Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Lep pozdrav. Jst sm se pa že neki časa nazaj zagledu v tega lepotca in me zanima, če mi kdo lahko malo več pove o tem modelu. Kako je z rednimi servisi (na koliko km in kje so), kakšna je dejanska poraba, cena in dobava gum, ali se ga lahko naloži za kakšno daljšo furo, kakšno je udobje za sopotnico... Trenutno vozim "ta levo stran slike" in me ne moti malo drugačna drža kakor na fotelju pred tvjem. Zavedam se, da bo to kar velika razlika v načinu vožnje in me zato tudi zanima, kako je z navorom in močjo motorja (čeprav že zdaj nisem nek agresiven voznik, zato se tudi odločam za menjavo motorja).

Upam samo, da bo teta na banki padla na moj nasmeh in mežikanje z očmi in bo rekla: "ja imamo kredit zate". Motor mi je res všeč in si ga resnično želim (pravzaprav oba z lepšo in pametnejšo polovico). Lp, vsem HD riderjem še posebej lastniku tegale :worship: . S

post-20162-1248802436_thumb.jpg

post-20162-1248802523_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

No, samo dokaz več, da je Harley res en kup železja!!

post-4472-1248808537_thumb.jpg

Če še zdej ne verjameš, pa povečaj sliko!!

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno

Folk dejansko kaj vozi te motorje ali jih samo glanca 24/7? :whistle:

Objavljeno

Nasplošno vsem,... posebej pa tistim "proti": - ko bi enkrat vozili tako zadevo v ambientu in tempu za katerega so narejeni, vam bi/o postalo jasno zakaj so narejeni takšni kot so. Do tedaj pa nadaljujte s svojimi smešnimi pripombami... :yawn:

Objavljeno
Nasplošno vsem,... posebej pa tistim "proti": - ko bi enkrat vozili tako zadevo v ambientu in tempu za katerega so narejeni, vam bi/o postalo jasno zakaj so narejeni takšni kot so. Do tedaj pa nadaljujte s svojimi smešnimi pripombami... :yawn:

:worship: +1

Mal poglejte s kakšnimi motorji se fantje pobijajo in s kakšnimi dejansko uživajo - in to ne samo leto ali mogoče dve!

Objavljeno
Nasplošno vsem,... posebej pa tistim "proti": - ko bi enkrat vozili tako zadevo v ambientu in tempu za katerega so narejeni, vam bi/o postalo jasno zakaj so narejeni takšni kot so. Do tedaj pa nadaljujte s svojimi smešnimi pripombami... :yawn:

No,no.... SLO pa je daleč od ambienta za HD(ovinki,luknje)Potem po tvoje nihče ne bi smel imeti HD? :unsure:

Objavljeno (popravljeno)
Lep pozdrav. Jst sm se pa že neki časa nazaj zagledu v tega lepotca in me zanima, če mi kdo lahko malo več pove o tem modelu. Kako je z rednimi servisi (na koliko km in kje so), kakšna je dejanska poraba, cena in dobava gum, ali se ga lahko naloži za kakšno daljšo furo, kakšno je udobje za sopotnico... Trenutno vozim "ta levo stran slike" in me ne moti malo drugačna drža kakor na fotelju pred tvjem. Zavedam se, da bo to kar velika razlika v načinu vožnje in me zato tudi zanima, kako je z navorom in močjo motorja (čeprav že zdaj nisem nek agresiven voznik, zato se tudi odločam za menjavo motorja).

Upam samo, da bo teta na banki padla na moj nasmeh in mežikanje z očmi in bo rekla: "ja imamo kredit zate". Motor mi je res všeč in si ga resnično želim (pravzaprav oba z lepšo in pametnejšo polovico). Lp, vsem HD riderjem še posebej lastniku tegale :worship: . S

na avto.......(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) se prodaja en popolnoma črn od enga možaka iz KP kontaktiraj ga pa povprašaj vse kar te zanima, sem pa sam pred podobno odločitvijo, vendar bo še kakšno leto počakala, pol pa grem verjetno v USA ponj drugače je pa to najlepši HD zame in tudi zeloooooo zmogljiv poglej podatke na HD strani beštja ima 151 KM......

