Skoči na vsebino

Triumph novi klasiki : street twin , cup , scrambler ,T100 , T120 , bobber ,truxton in truxtonR


Priporočene objave

Objavljeno

Thump, k se ti lih da, in si tako dogr u kopanju za cenami, a s kje zasledil tole?  Pravjo da bo budget option, obcutno cenej ko nineT. 

 

Nekako ni videt de sm ene sorte bmw hater, a ne? 

 

In ne se tolk obremenjevat z njutni pa vati. Vec je zmer bols, ampak pocasnih in podhranjenih zadev vecinoma ne delajo vec. 

 

BMW-Scrambler-9.jpgBMW-Scrambler-ALT_white1.jpg?mode=max&qu

Objavljeno (popravljeno)

cca 13500 e v franciji .. za nemčijo so napovedi celo pod 12000e..

aja v franciji je 9t 15400e .. samo ta enojna nihalka - khmm ..se bo vidlo kolk bo kej pesto zdržal..

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

Cene v SLO, vir AN:

street twin 9,5 k€

T120 od 12,6 k€

zbirajo naročila, dobava od marca dalje ...

Objavljeno (popravljeno)
pred 34 minutami, ponikipo pravi:

Cene v SLO, vir AN:

street twin 9,5 k€

T120 od 12,6 k€

zbirajo naročila, dobava od marca dalje ...

kako 9500€????? to je avstrijska cena -  sem iz dobrega vira včeraj dobil info , da bo pri nas 500€ cenejši kot v avstriji torej bi Moral biti 9000€ - še zmeraj 300€ več kot v italiji ! banda požrešna da jim ....

http://www.triumphmotorcycles.at/bikes/Classics/Street-Twin/2016/Street-Twin - scrol do dann tam je cena  ...

http://www.triumphmotorcycles.it/moto/Classics

evo kaj piše :" Street twin - 9.390,0 Eur oz. 9.550,00 Eur za dvojno lakiranje." ..

to je še zmeraj samo 110€ ceneje - ne pa 500 k- kot v avstriji in dražje za 690€ kot v italiji..

pa jaz ne vidim na nobeni sliki dvobarvnega lakiranja ...

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno (popravljeno)

Sem zdaj še mal bolj pogledal t120 :

italija - t120 105nm navora pri 3100

slovenija - "110 Nm navora, 6 st. menjalnik" - podatek z,  AN , na strani tr-si pa 105nm pri 3100

avstrija - 110nm pri 3500

in truxton E i n R :

italija - 112nm pri 3500

slovenija - 112nm  4950

avstrija - 112nm pri 4950 ..

kr neki... tud plonkat ne znajo ...

za primerjavo s T120 : Honda cb1100 - 93nm pri 5000 ,

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

Če tele cifre držijo, pol tako T120 kot Thruxton neseta mojo CB1300 pri navoru v nizkih obratih (~ 98Nm pri 3500). Lepe cifre, ni kaj. 105 in 112Nm pri 3.5k je :OK: 

Objavljeno

samo to bo res treba peljat ..tako kot smo se menili , da se dobimo s svojimi mopedi potem pa med testom menjamo ... to bo najboljša realna primerjava iz prve roke.

Objavljeno

zanimiv statistika ... sposojen post od skuterista .. zanimivo , da so celo starih bonnevillov prodali nekaj.. 

cartman . za R9T morš poskrolat dol  :P

Je pa prva statistika (sicer za ITA trg) zanimiva, po dolgi prevladi GS-a, ga je januarja 2016 AT zrinila s prvega mesta prodanih. GS-ov so prodali 209 kosov AT pa 505 kosov.

Lestvica prvih 100:

   Marca   Modello   Segmento   Unità
3   YAMAHA   MT-09 TRACER   Naked   209

6   DUCATI   SCRAMBLER 800   Naked   97
7   YAMAHA   MT-07   Naked   94

9   KTM   125 DUKE   Naked   62

11   DUCATI   SCRAMBLER 400   Naked   54

14   YAMAHA   MT-125   Naked   51

18   KAWASAKI   Z 800   Naked   46


20   YAMAHA   MT-09   Naked   44
21   TRIUMPH   STREET TWIN   Naked   43

24   YAMAHA   XSR 700   Naked   41

27   BMW   R 1200 R   Naked   39
28   HONDA   CB 125F   Naked   38

30   HONDA   CB 500 F   Naked   35
31   MOTO GUZZI   V7 STONE   Naked   35
32   KTM   390 DUKE   Naked   34

41   BENELLI   BN 302   Naked   28

49   KAWASAKI   ER-6N   Naked   26

52   MV AGUSTA   BRUTALE 800   Naked   25

55   HONDA   CB 650 F   Naked   22

57   BMW   R NINE T   Naked   21

61   KTM   SUPER DUKE R 1290   Naked   21

67   SUZUKI   INAZUMA 250   Naked   19
68   TRIUMPH   BONNEVILLE   Naked   19
69   MV AGUSTA   BRUTALE 800 DRAGSTER RR   Naked   18
70   BMW   F 800 R   Naked   17

