Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
pred 51 minutami, vandrovec pravi:

Po moje ne bo nič presenetljivega, lahko bo več moči ob manjši teži (kdo to rabi), z supportom se s Hondo ne morejo kosati.

Za več moči mi je kr vseeno. Konec koncev je ~ 35KM ki jih od sebe da moj 200 EXC težko spravit na podlago, po kateri se večino časa vozi. Manj teže (kar itak ugodno vpliva na razmerje teža - moč), vsaj pod 200kg pripravljen na vožnjo, pa bi bilo kr kul. Če, seveda. Je že tole kobilico težko pobirati, ko jo pakrat zabrišeš po tleh. Da bi parkrat pobiral 230+ kg AT po kakem blatnem kolovozu? Al pa iz jarka vlekel? Rajši ne.

Objavljeno
pred 7 urami, Nearrain pravi:

Ce bo imel 110 konjev bo pokopal konkurenco. Sploh pa Hondino Africo twin. Brez dvoma bodo vzmetenje, zavore neprimerno boljse od Hondinih. 

Ce bo pa se teza nizka, bo to zmagovalni paket v veliki adventure klasi.

Upam, da ne bo tudi KTM sel v smer disco sarenih full digital aramatur.

to je konkurenca traceru, tigru, itd.

no, po videzu kar je gori ne, prej kakemu indijskemu stvoru

Objavljeno
30 minutes ago, Snecer said:

to je konkurenca traceru, tigru, itd.

no, po videzu kar je gori ne, prej kakemu indijskemu stvoru

Duke serija je naked...torej Tiger in Tracer nimata veze z njim.

pol KTM proizvodnje pa je itaq ze v Indiji  

Objavljeno
On 9 August 2016 at 8:54 AM, KilleRBee said:

KTM dela vrstni dvovaljnik 800. - Osebno sem kar malce razočaran ker ni V-twin! 

 

Pravijo, da pripravljajo motocikel, ki bo resen konkurent Africi Twin. Za začetek slečen model Duka, kasneje pa naj bi mu sledil 800-kubični adventure..
Vse skupaj naj bi se odvilo dokaj hitro - do konca tega leta?

 

Oba modela naj bi sproducirali .. Duke 800 in Adv 800

 

A bo zdej slo?

Objavljeno

http://www.advpulse.com/adv-bikes/ktm-800-adventure-spy-photos/

 

Spy Photos Reveal All-New KTM 800 Adventure Model

 KTM's long-anticipated middle-weight Adventure Bike seen for the first time.

KTM 800 Adventure Spy Shot Rear

The long wait for a new middle-weight KTM Adventure Bike may soon be coming to an end. Rumors of an 800cc KTM adventure model have been circulating for years, and plans were officially confirmed by KTM head Stephan Pierer in a recent MCN interview. Now these MCN spy photos are the first to surface that reveal what the new KTM 800 Adventure model may look like.

After strong sales of the Honda CRF1000L Africa Twin, KTM is eager to get in the game with a lighter, more off-road capable and less-expensive alternative to their big-bore line of adventure bikes (1050cc, 1190cc and 1290cc). This new middle-weight KTM would also go head-to-head with the aging BMW F800GS and Triumph Tiger 800 lines.

The bike will share the same engine with Duke 800, to be released next year, but with a completely different chassis. The engine will be a compact parallel-twin of roughly 800cc and is expected to come with a 270° crank for a more lively feel — following the same design brief as Honda’s Africa Twin. And like its other models, we can expect KTM will be focused on building the most off-road capable bike in its class with advanced technology and excellent pavement touring comfort.

KTM 800 Adventure Spy Shot Front

Pierer previously stated that KTM and Husqvarna will share common engine platforms, with Husqvarna offering an alternately styled version and a different chassis setup. So we may also see a similar 800cc Husqvarna adventure model. We’ll get a hint of what type of performance to expect when KTM releases the Duke 800 in 2017. The KTM 800 Adventure will follow at the end of 2017 as a 2018 model. Pricing is expected to be in the £9,000 ($12,000) range.

