Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

52 minutes ago, DAMI34 said:

ne zanimalo me je, kdaj pokaže spremembo. Recimo domet in nivo sta skoraj na rezervi. Ti napolniš. Večina motorjev pokaže polno al pa 1/2 kot v primeru 790 (če si opazil ne kaže 1/1 ampak pol rezervarja) in domet pač neko cifro.

Ampak moj 790 ni reagiral takoj po tankanju. Šele doma, sem sedaj v garaži preveril.

Sem imel podobno z GTjem, ko je pokazal polno šele po kakem kmju prevoženim, počasi pa se je ta čas vedno bolj daljšal, dokler ni plovec crknil pri 50kkm.

Sem dal novega, je pa delal takoj prav. Tankaš in pokaže polno.

 

Čuj ti, a's prebrebral manual?! :whistle:

 

Screenshot_20201106-192255_Drive.jpg

Edit: jebenti, 23% bak(k)terije? Še doro, da ne smemo ven, ker bi še pred ogrevanjem ba(k)trija bila off .....

Popravljeno . Popravil Tex
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, DAMI34 said:

ps. ne zvija se, komot se pelje, ni pa to kirurški rez, kot bi s sklapelom rezal (GT, SX in podobne mašine to zmorejo, ampak čez 360 stopinjske serpentine pa niso tok zabavni)

Prednapetje na vzmetenju je pravilno nastavljeno? Samo vprašam, glede na 360 stopinjske serpentine. :lol1:360 je cel obrat. :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tastar zakaj mas pa feltne na spice?Ko sem jaz vzel bemflna s spicami ste bli vsi neki pametni da je to sam za tezke majstre offroada z motoskreta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, dolenc100 pravi:

Ja rabi 5 min vožnje, da se BC zbudi za pravilen prikaz. Sploh, ko je posoda bolj prazna, in je motor nagnjen, prehitro pokaže na rezervo. Pol se mal pelješ, pa zraste domet za 50 km. Če naliješ cca. 3 litre, plovec reagira in pokaže večji domet za 50-70 kilometrov. Domet/plovec postane precej natančen ko se približuješ rezervi. Tam pod 80-70 km dosega. Jst sicer vedno tankam polno- v skoraj čist prazen tank. 

Lp, 

ok, potem je to normalno. Mora preračunat verjetno, pa potem prikaže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Tex pravi:

Čuj ti, a's prebrebral manual?! :whistle:

 

Screenshot_20201106-192255_Drive.jpg

Edit: jebenti, 23% bak(k)terije? Še doro, da ne smemo ven, ker bi še pred ogrevanjem ba(k)trija bila off .....

Pust manual, to je KTM, ko se 1x opečeš, paziš na podrobnosti. Najraje vprašam, torej rabi nekaj časa da pokaže pravilen nivo po tankanju.

Vidim pa da tudi ti zavzeto bereš navodila :P ps. čimmanj električnih neumnosti obesi na moped, ker marsikaj tut v mirovanju žre volte, hudič od krampa pa hoče strašen zagonski tok, da tista 2 cilindra obrne. Predlagam, da imaš motor na vzdrževalcu.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, siks pravi:

Tut js sem pri mojem to opazil...in ugotovil, da po 10 prevoženih km ponovno preračuna range in povprečno porabo. 

Na gt, odkar sem menjal plovec pokaže takoj ko tankam, takoj ko kresnem poln nivo, in domet. Če pa resetiraš trip, pa rabi nekaj časa, ker preračunava povprečje.

Ko je bil pa nov moped, se je pa čas od tankanja do prikaza polno samo podaljševal. V začetku je bilo kako minuto, na koncu 30minut, dokler ni umrl :P

Zato sem bil mal sumljiv pri 790ki. Ampak je ok. Range pa itak stalno preračunava glede na povprečje.

Aja, pa bolj kot je prazen rezervar, bolj se preliva iz enega v drugega, manj natančno je vse skupaj.

Ampak sem že na 5 litrov povprečja, pa še manj bo, torej zlahka domet 400km, to je pa veeeliko :D

 

 

pred 11 urami, XTR pravi:

Prednapetje na vzmetenju je pravilno nastavljeno? Samo vprašam, glede na 360 stopinjske serpentine. :lol1:360 je cel obrat. :P 

ja cel...od tam kjer prideš tja zaviješ..serpentina 360 stopin, cel krog, lahko pa bolje ti zapišeš

Ne vem kako bi za krožišče dejal, ampak recimo isti vstop isti izhod (podobno kot serpentina) pa mi povej koliko stopinj je to.

