thumper Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 883 si lahko privošči v bistvu vsak cena vzdrževanja pa je velik nižja kot na SS Glas ma "enak" za tistih par kilometrov letno,pa tud ni neke razlike ali jih narediš z fat-boy1450 ali 883!Saj pa HD nimaš zaradi hitrosti,udobnosti,uporabnosti... A pardon za fat-boy-em se pogleda 883 ma je le kr neki :closedeyes: tudi za rabljenega 883 nažalost nimam. mi je pa všeč softail custom , bi ga imel za po 50-em letu - aj vidiš ,lahko bi mi ga pa dali za abrahama ! lp
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 o XR12oo še nimam mnenja, razn da mi je všeč.) Ful fajn se pelje, vsaj za moje pojme. Meni je všeč V-Rod ... ga moram probat na Faakerju. nejcgs in sesir 2
thumper Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 Na žalost, pa se tudi na HD šlepa nebroj šminkerjev in wannabeesov. ki bi radi imeli statement, v resnici pa imajo kup železja. kar sem hotel rečt je, da je Pol Harey Davidsona motor, druga polovica pa lastnik. in če je lastnik Kr neki, takrat motor nima svojega smisla. tehnično in tehnološko pa so HD nesporno zastareli in nerodni stroji. poglej :moja suzi ma skozi ene težave, vsaka naslednja je dražja, pa vsakič ko jo popravim mi je bolj prirasla k srcu. ali ti misliš da bi jaz padel v eno skupino šminkejev ali wannabee-jev, če bi imel HD-ja, pa navadno usnjeno jakno, kavbojke in navadne črne škornje,ki jih imam skoraj vedno obute pa N-103 in navadne usnjene rokavice? kdaj je lastnik HD-ja kr neki? meni se pa zdi recimo super občutek, ko na motorju,ki mi je prirasel k srcu, čistim zadnjo kromano špic feltno od spreja za ketno, pol se pa tako lepo posveti - in ta občutek me potem spremlja tudi med vožnjo, se mi zdi , kot da bi mopi prav z veseljem in užitkom ubiral kilometre!zame je važen moj feeling,ne pa kaj si ob moji vizuelni pojavi mislijo tisti, ki perejo motor v avtopralnici z mehko vodo zato,da jim ga ni treba brisat! samo ko ga glancaš pa avtomatsko spotoma pogledaš, če je na motorju vse tako kot je treba, pa spotoma še kak vijak zategneš, pa zajle podmažeš in še kaj. pa kakšno lepo besedo mu nameniš , da ve zakaj je tvoj! vem da je to mogoče sentimentalno in malo otročje sploh za moja leta, sam če bi imel HD-ja, bi ga imel prav zaradi duše in zvoka,ne pa zaradi tega ,da bi me gledali in da bi se pohvalil, koliko konjev ima moj motor pa kolk gre. lp
musaschi64 Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 Vidm da se ne morte zment pa vam bom jast povedu:HD je kup železa z drugimi drek pumpami vred. mashina a si bil prejšen teden na Lošinju?
Guest Brumer Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 Jaz osebno nebi NIKOLI kupil HD,če bi ga zadel na tomboli bi ga v naslednjih 24-tih urah prodal.Imel sem par dni HD elekrtroglide od kolega iz Ulma in kaj hitro ugotovil,da je ta motor za dobrega motorista z malo benzina v krvi neuporaben. Ps: nebit vžaljeni vozniki HD mogoče ga kupim čez kakih 25 let ko bom že slabo videl, postal naglušen in se bal hitrosti nad 100 K/mh.
bmw Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 interesantno ...vsi drugi pišejo, samo lastniki Harleyev ne....mogoče se pa oni vozijo? Počasi fantje, ni to tema o bmw-jih, ki bi jih imel vsak, samo so predragi, pa niso tako dobri,pa japonci so boljši,pa...... :evilgrin: Osebno poznam par harlejašev, ki so prej vozili japončke, italijane, bemweje, sedaj pa vozijo HD in ne grejo dol.....pa da ne bo pomote, niso kafe racerji.....niti šminkerji.....temveč motoristi s minimalno 20.000 km-jev na leto
LucifugeRofocale Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 mashina a si bil prejšen teden na Lošinju? Je bil, Osor rulz. Ker je D Maqina in take maqine se vozaqajo samo na Lošinj. Vključno z nami,pusiji... Ophtopic, seve, brisat!
LucifugeRofocale Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 .....temveč motoristi s minimalno 20.000 km-jev na leto Navadne buče. Osebno sem zvozil okoli 14-17 kkm letno z navadnim đapaneze sportaqom, dokler mi ni dojadilo. Pa, seveda, vseeno pisaril po forumu.... Seveda sem izven topika, brisat, bre.
bmw Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 Navadne buče. Osebno sem zvozil okoli 14-17 kkm letno z navadnim đapaneze sportaqom, dokler mi ni dojadilo. Pa, seveda, vseeno pisaril po forumu.... Seveda sem izven topika, brisat, bre. in kdo ti je kriv, če jih nisi zvozil več?....
