Skoči na vsebino

Goljufivi VW


Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 uro, danci1973 pravi:

 

Pa ti razloži, od kod in kako se pridobiva LPG, da vidimo strokovnjaka...

 

LPG  oz. utekočinjeni naftni plin ni nikakršen "stranski produkt". Še manj pa ga višek kurijo. Tisti ogenj v rafinerijah gori iz drugih razlogov. Če te pa -glede na tvoj odziv- zadeve resnično zanimajo, pa lahko greš z mano do kakšne rafinerije, naprimer v  Schwechat. Seveda, ob predpostavki da imaš opravljen ADR izpit ter posebno OMWjevo dovoljenje/kartico, brez katere lahko rafinerijo gledaš samo od daleč. Če izpolnjuješ vse pogoje, ti sovoznikovo ADR opremo častim jaz :OK:

No, mislim da je avtoplin tema drugje, tukaj je govora o emisijskih goljufijah v avtoindustriji.

No, malo ON topic: poleg vseh ostalih "goljufov", so btw na črni seznam pred nekaj dnevi dodali še fiata 500. Čudno, da se o vseh ostalih proizvajalcih nič ne govori.

Sam mislim da je ta "VW škandal" bolj kot ne poskus rušenja nemške avtomobilske premoči v ZDA oz. načrtno spodkopavanje nemškega gospodarstva, zaradi bistveno višjih političnih interesov. Ampak to je že tema za drugi podforum.

Objavljeno

Po tvoji logiki so se tudi mehičani zarotili proti goljufom:

http://novice.najdi.si/predogled/novica/c19b96e3ab6522a93338c1f5cca6a6e3/Planet-si/Gospodarstvo/Volkswagnu-8-9-milijonska-kezen-v-Mehiki

PS: seveda in posledično že tudi najavljajo odprodajo nekaterih znamk in izvajajo reze v modelno paleto cele grupacije: odpade napovedani mali crossover Taigun, odpade naslednik Phaeton-a, pa Škoda Roomster ostaja brez nasledstva ....

Objavljeno

Dokaz da so komponente za kontrolo emisij (DPF, EGR) čisti nateg. Ko ameriška vlada kupi vozilo, ga dobi direkt iz tovarne brez tega sranja. Zakaj? ker vlada rabi vozila, ki delajo. Mi pa moremo kupovat vozila ki se kvarijo,... da se vrti ekonomija.

 

 

pred 3 urami, bentley pravi:

Vse kar pise na internetu je pa sveta resnica :D

Probaj dihat čez 20 cm debelo peno skozi usta pa pojdi nekam v hrib, bomo videli koliko daleč boš prišel.

Jaz temu verjamem, ker je za tovarne rentabilno, zakaj misliš da recimo novi izdelki bele tehnike ne delajo 20 ali več let kot nekoč

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob ‎16‎.‎02‎.‎2016 at 11:30, Fazer03 pravi:

pa Škoda Roomster ostaja brez nasledstva ....

roomster je gotov vendar matična tovarna ne dovoli dati v prodajo , ker so se pri prejšnji seriji roomsterja porazno znižale številke prodaje caddy-ja  - ki je sedaj relativno nov model..

Objavljeno
pred eno uro, thumper pravi:

roomster je gotov vendar matična tovarna ne dovoli dati v prodajo , ker so se pri prejšnji seriji roomsterja porazno znižale številke prodaje caddy-ja  - ki je sedaj relativno nov model..

Pa sej majo Yetija ki je veliko lepši

Objavljeno (popravljeno)
pred 6 urami, sayo pravi:

Pa sej majo Yetija ki je veliko lepši

yeti je pozicioniran kot družinsko vozilo - roomster / practik pa kot gospodarsko...yeti je 25% dražji ..

 

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno
pred 3 urami, thumper pravi:

yeti je pozicioniran kot družinsko vozilo - roomster / practik pa kot gospodarsko...yeti je 25% dražji ..

