Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
A lahko en mal razloži tole zadevo o knuckleheadih, panheadih itd. (sklepam da so ime dobili po oblikah glave?) Pa še kakšne druge tehnične stvari, posebnosti, ki jih veste o HD. Tole bi znala biti zanimiva tema čist iz tehničnega stališča sam je-na žalost nastlana z 99% bedarijami o duši, ceni, drekpumpah, plastičarjih, postavljanjem pred kolegi, babami itd :rolleyes:

Meni so flatheadi kul, ker to vidiš samo še na kosilnicah. :D

Pozabil sem napisati, da ti tudi ne moreš odgovoriti, ker veš tudi kaj o tehniki... Ja, tvoj odgovor je v popolnosti pravilen. Vpetje na ojnici je čisto drugačno, kot pri japonskih cruiserjih. Ko jo prvič vidiš, misliš, da to pa ne bo delovalo... Vsaj jaz sem dobil takšen občutek.

Še slikca za lažjo predstavo. Jaz sem isto mislil, ko sem prvič to videl, da mora ojnica razpasti ali kaj podobnega. Japonci imajo pa dve ločeni ojnici, eno poleg druge, ki se gibljeta neodvisno ena od druge. Zato imajo pa tudi cilindre nekoliko zamaknjene.

post-532-1229616534_thumb.jpg

Objavljeno

Poleti ,ko se ustaviva pred semaforjem ,moja pojamra ,da ji postane vroče.Ali bi zamenjava izpuha in dodatni oljni hladilnik kaj spremenila ?

Objavljeno (popravljeno)
Poleti ,ko se ustaviva pred semaforjem ,moja pojamra ,da ji postane vroče.Ali bi zamenjava izpuha in dodatni oljni hladilnik kaj spremenila ?

Oljni hladilnik ti zmanjša temperaturo olja in motorja(zračno hlajenega) za ca 20-25% za mašino,kar se tiče mazanja in hlajenja je sigurno boljše vprašanje je koliko bi te to stalo.Menjava auspuha pa nebi dosti pomagala edino,če bi zadnji lonec dal iz karbona,kar pa na čoperja ravno nepaše. :whistle:

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno
Poleti ,ko se ustaviva pred semaforjem ,moja pojamra ,da ji postane vroče.Ali bi zamenjava izpuha in dodatni oljni hladilnik kaj spremenila ?

obstaja tehnologija, kjer se v notranjost izpuha nanese neke vrste keramično prevleko, ki zmanjša zunanjo temperaturo izpušne cevi.

Podrobnosti, kako bi to praktično izvedel pa žal ne vem. Upam da kaj pomaga.

Objavljeno
Poleti ,ko se ustaviva pred semaforjem ,moja pojamra ,da ji postane vroče.Ali bi zamenjava izpuha in dodatni oljni hladilnik kaj spremenila ?

350-450 dolarjev stane oljni hladilnik, odvisno od tipa HD. www.chopperscycle.com

Objavljeno

Imam hladilnik olja a ni kake bistvene razlike ko stojiš poleti na semaforju.Zna biti pa včasih mal moteče posebej ko smo se prebijali v Atene pri +45.Zisti dan so ziher vse semenčiče v jajcih pocrkale

Objavljeno
obstaja tehnologija, kjer se v notranjost izpuha nanese neke vrste keramično prevleko, ki zmanjša zunanjo temperaturo izpušne cevi.

Ali pa na zunanjo stran. Potem lahko še vse skupaj pobarvaš in maš en fat ass auspuff :rolleyes: Sam to je že bl custom scena...

Objavljeno
350-450 dolarjev stane oljni hladilnik, odvisno od tipa HD. www.chopperscycle.com

za sporty 1200 od prijatelja smo ga pred leti doma scimrali. se danes deluje bp.

ni neka vesoljska znanost to narediti. kopirali smo dvojni oljni hladilnik od custom chrome.

Objavljeno

Še ena dilema. Moja se pritožuje ,da ne vidi čez mene.Gledal sem Corbinove sedeže.Zanima me kje se jih da videti in seveda preizkusiti v živo ?