73   DUCATI   MONSTER 821   Naked   17

80   APRILIA   TUONO V4 1100 RR   Naked   16

83   DUCATI   XDIAVEL   Naked   15

90   MV AGUSTA   BRUTALE 800 ABS   Naked   14
91   TRIUMPH   STREET TRIPLE   Naked   14

98   KTM   690 DUKE   Naked   13
 

 

 

Objavljeno

evo pa še prodajne številke pri sosedih italjanih za 2015 / označil sem nekaj motorjev ki so velikokrat v izboru pri kupcih v segmentu 700 - 900ccm  :

 

La Top 100 Moto del 2015

Pos. Marca Modello Segmento Unità
         
3 DUCATI SCRAMBLER 800 Naked 2.476
         
10 TRIUMPH BONNEVILLE Naked 835
         
13 HARLEY-DAVIDSON   XL883N IRON 883 Custom 749
         
19 MOTO GUZZI V7 STONE Naked 600
         
26 BMW R NINE T Naked 540
         
45 KAWASAKI VULCAN S Custom 336
         
54 MOTO GUZZI V7 SPECIAL Naked 285
         
61 TRIUMPH SCRAMBLER Naked 247
         
74 HARLEY-DAVIDSON XL883R SPORTSTER 883 ROADSTER Custom 198
         
77 YAMAHA XV950 Custom 198
         
86 HARLEY-DAVIDSON STREET 750 Custom 177
         
92 MASH FIVE HUNDRED Naked 163
         

 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

"However it is the Thruxton’s chassis that impressed me the most – kneedown on a modern retro? you bet! The Öhlins shocks, Brembo brakes and Showa BPF forks give excellent feedback while the incredibly short wheelbase and 
sportsbike geometry make this retro handle and stop like, well, a sportsbike!

Ground clearance isn’t an issue on the road and the riding position is even pretty comfortable, although the seat is a touch firm.

The Thruxton costs £10,400 while the Thruxton R is £11,700 (the T120 is £9600) and when you consider you are getting Öhlins, BPF, Brembo, traction control, ABS, ride by wire, wire wheels and all on one of the most  beautiful bikes to be launched in years, that’s quite a bargain and explains why it is selling out fast! Read the full review in this week’s MCN."

cena pri nas ? po videnem bi morala biti za truxton 13690e , za truxton R pa 15390e .. če ne bodo spet kaj povrh nabili .. no itak je R razprodan .. ni itak lohk počakam :D :P

Objavljeno

evo prva vožnja 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Lep, pa še babe ne rabiš sabo vlačit. :D

Objavljeno

evo uradne cen za truxtona :

truxton - 13790e

thruxton R - 15780e ...ja 400 e dodatka so si dali ..čistega .. 

samo 110e sta cenejša kot v avstriji ... za katero pravijo , da ima veliko dražje nove motorje ...japajade.. tale naš uvoznik misli reševat svojo požrešnost na plečih kupcev? bi bil zadnji čas , da dobimo direktnega uvoznika ...

Objavljeno

Zopet avstrijske cene. Sej se gre samo primerjat na uradni strani IT, AT, DE. AT ima pač res drage cene. In verjetno glede na to da jih k nam vozijo iz AT drugače ne bo. Škoda, pomoje bi bilo Triumphov več na cesti. Niso slabi.

Glede uvoznika pa vprašanje kakšne pogoje mu dajo v AT. Bi bil pa uradni verjetno res dobra rešitev.

Objavljeno (popravljeno)

Kaj je potem z to firmo iz MS. Je to uradni uvoznik al kaj je to zaena stvar. Vidim, da je nekaj letih že več imen spremenu, gre pa za enoin isto firmo oz. osebke vezano na njo. Je to zaupanja vredno al kr nekaj. Kupiš danes motor, ali gaarncija čez eno leto velja, ko spet po xy krat ime spremenijo. Ali servisna knjiga velja kot uradna, če jo oni štempljajo?Ali je boljše it v IT, kupit motor, plačat dajatve, kaj je takrat z garancijo, jo je možno uveljavljat pri teh v MS. 

 

Morda se zdi, da težim, ampak če enkrat 10 jurjev odšteješ za mopi, hočem da so zadeve porihtane. 

 

Drugače, sem bil v četrtek v Lj, V TC imajo W 800 black edition. Čisti pr0n od motorja. vse črno kam kol pogledaš. če bi imel še kak konj več bi bil v igri za naslednji mopi.

Popravljeno . Popravil map
Objavljeno

Sem bil enkrat pri njih. Čisto korekten odnos, več pa ne znam povedat. 

Objavljeno
pred 14 minutami, John2005 pravi:

Sem bil enkrat pri njih. Čisto korekten odnos, več pa ne znam povedat. 

:hmm:  a si kaj kupil ali si se samo informiral? 

Objavljeno

Samo informiral. Že več let si ogledujem Triumphe na koncu pa vedno nekaj drugega vzamem ker se mi zdi razmerje cena/kaj dobim boljša. Poleg tega bi za tak cenovni razred mogoče pričakoval konkretnega direktnega zastopnika ala AS al pa BMW tako, da vem če gre kaj narobe da se 100% lahko nekam obrnem.

Mogoče narobe razmišljam.....??

Objavljeno

ja takrat znajo vse obljubit...

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!