Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

@DAMI34 kolk ma tvoj visino sedeza?? Na moji kravi SAR ni nic nastavljiv sedez 890 je visina... Vcasih je kr fajn k ti zmanjka tal pod nogami, in gre bum po tleh.... Prvo so me cudno gledali, po se pa z njim zapelje moj prjatu k je nekje 2 cm nizji kot jest, pa pravi po furi, zdej te pa zastopim zakaj na mestu po tleh pade. Mi pa pase ta visina za popizdit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, Snečer said:

se najbolj vrti, to je polovica IL4

No ja... lani je na Pikes peak trgovinski Duke 790 osvojil 2 mesto in nasmodil tudi par 1000 IL4 motorjev... In to v klanec.  180st se res bolj vrti, ampak 270st pa odlocneje podaja moc in hitreje reagira, mocneje potegne iz zavoja (ce ni dolgih ravnin je to prednost) itd...  Med cestaki  ima R1 zamaknjen vzig, pa  Ducati, pa Aprilia, v GP ne vem ce sploh kod ima zaporedni vzig, tako da je zadeva zelo diskutabilna. Ne pozabi da I4 pomeni samo vrstni 4 valjnik, zapredje vzigov je pa lahko 90st (kar ti mislis), pa bigbang, crossplane (R1), itd.... Tako da 180st ni polovica IL4, ker imajo tudi IL4 lahko drugacno zaporedje vziga. IL4 in IL2 imat prednost predvsem v ceni in "enostavnosti" - ena glava, namesto dveh pri V2 ali V4 in manj s tem povezanih komplikacij. Slabost je sirina agregata, dolzina odmicnih gredi in glavne gredi (daljsa kot je, manj je toga) in druge malenkosti, ki za nas niti niso pomembne :)

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, jvalant said:

No ja... lani je na Pikes peak trgovinski Duke 790 osvojil 2 mesto

 Ops, predlani  :) Tko je pa to zgeldalo:

 

 

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, gasperX pravi:

@DAMI34 kolk ma tvoj visino sedeza?? Na moji kravi SAR ni nic nastavljiv sedez 890 je visina... Vcasih je kr fajn k ti zmanjka tal pod nogami, in gre bum po tleh.... Prvo so me cudno gledali, po se pa z njim zapelje moj prjatu k je nekje 2 cm nizji kot jest, pa pravi po furi, zdej te pa zastopim zakaj na mestu po tleh pade. Mi pa pase ta visina za popizdit.

Višina sedeža je komot med vožnjo, ko si pa enkrat na mestu, pa še sopotnica in kufri je to 400 ali več kg, je pa hud problem, sploh če si na kakem šodru ali neenakomerni podlagi.

Sedež pri ADV 790 S je visok 83cm, na višji stopnji pa 85cm če se ne motim. S tem, da računaj, da oblazinjenje ni ravno debelo, kajti tudi SX ima višino sedeža 83 ampak je pene vsaj 3cm in se ko se vsedem bolj poda.

GT je imel 83,5 ter prav tako pručko in sem že bil na prstkih. Ima pa eno prednost 790S in to da se sedež oža, pa se porineš nekoliko bližje rezervarju in dobiš še kak cm bližje zemlji. Plus nizko težišče, saj je rezervar pri strani, široko krmilo in pa skupna teža za kakih 20-30kg manj kot moji dosedanji motorji. Tako da ga z lahkoto manevriram tudi na mestu.

Z900 je imel pa original višino sedeža 79cm, tisto je bil pa že luksuz in ni bilo šanse, da ga skipam.

Seveda pa ima 790R precej višji sedež in tistim, ki se gredo pravi teren bi prej Ra priporočal. Pa ne zarad sedeža :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

YU3 se spravim na montažo oilerja (prisilni dopust, korona pa to)

Dizo bom skril na notranjo stran zaščite verige, kjer bo nalegala na verižnik. Kar je sicer mal smotano za občasno čisčenje (ja dize moraš občasno očistit svinjarije, kar buciko ali iglo zariješ noter), bo pa zato zaščitena pred večino offroad ovir (veje, pesek, kamenje) razen blata...tisto pač ne morem rešiti, če gumo zariješ do verige in le ta potegne blato gor..