Guest Brumer Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 interesantno ...vsi drugi pišejo, samo lastniki Harleyev ne....mogoče se pa oni vozijo? Počasi fantje, ni to tema o bmw-jih, ki bi jih imel vsak, samo so predragi, pa niso tako dobri,pa japonci so boljši,pa...... :evilgrin: Osebno poznam par harlejašev, ki so prej vozili japončke, italijane, bemweje, sedaj pa vozijo HD in ne grejo dol.....pa da ne bo pomote, niso kafe racerji.....niti šminkerji.....temveč motoristi s minimalno 20.000 km-jev na leto Če bi res s HD letno delal 20K kilometrov nebo noben dolgo zdržal to so motorji res bolj za pozirat kot pa za vozit.Ko so prišli pred leti Nemci na srečanje v Nm so motorje pripeljali z kombiji in so se po Nm zelo malo vozili od 6-tih motorjev sta 2 crknila enemu sklopka drugemu pa regler.Vprašal sem nijhovega predsednika zakaj so motorje pripeljali se je najprej nasmejal in mi odgovori saj do tu nebi noben prišel, da je pač predaleč, prišli so iz Ulma to je ca 620 Km. Ps: rad bi pa spoznal tistega harlejaša, ki je presedlal iz BMW-eja (1200ccm) na HD to je kot bi presedlal iz konja na osla!!!!! :headbang:Pa še eno storijo bi povedal, ko je Auer imel na Otočcu pred leti televizijsko prireditev in naj bi na njej nastopili povabljeni harleisti iz Italije so od 8-mih HD na cilj prišli SAMO 3-je in je nato Auer po celem Nm zbiral motoriste s čoperji tako da mu je nakoncu šou z motorji vendarle uspel, med čoperisti sem bil takrat tudi sam z Yamaho Virago 750.
thumper Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 Če bi res s HD letno delal 20K kilometrov nebo noben dolgo zdržal to so motorji res bolj za pozirat kot pa za vozit.Ko so prišli pred leti Nemci na srečanje v Nm so motorje pripeljali z kombiji in so se po Nm zelo malo vozili od 6-tih motorjev sta 2 crknila enemu sklopka drugemu pa regler.Vprašal sem nijhovega predsednika zakaj so motorje pripeljali se je najprej nasmejal in mi odgovori saj do tu nebi noben prišel, da je pač predaleč, prišli so iz Ulma to je ca 620 Km. Ps: rad bi pa spoznal tistega harlejaša, ki je presedlal iz BMW-eja (1200ccm) na HD to je kot bi presedlal iz konja na osla!!!!! :headbang:Pa še eno storijo bi povedal, ko je Auer imel na Otočcu pred leti televizijsko prireditev in naj bi na njej nastopili povabljeni harleisti iz Italije so od 8-mih HD na cilj prišli SAMO 3-je in je nato Auer po celem Nm zbiral motoriste s čoperji tako da mu je nakoncu šou z motorji vendarle uspel, med čoperisti sem bil takrat tudi sam z Yamaho Virago 750. ali se meni samo napačno dozdeva, ali pa so bili ti nemci ( no vzemimo tega s sklopko) res eni navadni pozerji , katerim se ni dalo malo preveriti motorja pred parkilometrsko vožnjo? a je potrebna prav specializirana šola za to,da občutiš, kdaj ti gre sklopka h koncu? ne me basat, lepo prosim , ko ti pri tem HD navoru malo zdrsne sklopka imaš pa ja še par sto km fore , ali pač nimaš ,pa se grdo motim? je pa mogoče nekaj na temu : pozerji ne delajo kilometrov-koliko jaz vem, mora mašina redno laufat, vsaj ene par km moraš naredit po tem,ko doseže polno delovno temperaturo,ne pa samo za pol minute na mestu upalit- zato mislijo da pri HD-jih pač ni potrebno nobeno vzdrževanje! pri motorju,ki 90% časa stoji,je vsaj še enkrat več rednega vzdrževanja kot pa če motor redno vozi! posledično prihaja do nenadnih in nepojmljivih okvar! a sem se full zmotil? lp