Objavljeno (popravljeno)

pol boš mel problem k bo zračni upor

se spomnm ko sm eno visoko vozu še na 125 motorju

skoz me je blo strah da bo zletela kam

pol pa sm enkrat eno bolj drobno pelu na morje sm pa skor pozabu na njo

en vprašanje

a maš motor zase al za njo? :naughty:

Popravljeno . Popravil Žarko G.
Objavljeno

...zračni upor--chopper???????... :wacko: ,,,WTF,,, :lol:

post-11527-1229697701.jpg

Objavljeno
Še ena dilema. Moja se pritožuje ,da ne vidi čez mene.Gledal sem Corbinove sedeže.Zanima me kje se jih da videti in seveda preizkusiti v živo ?

Mogoče v Veroni ali Faaker See

Objavljeno
obstaja tehnologija, kjer se v notranjost izpuha nanese neke vrste keramično prevleko, ki zmanjša zunanjo temperaturo izpušne cevi.

......

En pleh daš čez z distančniki ali pa aspuf ferband po domače. Edino krom ne pride do izraza.

Objavljeno
Zakaj imam Road Kinga ? Zato ker mi je všeč vse : način vožnje ,vibracije ,oblika ,spoštovanje okolice ,zadovoljstvo sopotnice .Zato pač.

Če še ne veste, ima RK emisije po Afro 24 normi

Objavljeno

Ups ,tema za penzioniste to bo pomota!

Objavljeno
Ups ,tema za penzioniste to bo pomota!

kr neki :headbang: :headbang:

Objavljeno
Ups ,tema za penzioniste to bo pomota!

Kr neki pt2 :headbang: :headbang:

:headbang: :headbang: :headbang:

Objavljeno
Ups ,tema za penzioniste to bo pomota!

...jo je treba dočakat. En mož (a je bil to Hribarjev Janez...?) je nekje zapisal: star motorist je dober motorist.

Sicer pa, če je podstrešje porihtano, jo lahko tudi na sportaku dočakaš.

Objavljeno
u, turbo v-rod. :OK:

No pa da se izdam,v-rod ne rabi biti turbo da je kull moped je night- rod že dovolj odbit, al pa kak kričeč orel je tud ok pa da o (švedskih )členkarjih ne zgubljam besed!Še pride še pride, sam V-max kljub temu ostane!!!

hehehe :naughty: (sam tak ko ju oni fuj z 1.5metersko belanco ziher ne bo!!!!!!)

Objavljeno

Ne vem zakaj, ampak mi je V-ROD vedno bolj všeč... Ko je prišel ven, mi je bil grd, zdaj se ga pa ne bi branil. Trije diski pa bolj moderen design pač naredijo svoje.

Objavljeno

v-rod mi nikol še ni potegnu

wooow, to se pa dost narobe sliš

hotu sm povedt da mi nikol ni bil všeč

tud fat boy mi je vedno manj všeč

dyna wide glide pa mi je vedno bolj všeč

pa kakega sportsterja se tud nebi branu, sam bi mogu bit un z tavelkim kestlom

eko pa ena slikca k mi spat ne da

post-13867-1230395864_thumb.jpg

Objavljeno
Ne vem zakaj, ampak mi je V-ROD vedno bolj všeč... Ko je prišel ven, mi je bil grd, zdaj se ga pa ne bi branil. Trije diski pa bolj moderen design pač naredijo svoje.

Če ga gledaš je lep, odličen agregat, samo če sediš na njem je groza kolk je ozek, kot zobotrebec.:) Imaš občutek, da sediš na 250kubičnem motorju. Nobenega "macho" občutka, ki ti ga mora dati tak power cruiser. To je po mojem osnovna napaka tega Harlija in razlog zelo slabi prodaji. Ah, ja pa še tista "hladilna omara" je obupna, sploh pri ta novem modelu Muscle V - rod.

Objavljeno
Če ga gledaš je lep, odličen agregat, samo če sediš na njem je groza kolk je ozek, kot zobotrebec.:) Imaš občutek, da sediš na 250kubičnem motorju. Nobenega "macho" občutka, ki ti ga mora dati tak power cruiser. To je po mojem osnovna napaka tega Harlija in razlog zelo slabi prodaji. Ah, ja pa še tista "hladilna omara" je obupna, sploh pri ta novem modelu Muscle V - rod.

Pravi HD je zame še vedno stari big block. Road king in Heritage softail.

Mnenje sem podal za V-ROD, da mi ni več grd, kot od začetka.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!