Skoči na vsebino

Triumph novi klasiki : street twin , cup , scrambler ,T100 , T120 , bobber ,truxton in truxtonR


Priporočene objave

Objavljeno
8 minutes ago, thumper said:

vrstni red ni pomemben ane .. 100enot + 19% = 119enot +20% = 142,8enot ..... 100enot +20% = 120enot +19% = 142,8enot ..

v italiji so rabljeno od 9900e naprej..do 10500e imajo do 5000km prevoženih..

Vrstni red je pomemben, če se davek ne sešteva. Če bi bil Nova od osnove, ne od cene z DDV, potem je razlika velika.  Avstrijski DDV je 20%, nemški 19%.

Objavljeno
Pravkar, motolover pravi:

Vrstni red je pomemben, če se davek ne sešteva. Če bi bil Nova od osnove, ne od cene z DDV, potem je razlika velika.  Avstrijski DDV je 20%, nemški 19%.

verjetno hočeš povedat da ni davek na davek.. ok - će je davek od osnove je potem  140% .. razlike je 4% ... pri 17800e kolikor stane truxton r je to 712e.. še zmeraj je potem 17100e v avstriji..

Objavljeno
pred 31 minutami, thumper pravi:

v italiji so rabljeno od 9900e naprej..do 10500e imajo do 5000km prevoženih..

Počakaj kakšno leto pa se bo tudi pri nas našel kakšen zelo malo vožen za zmerno ceno. Nekateri tak stroj kupijo tudi zato, ker se jim zdi nobel imeti fensi retro bajk, potem se pa premislijo...

Objavljeno
23 minutes ago, thumper said:

verjetno hočeš povedat da ni davek na davek.. ok - će je davek od osnove je potem  140% .. razlike je 4% ... pri 17800e kolikor stane truxton r je to 712e.. še zmeraj je potem 17100e v avstriji..

Hočem povedati, da ne vem, vem samo, da je 20%. Možno, da ni davek na davek, to je specialnost naše davčne politike. 

Zadnjič sem v Celovcu videl Truxton R in se zaljubil... 

3 minutes ago, izibajker said:

Počakaj kakšno leto pa se bo tudi pri nas našel kakšen zelo malo vožen za zmerno ceno. Nekateri tak stroj kupijo tudi zato, ker se jim zdi nobel imeti fensi retro bajk, potem se pa premislijo...

Takih, ki si motor kupijo, ker pač lahko je veliko. Ko vidijo, da je treba tudi kaj znati in, da ni tako praktičen kot avto ga imajo v garaži ali prodajo. Imam znanca, ki ima prekrasen primerek (model in znamka nista važna) z nekaj tisoč km že deset let v garaži.

Objavljeno
pred 1 uro, motolover pravi:

Zadnjič sem v Celovcu videl Truxton R in se zaljubil... 

a ne ga basat :P ..

bom videl kakšna bo situacija čez kakšni 2 leti.. t120 bi načeloma moral pasti pod 8000e ..  samo če bi imel amortizacijo kot truxton r bi bil top šit ... eh bom rajš nehal da ne bo moj boni videl ..

Objavljeno

Kako se obnese na potovanju

 

Objavljeno

zanimivo je tudi to , da ima na kolesih izmerjenih 52 konjičev .. 

 

Objavljeno
pred 15 urami, motolover pravi:

 

Značka na tanovem T100 se mi dopade. Spominja na Triumphe iz cajtov Marlon Branda...

Objavljeno
2 hours ago, izibajker said:

Značka na tanovem T100 se mi dopade. Spominja na Triumphe iz cajtov Marlon Branda...

Ja, komplet motor je bolj retro videza kot 120ka. 

Objavljeno
pred 32 minutami, motolover pravi:

Ja, komplet motor je bolj retro videza kot 120ka. 

