ImenitnaPriložnost Objavljeno December 1, 2008 Opozori Objavljeno December 1, 2008 In če želite ljubitelji HD (to sem tudi sam) oziroma predvsem VOZNIKI HD-jev mal dvigniti ugled te znamke in še koga razen sebe med sabo prepričati o vrednostih teh motociklov se NE TOLAŽITE SAMI med sabo, z besedami "MI ŽE VEMO ZAKAJ..." ...morda bi marsikdo še rad vedel zakaj kupiti in voziti HD-ja? Jaz pravgotovo! Ker mi je ta moped všeč! PS: at i je že kdo rekel, da je pokroviteljstvo na mestu samo takrat, ko si ga lahko dejansko 'privoščiš'?
Cartman Objavljeno December 1, 2008 Opozori Objavljeno December 1, 2008 (popravljeno) PS: at i je že kdo rekel, da je pokroviteljstvo na mestu samo takrat, ko si ga lahko dejansko 'privoščiš'? model. ne se razburjat. bez veze. eni vedo pač čist vse, pa še mal več. so pametni. ne ko ti al pa jez. eni so paaameeetni. Vsevedi. Motorji jim letijo 300, pijejo k faracajg. .. u glavnem njihov bicikel še nikol ni bil ukraden in pritiskajo samo bele tike na klavirju Harey me je fasciniral ko sm mel 14 let. Kasnej nikol več. Ko sm letos na cesti videl tole, pa sem pomislil, da mogoče, enkrat, celo kupium harleya. ker zarečenga kruha se pač res dost poje. Popravljeno December 1, 2008. Popravil Cartman
gusti Objavljeno December 2, 2008 Opozori Objavljeno December 2, 2008 model. ne se razburjat. bez veze. eni vedo pač čist vse, pa še mal več. so pametni. ne ko ti al pa jez. eni so paaameeetni. Vsevedi. Motorji jim letijo 300, pijejo k faracajg. .. u glavnem njihov bicikel še nikol ni bil ukraden in pritiskajo samo bele tike na klavirju Harey me je fasciniral ko sm mel 14 let. Kasnej nikol več. Ko sm letos na cesti videl tole, pa sem pomislil, da mogoče, enkrat, celo kupium harleya. ker zarečenga kruha se pač res dost poje. Tudi meni je tale HD zelo všeč. Mogoče nekoč, če na lotu zadanem :P
motofrik Objavljeno December 2, 2008 Opozori Objavljeno December 2, 2008 (popravljeno) Ne vem, kateri je že pluval po zgornjem ''Coca-Cola'' Harleyu..., -kaj mislite, koliko je letnik? In, le kje bo njegov motorček (od tega pljuvalca) čez toliko let? Če še bo vozen. Tudi to nekaj pove o HD, -na cesti imaš povsem vozne in brezhibne HD iz 50'-60'. Ampak nepoznavalcu je Knuckle head mašina ista kot Evo, pa ne opazi razlike. Popravljeno December 2, 2008. Popravil motofrik
SF Objavljeno December 2, 2008 Opozori Objavljeno December 2, 2008 Jest pa moram rečt, da so mi tele drekpumpe vsako leto bolj všeč, sploh tamali agregati... Ena taka sveta preproščina je vseskupej, mogoče me glih to privlači. Če gledam te motorje skoz sito funkcionalnosti sploh niso tko slabi. Je pa res, da ko prideš v železnino, 50 kil železa košta več kot 20... :winkiss:
ferek Objavljeno December 2, 2008 Opozori Objavljeno December 2, 2008 ...spet se je samo potrdila VAŠA nestrpnost! :closedeyes: :closedeyes: Pametujete nekaj o moji krivici POKROVITELJSTVU in jezi in ne vem kaj še vse... :yea1: :yea1: SMEŠNO! :blink: :blink: Človek očitno še vprašat ne sme, da bi se kdo mal pohvalil! In nobeden od vas najpametnejših NI lastnik HD-ja :cry: , PIŠETE PA NAJVEČ! :kva1: :kva1: Ni čudno, da se nihče od "harleistov" ne ojunači in mal poopeva znamko, saj bi ga "forumsko linčali" :lol:
simonsi Objavljeno December 2, 2008 Opozori Objavljeno December 2, 2008 In nobeden od vas najpametnejših NI lastnik HD-ja :cry: , PIŠETE PA NAJVEČ! :kva1: :kva1: s tabo na čelu.