 

:topic:

Objavljeno
pred 16 urami, sayo pravi:

:topic:

:eek: ??? ok ... :fyou:

Objavljeno
Ob 12. 2. 2016 at 18:29, Ferrarist pravi:

LPG  oz. utekočinjeni naftni plin ni nikakršen "stranski produkt". Še manj pa ga višek kurijo. Tisti ogenj v rafinerijah gori iz drugih razlogov. Če te pa -glede na tvoj odziv- zadeve resnično zanimajo, pa lahko greš z mano do kakšne rafinerije, naprimer v  Schwechat. Seveda, ob predpostavki da imaš opravljen ADR izpit ter posebno OMWjevo dovoljenje/kartico, brez katere lahko rafinerijo gledaš samo od daleč. Če izpolnjuješ vse pogoje, ti sovoznikovo ADR opremo častim jaz :OK:

No, mislim da je avtoplin tema drugje, tukaj je govora o emisijskih goljufijah v avtoindustriji.

 

Kaj a zdej ko pridejo na vrsto zanimive stvari za razložit, ki zanimajo veliko ljudi boš pa rep med noge potegnu? Ajde stari razloži nam tole, če si že začel, da bomo vedeli več, pa ne kurči se preveč z ADR izpitom, ker ima tudi vsaka snažilka narejen higijenski minimum, pa ne ve kako šampon rata...

Objavljeno

Na Kondorju sem dobil informacijo, da bodo začeli odpravljati težavo na 2.0 motorjih spomladi, 1.6 TDI smrdljivci pa pridejo na vrsto jeseni letos ...

Objavljeno
pred 3 urami, SF pravi:

Kaj a zdej ko pridejo na vrsto zanimive stvari za razložit, ki zanimajo veliko ljudi boš pa rep med noge potegnu? Ajde stari razloži nam tole, če si že začel, da bomo vedeli več, pa ne kurči se preveč z ADR izpitom, ker ima tudi vsaka snažilka narejen higijenski minimum, pa ne ve kako šampon rata...

očitno bo potrebno razmisliti tudi o "forumaškem minimumu", saj se nekateri res niste sposobni držat nad "minimalno higieno" forumskega izražanja. Za take ima Nataša Pirc Musar en čudovit izraz (TROOOOOLLLLLLLL)    :friend1:

 

Thumperja sem samo popravil in tukaj ne vidim nič slabega. Enako je on meni pokazal da nisem imel prav glede katalizatorja na novi AT, razložil katera pločevina je primerna za "staranje". Seveda sem mu za to hvaležen. In kej majo zdej čistilke veze s kačami in lanskim snegom?:slap: Kej se maš sploh za usajat tam kjer z zadevami nimaš čisto nič? :yawn: Sploh aktivno sodeluješ v kakšni temi na forumu? Al se sam zaletaš v druge?:SS

Objavljeno
pred 4 urami, Ferrarist pravi:

očitno bo potrebno razmisliti tudi o "forumaškem minimumu", saj se nekateri res niste sposobni držat nad "minimalno higieno" forumskega izražanja. Za take ima Nataša Pirc Musar en čudovit izraz (TROOOOOLLLLLLLL)    :friend1:

 

Thumperja sem samo popravil in tukaj ne vidim nič slabega. Enako je on meni pokazal da nisem imel prav glede katalizatorja na novi AT, razložil katera pločevina je primerna za "staranje". Seveda sem mu za to hvaležen. In kej majo zdej čistilke veze s kačami in lanskim snegom?:slap: Kej se maš sploh za usajat tam kjer z zadevami nimaš čisto nič? :yawn: Sploh aktivno sodeluješ v kakšni temi na forumu? Al se sam zaletaš v druge?:SS

Na tak način se pa on s ta bo ne bo pogovarjal in tukaj bo zaključil ........:P no tako se je jezil ko smo se šli konstruktivno debato :lol1:pač če nima vsepovsod prav se noče menit ......