Dozirnik/posodica bo skrita za nosilcem tačke sopotnika, prav tako bo cev speljana navzdol, do zadnje vilice. Kar sem preverjal, razne veje in trave itak odrineš/ščitiš z nogo, da ne morejo vplivati na samo cev. Dozirnik pa ima itak kovinsko zaščito.

Poslikam in poročam. So sicer imeli profi offroad fantje nekaj idej, da oiler(neglede na blagovno znamko) oziroma doziranje kar spustijo na verigo, a se mazanje ni izšlo, preveč je vrtinčenja zraka in posledično kapljica olja odleti. Nekdo je sicer dal dizo na prvi verižnik, a s tem je težko kontrolirati mazanje.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

debata o offroadu, motorjih, in ostalem je tule: 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 11/8/2020 at 6:53 PM, DAMI34 said:

pravo navigacijo sem že rešil, namreč tale KTMjeva samo s puščicami, pa rahlo zamudo zmrzne v Italijanskih mestih, ko je vsakih 20m kako križišče, z dvojno odcepno cesto, katerea se še pol odcepi, tremi podhodi itd..

Sem si montiral bunko nad števec, pa gor pripnem X grip in telefon, kjer špila IGO

Sem tudi tako delal, dokler mi vibracije niso stabilizatorja kamere zj*** na huaweiu. Ok, lahko da je kaj drugega blo, ampak najbolj bi verjel da zaradi tresenja na balanci.

Mogoče komu prav pride ta app, ki forwardira turn-by-turn iz goole maps na ktm my ride dash. Je pa res, da manjka slika ulic oziroma ni to prava navigacija ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Tex pravi:

Sem tudi tako delal, dokler mi vibracije niso stabilizatorja kamere zj*** na huaweiu. Ok, lahko da je kaj drugega blo, ampak najbolj bi verjel da zaradi tresenja na balanci.

Mogoče komu prav pride ta app, ki forwardira turn-by-turn iz goole maps na ktm my ride dash. Je pa res, da manjka slika ulic oziroma ni to prava navigacija ...

Na vrhu je pripeta povezava, kjer je tudi govora o ktm myride in ostalih navigacijah gratis, ki jih zna ktm prikazovati.

Drgač pa moj foun ima cca 5 jurjev potovanj, zaenkrat vse bp. Pa skozi navigacijo uporsbljam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo. Namučil sem se. Testna verzija oilerja zmontirana. Če bo vse ok, da bo lepo mazalo bo ostala. Žal je ful mal prostora za kamorkoli vtaknit posodico pa da je ta kolikortoliko varna. Tak da več al manj glede na pozicijo kamor sem jo dal je rezerve cca 0,5 cm gor dol levo desno.

Nosilček je pa ročno delo z omejenimi resursi. Če bo ok ga mogoče dam 3D printat.

Zaenkrat bo ženska samo opozorjena naj malo pazi z levo nogo, da ne bo po posodici nabijala. Je sicer zadeva dovolj not pomaknjena, da ne bi smela motiti, če pa bo, bom pa naredil z nosilcem še pokončno zaščito. Diza je skrita na notranjo stran, tako da je ne more kaka veja utrgati.

 

20201110_084913_HDR.jpg

20201110_084924_HDR.jpg

20201110_090939_HDR.jpg

20201110_105258_HDR.jpg

20201110_105305_HDR.jpg

20201110_105311_HDR.jpg

20201110_121927_HDR.jpg

20201110_121932_HDR.jpg

20201110_121942_HDR.jpg

20201110_132927_HDR.jpg

20201110_135058_HDR.jpg

20201110_140341_HDR.jpg

20201110_140344_HDR.jpg

20201110_140351_HDR.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snečer pravi:

lajkam zaščito posodice :)

16€ :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

unlajkam mesto kapalke... al js narobe vidim, ker se mi zdi  previsoko, pomoje more bit cist spodaj pri ketni da lepo popapca olje ketna k piha, ker zdej je nasredin zobnika in odnese olje v centr zobnika , kaj mazes osovino?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, bajkr88 pravi:

unlajkam mesto kapalke... al js narobe vidim, ker se mi zdi  previsoko, pomoje more bit cist spodaj pri ketni da lepo popapca olje ketna k piha, ker zdej je nasredin zobnika in odnese olje v centr zobnika , kaj mazes osovino?

ni prva, ki jo mam na tej višini, ne odleti tok hitro olje, se prime na rob verižnika, sem že stestiral. GT je mel isto višino. To je že 6i oiler, ki sem ga montiral, bistvenih razlik ni, kje je kapalka. Na 790 je itak ne moreš spodaj dat, če jo pa že, ti jo bo prva veja odtrgala.

