Jump to content

KTM 790 ADVENTURE S/R in DUKE


Kmet2
DAMI34
Message added by DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

Recommended Posts

pred 7 minutami, Gaunar Jokl pravi:

A uhka kdo odpre temo: Zakaj ne bi imel kateema

Prosim, prosim, prosim

(kokice se že delajo)

 To pa ne gre, kateeme je nartabeltabulši in oh in sploh, skor tok dobr ko versys :D

Link to comment
Share on other sites

Ob ‎15‎.‎12‎.‎2015 at 19:13, MiNa pravi:

Kjer je dim tam je ogenj. Zakamufliran KTM, paralal tvin 800ccm?

KTM-800-Duke-002.jpg

 

koliko smeha bi bilo če bi KTM naredil tripla ...

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

KTM dela vrstni dvovaljnik 800. - Osebno sem kar malce razočaran ker ni V-twin! 

 

Pravijo, da pripravljajo motocikel, ki bo resen konkurent Africi Twin. Za začetek slečen model Duka, kasneje pa naj bi mu sledil 800-kubični adventure..
Vse skupaj naj bi se odvilo dokaj hitro - do konca tega leta?

KTMDuke005.jpg?mode=max&quality=90&scale

KTMDuke001.jpg?mode=max&quality=90&scale

KTMDuke011.jpg?mode=max&quality=90&scale

KTM-800-Duke-spy-photos-01.jpg?resize=63 

KTM-800-Duke-spy-photos-03.jpg?resize=63

ktm_8xx_duke_004.jpg?itok=SviyihEg

ktm_8xx_duke_006.jpg?itok=R1qkjcyj

 

V Motorradu so se upali napovedati:

arton28782.jpg?1440516068

 

Quote

-Parallel twin should be lighter, and cheaper to built as compared to a V-Twin.
-Completely newly disigned engine, likely 800 CC
-Direct, frame mounted rear shock (non-link type).
-WP forks
-Brembo brakes
-Will be built in Mattighofen (Austria)
-Prise likely in neighbourhood of 10,000 EUR
-Likely around 110 HP
-Should have a 270 degree crank - to sound like a v-twin
-Should weigh in under 200 Kg

ADVENTURE:

ktm-800-adventure-photo-mcn.jpg

ktm-800-adventure-spy-shots.jpg

ktm-800-adventure-spy-shots-2.jpg

Link to comment
Share on other sites

110 konjev ? znajo imeti za kakšen trg tudi 99,5 konjsko različico... vzporedni twin-i imajo manj brutalno podajanje moči kot V .. manj tresljajev torej je potreba po dodatni izravnalni gredi manjša - ali je lahko lažja ali pa je celo ni .. ne odkrivajo tople vode temveč se prilagajajo .. tud iporaba je ponavadi manjša ..  teža praznega bi morala biti pod 180 kg glede na KTM-jevo konstrukcijo..

Link to comment
Share on other sites

Mene resno zanima, kako bo zgledal 800 Adventure. Verjetno dovolj, da bom preložil menjavo mopeda za par mesecev. Agregat ne bi smel niti nek švoh jajc, te znajo delati. Vprašanje samo, a bo zadeva zgrajena okoli bolj 'hard' (kar bi bilo dobro) al pa bolj 'soft'.

Link to comment
Share on other sites

Ah ja... :rolleyes:

 

No ja seveda, vsakemu svoje ampak meni je V2 od KTMa čaroben in sem bil ob napovedi vrstnega razočaran - enostavno sem dobil občutek, da to nebo tisti pravi KTM, pustimo se presenetiti?

Link to comment
Share on other sites

Ce bo imel 110 konjev bo pokopal konkurenco. Sploh pa Hondino Africo twin. Brez dvoma bodo vzmetenje, zavore neprimerno boljse od Hondinih. 

Ce bo pa se teza nizka, bo to zmagovalni paket v veliki adventure klasi.

Upam, da ne bo tudi KTM sel v smer disco sarenih full digital aramatur.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ubijalcčebel , zravndžja in na konc motoljubec - ker klinc vam je treba oz. le kako vam uspe v vsako temo tlačit skutrje pa bmfle ? off... :topic:

pred 28 minutami, KilleRBee pravi:

Ah ja... :rolleyes:

 

No ja seveda, vsakemu svoje ampak meni je V2 od KTMa čaroben in sem bil ob napovedi vrstnega razočaran - enostavno sem dobil občutek, da to nebo tisti pravi KTM, pustimo se presenetiti?

v bistvu je ktm enovaljnik ..dvotaktni !   potem doooolgoooo let nič ..potem šele dvovaljnik ..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 12 minutami, thumper pravi:

v bistvu je ktm enovaljnik ..dvotaktni !   potem doooolgoooo let nič ..potem šele dvovaljnik ..

