Skoči na vsebino

Harley Davidson


Noise

Priporočene objave

Čist resno vprašanje: kdo ve za kakega lepo ohranjenega Road Kinga, ki se prodaja?

Me zanima.

 

Pokliči me na 051 607 544.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Je kdo pripeljal v Slovenijo motor z USA spec?

 

Zanima me če mi lahko kdo razloži postopek pridobitve homologacije, slišal sem namreč da lahko uvoziš motor kot zdomec. Torej svoje lastno vozilo, ki si ga vozil v USA nekaj let pravno formalno registriraš doma.

Ima mogoče kdo kakšne izkušnje s tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem sicer če je čisto tako.

Kje in kako se pa to uredi v Nemčiji? Ima kdo kakšne izkušnje? Po naših cestah se vozi kar nekaj motorjev pripeljanih čez lužo...in mi res ni jasno kako se da tak motor homologirati v Sloveniji.

Še zmeraj me zanimajo izkušnje nekoga, ki je uvozil ali avto ali motor kot zdomec.

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem sicer če je čisto tako.

Kje in kako se pa to uredi v Nemčiji? Ima kdo kakšne izkušnje? Po naših cestah se vozi kar nekaj motorjev pripeljanih čez lužo...in mi res ni jasno kako se da tak motor homologirati v Sloveniji.

Še zmeraj me zanimajo izkušnje nekoga, ki je uvozil ali avto ali motor kot zdomec.

 

Lp

 

Ko dobiš nemško homologacijo, lahko na podlagi te pri nas dobiš našo homologacijo.

Za HDja iz USA pa ti pri nas ne bo uspelo pridobiti homologacije, ne sprašuj zakaj, ker nimam blage veze, vprašaj idiotske uradnike !!!!

 

Na tvojem mestu bi kupil v Nemčiji, saj je res velika izbira....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za predloge ampak imam moznost nakupa tri leta starega HD V-Rod Muscle (US spec) z manj kot 5000 prevozenimi km za ceno 7400 evrov (pozam lastnika). Tako da res iscem moznost kako in kje urediti homologacijo po povratku v Slovenijo oziroma Evropo.

Kaksen je pa postopek homologacij v Nemciji? Kako, kje, kaj...nikoli se nisem ukvarjal s cim podobnim tako da nimam ideje kje sploh zaceti postopek pridobivanja homologacije v Nemciji.

 

Ce ima kdo kakersenkoli predlog, namig, dober link se priporocam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za predloge ampak imam moznost nakupa tri leta starega HD V-Rod Muscle (US spec) z manj kot 5000 prevozenimi km za ceno 7400 evrov (pozam lastnika). Tako da res iscem moznost kako in kje urediti homologacijo po povratku v Slovenijo oziroma Evropo.

Kaksen je pa postopek homologacij v Nemciji? Kako, kje, kaj...nikoli se nisem ukvarjal s cim podobnim tako da nimam ideje kje sploh zaceti postopek pridobivanja homologacije v Nemciji.

 

Ce ima kdo kakersenkoli predlog, namig, dober link se priporocam.

Vprašaj na Dreamachine se ukvarjajo z predelavami in dosti kupujejo v USA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za predloge ampak imam moznost nakupa tri leta starega HD V-Rod Muscle (US spec) z manj kot 5000 prevozenimi km za ceno 7400 evrov (pozam lastnika). Tako da res iscem moznost kako in kje urediti homologacijo po povratku v Slovenijo oziroma Evropo.

Kaksen je pa postopek homologacij v Nemciji? Kako, kje, kaj...nikoli se nisem ukvarjal s cim podobnim tako da nimam ideje kje sploh zaceti postopek pridobivanja homologacije v Nemciji.

 

Ce ima kdo kakersenkoli predlog, namig, dober link se priporocam.

Niti ne probaj ker je tolk zajebavanja da je škoda živcev in € torej če želiš registrirati motor v slo moreš pripeljati motor prvo v nemčijo kjer ti morajo homologirati vsak posamezen del motorja luči avspuh,.... poznati moraš nekoga v nemčiji na katerega se lahko piše motor nato moreš motor registrirati. Potem sledi spet prepis nate in nato ponovna homologacija v slo kjer ti bojo spet komplicirali čeprav ti ne morejo nič in nato registracija.

 

Uglavnem ko sem se jaz zanimal za uvozit evropski motor ki je bil delan za ameriški trg nazaj v eu bi me stala samo homologacija v nemčiji nekje med 2000-4000€ s tem da bi moral zamenjati luči ker majo drugačne parabole oz. nekaj takega. ...