Bolj je bistvo, kako kroži in kako se vrtinči zrak okrog verižnika, sploh na poziciji kapalke. In slabši so tisti verižniki, ki nimajo roba.

Aja, zaradi centrifugalne sile (ki odnese olje ven (stran od centra), ko se vrti verižnik), ne moreš mazati osovine, ampak mažeš verižnik, kar je bistvo. Ko se pa motor ustavi, pa itak nč ne mažeš in kam zdrsne tisto olje, ki je na verižniku, je dokaj zanemarljivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lajkam, ker si sam naredil. :) Ne lajkam, ker ti ga bo odlomilo in še nisi odbrusil pravega kota v radijus. Si bo draga čevelj ali hlače trgala. Lajkam in ne lajkam - torej ne dobiš nič. :lol1:

Ajd, naj ti služi in uživaj na super motorju. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Scarabeo 500 pravi:

Lajkam, ker si sam naredil. :) Ne lajkam, ker ti ga bo odlomilo in še nisi odbrusil pravega kota v radijus. Si bo draga čevelj ali hlače trgala. Lajkam in ne lajkam - torej ne dobiš nič. :lol1:

Ajd, naj ti služi in uživaj na super motorju. :OK:

Ne bo. Sva že preverila. Pa vogal nosilca je pobrušen polkrožno :P

20201110_173302_HDR.thumb.jpg.91fcc5bc48daef3b8115ebd8e125090b.jpg

v skrajni sili, pa modificiram nosilček in dodam še eno zaščito zanj. Ma kar sva gledala, pozicija noge, pa sem jo porinil do konca (nogo, ne ženo) ne gre več kot gre deščica.

Žal bolj globoko proti gumi ne smem poriniti oilerja, mogoče kake 0,5cm še, da slučajno ne udari ob vilice.

Oblika nosilca je delana, na licu mesta, v stilu čop šop..kladivo, pa udri.

Zna bit, da ga pa dam 3d printat, zdej mam vsaj obliko.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, DAMI34 pravi:

Ne bo. Sva že preverila.

20201110_173302_HDR.thumb.jpg.91fcc5bc48daef3b8115ebd8e125090b.jpg

v skrajni sili, pa modificiram nosilček in dodam še eno zaščito zanj. Ma kar sva gledala, pozicija noge, pa sem jo porinil do konca (nogo, ne ženo) ne gre več kot gre deščica.

Žal bolj globoko proti gumi ne smem poriniti oilerja, mogoče kake 0,5cm še, da slučajno ne udari ob vilice.

Oblika nosilca je delana, na licu mesta, v stilu čop šop..kladivo, pa udri.

Zna bit, da ga pa dam 3d printat, zdej mam vsaj obliko.

Priznam, da bolj “češke” izvedbe še nisem videl. Zame popolnoma ponesrečena postavitev tako posodice, kot napeljave. Lep moped, lep lastni(ca)k....pol pa  tole! 
Samo povem po resnici, ker ti nihče drug ne upa.  Naj ti služi...?

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Priznam, da bolj “češke” izvedbe še nisem videl. Zame popolnoma ponesrečena postavitev tako posodice, kot napeljave. Lep moped, lep lastni(ca)k....pol pa  tole! 
Samo povem po resnici, ker ti nihče drug ne upa.  Naj ti služi...?

nič hudega, vsi moji oilerji, so v temi o avtomatskih mazalcih, tudi ta, 6i po vrsti, je na istem mestu. Zakaj, ker dela-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je tudi najbolj pomembno. Ampak, ko boš, ker vem, da boš preizkusil tudi zmogljivosti samega vozila tudi na kakšnem težje dostopnem terenu ( vsa za dobno fotko) bo ojler najbolj ogrožen predmet zaradi kamenja, vej, in podobnih stvari. Če nisi vsaj dvakrat položil motor na furi nimaš dobre fotke, ker je enostavno ne moreš na asvaltu naredit ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, BRANE pravi:

cevko daj črno, ta prozorna bo hitro nagnjusno rumena.

to se strinjam, da vidnost cevke ni ravno ok, v skrajni sili lahko dam carbon črn trak čez, ampak cevka je namensko zunaj zaradi kontrole in možnosti odstranitve zaščite verige.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, SAR-Solo Adventure rider pravi:

To je tudi najbolj pomembno. Ampak, ko boš, ker vem, da boš preizkusil tudi zmogljivosti samega vozila tudi na kakšnem težje dostopnem terenu ( vsa za dobno fotko) bo ojler najbolj ogrožen predmet zaradi kamenja, vej, in podobnih stvari. Če nisi vsaj dvakrat položil motor na furi nimaš dobre fotke, ker je enostavno ne moreš na asvaltu naredit ?

no, tega se ne grem, no pravzaprav nočem, kateri teren bom vozil in sem ga že, že točno vem.

Kar pa se tiče posode oilerja, sem drsel po tleh z GTjem (po asfaltu cca 30-40m) in ni dotaknilo oilerja. Pozicija je pa vedno ista, na notranji strani tačke sopotnika. Oiler je pa toliko noter, da nosilec tačke nosi obremenitve in udarce, pa še moja noga je spredaj.

In če že govorimo o metanju motorja n tla, je najbolj sporen rezervar, dokler ne dam kake cevne zaščite, če jo bom sploh dal. 

Okrog oilerjev je tako, niso nujni, ga razbiješ, daš novega ali pa ne. Razbiješ rezervar spodaj, udarec ob kak kamen in podobno, pa moraš pod mus kupiti rezervar.

Oiler je 100% tako zmontiran, da ga ščiti moja noga (posodico) in diza tako, da težko (lahko pa) zabiješ kako vejo vmes. Da bom blato žgal, odpade, nimam niti pravih gum, niti namena montirat kramparce. Še vedno bo 80% asfalt, 20% pa makedam, gozdne ceste, šoder in podobno. Mam tok terena za obdelat, da sem dober 2 leti. :P

ps. žal na celem motorju ni boljšega mesta za posodico, razen luknje / nosilca pod sedežem sopotnika, ki pa je prav tako izpostavljena...hkrati si pa onemogočiš tovorjenje prtljage.

Če kdo najde boljšo pozicijo za posodico Tutora, kapo dol...žal ni to Scootoiler, kjer skriješ posodo. Tutoro ima lahko nagib naprej/nazaj max 5 stopinj..torej mora biti pokončno.

Scota pa ne dam, nočem vakuuma, in nočem električnega priklopa. Tutoro dela bp, v vseh letih.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal folije in iz Češkega skrpucala nastane Italijanski dizajn. @SAR-Solo Adventure rideritak bo za več al manj po cesti, pa kak travnik in šoder.

20201111_155024_HDR.jpg

@bajkr88maže fantastično, guma je ožja in ne odleti niti kapljica nanjo, vse gre lepo na utor in se razporedi potem po verigi..predvsem valjčkih. Namreč, le ti prenesejo olje tudi na prvi verižnik. Bom povedal za GTja..45kkm sem naredil z oilerjem, baje ni nihče tok kmjev naredil na GTju (pa ni bil pretirano šparan) in je bila veriga še kul, medtem ko je prvi verižnik že imel sledi izrabe.

20201111_155227_HDR.jpg

@Scarabeo 500verjetno si mislil na tole, nosilec sem pred barvanjem še dodatno obrusil, kjer so bili moteči robovi in podobno.

20201111_155032_HDR_(1).jpg

Tako da fantje...BMK, men bo špilala zadeva, kot mi je do sedaj, seveda s predpostavko, da se ne bom šel pravega moto offroad turizma, tistega ki sem pa se do sedaj šel, so vsi oilerji komot preživeli, pa ne sam to, verigo so mazali in čistili (olje odleti stran in puca). Ker potem, je zihr sporna pozicija posode za oiler. Namreč motorja ne mislim metati po tleh, če bo sreča. :P

Simpl in the naj the bel da bulš. Je moj moto :D

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, bajkr88 pravi:

dobr da špila, edin tale folija je kr smeh, bols brez,  oz. kup črno cevko, če nimaš pa povej trr da nakažemo tiste 3€ 

 

ne rabim, ker se mi jebe..ko bo vse od blata in prahu, ne bo nič videti..moram pa met prosto opcijo odstranitve zaščite verige, da lahko občasno očistim :P

aja..folija je za tiste, ki so radi  lepi, pa komajda pogledajo na kako prašno pot...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!