Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

@DAMI34 sploh nisem opazil, da mi hladilna izteka. Mislim, da rabi iztečt 2dcl... Očitno prišel še pravočasno na servis. Men je kapljalo/solzilo po agregatu.

 

Lp

Objavljeno
pred eno uro, dolenc100 pravi:

@DAMI34 sploh nisem opazil, da mi hladilna izteka. Mislim, da rabi iztečt 2dcl... Očitno prišel še pravočasno na servis. Men je kapljalo/solzilo po agregatu.

 

Lp

sej nivo hladilne pogledaš. S svetilko posvetiš skoz rebra spredaj, pa se potem v okencu na notranji strani vidi, da ne jemlješ plastik dol.

Tist je pa najslabše če samo sluzi, ker z leti je potem sranje.

Ob 26. 2. 2021 ob 11:46, franc pravi:

Tole je mal BS. "Pritegovanje" objemk pomeni slabe cevi ali napako v "dizajnu" (ali pa oboje) .

Defektne cevi ali napačni premeri (ujemanje) .

lp

al pa Kitajce, ki sestavljajo mopede. :P

 

Objavljeno

 

IMG-4817.thumb.JPG.441c4bd432bd554c6654b3888ee38df9.JPG

Objavljeno

ko jebe Ra, S leti ko žwau :D Mi je kolega prec sliko poslal :D

157405256_4438224406194249_1861888011987728139_o.thumb.jpg.d50c6c1d7b5418984d8c628b4ab0d94b.jpg

 

Objavljeno
Ob 8. 3. 2021 ob 15:34, DAMI34 pravi:

ko jebe Ra, S leti ko žwau :D Mi je kolega prec sliko poslal :D

157405256_4438224406194249_1861888011987728139_o.thumb.jpg.d50c6c1d7b5418984d8c628b4ab0d94b.jpg

 

Tole vzmetenje, bo ju3 za zamenjat, komplet olje, semeringi in puše :D. Pomojem vs dnar da za servise k še za čelado nima :D

Objavljeno
pred 48 minutami, HyperJack pravi:

Tole vzmetenje, bo ju3 za zamenjat, komplet olje, semeringi in puše :D. Pomojem vs dnar da za servise k še za čelado nima :D

o vzmetenju se strinjam, čelado pa sovraži, so ga nekaj napizdeval na fb, pravi tip da jo ne da gor odkar je vozil krose kot mulc :P (Hamerika itak)

Pol mu je pa en zapisal: ma sej ni panike, važn da maš očala, da te sonce ne oslepi :P mal za intermezzo. Sem pogledal tudi video, v nasprotju z mojim prepričanjem, kok ga bo zabilo pri pristanku, ma nagruntano lokacijo in je dokaj mehko vse skupaj, verjetno oblika terena, podlaga itd.

Ni pa S za nabijat, še za pretirano ostro terensko vožnjo ni.

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

o vzmetenju se strinjam, čelado pa sovraži, so ga nekaj napizdeval na fb, pravi tip da jo ne da gor odkar je vozil krose kot mulc :P (Hamerika itak)

Pol mu je pa en zapisal: ma sej ni panike, važn da maš očala, da te sonce ne oslepi :P mal za intermezzo. Sem pogledal tudi video, v nasprotju z mojim prepričanjem, kok ga bo zabilo pri pristanku, ma nagruntano lokacijo in je dokaj mehko vse skupaj, verjetno oblika terena, podlaga itd.

Ni pa S za nabijat, še za pretirano ostro terensko vožnjo ni.

Teren, plus ve da na doskoku treba gas odprt, da razbremeniš vzmetenje

Objavljeno

Kot kaže, banja opravlja svoje delo. Preveril sem še cevi hladilnika, nosilce kade in očistil mopetka

 

20210318_170839_HDR.jpg

20210318_170844_HDR.jpg

Objavljeno

@rkasteliti imaš Mosko moto mehke torbe.

Zanima me par informacij, kako se obnese tista nosilna podlaga, ki jo vržeš levo in desno čez plastike, ter ror? A je kaj podrsalo, predvsem ror? Kako je s segrevanjem rora?

Ogrevam se za malo varianto, tole:(oziroma 40 litrov verzijo)

mosko-moto-rackless-system-reckless-10l-system-16674859155517_2000x.thumb.jpg.1a4d763f8492ebfaaf81b6e82e072878.jpg

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

@rkasteliti imaš Mosko moto mehke torbe.

Zanima me par informacij, kako se obnese tista nosilna podlaga, ki jo vržeš levo in desno čez plastike, ter ror? A je kaj podrsalo, predvsem ror? Kako je s segrevanjem rora?