Vmes je še cela paleta 4T enocilindrašev od 250 kubov naprej... pa LC/RC4... pol pa sledijo LC/RC8 V2 zverine.

Je pa res da ko se sprehajaš po tovarni v Mattighofen-u, je preko palca večina agregatov po policah LC8. Grejo dobro v promet.

Link to comment
Share on other sites

Če te potolaž mam jzt na svojem bavarcu velko nalepko KTM. :fredyjecar: Pa nisem ubijalecčebel temveč ubijalskačebela. :D

Hja lahko bi debatirali kaj je KTM prvotno pa oni pravjo, da je Ready To Race...:jezik:

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, jskrablin pravi:

Vmes je še cela paleta 4T enocilindrašev od 250 kubov naprej... pa LC/RC4... pol pa sledijo LC/RC8 V2 zverine.

Je pa res da ko se sprehajaš po tovarni v Mattighofen-u, je preko palca večina agregatov po policah LC8. Grejo dobro v promet.

uradno so začeli v 60-ih letih .. prvi 4t naj bi bil http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_500_k_4_enduro_1982.php - torej 28 let kasneje..

pred 53 minutami, KilleRBee pravi:

Če te potolaž mam jzt na svojem bavarcu velko nalepko KTM. :fredyjecar: Pa nisem ubijalecčebel temveč ubijalskačebela. :D

Hja lahko bi debatirali kaj je KTM prvotno pa oni pravjo, da je Ready To Race...:jezik:

v bistvu je ktm začel s skuterji in mopedi  :ras:  ..potem so prišli k pameti in začeli delat motorje

Link to comment
Share on other sites

Še en motocikel, ki na tržišču že obstaja. Yamaha 660, BMW 800gs, 700 gs, Transalp, KTM 1050?..itd.

Pogrešam pa motocikle "ala" Suzuki DR 400. Nekaj se je pred leti govorilo o KTM adv. 390. Se pravi servisni interval na KM, teža okrog 150 kg (raje manj). ccm okrog 400 ,dobre komponente, HP okrog 40-50.

Link to comment
Share on other sites

Očitno so vsi proizvajalci po 800ccm BMW-ju (rotax) ugotovili, da se je oblikoval razred TWIN motorjev, ki je lahko zmogljiv in cenovno ugoden.

Navijam za ceno 10K€ in vse kar prinese oranža, ampak težko verjamem, da bo njihov 800ADV veliko pod 12K€.

Edited by MiNa
Link to comment
Share on other sites

Al pa 690 enduro. Je precej blizu zahtevam, sam kubikov je več.

 

Sicer pa jaz ne bi tlačil Tenerke k BMW 800gs, 700 gs, Transalp, KTM 1050... je precej drug tip stroja to.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, MiNa said:

Očitno so vsi proizvajalci po 800ccn BMW-ju (rotax) ugotovili, da se je oblikoval razred TWIN motorjev, ki je lahko zmogljiv in cenovno ugoden.

Navijam za ceno 10K€ in vse kar prinese oranža ampak težko verjamem, da bo njihov 800ADV veliko pod 12K€.

Ne verjamem da bo cenejsi od 1050, ce bojo kvalitetne kose skupaj zlozil.

vrstni twin Je v primerjavi z V twin-om lazji, mirnejsi, lepse podaja moc in zna biti, da ni bistveno sirsi od V ter da omogoca nizje tezisce zaradi boljsega razporeditve teze.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ob 9. 8. 2016 at 8:54, KilleRBee pravi:

Pravijo, da pripravljajo motocikel, ki bo resen konkurent Africi Twin.

Vse skupaj naj bi se odvilo dokaj hitro - do konca tega leta?

Pri KTM-u je vedno na hitro...za razliko od Honde, katera je AT pripravljala dolgo časa.

Po moje ne bo nič presenetljivega, lahko bo več moči ob manjši teži (kdo to rabi), z supportom se s Hondo ne morejo kosati.

Link to comment
Share on other sites

Fun factor? Sicer pa adventure naj bi se peljal tudi po mivki, pesku, blatu... kaj tam kile niso važne?

Hmmm za support morm rečt nevem ali imam jaz srečo s tem KTMom ali je kaj drugega? 
Primer: dva dni pred odhodom v dolomite sem se spravil menjati zavorne tekočine, ob prvem odvitju polomil ventil za odzračevanje zadnje zavore. Dobil pri uradnem KTM prodajalcu NP...

Tole zna pa tudi vsak, ki malce ve o računalnikih uporabljat....
http://sparepartsfinder.ktm.com/

IMG_1123.JPG

Edited by KilleRBee
Link to comment
Share on other sites

sam če bo iz Duka, mi res ni jasno kako bo Advenčr ven ratal? :blush:

Po slikcah sodeč...mi je bolj Dukovski kot ne.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!