Vzmetenje je defolt. Trenutno ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, luxsa pravi:

Ja tastar zakaj mas pa feltne na spice?Ko sem jaz vzel bemflna s spicami ste bli vsi neki pametni da je to sam za tezke majstre offroada z motoskreta.

lej, ni blo felten na kristale swarovski, pa sem moral šprikle vzet. :P

špice so pa itak sranje, ko moraš vsako posebej pucat :(

PS. mene čist briga kaj si ti vzel in nikol nisem nič od tega zapisal. Saj veš zdravljenje frustracij, je v drugah temah.

ps. če ti motoskret ni všeč, lahko pojokaš na kakem drugem skretu, tule bi se pa reje teh izrazov ognil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

lej, ni blo felten na kristale swarovski, pa sem moral šprikle vzet. :P

špice so pa itak sranje, ko moraš vsako posebej pucat :(

PS. mene čist briga kaj si ti vzel in nikol nisem nič od tega zapisal. Saj veš zdravljenje frustracij, je v drugah temah.

ps. če ti motoskret ni všeč, lahko pojokaš na kakem drugem skretu, tule bi se pa reje teh izrazov ognil.

tubeless al zračnica?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

Na gt, odkar sem menjal plovec pokaže takoj ko tankam, takoj ko kresnem poln nivo, in domet. Če pa resetiraš trip, pa rabi nekaj časa, ker preračunava povprečje.

Ko je bil pa nov moped, se je pa čas od tankanja do prikaza polno samo podaljševal. V začetku je bilo kako minuto, na koncu 30minut, dokler ni umrl :P

Zato sem bil mal sumljiv pri 790ki. Ampak je ok. Range pa itak stalno preračunava glede na povprečje.

Aja, pa bolj kot je prazen rezervar, bolj se preliva iz enega v drugega, manj natančno je vse skupaj.

Ampak sem že na 5 litrov povprečja, pa še manj bo, torej zlahka domet 400km, to je pa veeeliko :D

 

 

ja cel...od tam kjer prideš tja zaviješ..serpentina 360 stopin, cel krog, lahko pa bolje ti zapišeš

Ne vem kako bi za krožišče dejal, ampak recimo isti vstop isti izhod (podobno kot serpentina) pa mi povej koliko stopinj je to.

Vzmetenje je defolt. Trenutno ok.

Kolk litrski tank pa mas?? 400km jih pomojem naus delu..... Men je uspelo 2x do zdej z 23L tankom pa resm sm ga lepo vozu. ampak povprecje nekje 370km jih pa spravim skupaj.

 

Men recimo k grem tankat takoj pokaze range 400km recimo, manj ko je notr bolj natancno kaze preostanek kilometrine.

Ce pa je bolj pr konc tank in motor visi, potem rabi kake dve tri minute da mi pokaze kolk mi se manjka do nule. Ampak ko grem tankat pri nuli je ponavadi se nekje 1,5-3L bencina, odvisno kako ga ozemam proti koncu pa kaksen ma dan ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snečer pravi:

tubeless al zračnica?

ta moment so po mojem brez zračnic, nisem niti gledal niti ne vem. Še navodil nisem prebral, ker prebiram, sam kar rabim, večinoma itak poznam sistem razdiranja..

Pravkar, gasperX pravi:

Kolk litrski tank pa mas?? 400km jih pomojem naus delu..... Men je uspelo 2x do zdej z 23L tankom pa resm sm ga lepo vozu. ampak povprecje nekje 370km jih pa spravim skupaj.

 

Men recimo k grem tankat takoj pokaze range 400km recimo, manj ko je notr bolj natancno kaze preostanek kilometrine.

Ce pa je bolj pr konc tank in motor visi, potem rabi kake dve tri minute da mi pokaze kolk mi se manjka do nule. Ampak ko grem tankat pri nuli je ponavadi se nekje 1,5-3L bencina, odvisno kako ga ozemam proti koncu pa kaksen ma dan ?