Popravljeno . Popravil bernardek
Objavljeno
drugače je pa to najlepši HD zame in tudi zeloooooo zmogljiv poglej podatke na HD strani beštja ima 151 KM......

Verjamem,če pa je v bistvu porsche :evilgrin: in ne nek Amerikanec :whistle:

Objavljeno
verjetno je že kdo povedal...

ampak trditev '' HD je kup železja'' je kot ''yamaha je kup plastike'' :evilgrin:

zdaj pa ne vemmm...vsaj jaz ne vidim razlike...

če daš kup železja in kup plastike v bazen poln najhujšega razredčila ali topila dobiš ven en kup kirurško čistega železja

in en kupček čistih aluminijastih sestavnih delov. pa brez zamere , samo primerjam.

me pa zanima podatek koliko HD motorjev od vseh skupaj proizvedenih od začetka še vozi??? in koliko ostalih proizvajalcev dosega boljše (višje) procente v tej primerjavi kljub cca.enkrat krajši dobi izdelovanja motorjev? lp

Objavljeno (popravljeno)
če daš kup železja in kup plastike v bazen poln najhujšega razredčila ali topila dobiš ven en kup kirurško čistega železja

in en kupček čistih aluminijastih sestavnih delov. pa brez zamere , samo primerjam.

me pa zanima podatek koliko HD motorjev od vseh skupaj proizvedenih od začetka še vozi??? in koliko ostalih proizvajalcev dosega boljše (višje) procente v tej primerjavi kljub cca.enkrat krajši dobi izdelovanja motorjev? lp

Tule si ga pa mim pihnil. Že glede namena in načina vožnje se HD-ji obrabljajo bistveno manj zato je na cesti še veliko starih letnikov, za razliko od japonske plastike katera je povečini končala v preši.

Popravljeno . Popravil Balistični
Objavljeno
me pa zanima podatek koliko HD motorjev od vseh skupaj proizvedenih od začetka še vozi??? in koliko ostalih proizvajalcev dosega boljše (višje) procente v tej primerjavi kljub cca.enkrat krajši dobi izdelovanja motorjev? lp

Težko to primerjaš,ker izdelujejo samo en segment motorjev.Pa še ta "ves čas enak"

HD je drag in drži ceno.Zato se ga popravi tudi velikokrat,ko se druge firme ne izplača!

S tem,da ima večina drugih firm še 50ccm mopije.Sploh pa mislim,da bi bil presenečen kolk se jih ne vozi več!Sam poznam kar par ljudi,ki so kupili totalke in si naredili predelavo!Rušt se je uničil in tako se ta motor ne vozi več!Če si gledal kdaj predelave na Discovery pa si imel možnost videti cela "pokopališča" tega starega "krša"!

Recimo primerljiva je Bimota, :unsure: teh pa je sigurno v % še veliko več voznih!

Se pa strinjam,da bi bili to zanimivi podatki,čeprav sploh ne verjamem,da bi bili lahko resnični-ne glede na to,kdo bi jih objavil.Ker je dejansko nemogoče!

Objavljeno

Lep pozdrav vsem, mene pa zanima če ima kdo že izkušnje z manjšimi HD-ji (883 low, iron 883, nightster 1200).

Ker edin ti so dosegljivi za moj žepek pa še ti niso glih poceni :unsure: !

Hvala za odgovore

Objavljeno
Lep pozdrav vsem, mene pa zanima če ima kdo že izkušnje z manjšimi HD-ji (883 low, iron 883, nightster 1200).

Ker edin ti so dosegljivi za moj žepek pa še ti niso glih poceni :unsure: !