Razlike so zelo zelo majhne, vsa njihova paralel twin paleta zadnjih 15 let izgleda retro. Iz istih gradnikov delajo različne kombinacije. V tem primeru so vzeli mašino od novega Street twina in geštel od novega T120. Pa dodali drugačno značko na rezervarju, pa svetlomodro barvo iz 60ih... Pa je nastal "nov model", ki ga bodo seveda hvalili na vse pretege.... Ampak mi je pa lep.

Objavljeno

Ne, zanima me zakaj je novi t100 bolj retro od t120

Objavljeno
Just now, kawasaki5 said:

To pa malo razloži, če imaš čas?

Izgled agregata je bolj retro (bolj podoben zračnemu hlajenju), samo en disk spredaj tudi, "vplinjač" ki to ni tudi izgleda bolj starinski-beri avtentičen. Pa še kaj bi se našlo.. 

6736df330e59f2b2bae866b7ba68ecdf.jpg

du%20prestige.jpg?w=1500

Objavljeno

Govorimo o novem T 100 in T120

pred 12 minutami, motolover pravi:

Izgled agregata je bolj retro (bolj podoben zračnemu hlajenju), samo en disk spredaj tudi, "vplinjač" ki to ni tudi izgleda bolj starinski-beri avtentičen. Pa še kaj bi se našlo.. 

6736df330e59f2b2bae866b7ba68ecdf.jpg

du%20prestige.jpg?w=1500

 

Objavljeno
13 minutes ago, kawasaki5 said:

Govorimo o novem T 100 in T120

 

Bomo čez en teden oba pogledali v Milanu in laže naredili primerjavo.

Objavljeno
pred 53 minutami, motolover pravi:

Izgled agregata je bolj retro (bolj podoben zračnemu hlajenju), samo en disk spredaj tudi, "vplinjač" ki to ni tudi izgleda bolj starinski-beri avtentičen. Pa še kaj bi se našlo.. 

6736df330e59f2b2bae866b7ba68ecdf.jpg

du%20prestige.jpg?w=1500

na zgornji je stara T100(isti moj) s kopijo keihin vplinjačev.. to spodaj ni nova T100 temveč T120 .. in na T120 je kopija vplinjača AMAL , ki je na novi T100 ni - poglej si tukaj na posnetku pri 0,23 ..

 

Objavljeno
pred 11 urami, thumper pravi:

zanimivo je tudi to , da ima na kolesih izmerjenih 52 konjičev .. 

 

Sej to je po moje OK. Včasih so tovarne navajale moč merjeno na gredi, kako je danes ne vem. Meni se 52, 2  na zadnjem kolesu zdi kr uredu, glede na tovarniške specifikacije. Se morda v čem motim?

Objavljeno

tovarniško ima  55 PS / 54 BHP (40.5kW) @ 5900rpm  - to pa je merjeno na kolesu ..  izguba samo 1,8 hp med agregatom in kolesom je skoraj nemogoča - torej ima v mašini več konjev.. res da je moč na dynimetru zmerjena 220 obratov višje..

res je tudi , da tovarna obljublja 80Nm navora pri 3230 obratih... tukaj je izmerjeno 77,28Nm (57 lb.-ft.) pri 3070 obratih - ali je to navor na kolesu ?

Objavljeno

Ma tudi navor ne odstopa bistveno od tovarniških navedb. Se mi zdi če bi bila povsod taka mala odstopanja bi blo kr v redu. Drugače pa luštna mašinca in zame popolnoma dovolj moči in navora. Osebno mi je eden všečnejših v tem razredu.

Objavljeno

mt09 ima recimo na dyno manj kot 108 konjev (115 tovarniško)  , Kawasaki h2 manj kot 190 (210 tovarniško) kar je nekje med 7 in 9% .. na istem dynometru ..

Objavljeno (popravljeno)

ta ima sigurno dovolj navora  :P letošnji zmagovalec glemseck 101carl fogarty in 2 kratni svetovni prvak fredie spencer

 

Popravljeno . Popravil thumper

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!