790 je skor polovička tvojega. Zlahka naredijo 400km, rezervar je 20l, pije pa pod 5 litrov.

Ja večina motorjev ima tank več kot piše. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

ta moment so po mojem brez zračnic, nisem niti gledal niti ne vem. Še navodil nisem prebral, ker prebiram, sam kar rabim, večinoma itak poznam sistem razdiranja..

790 je skor polovička tvojega. Zlahka naredijo 400km, rezervar je 20l, pije pa pod 5 litrov.

Ja večina motorjev ima tank več kot piše. 

Dobr nism reku da ni mogoce, mogoce pa. Kaj drugi lastniki pravijo? Ceprav Dami ti ga bos tolk uzemal bo na konc poraba med 6-7L ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, gasperX pravi:

Dobr nism reku da ni mogoce, mogoce pa. Kaj drugi lastniki pravijo? Ceprav Dami ti ga bos tolk uzemal bo na konc poraba med 6-7L ?

lastniki in kar sem bral ter gledal teste pravijo da je to kar sem zapisal. Zlahka 400km. Ubijanje po asfaltu čez lepe ovinke še vedno ne žre tok kot terenska vožnja.

ps. tega itak ne moreš ubijat, dela ko dizel..ima navor v spodnjem območju tja do kakih 7 jurjev, naprej je že dolgčas..čist kontra pravemu cestaku, ko zapoje od 7 jurjev dalje.

Kar se plina in odpiranja tiče je tako nastavljen, da deluje kot tvoj al pa moj bivši. S tem da 1290 ima res moč in potem še več moči :P, medtem ko je pri 790 to kar začneš gre lepo linearno naprej.

Pa nabija precej manj kot močnejši agregati. Zlahka na 3 jurje voziš, prva ni predolga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30 minutes ago, DAMI34 said:

PS. mene čist briga kaj si ti vzel in nikol nisem nič od tega zapisal. Saj veš zdravljenje frustracij, je v drugah temah.

Ne rabim nic zdravit,imam zadosti dolgega.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na 4,8 litra je že. Če sem pošten mi najbolj ustreza fijakanje po najbolj zaprtih rovtah. Pa občasno kak lepo viden ovinek odpulit :)

 

20201107_130014_HDR.jpg

20201107_132119_HDR.jpg

20201107_132130_HDR.jpg

20201107_132152_HDR.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitas terra force ne bodo šle tako do roba :naughty:...sem mislil, da bom videl tudi cesto proti Lokvam. Saj tudi, če je tabla zapora dejansko ni zaprto, sem se tam vozil že pred asfaltom, sedaj mora biti pa že skoraj končano. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poraba. Na 4,5 je padu :)

Je že v elementu

20201107_142650_HDR.thumb.jpg.786fd8dc0a6a01c226b924f4cee814ac.jpg

pred 39 minutami, vandrovec pravi:

Mitas terra force ne bodo šle tako do roba :naughty:...sem mislil, da bom videl tudi cesto proti Lokvam. Saj tudi, če je tabla zapora dejansko ni zaprto, sem se tam vozil že pred asfaltom, sedaj mora biti pa že skoraj končano. :hmm:

Še je zapora. Pa mraz

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut jest sm mojo kravo spravu ze na 4.5... sam enkrat ? Stari ti bos do konc mesca skuril te gum ko nic.

Sej bi te na kufe v Villach povabu da mal podebatirava o teh jodlarjih, pa nesmes iz obcine :P :D

Se pravi motor ti je v teh parih kilometrih dokaj vsec?? Zadovoljen z nakupom?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, gasperX pravi:

Tut jest sm mojo kravo spravu ze na 4.5... sam enkrat ? Stari ti bos do konc mesca skuril te gum ko nic.

Sej bi te na kufe v Villach povabu da mal podebatirava o teh jodlarjih, pa nesmes iz obcine :P :D

Se pravi motor ti je v teh parih kilometrih dokaj vsec?? Zadovoljen z nakupom?

