Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

On 11/10/2020 at 5:35 PM, DAMI34 said:

.. Ma kar sva gledala, pozicija noge, pa sem jo porinil do konca (nogo, ne ženo) ne gre več kot gre deščica.

..

Stari, porinit do konca moraš kaj drugega, kot ženo al nogo .. :whistle:

Drugače pa ql, je ta zaščita ketne kar zakomplicirala montažo dozatorja ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, DAMI34 pravi:

 

, ...............da se ne bom šel pravega moto offroad turizma,.......................

 

Zarecenga kruha se najvec poje. Da naus na konc vec ali manj skos sam na makedamu in razno raznem offroadu ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Tex pravi:

Stari, porinit do konca moraš kaj drugega, kot ženo al nogo .. :whistle:

Drugače pa ql, je ta zaščita ketne kar zakomplicirala montažo dozatorja ..

790adv ima absolutno najmanj placa za posodo od vseh mojih motorjev. (preveč noter, lahko udari v zadnje vilice, preveč gor, ne moreš odstraniti plastike, kjer imam orodje spravljeno) Sicer bi bilo bolje to debato rezširiti v temi oilerji. Ampak če koga opozorim, da vzame raje drug sidtem, ki ga vtakne kam pod sedež in podobno, je tudi opcija. Jaz sicer imam rad Tutoro, je enostaven in dela, edini problem za razliko od ostalih motorjev je, da mora biti posodica pokončno. Nekam za luč je pa ne mislim riniti, pa potem cevke vleči.

Cevko bi sicer do " gibajočega" člena (tačka in vilice gor pa dol) lahko speljal po notranji strani zaščite verige, vendar nisem hotel tvegati z nekimi lepljenimi klipsnami, kajti če ena spusti, jo kmalu lahko zaradi vibracij veriga prebrusi.

Sama zaščita za vse oilerje predstavlja isti problem, neglede na blagovno znamko. Je nekdo zmontiral tako, da mu je kapalo na verigo, pa ni bilo mazanje optimalno, ker je vrtrinčenje vetra kapljico prehitro odneslo in razpršilo. Nato je dal dizo na prvi verižnik (ena od opcij), vendar je zelo malo prostora in tudi zajebano, pa še na terenu maš več dela preveriti a je diza zapacana. Če jo daš pa spodaj, kjer je stabilizator verige, jo pa kmalu utrgaš.

Jaz sem na večini motorjev imel sicer dizo spodaj, a so maximalno vozili šoder, pa še to počasi, tako da nisem imel problema.

ps. do konca ne smem porinit, ker kmalu kriči...boli, boli :P

 

pred 13 urami, gasperX pravi:

Zarecenga kruha se najvec poje. Da naus na konc vec ali manj skos sam na makedamu in razno raznem offroadu ?

ma ne bom, tudi makedama bo zmanjkalo, sicer pa se s 790 odlično zabavam tudi na asflatu, predvsem pa na kakih goznih poteh in luknjastih cestah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, DAMI34 pravi:

ma ne bom, tudi makedama bo zmanjkalo, sicer pa se s 790 odlično zabavam tudi na asflatu, predvsem pa na kakih goznih poteh in luknjastih cestah.

Da mi je videt to, jaz ga imam v letu in pol cca 6000 km, pa še vedno najdem nove ceste po Kočevskem rogu :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, HyperJack pravi:

Da mi je videt to, jaz ga imam v letu in pol cca 6000 km, pa še vedno najdem nove ceste po Kočevskem rogu :D

ti maš pravega "offroadarja" pa tvoje znanje je večkratnik mojega, pa še mlajši si..jaz se med kake veje in drevesa nimam želje valit..hitro poči kak titanium dodatek v mojem teleščku...se pa strinjam, ti maš Kočevski rog, jaz mam Trnovski gozd..ni da ni. 

Je pa res, da bom najbrž več zunaj asfaltne podlage pogledal, kot pa sem v začetku predvideval. Mam v glavi toliko lokacij, ki jih je za obdelat. Komaj čakam, da nas spustijo s ketne. Pol pade jadranka in Velebit, če ne bo še snega. Namreč, kramparc ne mislim montirat, je ta motor zlo fin tudi na utrjeni podlagi.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sm svojo na trejserju kr odžagu, pa karbon folijo čez... zdej mi ne bobni več in čelada mirna...pa še bl fukiš zgleda ... men je top, ne maram visokih šip 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bom poletno nabavil, ker drugače se mi bo zmešalo poleti od vročine, je pa original na najvišji stopnji kul, saj zaščiti skoraj ves udar vetra. Žal se mi čelada poti zaradi izdihanega zraka, bo treba še eno adv čelado.

Pa zaščito agregata na sredini, saj vse blato zmeče na krivine in agregat.

Mogoče za tole odkartam peneze. Mi je Hiperjack pokazal zadevo, zdaj mi pa ven iz glave ne gre. Kvalitetna zadeva, ki prenese tudi kako bočno drsenje.