jama1100 Objavljeno December 3, 2008 Opozori Objavljeno December 3, 2008 Čar Harley Davidsona www.roadsters.com/harley/
Brejker Objavljeno December 7, 2008 Opozori Objavljeno December 7, 2008 Če se da gor kakšne spodobne vilice, npr. od CBR-e z diski in vso to kramo vred, se mogoče zadeva vsaj spomni približno zavijat pa bremzat. Neki je pa tudi o nagibu križa in predteka-dolžina vilc, dimenzije gum...? Nizk težičše, kar naredi motor atvtomatsko daljši. Sam so pa večni :worship:
Brejker Objavljeno December 7, 2008 Opozori Objavljeno December 7, 2008 sesir jest bi mel pa tazga: (knucklehead) :music2:
Andrej.d Objavljeno December 17, 2008 Opozori Objavljeno December 17, 2008 ...spet se je samo potrdila VAŠA nestrpnost! :closedeyes: :closedeyes: Pametujete nekaj o moji krivici POKROVITELJSTVU in jezi in ne vem kaj še vse... :yea1: :yea1: SMEŠNO! :blink: :blink: Človek očitno še vprašat ne sme, da bi se kdo mal pohvalil! In nobeden od vas najpametnejših NI lastnik HD-ja :cry: , PIŠETE PA NAJVEČ! :kva1: :kva1: Ni čudno, da se nihče od "harleistov" ne ojunači in mal poopeva znamko, saj bi ga "forumsko linčali" :lol: Zakaj imam Road Kinga ? Zato ker mi je všeč vse : način vožnje ,vibracije ,oblika ,spoštovanje okolice ,zadovoljstvo sopotnice .Zato pač.
jama1100 Objavljeno December 17, 2008 Opozori Objavljeno December 17, 2008 Zakaj imam Road Kinga ? Zato ker mi je všeč vse : način vožnje ,vibracije ,oblika ,spoštovanje okolice ,zadovoljstvo sopotnice .Zato pač. pa probi povedat to plastičarju tko da bo razumu :whistle:
trojan69 Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 A lahko en mal razloži tole zadevo o knuckleheadih, panheadih itd. (sklepam da so ime dobili po oblikah glave?) Pa še kakšne druge tehnične stvari, posebnosti, ki jih veste o HD. Tole bi znala biti zanimiva tema čist iz tehničnega stališča sam je-na žalost nastlana z 99% bedarijami o duši, ceni, drekpumpah, plastičarjih, postavljanjem pred kolegi, babami itd :rolleyes:
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 Evo. :rolleyes: nejcgs 1
trojan69 Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 lej.......z tem vprašanjem sem hotu odpret eno konstruktivno debato.
Nagaya Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 lej.......z tem vprašanjem sem hotu odpret eno konstruktivno debato. super..zdej lahko poguglaš, pa nalimaš vse kar si našel v tole temo in jo konstruktivno tud zares začneš :)
motofrik Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 Zakaj že ima Harley tako specifičen zvok (bum-bum, bum-bum, bum-bum)? Na japanerju ga ne dosežeš, pa če imaš ne vem kakšne izpuhe gor (vedno bo le bum-bum-bum-bum,..)? Ve kdo odgovor? jama1100, ti že veš, ostali pa...
Ice Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 konstrukcijsko pogojen "zamik" vpetja batov na ojnici in kot 45° se mi valjata po glavi (?). nekaj v tej smeri. lahko pa da se motim.
motofrik Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 konstrukcijsko pogojen "zamik" vpetja batov na ojnici in kot 45° se mi valjata po glavi (?). nekaj v tej smeri. lahko pa da se motim. Pozabil sem napisati, da ti tudi ne moreš odgovoriti, ker veš tudi kaj o tehniki... Ja, tvoj odgovor je v popolnosti pravilen. Vpetje na ojnici je čisto drugačno, kot pri japonskih cruiserjih. Ko jo prvič vidiš, misliš, da to pa ne bo delovalo... Vsaj jaz sem dobil takšen občutek.
Ice Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 se pardoniram, bom v bodoce tiho. :) najbrz. :whistle:
KUK679 Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 Tega bi takoj mel :whistle: NJAM!
PURPLE Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 (popravljeno) Sicer je že Ice odgovoril, daljša razlaga pa tukaj: A Harley engine has two pistons. The difference in the Harley engine is that the crankshaft has only one pin, and both piston rods connect to it. This design, combined with the V arrangement of the cylinders, means that the pistons cannot fire at even intervals. Instead of one piston firing every 360 degrees, a Harley engine goes like this: * A piston fires. * The next piston fires at 315 degrees. * There is a 405-degree gap. * A piston fires. * The next piston fires at 315 degrees. * There is a 405-degree gap. And the cycle continues. At idle, you can hear the pop-pop sound followed by a pause. So the sound of a Harley is pop-pop...pop-pop...pop-pop. That is the unique sound of a Harley-Davidson motorcycle. Popravljeno December 18, 2008. Popravil PURPLE
Cartman Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 Sicer je že Ice odgovoril, daljša razlaga pa tukaj: A Harley engine has two pistons. The difference in the Harley engine is that the crankshaft has only one pin, and both piston rods connect to it. This design, combined with the V arrangement of the cylinders, means that the pistons cannot fire at even intervals. Instead of one piston firing every 360 degrees, a Harley engine goes like this: * A piston fires. * The next piston fires at 315 degrees. * There is a 405-degree gap. * A piston fires. * The next piston fires at 315 degrees. * There is a 405-degree gap. And the cycle continues. At idle, you can hear the pop-pop sound followed by a pause. So the sound of a Harley is pop-pop...pop-pop...pop-pop. That is the unique sound of a Harley-Davidson motorcycle. Harley je ene vrste BigBang :eek: ?!?!?!?!
ferek Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 Harley je ene vrste BigBang :eek: ?!?!?!?! seveda... yamaha :P JE SPET nekaj kopirala :lol1:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se