 

absolutno zadovoljen, zdaj bom lahko počel to, kar sem že prej na cestakih a je bila huda muka...ga ni lepšega kot 100km/h zapeljat čez ležečega policaja. Ko sem to naredil 1x v Romuniji z SXom mi je ženo vrglo na rame (moje)..čez par let ne moreš verjet, sem istega policaja počil še z GTjem...je spet zabilo vilice do konca..medtem ko tale je milina, pa kak mali rajdni krog :P, pa BTK kaka je podlaga, al zemlja blato, kamni, to vse požre :P 21 col je pač 21 col.

Kar se gum tiče, prve na ADVjih so bolj položne, manj okrogle in si prej na robu, pa tudi prej bodo skurjene, verjetno prej tudi kot zadnja, že vidim po 200kmjih kar cveti :P

Je pa res, da imam eno cestico, lep grob asfalt, ovinek za ovinkom in tam ga vpeljujem. Zato tudi prvo kuri, namreč tile advji se vozijo po zadnji gumi z razliko od cestaka, ki je bolj na obeh ali celo po sprednji. 

Seveda pa, je odločno bilo nizek sedež, ter sprejemljiva cena.

Agregat, je fino stuniran, čist pravi zame, da ga ni treba navijat. Dokaj linearno delovanje. In se bom ponovil, nima za burek prot Z900..ampak a sploh rabi met? :P

ps..mal pretiravam, 2 različna agregata, Z900 je pač močnejši, bolj strupen. Mi je pa na adv790 zelo všeč, ker simulira V2. Ne znam pojasnit, ne deluje kot inline 2 cilindraš. Pa vibracije so mi všeč. Niso hude niti mikro, ravno prav.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Poraba. Na 4,5 je padu :)

Je že v elementu

20201107_142650_HDR.thumb.jpg.786fd8dc0a6a01c226b924f4cee814ac.jpg

Še je zapora. Pa mraz

Se je že začel :D Počakaj še malo, ne bi roke v ogenj dal, da bodo terra force naslednje. ? Avonke pa držijo do roba, samo jih tudi hitro pobira. Mislim, da sem 4000 z njimi naredil. 1000 od tega dolomiti.  Šoder je vredu, blata se izogibaj.

Ko nastaviš Off-road moraš posebaj nastaviti še ABS na Off-road. V motorcycle meniju ga imaš. Off road ABS ti izklopi ABS zadaj in ga ima samo spredaj. Blazno dobro dela.

Drugače pa, da polno zadiha tudi v ovinkih na cesti -> Rally mode. Potem je pa po živčnosti na nivoju 990ke. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, rkasteli pravi:

Se je že začel :D Počakaj še malo, ne bi roke v ogenj dal, da bodo terra force naslednje. ? Avonke pa držijo do roba, samo jih tudi hitro pobira. Mislim, da sem 4000 z njimi naredil. 1000 od tega dolomiti.  Šoder je vredu, blata se izogibaj.

Ko nastaviš Off-road moraš posebaj nastaviti še ABS na Off-road. V motorcycle meniju ga imaš. Off road ABS ti izklopi ABS zadaj in ga ima samo spredaj. Blazno dobro dela.

Drugače pa, da polno zadiha tudi v ovinkih na cesti -> Rally mode. Potem je pa po živčnosti na nivoju 990ke. 

off road ne izklopi ABS zadaj? Zgleda, da res ne, sem pravkar preveril.

Bi pa moral, drugače je brezveze mode izbirat, če moraš vse prenastavit. No danes, sicer samo 1x v offroadu, sem pritisnil zadnjo in je risala črto. 

OFFROAD bi moral zadaj izklopiti ABS in TC zelo znižat (ni to off), pa hkrati TC ni več odvisen od nagiba, kot v ostalih programih. Ter wili control ne dela, se pravi lahko greš po zadnji. To je to kar vem.

Ma ja, ne bo to pravi terenc, bo vseeno preveč asfalta, ker se tok tam zabavam, da komaj čakam jadranko, potem pa kak Velebit.

Ma ni to za divjat po asfaltu, da bi rabil (še kvikija ne, ker itak menjavam brez sklopke gor, dol pa blipam), rally ti pač doda odzivnost plina in druge finese (za teren in profi vožnjo zihr dobrodošlo), pozor ni pa več kontrole v nagibu, podobno kot sport mode (ki pa ima kontrolo TCja in ABSa v nagibu), na drugih motorjih.

Tako da rally mode za divjanje po asfaltu pomeni, da se odpoveduješ vsem prednostim, ki jih prinaša IMU..