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Nihče nam ne zna povedati, kaj bo, če avta na servis blokiranja ne peljemo. Nas bodo kaznovali, nam bodo dali novega, nam ga bodo zaplenili,..? Nihče, ki je kupil avto v dobri veri, da bo dobil pošten izdelek, ga ne bo z veseljem peljal na degradacijo.

Objavljeno
pred 5 minutami, motolover pravi:

Nihče nam ne zna povedati, kaj bo, če avta na servis blokiranja ne peljemo. Nas bodo kaznovali, nam bodo dali novega, nam ga bodo zaplenili,..? Nihče, ki je kupil avto v dobri veri, da bo dobil pošten izdelek, ga ne bo z veseljem peljal na degradacijo.

kakšno degradacijo??? pa saj bodo porihtal vrednosti izpušnih plinov - baje - na obljubljeno vrednost ..

Objavljeno (popravljeno)
pred 10 minutami, motolover pravi:

Ja, in odvzeli moč in navor. Samo ugibam..

itak vam morajo potem izdati nove - veljavne homologacije - v katerih bo zapisana nova moč .. torej potemtakem sledi nižja zavarovalna vsota ..pa potem vam morajo še denar vrniti če boste mel 130 namesto 150 konjev - razlika v nabavni ceni - kajne ???

vidiš da ni vse tako črno kot dim iz auspuha :P

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno (popravljeno)

Črno bo, ko se bo kdo hotel boriti z multinacionalko, ki ima drage in dobre odvetnike.

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno

to je pa slaba stran dobrih poštenih velikih firm .. :whistle:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 23. 2. 2016 at 20:12, motolover pravi:

Ja, in odvzeli moč in navor. Samo ugibam..

Ali pa za američane povečali porabo... Dušikovi oksidi nastanejo v prekomernih količinah pri dvigovanju temperature, kar pomeni, da bodo morali ali vbrizgat več goriva in posledično ljudem narediti večje stroške pri porabi, ali pa zmanjšat količino zraka in posledično zmanjšat moč motorjev. Da kupec vozila ne bo opazil razlike, kakor razlagajo razni tržniki pri slovenskem uvozniku je namreč laž, ali pa bodo vozila samo priklopili, da bodo stranke mislile, da je kaj narejenega in bodo na ta način problem pometli pod preprogo. CO2, katerega se pri nas zahteva namreč ni problem... Kakor sem sam zastopil, je bil pri američanih problem princip laganja in presežene stopnje NOx,  kar za evropsko zakonodajo ni nek hud problem, kajti pri nas se obešamo na emisije skoraj popolnoma neškodljivega CO2, s katerim pa ti motorji nimajo problema. To naj bi bil tudi eden od razlogov, da se evropske države in uradne inštitucije samo navidezno kurčijo za javnost, kajti zaslužili od CO2 ne bodo nič...

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

Že nekaj časa se kažejo posledice: v ZDA plačujejo kazni, izpalčujejo odškodnine in odkupujejo rabljena vozila od lastnikov ... v zadnjem času pa se izmišljujejo razne prozorne vzroke, ker se umikajo iz SP v rallyu

http://www.autosport.com/news/report.php/id/126936/volkswagen-to-pull-out-of-wrc

pa iz serije 24 ur

(https://www.audi-mediacenter.com/en/press-releases/audi-with-new-motorsport-strategy-formula-e-instead-of-wec-6980

... pa danes preberem, da so prestavili predstavitev novega A3 in Q4, pa da bodo kao zaradi usmeritve v ele.vozila odpustili 25000 delavcev ....

 

Objavljeno

A so že komu v SLO sploh odpravili goljufijo ??????????

Meni so na Kondorju prejšnji teden dejali, da so z modifikacijami na 2.0 motorjih skoraj gotovi in da sedaj pridejo na vrsto najbolj usrani 1,6 dizelski motorji...

Anyone ??????

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!