Hvala za odgovore

Najbolje, da greš med 8 in 12 septembrom na Faaker See in jih sprobaš, imajo čez cel dan testne vožnje z skoraj vsemi njihovimi modeli.

S sabo rabiš izpit, jakno in čelado.

Pa boš videl, kateri ti odgovarja.

Lp, Vulcan

Objavljeno

Poglej malo po iskalniku članov, kateri imajo Sportsterje, pa na PM povprašaj.

Sicer je pa Vulcan dal lepo idejo.

Objavljeno (popravljeno)
Tule si ga pa mim pihnil. Že glede namena in načina vožnje se HD-ji obrabljajo bistveno manj zato je na cesti še veliko starih letnikov, za razliko od japonske plastike katera je povečini končala v preši.

zanimajo me dejstva ne pa vzroki ,ki so pripeljali do teh dejstev.Splošna vzdržljivost in max.življenska doba motorjev seveda ob potrebnih zamenjavah obrabljenih delov, ampak to potegne za sabo tudi logistiko rezervnih delov, ki pa je po mojem osebnem mnenju velik argument pri nakupu motorja za daljši čas (ali pač kar nekaj starejšega modela).

če gledam po tvoje , so na koncu HD-ji vsaj pol (če ne celo več) cenejši na prevožen kilometer kot plastiki.

po tvoji logiki potem delajo japonci (sportaki) veliiiiko manj kilometrov kot križarke. če vzameš v račun še vsaj enkrat večjo povprečno hitrost cestakov, pa prideš na približno eno četrtino delovnih ur cestnih potovalnikov. ali so potem res štirikrat manj vzdržljivi kot cruiserji?

na koncu mi vse to izpade kot en zelo kvaliteten kup železja, ki je v celoti kos svoji nalogi. lp

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno (popravljeno)
zanimajo me dejstva ne pa vzroki ,ki so pripeljali do teh dejstev.Splošna vzdržljivost in max.življenska doba motorjev seveda ob potrebnih zamenjavah obrabljenih delov, ali so potem res štirikrat manj vzdržljivi kot cruiserji?

Dejstvo je,da si HD kupijo "zreli" ljudje!Ki ga po večini imajo ali zaradi imidža oz. poziranja in ne za neko resno uporabo! Ali pa,ker so si ga vedno želeli zdaj pa si ga lahko privoščijo in ta še več stoji v garaži!

Večina,ki jih poznam dela letno do 1000km.Razen parih,ki pač imajo road king-a!Nihče z njim ne poka,"vsi" ga negujejo,redko kdo ga komu sploh da za peljati...Za SS pa itak vemo kako je :whistle: !

Potem kupec HD ne razmišlja kaj bo kupil čez leto ali dve.Pač pa si ga kupi za kar lepo število let.In zato recimo menja 3 zrele lastnike v 20letih.Med tem ko SS že v 5letih menja 3lastnike,po možnosti kakšne začetnike in motor pač že po 5 letih zgleda kot pač zgleda!

Sigurno je lažje dati za popravilo recimo 1500eu za motor,ki ga lahko prodaš za 10keu,kot pa za enega,ki dobiš 4keu.Da ne govorima kolk več stvari je potrebno zamenjati na starem SS motorju,kot pa na cruserju!

Moje mnenje je,da če bi se z HD delalo kot se dela z SS bi bili več na servisu kot na cesti!

na koncu mi vse to izpade kot en zelo kvaliteten kup železja, ki je v celoti kos svoji nalogi.