 

Tako da če ti  € niso ovira in da se da dobiti eu luči potem uvozi. pa pazi na izpuste motorja drugače je treba ugraditi še katalizator,... ki se ga seveda ne dobi sam ga pa tudi ne moreš narediti ker ga potem ne moreš homologirat uglavnem jajca

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za predloge ampak imam moznost nakupa tri leta starega HD V-Rod Muscle (US spec) z manj kot 5000 prevozenimi km za ceno 7400 evrov (pozam lastnika). Tako da res iscem moznost kako in kje urediti homologacijo po povratku v Slovenijo oziroma Evropo.

Kaksen je pa postopek homologacij v Nemciji? Kako, kje, kaj...nikoli se nisem ukvarjal s cim podobnim tako da nimam ideje kje sploh zaceti postopek pridobivanja homologacije v Nemciji.

 

Ce ima kdo kakersenkoli predlog, namig, dober link se priporocam.

Če bi rad rabljenega Harleya je edina možnost,da ga kupiš v kateri od držav EU in ga pripelješ v SLO in plačaš nekaj dajatev. Pogoj je,da mora biti že registriran v EU.Uvoz v EU Harleyev ni več MOŽEN zaradi slabega izgorevanja - predpis ekologije v EU !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa pazi še nekaj. Če ima manj kot 6000 km (ali mlajši kot 6 mesecev) moraš plačati še naš DDV, torej 22%, plus DMV, ki je za starejše motorje kar visok (odvisen od moči in EURO oznake motorja).

Sicer pa - mnogo sreče, in živcev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako rešitev je po moje 24 člen ZMV... ki govori takole:

 

Zakon o motornih vozilih (ZMV) 24. člen
(identifikacija vozila – posebni primeri)
tt.gif

(1) Pred registracijo vozila v Republiki Sloveniji je treba pri strokovni organizaciji opraviti samo postopek identifikacije za vozila za:

1. mednarodne in meddržavne organizacije – za službeno uporabo;

2. diplomatska in konzularna predstavništva tujih držav v Republiki Sloveniji – za službeno uporabo;

3. diplomatsko in konzularno osebje tujih predstavništev v Republiki Sloveniji in njihovih ožjih družinskih članov – za osebno uporabo;

4. državljane Republike Slovenije, ki se za stalno vračajo z začasnega dela ali prebivanja v tujini, če so bili v tujini brez presledka najmanj eno leto;

5. tujce, ki dobijo dovoljenje za začasno ali stalno prebivanje v Republiki Sloveniji;

6. fizične in pravne osebe, ki so postale lastnice vozila na podlagi sklepa o dedovanju, in

7. humanitarne organizacije – za opravljanje njihove humanitarne dejavnosti.

(2) Določba 3. točke prejšnjega odstavka ne velja za državljane Republike Slovenije, določba 7. točke pa velja samo za podarjena vozila.

(3) Identifikacija vozila se za upravičence iz 4. in 5. točke prvega odstavka tega člena 24-clen-identifikacija-vozila-posebni-prfc.png lahko opravi v enem letu od stalne vrnitve ali pridobitve dovoljenja za začasno ali stalno prebivanje za vozilo, ki je bilo predhodno v lasti in uporabi upravičenca najmanj šest mesecev, identifikacija vozila upravičencev iz 6. točke prvega odstavka tega člena 24-clen-identifikacija-vozila-posebni-prfc.png pa v enem letu po pravnomočnosti sklepa o dedovanju.

Uradni list RS, št. 106/2010 z dne 27. 12. 2010: 24. člen ZMV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem poklical na LPP in ni nobenega problema razen zamenjave luci ter smernikov. Ima kdo kak dober naslov za zamenjavo...kje kupiti oziroma kje vgraditi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi se na tvojem mestu res dobro pozanimal, da ne boš imel potem, ko boš motor peljal na LPP komplikacije.

Jaz sem uvozil motor iz Anglije, Road Kinga letnik 2001, ki je imel serijsko številko kot jo imajo v USA 1HD in ne 5HD kot jo imajo v EU. Motor je imel originalno (ne neko kopijo kot jo imajo sedaj) COC dokumentacijo, da je tovarniško narejen po EU normativih pa so mi na LPP začeli komplicirati da je ta dokument ponarejen in da naj dobim od SLO uvoznika potrdilo, da je dokument pristen (idioti), k sreči je bil še takrat uvoznik Moto Legenda, ki so mi kljub začetnemu negodovanju uredili potrdilo (v bistvu so dobili enak dokument na katerem je pisalo kopija in so na zadnji strani napisali, da je dokument verodostojen). Zamenjati sem moral luč, ker v Angliji sveti kontra kot pri nas. z ostalim ni bilo problemov.

