si ti testiral XRja? Lahko narediš primerjavo GT/XR? Pa pusti zunanji izgled zaenkrat :)

A GTja se da testirati v SLO?

Zaenkrat ne.

Objavljeno
pred eno uro, vuk76 pravi:

Hmmm...8000 km bi blo zame od sedanji kilometrini nekje 2 mogoce celo 3 sezone. Kilometrina tam nekje 4000-5000 km mi je cisto ok, ker ne delam vec toliko kilometrov. Tako, da en komplet gum na sezono je cisto ok. Nekak se spet najbolj nagibam k M7RR, zelo hvalijo pa tudi Conti Sport Attack 3 ter nove Dunlop Roadtec 01 v kombinaciji z S1000XR.

kar si omenil je bolj športno, razn M7RR, vpraš dr. Jakoba, ni bilo pretirane hvale. S Conti pa sigurno ne boš zgrešil.

Objavljeno

Kje imajo testnega XR? Že dolgo govorim, da moram na testno vožnjo...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!