Samo,če je njegova naloga,da obrača glave in vzbuja zavistne poglede ljudi,ki jim všeč a si ga ne morejo privoščiti....

kar pa itak je

No,men je najbolj všeč njegov glas :naughty:

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
če daš kup železja in kup plastike v bazen poln najhujšega razredčila ali topila dobiš ven en kup kirurško čistega železja

in en kupček čistih aluminijastih sestavnih delov. pa brez zamere , samo primerjam.

me pa zanima podatek koliko HD motorjev od vseh skupaj proizvedenih od začetka še vozi??? in koliko ostalih proizvajalcev dosega boljše (višje) procente v tej primerjavi kljub cca.enkrat krajši dobi izdelovanja motorjev? lp

Glej, kakšna je zadeva: - ko kupuješ HD, ga že imaš, etc. nimaš v mislih nevem kakšnih kilometrov, nizkih nadzvočnih preletov in si na kratko sit japoncev. Gledaš v drugo smer in hočeš čas na cesti (in ob njej) preživeti drugače - predvsem počasneje, z manj prevoženimi/dan,.. in ne razmišljaš pred vstopom v ovinek kako boš le tega prevozil z čimvečjo hitrostjo (v primerjavi z prej omenjenimi,..). Seveda (in to je nesporno) zraven s takim motorjem kupuješ vstopnico v svet "zgodovine in kulta" in zato pač drži ceno. Saj ni stvar debate ali je motor dober ali slab, se kvari ali ne. Deluje in je (precejšnji) del zgodovine (motociklizma). Vse tovrstne primerjave, kontre, itd. so tako brez smisla. Pika.

Primer vzporedno: - lahko piješ Laško, lahko Union, Haineken al pa Miller, Karlovačko ali ...., ko pa piješ Corona Extra, je pa to-tisto in tisto je tisto pravo. Pa vozi japonca, evropejca ali američana. Se razumemo ?! Sem mogu dregnit v še eno osje gnezdo,a ?! :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)

@sesir

ja maš kar prav glede km.pogledal na ----.de in imajo kar malo km:od min 76/leto ( 3leta-250km), povprečje nekje 500-2500/leto,

so bili pa tudi ene 4je s povprečjem 9500- max.11530/leto (6let-69200km). malo in veliko,kakor za koga. lp

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno
Glej, kakšna je zadeva: - ko kupuješ HD, ga že imaš, etc. nimaš v mislih nevem kakšnih kilometrov, nizkih nadzvočnih preletov in si na kratko sit japoncev. Gledaš v drugo smer in hočeš čas na cesti (in ob njej) preživeti drugače - predvsem počasneje, z manj prevoženimi/dan,.. in ne razmišljaš pred vstopom v ovinek kako boš le tega prevozil z čimvečjo hitrostjo (v primerjavi z prej omenjenimi,. .) . Seveda (in to je nesporno) zraven s takim motorjem kupuješ vstopnico v svet "zgodovine in kulta" in zato pač drži ceno. Saj ni stvar debate ali je motor dober ali slab, se kvari ali ne. Deluje in je (precejšnji) del zgodovine (motociklizma). Vse tovrstne primerjave, kontre, itd. so tako brez smisla. Pika.

Primer vzporedno: - lahko piješ Laško, lahko Union, Haineken al pa Miller, Karlovačko ali ...., ko pa piješ Corona Extra, je pa to-tisto in tisto je tisto pravo. Pa vozi japonca, evropejca ali američana. Se razumemo ?! Sem mogu dregnit v še eno osje gnezdo,a ?! :rolleyes:

pijem vse kar teče,sam de ni šmir,voda,union al pa zajc! :naughty: pa z veseljem bi imel HD-ja,če bi si ga lahko privoščil!lp

Objavljeno (popravljeno)
pijem vse kar teče,sam de ni šmir,voda,union al pa zajc! :naughty: pa z veseljem bi imel HD-ja,če bi si ga lahko privoščil!lp

Vprašanje

To se pravi, če bodo dali znak od HD-ja na skuterja bi ga imel, ker je HD? :hmm:

Jaz bi ga sicer tudi imel ampak samo pod pogojem da je zraven tako imenovanega kulta tudi vozen. En model HD-ja mi je res všeč :yes: - ampak samo en.