For more information on the spy photos, visit MCN’s Website.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
52 minutes ago, skalar36 said:

Husq. 701 je en tak kompromis, sam premočna\pretežka da bi jo preganjal po progi. Isto KTM 690 E (prežvečena tema) Husa FE 350 se servisira na ure in je ne vidim, da bi šel kakšen večdnevni izlet v neznano, brez torbe orodja. Beta 300? Isto kot husa 350. Vem ultimate stroj ne obstaja, lahko bi bil približek temu, kakšna omiljena verzija dirkalnika dakar?

V mislih imam bolj hondino CRF 250L, Yamaho WR 250 R z prostornino 400 cm. U bistvu naslednika Suzukija DR 400.

S tem modelom se KTM  giblje v preverjenih vodah. Nič novega revolucinarnega. To že obstaja. Od te  znamke pri pričakoval več drznosti, tako kot v preteklosti. Ampak pustimo se presenetit.

Dr 400 je biu res ultra revolušn. in povrtan crf bi biu nekaj povsem neverjetnega. V jeziku ex-bratskih republik Sasvim neviđeno....i

 

paralelnega dvovalnika delajo ker je cenejši za izdelavo uporabo in vzdrževanje kot v2, pol manj dela imajo z umeščanjem zadeve v okvir. pelje in melje pa precej podobno. Cenejši za njih, IMO bo to 1000 max 1500€ cenej ko 1050, ki nima niti nastavlivih vilc....Nori so ti oranžarji.  

Objavljeno
pred 2 minutami, Cartman pravi:

Dr 400 je biu res ultra revolušn. in povrtan crf bi biu nekaj povsem neverjetnega. V jeziku ex-bratskih republik Sasvim neviđeno....i

 

paralelnega dvovalnika delajo ker je cenejši za izdelavo uporabo in vzdrževanje kot v2, pol manj dela imajo z umeščanjem zadeve v okvir. pelje in melje pa precej podobno. Cenejši za njih, IMO bo to 1000 max 1500€ cenej ko 1050, ki nima niti nastavlivih vilc....Nori so ti oranžarji.  

Ne vem katere si ti to vozil ,toda peljejo in meljejo precej  NE podobno .    Zakaj potrebuješ na 1050 nastavljive vilice ? Meni , pa sem kar zahteven povsem ustrezajo takšne kot so , kar za veliko motorjev ne bi mogel reč . Prav tako niso nastavljive tudi na F650,700 itd   pa nisem pogrešal nobenih nastavitev , pogrešam pa pri vseh omenjenih boljše zadnje vzmetenje ( beri ,da prenese še težo sopotnika in kovčkov ) .

Če bi izbiral Honda -KTM  ne bi niti pomislil na kaj drugega kot komunalca ......pa čeprav dražji in po vašem za en k..... 

Objavljeno
pred eno uro, skalar36 pravi:

V mislih imam bolj hondino CRF 250L, Yamaho WR 250 R z prostornino 400 cm. U bistvu naslednika Suzukija DR 400.

WR450F? 500 EXC? 400 EXC (starejši model, je pa prostornina točno tam :P ) So pa servisni intervali krajši od DR400.

Objavljeno (popravljeno)
26 minutes ago, Kmet2 said:

Ne vem katere si ti to vozil ,toda peljejo in meljejo precej  NE podobno .    Zakaj potrebuješ na 1050 nastavljive vilice ? Meni , pa sem kar zahteven povsem ustrezajo takšne kot so , kar za veliko motorjev ne bi mogel reč . Prav tako niso nastavljive tudi na F650,700 itd   pa nisem pogrešal nobenih nastavitev , pogrešam pa pri vseh omenjenih boljše zadnje vzmetenje ( beri ,da prenese še težo sopotnika in kovčkov ) .

Če bi izbiral Honda -KTM  ne bi niti pomislil na kaj drugega kot komunalca ......pa čeprav dražji in po vašem za en k..... 

 

aja, kašn zadnji feder pa ima 1050? 