 

790ka v STREET modu TC ni pretirano invaziven, tako da je kul. SX recimo ima street mode preveč občutljiv TC, pa moram potem preklopit na sport.

Hočem povedati, da terenske nastavitve niso ravno fajn za divjanje po asfaltu, oziroma izklopiš neke funkcice, ki so na asfaltu hudo pomembne (recimo cornering abs, pa TC ki kontroliran preko senzorjev za nagib)

Enako velja, če ga puliš s kramparcmi po asfaltu...škoda gume, varljiv občutek oprijema...drži, drži, drži in pol odleti, medtem ko bolj cestne gume preden odletijo, še mal pokažejo, oziroma kontrolirano drsijo.

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

off road ne izklopi ABS zadaj? Zgleda, da res ne, sem pravkar preveril.

Bi pa moral, drugače je brezveze mode izbirat, če moraš vse prenastavit. No danes, sicer samo 1x v offroadu, sem pritisnil zadnjo in je risala črto. 

OFFROAD bi moral zadaj izklopiti ABS in TC zelo znižat (ni to off), pa hkrati TC ni več odvisen od nagiba, kot v ostalih programih. Ter wili control ne dela, se pravi lahko greš po zadnji. To je to kar vem.

Ma ja, ne bo to pravi terenc, bo vseeno preveč asfalta, ker se tok tam zabavam, da komaj čakam jadranko, potem pa kak Velebit.

Ma ni to za divjat po asfaltu, da bi rabil (še kvikija ne, ker itak menjavam brez sklopke gor, dol pa blipam), rally ti pač doda odzivnost plina in druge finese (za teren in profi vožnjo zihr dobrodošlo), pozor ni pa več kontrole v nagibu, podobno kot sport mode (ki pa ima kontrolo TCja in ABSa v nagibu), na drugih motorjih.

Tako da rally mode za divjanje po asfaltu pomeni, da se odpoveduješ vsem prednostim, ki jih prinaša IMU..

 

790ka v STREET modu TC ni pretirano invaziven, tako da je kul. SX recimo ima street mode preveč občutljiv TC, pa moram potem preklopit na sport.

Hočem povedati, da terenske nastavitve niso ravno fajn za divjanje po asfaltu, oziroma izklopiš neke funkcice, ki so na asfaltu hudo pomembne (recimo cornering abs, pa TC ki kontroliran preko senzorjev za nagib)

Enako velja, če ga puliš s kramparcmi po asfaltu...škoda gume, varljiv občutek oprijema...drži, drži, drži in pol odleti, medtem ko bolj cestne gume preden odletijo, še mal pokažejo, oziroma kontrolirano drsijo.

Ne ga moraš posebej nastavit na off-road tudi ABS in potem nazaj vklopit, ko daš street. Se strinjam malo butasto.

 

Za rally in asfalt pa vse kar lahko rečem, probat je treba ? Eni ga imajo konstantno v rally modu, meni je enostavno preveč živčen. Je pa res, da je potem gol kar se tiče elektronike. Sedaj koliko je to "zdravo" prepuščam presoji in izkušnjam posameznika.  Sem pa prepričan, da če ga nebi imel bi avonke zdržale še kakega tisočaka več.

Si ziher, da nimaš QS? Pri vožnji samo malo nasloni nogo na stopalko za prestavljanje, če ti začne sam uravnavat obrate ga imaš. Ko je izklopljen tega ni. Jaz si ga na off-road izklapljam, ker me moti če po nesreči taknem stopalko, da mi začne mešetarit z obrati. Še posebej nadležno v kakih tehničnih vzponih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, rkasteli pravi:

Ne ga moraš posebej nastavit na off-road tudi ABS in potem nazaj vklopit, ko daš street. Se strinjam malo butasto.

 

Za rally in asfalt pa vse kar lahko rečem, probat je treba ? Eni ga imajo konstantno v rally modu, meni je enostavno preveč živčen. Je pa res, da je potem gol kar se tiče elektronike. Sedaj koliko je to "zdravo" prepuščam presoji in izkušnjam posameznika.  Sem pa prepričan, da če ga nebi imel bi avonke zdržale še kakega tisočaka več.