Popravljeno . Popravil dukemb
Objavljeno
Nasplošno vsem,... posebej pa tistim "proti": - ko bi enkrat vozili tako zadevo v ambientu in tempu za katerega so narejeni, vam bi/o postalo jasno zakaj so narejeni takšni kot so. Do tedaj pa nadaljujte s svojimi smešnimi pripombami... :yawn:

Ambient - ravnina :blush:

Tempo do 100km/h :slap:

Objavljeno
Vprašanje

To se pravi, če bodo dali znak od HD-ja na skuterja bi ga imel, ker je HD? :hmm:

Jaz bi ga sicer tudi imel ampak samo pod pogojem da je zraven tako imenovanega kulta tudi vozen. En model HD-ja mi je res všeč :yes: - ampak samo en.

ne , skuter ni moj tip, pa čeprav bi bil HD.rad gledam balanco v živo - okus stare šole ,kaj hočem(iron,please!) :D .to vprašanje je mogoče bolje postaviti tistim,ki vozijo ducati-je, kajti prav oni bodo imeli baje ( MS_novice) kmalu možnost te izbire.lp

Objavljeno (popravljeno)
pa z veseljem bi imel HD-ja,če bi si ga lahko privoščil!lp

883 si lahko privošči v bistvu vsak :whistle: cena vzdrževanja pa je velik nižja kot na SS

Glas ma "enak" za tistih par kilometrov letno,pa tud ni neke razlike ali jih narediš z fat-boy1450 ali 883!Saj pa HD nimaš zaradi hitrosti,udobnosti,uporabnosti... :whistle:

A pardon za fat-boy-em se pogleda 883 ma je le kr neki :closedeyes:

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
Glej, kakšna je zadeva: - ko kupuješ HD, ga že imaš, etc. nimaš v mislih nevem kakšnih kilometrov, nizkih nadzvočnih preletov in si na kratko sit japoncev. Gledaš v drugo smer in hočeš čas na cesti (in ob njej) preživeti drugače - predvsem počasneje, z manj prevoženimi/dan,.. in ne razmišljaš pred vstopom v ovinek kako boš le tega prevozil z čimvečjo hitrostjo (v primerjavi z prej omenjenimi,..). Seveda (in to je nesporno) zraven s takim motorjem kupuješ vstopnico v svet "zgodovine in kulta" in zato pač drži ceno. Saj ni stvar debate ali je motor dober ali slab, se kvari ali ne. Deluje in je (precejšnji) del zgodovine (motociklizma). Vse tovrstne primerjave, kontre, itd. so tako brez smisla. Pika.

Primer vzporedno: - lahko piješ Laško, lahko Union, Haineken al pa Miller, Karlovačko ali ...., ko pa piješ Corona Extra, je pa to-tisto in tisto je tisto pravo. Pa vozi japonca, evropejca ali američana. Se razumemo ?! Sem mogu dregnit v še eno osje gnezdo,a ?! :rolleyes:

ta tvoj post zelo na dolgo pove, da je HD stanje duha, in ne motor. jaz se s tako formulacijo strinjam. imett HD je izjava statement. Ugovarjam fabrikantstvu in ultra masovni proizvodnji. ugovarjam designerstvu in blesaavo dragim komponentam, karbonu in ostalim pederišastim nepotrebnostim!!

Na žalost, pa se tudi na HD šlepa nebroj šminkerjev in wannabeesov. ki bi radi imeli statement, v resnici pa imajo kup železja.

kar sem hotel rečt je, da je Pol Harey Davidsona motor, druga polovica pa lastnik. in če je lastnik Kr neki, takrat motor nima svojega smisla.

tehnično in tehnološko pa so HD nesporno zastareli in nerodni stroji. (v-rod serije so izvzete iz zastarelosti, nerodne so pa še vedno o XR12oo še nimam mnenja, razn da mi je všeč.)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!