Drugače ima pa motor narejen za EU drugo luč (ki ima usmerjen snop v desno, v USA sveti enakomerno, ta parabola pri nas velja samo za vozila pod 600ccm v EU lahko tudi s tako voziš zato pazi pri morebitnem uvozu iz Nemčije ali drugot), brezm ploščice brez prisotnosti azbesta, strožje zahteve glede izpušnih plinov (običajno imajo motorji vgrajene "katalizatorje" v dušilcih.

 

Motor pripeljan iz USA ti homologira bilo katera od ustanov, ki izdajajo TUV, ti pa pregledajo vse komponente, ki niso skladne in kolikor vem, ni nujno, da motor registriraš na drugo osebo v Nemčiji, je pa najbrž lažje, ker ti ne morejo komplicirati na LPP, ker je motor že bil reg. v EU in ima Evropsko homologacijo (kar je zakonsko gledano dovolj in ne vem zakaj sploh potrebujemo SLO homologacijo, če v zakonu tega ni nikjer posebej navedeno).

 

Pa fajn urihtaj in sporoči kako se bo izšlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pa šetevec ne sme imeti prikazovalnika samo v miljah, lahko ima oboje milje in km ali pa samo km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Danes sem poklical na LPP in ni nobenega problema razen zamenjave luci ter smernikov. Ima kdo kak dober naslov za zamenjavo...kje kupiti oziroma kje vgraditi.

Luči in smerokaze imam jaz, oziroma jih lahko dobim....051 607 544

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

kupujem streetboba iz nemčije, me zanima če mi kdo izračuna koliko je vseh stroškov z uvozom, se pravi dajatve in to, pa kje zavarovati za krajo, a se sploh splača zavarovati proti kraji?

 

In kaj se zgodi če je motor totalka recimo? ti zavarovalnica plača polno ceno, al ti ga dajo na popravilo

 

in kdo servisira HD v slo, kje v MB mogoče?

 

HD je v slo ful redkost, verjetno jih je ene 10 največ

 

recimo če kupim tegale od tega podjetja

 

http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/harley-davidson-street-bob-wuppertal/184987424.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=10300&makeModelVariant1.modelDescription=street+bob&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&negativeFeatures=EXPORT

 

al plačam neto ali bruto ceno, verjetno bruto a ne in pol še enkrat v slo ker ima samo 800 km?

Popravljeno . Popravil madbiker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa pazi še nekaj. Če ima manj kot 6000 km (ali mlajši kot 6 mesecev) moraš plačati še naš DDV, torej 22%, plus DMV, ki je za starejše motorje kar visok (odvisen od moči in EURO oznake motorja).

Sicer pa - mnogo sreče, in živcev.

 

tole me pa res boli, sem mislil kupit enga street boba z samo 50 km, pa banda ciganska pri nas politična nabije davke, ma kdo še hoče živet v tej državi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....... in kdo servisira HD v slo, kje v MB mogoče?

Klemenčič iz Mb ima zastopstvo in servis za HD

........ HD je v slo ful redkost, verjetno jih je ene 10 največ

Kako misliš da je HD v slo ful redkost? Od kje pa imaš ta podatek? Imajo tudi svoje združenje HOG (Harley Owners Grouup). Poišči jih na netu in kontaktiraj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupujem streetboba iz nemčije, me zanima če mi kdo izračuna koliko je vseh stroškov z uvozom, se pravi dajatve in to, pa kje zavarovati za krajo, a se sploh splača zavarovati proti kraji?

 

Če nimaš izkušenj se lahko obrneš na kakega uvoznika, ki se redno ukvarja s tem... Ne bo nič dražje kot če bi uvažal sam, pa še papirji bodo urejeni.

 

In kaj se zgodi če je motor totalka recimo? ti zavarovalnica plača polno ceno, al ti ga dajo na popravilo

 

Plačajo ti vrednost glede na starost motorja, če imaš polni kasko... kar pa skoraj ni važno... Če bo motor totalka tudi ti ne boš mnogo bolje  - ne razmišljaj v to smer ,-) 

 

in kdo servisira HD v slo, kje v MB mogoče?

 

Klemenčič v MB, SLO nima uradnega servisa... upajmo da letos le bo zopet..

 

HD je v slo ful redkost, verjetno jih je ene 10 največ

 

V HOG Slovenija je 500 članov kar je tudi vsaj toliko motorjev, da ne govorimo o ostalih, ki niso člani kluba... redkost je bil 1960, danes je to moped kot ostali.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!