Ogrevam se za malo varianto, tole:(oziroma 40 litrov verzijo)

mosko-moto-rackless-system-reckless-10l-system-16674859155517_2000x.thumb.jpg.1a4d763f8492ebfaaf81b6e82e072878.jpg

Ker me nisi vprašal, ti ne bom odgovoril :D

 

20200620_194905.jpg

Objavljeno
pred eno uro, HyperJack pravi:

Ker me nisi vprašal, ti ne bom odgovoril :D

 

20200620_194905.jpg

ker ne vem, te nisem vprašal, ampak mi itak ne pomaga, moram točno videti za 790ko, kako se uleže podloga preko dimnika/zaščite na desni strani (vem da dajo zraven nek alu distančnik, ki ga montiraš na ror), pa kako se vpne na levi, ker mam oiler na tački.

Kje si nabavil, pri mosko.eu direkt al iz Srbije?

Zadevo bi namreč montiral kot prostor za kako potovanje (čeprav ga ne rabim), predvsem pa za kako kipanje motorja levo in desno, kot dodatna zaščita.

Druga varianta pa so 3p ali 4p nosilci od Shada..niti niso grdi, pa ravno prav vn štrlijo, da so kot ena cena zaščita

Objavljeno

20210316_124259.thumb.jpg.6faee6411204011baad624d557cd3b4a.jpg

20210320_133616.thumb.jpg.ad93ea5d812a25bfcb7a41ba52d335df.jpg

20210320_140733_HDR.thumb.jpg.50743cd024945571831fcdb878b4149e.jpg

Še zadnja posodobitev vtisa.

Tale bajk je pure fun, čisti joke. Sediš, stojiš, šibaš, kruzaš...neglede, kaj počneš, ko je 1x strimano vse od drže, ki je žal prilagojena obem stilom vožnje (on-off road) do vzmetenja (sag je lepo označen na zadnji levi plastiki), se še vedno da peljati s tistim primarnim filingom, vozim motor in ne on mene.

A je to perfekten moped?

Ja ni..sklopka ma premali hod (camel reši problem), a je agregat dovolj močen za take, ki hočemo nore kojne, ja spet ni. Ampak jih je dovolj, za vse podlage dovolj, in bistvo je da so takoj...zlo takoj, ne rabim čakat da se zavrti na 10k obratov, lahko v izi drgnem na 3-4 jurje vse. 

Tok jih je da, da v slabih pogojih, gladkem asfaltu ob zabavi, ki se jo greš, odpizdi zlahka zadnji konec.  A brez panike, pametna elektronika rešuje tudi to. Sploh v kombinaciji s pravo recimo 50:50 pnevmatiko, je to fantastična kombinacija za "živahno" kruzanje čez zaprte serpentine polne peska, soli ali blata in to pri 5C. Prekleto varna zadeva. 890ka je pa baje še boljša, v "idle"mode ima dovolj moči,  da ne umre.

Zavore, primejo..po KTMjevsko :D ..in ne slabo, ne zabijejo takoj in zunaj asfaltne podlage je to ok, na asfaltu mi manjka precizne dozacije in takojšnjega grizenja, ampak spet ni to SS ali cestak, in tega ne rabi. Že gibanje vzmetenja je predolgo, 21 col spredaj in oblika gume bo ob pretiravanju vlekla vn iz ovinka, kar je itak nebistveno saj se ne gre za cestni motor.  Poudarim pa da, je zadnja zavora dovolj močna, da jo na terenu fino koristiš, ali pa za kak dvig na zadnje kolo.

A je pozicija sedenja "najboljša"? Ja, tut to ni, vse je nek približek temu kar počneš, lahko je najboljša za cesto, lahko je najboljša za offroad, ampak bistvo je, da sem uspel zrihtat, da je sprejemljiva za oboje.

Opremljenost, torej armaturka, in gadgeti: kolko para tok muske..Vse živo sranje lah dokupiš, jaz sem na basic varianti, ker mi je dovolj, kvikija ne rabim (je pa fajn itak), rally mode ne rabim, offroad program je hudo dober, če je pa premoteč obstaja funkcija OFF TC. Navigacija in maljon podatkov na screenu, je tudi več kot dovolj. Ko 1x osvojiš obnašanje navigacije ugotoviš, da niti ne zamuja tak hudo.

 

 

Zapišem še nekaj o  tem, ko ga zaženeš v brezpotje. Namreč, ure in ure se lahko komot vozim po asfaltu, takem in drugačnem, se grem nažiganje čez ovinke ali "pasenje zijal" na serpentinah in skritih cesticah, ampak ko premaknem mape iz road na offroad, ko ustanem na stopalkah, ga skoraj ni terena, ki si ga ne bi privoščil. Omejitev je v šoferju in nameščenih pnevmatikah. Motor je pa lahek, agilen, predvidljiv, deluje mnogo lažji kot je. Zadnje čase opažam, da celo na asfaltnih kozjih stezicah raje stojim kot sedim.