Ti popolnoma verjamem da so OK. in me to samo po sebi ne moti. u končni fazi, marsikdo štelung nikoli nit ne takne, in sm pelal tud tako razštelane motorje de sm se ustrašu, za tiste fante bi blo bolš de jih nebi meli..  Na načelni ravni pa me moti ful. A si za 14 kek res ne zaslužiš dveh ventilov?!?!? Podobno je z mojo porabo. boli me kurc, de vedno pije več kot 7. Res. Ko pa sm vidu tvojo statistiko, me je prjelo da hondiča zapalim....

650 v2 65stopinj  pa 650 paralel sta se mi zdela dokaj podobna. (transalp in er6)  po drugi strani se mi TDM 850 in 900 nista zdela tako zelo podobna. Na koncu pa je oboje luštno za pelat. en mal bol brcne drug se raj vrti....

 

 

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno
33 minutes ago, jskrablin said:

WR450F? 500 EXC? 400 EXC (starejši model, je pa prostornina točno tam :P ) So pa servisni intervali krajši od DR400.

To so vsi hard endure, ki se serivsirajo na h. Jaz govorim o cca 400 kubičnem križancu med hard enduro in enduro (nov segment :smoke:) ki se servisira na cca 5-10 k kilometrov\1x letno. O KTM Adventerju 390, ki je že bil "obljubljen".

Te stroje, ki si jih pa naštel, so pa čist preveč brutalni, zahtevni za enega amaterja\povprečneža. Sem pred kratkim nekaj malega peljal Huso 450-zame prehudo.

Objavljeno

Ko je Honda delala XR600R sem točno vedel, kaj bi imel...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Ne vem katere si ti to vozil ,toda peljejo in meljejo precej  NE podobno .    Zakaj potrebuješ na 1050 nastavljive vilice ? Meni , pa sem kar zahteven povsem ustrezajo takšne kot so , kar za veliko motorjev ne bi mogel reč . Prav tako niso nastavljive tudi na F650,700 itd   pa nisem pogrešal nobenih nastavitev , pogrešam pa pri vseh omenjenih boljše zadnje vzmetenje ( beri ,da prenese še težo sopotnika in kovčkov ) .

Če bi izbiral Honda -KTM  ne bi niti pomislil na kaj drugega kot komunalca ......pa čeprav dražji in po vašem za en k..... 

če je po defoltu sprednje vzmetenje dobro, potem 99% voznikov ne rabi nastavljivih vilic. In tako je, 90% rabi dobro in nastavljivo zadnje vzmetenje, prav zaradi sprememb v teži na motorju, ali je to solo, solo s prtljago, v dvoje...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ce je po "defoltu" dobro tud zadaj rabis samo mocnejsi feder, ce knof za prednapetost ne more folgat tvojih obrementitev

Objavljeno
pred 1 uro, skalar36 pravi:

To so vsi hard endure, ki se serivsirajo na h. Jaz govorim o cca 400 kubičnem križancu med hard enduro in enduro (nov segment :smoke:) ki se servisira na cca 5-10 k kilometrov\1x letno. O KTM Adventerju 390, ki je že bil "obljubljen".

En motor za vse terene...ne vem, kdo bi to rabil...za kros proge in potovanja?

En manjši adventure: Benelli TRK 502 

http://www.motoroids.com/news/benelli-trk-502-middle-weight-tourer-unveiled-at-2015-eicma/

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Just now, vandrovec said:

En motor za vse terene...ne vem, kdo bi to rabil...za kros proge in potovanja?

En manjši adventure: Benelli TRK 502 

http://www.motoroids.com/news/benelli-trk-502-middle-weight-tourer-unveiled-at-2015-eicma/

Tud ce ga kdo rabi...NE OBSTAJA in tudi ne bo.  

Obstajajo motorji kateri so namensko odlicni in motorji kateri zmorejo marsikaj, vendar nikjer ne blestijo. 

Ne more bit soliden na MX progi in hkrati polno nalozen vozen na relaciji, pa naj si bo to asfalt al pa hiter utrjen makedam.  Dva seta vzmetenja, dva menjalnika, da servisnih intervalov sploh ne omenjam.