 

 

s-l1600 (1).png

s-l1600 (2).png

s-l1600.png

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje, oziroma o tlaku. 2,4 je predpisan za obe pnevmatiki, sam in v dvoje. (s kufri več)

Koliko pa se spusti tlak za teren, šoder in podobno, če ima sploh smisel spuščanje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam vozim hondo crf 1000,  pa ne spuščam tlaka.  Pa fedre imam na najbolj trdo,  povsod.  Po moje po makedamu ni neke bistvene razlike med recimo 2,4 in 1,8 bara. 1bar in manj,  takrat se čuti razlika,  vsaj pri hardenduri s krampi. Tako nizko s tlakom na taki kravi vseeno ne bo šlo,  če ne drugega,  ker nima stoperjev, pa tudi zato,  ker je to dual motor in ni namemjen samo offroadu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ravno zato sem vprašal, večinoma moraš priti do makedama in slabše podlage, torej si na asfaltu, kjer je škoda gumo nižat. Sicer svetujejo za 790adv za teren (verjetno bolj pravi) 1,8 obe gumi. Nimam pa s sedanjo gumo (oem, ki ni kramparca) čist nobenga problema na stock 2,4. oziroma mi ne deluje pretrdo. Da bom pa s sabo kompresor vlačil se mi pa ne da.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, DAMI34 pravi:

Da bom pa s sabo kompresor vlačil se mi pa ne da.

Za spustit ga ne rabiš.c0122.gif

 

4:10  govori o cestnih gumah in cestnem tlaku v njih. Je za pogledat.t2712.gif

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Quest pravi:

Za spustit ga ne rabiš.c0122.gif

 

4:10  govori o cestnih gumah in cestnem tlaku v njih. Je za pogledat.t2712.gif

 

to že vem, drgač ne bi Z900 nikamor prišel :P

je pa malo problema s cestno gumo in cestnim tlakom, saj jo prej razrežeš, sploh ko sem se na Kopaonik vzpenjal (do anten) je bilo zelo ostro kamenje in sem samo čakal, da bo kako veselje...

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maže :) in čisti :P

 

20201114_122349_HDR.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nosilec za foun..easy and cheap..drži bp

20201116_143411_HDR.thumb.jpg.736b2e3275695ea6817e027c1d9b5d7e.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snečer pravi:

Zdaj pa rabiš še en telefon :) da boš lahko slikal kak zgleda s telefonom.

v bistvu je plastika premal nosilna, se splača spodaj razen podloške dati cel podolgovat kos pločevine, da nosilec ne vibrira. Za občasno rabo bo dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, siks pravi:

A to si moral kaj prilagajat Al paše bp? 

Nič. Zvrtaš luknjo. So pa na netu tudi nosilci, oziroma je tale pokrovček namensko narejen, da ga ven vzameš pa potem raznorazne nosilce noter zašraufaš. Jaz rabim samo kuglo za občasno pritrditev x gripa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ste imeli kak problem do sedaj na 790 , da konstantno gori zavorna luč? Sem pred dnevi opazil da meni, pa sem malo odtisnil vijake in premaknil kable ter zavorno ročico in je celo nekaj časa / par minut delala. Ampak potem je spet začela konstantno goreti. Sicer luč žmrkne, ko stisnem ročico in kot izgleda je ali zabito ali zapackano stikalo v ročici. Pa nimam pojma, kje je in kako deluje, namreč nobenega kabla ni direktno do ročice.

Se komu sanja, kje bi bilo stikalo, oziroma kak je sistem delovanja kontakta da luč zagori?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Google:

Some bikes are suffering from a faulty brake sensor, usually the rear one. If the stop light is permanently turned on, this is likely the culprit. The fix is to replace the sensor under warranty, they are just defective from the factory. This requires removing the fuel tank.Jun 4, 2020

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, franc pravi:

Google:

Some bikes are suffering from a faulty brake sensor, usually the rear one. If the stop light is permanently turned on, this is likely the culprit. The fix is to replace the sensor under warranty, they are just defective from the factory. This requires removing the fuel tank.Jun 4, 2020

Komaj nov pa že pokvarjen? :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakor se prebral, klasika s slabimi senzorji za ABS (kar pač vgrajujejo na KTM-e) . Idealno je, če crkne ob pravem času (ko imajo že novo serijo, drugače je bolj tko tko) .

lp

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, franc pravi:

Google:

Some bikes are suffering from a faulty brake sensor, usually the rear one. If the stop light is permanently turned on, this is likely the culprit. The fix is to replace the sensor under warranty, they are just defective from the factory. This requires removing the fuel tank.Jun 4, 2020

jop, so me že obvestili s servisa. Sem iskal na ročici, pa nisem nič našel. Zgleda, da ko sem dovolj gibal cev zavorne, da se mu je dalo nekaj časa celo delati. Deluje pa na pritisk olja.

pred 11 minutami, Tim Š. pravi:

am not sem bil pozvan med letom za zamenjavo zadnje zavore al nekaj takega? 

tisto je bil vpoklic, če se ne motim abs senzorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!