Z mal pameti, in brez norega ubijanja bo S verzija dovolj. Z več znanja, z bolj divjim ritmom, brez najmanjšega ozira, kaj požreš pod sabo, ja potem predlagam kar R varianto.

Mislim, jest mam to karjolco kar RT. Res rt, ker je za mojo višino in moč (no prav šwoh ravno nisem) hudo uporaben. Velik zajebancije si lahko privoščim. res velik.

ps. mam 85kg (netto), pa je defolt nastavitev vzmetenja čisto ok, preverjeno z meritvami. Ostalo, ko bo problem in če bo, bom pač rešil v prihodnosti, bodisi z oljem ali drugimi komponentami. Če ne bom spet menjal mopeda... :D

ps. okvir, možnosti zaščite, varnost pred metanjem po tleh..ja to je vse bolj "boga mati" kot ne

 

 

 

 

Objavljeno

Kramparce mu najbolj pasejo, to more bit spet nov svet :) 

Objavljeno
pred 13 urami, ChilliPalmer pravi:

Kramparce mu najbolj pasejo, to more bit spet nov svet :) 

se strinjam, ma hujš ko bo kramp, slabše bo pri veliki vročini na asfaltu. Vse skupaj je eno prilagajanje.

S model (moj torej) je še vedno bolj cestni SUV kot pa pravi terenc.

 

 

Objavljeno

kaj to na 790ki dela mulc :P , misliš da ma igračo v roki :D

 

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

zanimivo, sploh ko se med brzino sam dvigne ali spusti (vizir mislim) :P

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zadnja guma je očitno večna. 1.3mm porabe v 3500km. Prva je pa gotova. Nč bom sam prvo menjal. Za terro jebiga

Objavljeno

Sprednja ima nova samo 6,6 mm profila, zadnja pa 12. Moja sprednja je tut skor konc po skoraj 6000 km. Zadnja je pa na pol.

Lp,

Objavljeno
pred 13 urami, dolenc100 pravi:

Sprednja ima nova samo 6,6 mm profila, zadnja pa 12. Moja sprednja je tut skor konc po skoraj 6000 km. Zadnja je pa na pol.

Lp,

čak mal, ti maš R?

Moja avon zadnja je imela 6 če se ne motim.

Objavljeno

Ne, jst mam S. ? Zadnjo požira cca. 0,9-1mm/1000 km. Spredaj 0,8mm/1000 km. Mešana bolj solo vožnja. Po ravnini počas, v ovinkih pa bolj hitr ?. Zadnja se zelo enakomerno obrablja, spredaj pa so mi šli robovi, ni pa šla obraba v smrekco- zanimivo. Je še kr lepo zaobljena. ?

170/60-17 ima celo 13mm globine profila (za napr. BMW GS1200).

 

Lp,

 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Vožnja v dvoje, prvič odkar ga imam.

No, vzmetenje ni doraslo dvem osebam, pa moja nima nekih kg, niti kufra ni bilo. Prednapetost sem zategnil do kraja, a sem opazil, da manjka še kak klik. Diha sicer dobro, dovolj duši, ampak sem hitro pomislil, kako sem se lahko zezal na GTju, tu pa moram pazit. Nič poraznega sicer, pa vendar.

Agregat pa ne čuti nekega pomanjkanja, placa je komot za oba, poraba je padla na 4,2 litra :D povprečje zadnje 2 jurčka.

Moja je bila zelo zadovoljna s pozo, tudi sedež je ni motil, guncanja je sicer mal več kot na boljših motorjih, a ni moteče. Všeč so ji ročke zadaj, da se komot in lepo drži.

Objavljeno
Ob 6. 4. 2021 ob 18:31, dolenc100 pravi:

Ne, jst mam S. ? Zadnjo požira cca. 0,9-1mm/1000 km. Spredaj 0,8mm/1000 km. Mešana bolj solo vožnja. Po ravnini počas, v ovinkih pa bolj hitr ?. Zadnja se zelo enakomerno obrablja, spredaj pa so mi šli robovi, ni pa šla obraba v smrekco- zanimivo. Je še kr lepo zaobljena. ?

170/60-17 ima celo 13mm globine profila (za napr. BMW GS1200).

 

Lp,

 

Za kateri model gre?

Objavljeno

Avon Trailrider je serijsko na S modelih.

 

Lp,

Objavljeno

Trailrider ni slaba guma. Po zimi dobr drži. Ma pa kr visoko obrabo. Pa na suhem makedamu kr vredu gre. Jst grem na Pirelli STR, so še nekoliko boljše na makedamu. 

 

Lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!