S hard endurom so redki k se po mx prog kaj vec kot prevazajo

IMHO

Objavljeno
29 minutes ago, vandrovec said:

En motor za vse terene...ne vem, kdo bi to rabil...za kros proge in potovanja?

En manjši adventure: Benelli TRK 502 

http://www.motoroids.com/news/benelli-trk-502-middle-weight-tourer-unveiled-at-2015-eicma/

Dobro, dobro. To trdijo lastniki GS-a da je njihov stroj za vse terene. Pa sej sem razumljivo napisal DR400, ki je bil dober za oboje našteto? 

 

19 minutes ago, Nearrain said:

 

S hard endurom so redki k se po mx prog kaj vec kot prevazajo

 

S tem se pa nebi strinjal...

Objavljeno
1 minute ago, skalar36 said:

Dobro, dobro. To trdijo lastniki GS-a da je njihov stroj za vse terene. Pa sej sem razumljivo napisal DR400, ki je bil dober za oboje našteto? 

 

S tem se pa nebi strinjal...

GS je motoSUV in ne terenec.

Probaj se peljat s krosom po MX progi in pol se s hard endurom.

DRZ 400 sem lani vozil na Kreti po vseh moznih terenih  (2000+ kilometrov). Meni osebno je bil presvoh, fedri, bremze zalost . . . Je pa sigurno dober za prevazat se po ameriskih savanah, prerijah, stepah, nalozen z vso kramo od kampa do kampa s kuharckom in piksno fizola. To je itaq bistvo novodobnih USA adventure moto John Wayne-ov. Vcas so lutal po Utah-u s konjici, dans se pa moderni kavboji z endurami po MOAB-u prevazajo. Dejstvo je, da moras najprej najt motor k ti sede. Ce se bi rad samo po sodru, brez taksnih in drugacnih eskapad do Bosne in nazaj pripeljal je lahko tud DRZ fantasticen motor.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
1 minute ago, Nearrain said:

 

DRZ 400 sem lani vozil na Kreti 

 

a si tam rental?

Objavljeno
Just now, Cartman said:

 

a si tam rental?

Jp . . . pr Greenways rent a vse zivo company

 

Objavljeno

Mene pa ta 880 ADV bolj spominja na kakega Dučeta hyperstrado. Po mojem bo to bolj cestno potovalno naravnano, živahno me ovinki,  pa malo bolj živo kot kak 1050. Živi bili pa videli.

Objavljeno

Tist k obvlada si vzame 1190 adventure R,pa ga pele kjer mu zapase :)

Objavljeno (popravljeno)
11 minutes ago, DinDiin said:

Tist k obvlada si vzame 1190 adventure R,pa ga pele kjer mu zapase :)

Nak . . . ta k obvlada ne voz konfekcije, ker obvlada tud sam seb narest bike po svoji "meri"

Basil-014.jpg

al pa odkartat 30K

KTM450Rally2014DesertRacingEnduro (1).jpg

 ostali se bomo pa na svojih prasickih vozil

original.jpg

Popravljeno . Popravil Nearrain
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, Nearrain pravi:

Ce je po "defoltu" dobro tud zadaj rabis samo mocnejsi feder, ce knof za prednapetost ne more folgat tvojih obrementitev

no ja..ni tak simpl, po defoltu je lah dobro za enga 60kg šoferja....kaj kmal se kalkulacija podre ko 100kg sede na moped.

Po defoltu je fajn met dobro vzmetenje :P

 

pred eno uro, map pravi:

Mene pa ta 880 ADV bolj spominja na kakega Dučeta hyperstrado. Po mojem bo to bolj cestno potovalno naravnano, živahno me ovinki,  pa malo bolj živo kot kak 1050. Živi bili pa videli.

1050 je z mal predelavami tako prekleto živ, da ne rabiš nič drugega (no sej tut brez je povprečno odličen)....kar tabelce sploh ne pokažejo, ampak je, videl v živo. Vsekakor mi pa ta 800ka deluje velik bolj šwoh po konstrukciji in agregatu kot pa 1050.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!