Si ziher, da nimaš QS? Pri vožnji samo malo nasloni nogo na stopalko za prestavljanje, če ti začne sam uravnavat obrate ga imaš. Ko je izklopljen tega ni. Jaz si ga na off-road izklapljam, ker me moti če po nesreči taknem stopalko, da mi začne mešetarit z obrati. Še posebej nadležno v kakih tehničnih vzponih.

za kviki sem 100% da ga ni..so pa res začetni modeli oziroma lanski očitno imeli po pomoti odprtega. Mam kviki na sxu isto sem ga mel na GTju, tako da vem da ga ni. Ne prestavi navzgor četudi butnem v stopalko. Qviki v offroadu itak ni uporaben.

Za relly na asfaltu sem pač povedal, čemu se odpoveduješ. Pri močnejših mašinah se to prekleto pozna. Sicer pa Z900 ni mel nič razen Absa, pa se ga je dalo dobro puliti, tako po asfaltu kot celo po makedamu, seveda primerno vzmetenju, ma vsaj v hrib je šel.

Sem videl ja, da je potrebno ABS posebej izklopiti za offroad. Sicer pa tok me ne moti, za blato itak nimam gum, sem pa tok šodra prevozil z navadnimi mašinami (Kapetanovo ČG, Prokoško Bosna, Kopaonik do anten v Srbiji, komplet Velebit od Tulovih gred, Dabarskih kukova, Štirovače, Alana..), da mi ni hudo moteč. Bolj me moti če se ne bi dalo TCja izkopiti ali znižati na minimum, to je pa jeba, predstavljaj si cestaka, ful konjev, gladke gume, pa tc, ki te zajebe sredi klanca :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

za kviki sem 100% da ga ni..so pa res začetni modeli oziroma lanski očitno imeli po pomoti odprtega. Mam kviki na sxu isto sem ga mel na GTju, tako da vem da ga ni. Ne prestavi navzgor četudi butnem v stopalko. Qviki v offroadu itak ni uporaben.

 

Čudno, ker kolega je letos kupil R, kolegica pa S. Pri obema je QS aktiviran samo ni opcije v meniju ga izklopit.  Je pa tako, da pod 3-4k obratov deluje za en k.  Meni še pri pospeševanju čez 4k obratov 5-6 prestava v 50% klokne, da ga konkretno slišim.  Tačke ne butneš ampak samo nežno premakneš gor ali dol, ne zamenjaš prestave samo poslušaš, če elektronika začne delat.

Aja pri sklopki, to je čisti old-school, pazi, da ne zategneš preveč, ker so fantje že zradirali plate v prafaktorje, ker ni bilo dovlj lufta in so skozi po malem držale. Nekje v navodilih imaš tudi sekcijo glede tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, rkasteli pravi:

Čudno, ker kolega je letos kupil R, kolegica pa S. Pri obema je QS aktiviran samo ni opcije v meniju ga izklopit.  Je pa tako, da pod 3-4k obratov deluje za en k.  Meni še pri pospeševanju čez 4k obratov 5-6 prestava v 50% klokne, da ga konkretno slišim.  Tačke ne butneš ampak samo nežno premakneš gor ali dol, ne zamenjaš prestave samo poslušaš, če elektronika začne delat.

Aja pri sklopki, to je čisti old-school, pazi, da ne zategneš preveč, ker so fantje že zradirali plate v prafaktorje, ker ni bilo dovlj lufta in so skozi po malem držale. Nekje v navodilih imaš tudi sekcijo glede tega.

vem kako dela kviki, sm ga mel na GTju, ampak tule ga ni. Ne prestavi, pa četudi je v takem primeru, ni potem vreden pol kurca. :D

Kviki dela dobro, če ga na polno odpiraš, pa samo butaš gor, ampak men je to isto delat samo z ročico gasa. Sklopke sploh ne uporabim. Vozim tako cel lajf.

Sklopka mora met nekje 5mm lufta na koncu ročice. Sej kave majo enako..

1723970828_Breznaslova.thumb.png.c4c2b41ee1cf6ce74da658cfd01e5dde.png

Ne vem, če si videl, na vrhu sem prilepil povezavo do hudo uporabne strani. Je komplet stran o 790 s pojasnili, vprašanji, slikami, manuali, celo service manual itd..vredno branja in ogleda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!