bmw Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 Če bi res s HD letno delal 20K kilometrov nebo noben dolgo zdržal to so motorji res bolj za pozirat kot pa za vozit.Ko so prišli pred leti Nemci na srečanje v Nm so motorje pripeljali z kombiji in so se po Nm zelo malo vozili od 6-tih motorjev sta 2 crknila enemu sklopka drugemu pa regler.Vprašal sem nijhovega predsednika zakaj so motorje pripeljali se je najprej nasmejal in mi odgovori saj do tu nebi noben prišel, da je pač predaleč, prišli so iz Ulma to je ca 620 Km. Če si kadarkoli podrl kakšnega harlija si videl da je sila preprost po konceptu...in take mašine delajo...je pa res, da so imeli harliji do prihoda evolution mašine velike probleme s tem (predvsem s puščanjem olja). Drugače pa to dela do nezavesti. Ps: rad bi pa spoznal tistega harlejaša, ki je presedlal iz BMW-eja (1200ccm) na HD to je kot bi presedlal iz konja na osla!!!!! :headbang:Pa še eno storijo bi povedal, ko je Auer imel na Otočcu pred leti televizijsko prireditev in naj bi na njej nastopili povabljeni harleisti iz Italije so od 8-mih HD na cilj prišli SAMO 3-je in je nato Auer po celem Nm zbiral motoriste s čoperji tako da mu je nakoncu šou z motorji vendarle uspel, med čoperisti sem bil takrat tudi sam z Yamaho Virago 750. .....tvoja želja je kot zame zapoved....bom udovoljil tvoji radovednosti.....celo član foruma je in član Vaških Boysov....na forumu je poznan kot Jama1100. Presedlal iz R1200C na Harleya in ga sedaj ne spraviš več dol. Pa dečko dela kilometrino in fure. Sedaj samo še čakam da boš rekel, da R1200C ni vozen motor oziroma mašina ne zdrži dolgo... :evilgrin: Ps: tastar harley mu je dobesedno razpadel....ampak šele potem, ko je na ljubljanski obvoznici premaknil valjar in "poravnal" odbojno ograjo
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 Ps: rad bi pa spoznal tistega harlejaša, ki je presedlal iz BMW-eja (1200ccm) na HD to je kot bi presedlal iz konja na osla!!!!! Nekaj sem slišal govoriti, da so HArleyji bili kakih 10 let nazaj res še porazni, da pa je zdaj kvaliteta in trpežnost boljša. No, ampak ti boš že vedel, saj si ful bolj mehanik od mene. sesir in nejcgs 1 1
motofrik Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 Ne bom o kvaliteti in vzdržljivosti Harleyev, ker ga nimam. Lahko sodim samo po vizualni plati. Ta stari Harley (vključno z Evo mašino) je zakon. V-Rod mi nekako ne sede. Sicer pa si vsakdo kupi stroj, ki mu je všeč. Poznam tipe, ki imajo BMW K1200LT samo za od kafiča do kafiča, enako FJR1300... Pa poznam tipa, ki s 125 ccm Yamahico dela po 30Tkm. Bi mi pa bilo malo sumljivo, da bi pa big block Harley kar crkoval, kot pravi Brumer. Ob rednem vzdrževanju, skoraj ne verjamem. Razen, če res ono fijakanje od lokala do lokala z mrzlim na polno, nikoli kaj prekontrolirat na mašini, potem pa na dooolgo pot. Možno je vse. Jaz sem z MZ-jem delal po 20Tkm letno, pa ni crknil.
musaschi64 Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 Če bi moral kupit drek pumpo po bi pa raj MotoGuzi-ja.So cenejši deli
Žarko G. Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 poglej :moja suzi ma skozi ene težave, vsaka naslednja je dražja, pa vsakič ko jo popravim mi je bolj prirasla k srcu. ali ti misliš da bi jaz padel v eno skupino šminkejev ali wannabee-jev, če bi imel HD-ja, pa navadno usnjeno jakno, kavbojke in navadne črne škornje,ki jih imam skoraj vedno obute pa N-103 in navadne usnjene rokavice? kdaj je lastnik HD-ja kr neki? meni se pa zdi recimo super občutek, ko na motorju,ki mi je prirasel k srcu, čistim zadnjo kromano špic feltno od spreja za ketno, pol se pa tako lepo posveti - in ta občutek me potem spremlja tudi med vožnjo, se mi zdi , kot da bi mopi prav z veseljem in užitkom ubiral kilometre!zame je važen moj feeling,ne pa kaj si ob moji vizuelni pojavi mislijo tisti, ki perejo motor v avtopralnici z mehko vodo zato,da jim ga ni treba brisat! samo ko ga glancaš pa avtomatsko spotoma pogledaš, če je na motorju vse tako kot je treba, pa spotoma še kak vijak zategneš, pa zajle podmažeš in še kaj. pa kakšno lepo besedo mu nameniš , da ve zakaj je tvoj! vem da je to mogoče sentimentalno in malo otročje sploh za moja leta, sam če bi imel HD-ja, bi ga imel prav zaradi duše in zvoka,ne pa zaradi tega ,da bi me gledali in da bi se pohvalil, koliko konjev ima moj motor pa kolk gre. lp ja to pa si tok lepo povedu drugač pa lahko primerjamo na otroški ravni tomos:skuter=HD:ss pr tomosu smo mulci sami zrihtal mašine tomos ti priraste k srcu, ostane v družini po več generacij skuterji pa so obično sranje, ki jih mulci dobijo za birmo al pa ma bogate starše in pol morš to sranje poslušat po ljubljan k sesajo na okol da ne bo pomote, ne govorim o old school vespah :naughty:
vulcan Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 So se pa eni ornk čez HD-je vžgal. Jaz še nisem slišal za znamko motociklov, kateri se ne bi kdaj kakšen motor pokvaril. Je pa res, da so HD-ji mogoče zelo izpostavljeni, če ne zaradi drugega pa, ker če se HD pokvari si vsak misli, prav ti je kaj pa kupuješ motor za 20.000 € in se frajerja delaš. Je pa tudi res, da se kupci HD-jev močno razlikujejo med sabo. Eni si ga kupijo ker pač imajo denar in imajo še eno igračo s katero si večajo svoj ego. Drugi ga kupijo na stara leta, ker si pač mislijo, da za na drug motor niso. Tretji si ga kupijo, ker si ga močno želijo in običajno delajo z njim precej kilometrov. Jaz imam kr nekaj takšnih prijateljev in znancev iz te skupine, in imajo HD-je, ki so stari tudi že skoraj 20 let, pa še čisto normalno delajo kljub 60.000 in več prevoženim kilometrom. Tako, da tisti, ki si misli, da je HD en kup železja, ki nonstop crkuje se močno moti. Kar se pa vožnje tiče, ga pa ne primerjati z raznimi SS in ostalimi motorji, ker ni iz tega ranga. So pa potovalne hitrosti na HD-ju čisto odvisne od voznika in se ne ustavijo pod 100 kmh/h.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 (popravljeno) Ena reč, ki sem jo ugotovil pri Harley-Davidsonu (Electra Glide, recimo), in pri Hondi Gold Wing, je, da tista teža motocikla da (vsaj meni) nekaj več občutka varnosti, podobno, kot pri velikih in težkih avtomobilih. Zdaj, ne vem, ali sem res, ampak zdelo se mi je, da na daljših relacijah vozim hitreje, kot pa z lažjimi in okretnejšimi ter po voznih lastnostih bolj sposobnimi motocikli ala Multistrada, CB1000, Monster, FZS1000, SV, GS, F, R ... Seveda mi je jasno tudi, da je ta občutek lahko čisti 'fake'. Sem pa z electro glide na vagi lepo presegel 0,5 tone ... Popravljeno Julij 30, 2009. Popravil mashina nejcgs in sesir 2
Guest Brumer Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 ali se meni samo napačno dozdeva, ali pa so bili ti nemci ( no vzemimo tega s sklopko) res eni navadni pozerji , katerim se ni dalo malo preveriti motorja pred parkilometrsko vožnjo? a je potrebna prav specializirana šola za to,da občutiš, kdaj ti gre sklopka h koncu? ne me basat, lepo prosim , ko ti pri tem HD navoru malo zdrsne sklopka imaš pa ja še par sto km fore , ali pač nimaš ,pa se grdo motim? je pa mogoče nekaj na temu : pozerji ne delajo kilometrov-koliko jaz vem, mora mašina redno laufat, vsaj ene par km moraš naredit po tem,ko doseže polno delovno temperaturo,ne pa samo za pol minute na mestu upalit- zato mislijo da pri HD-jih pač ni potrebno nobeno vzdrževanje! pri motorju,ki 90% časa stoji,je vsaj še enkrat več rednega vzdrževanja kot pa če motor redno vozi! posledično prihaja do nenadnih in nepojmljivih okvar! a sem se full zmotil? lp Veš s temi Nemci je bil res problem saj se je pri sklopki nekaj polomilo jaz nisem videl točno kaj je pa ta Nemec pri meni na dvorišču cel motor razkopal in nato vse skupaj dal v kartonsko škatlo in skupaj z motorjem naložil v kombi ki je bil celo od mehanika, ki so ga imeli s seboj.Vem samo da sem komaj dvirišče opral je bilo vse črno od olja kot bi kakega starega dizla razdirali. Kar pa se tiče crkovanja HD od Italijanov, ki bi morali priti na Otočec je bil glavni vzrok slabo deževno vreme ni problemi z elektriko.Tako je bilo baje javljeno G. Auerju.
thumper Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 (popravljeno) Veš s temi Nemci je bil res problem saj se je pri sklopki nekaj polomilo jaz nisem videl točno kaj je pa ta Nemec pri meni na dvorišču cel motor razkopal in nato vse skupaj dal v kartonsko škatlo in skupaj z motorjem naložil v kombi ki je bil celo od mehanika, ki so ga imeli s seboj.Vem samo da sem komaj dvirišče opral je bilo vse črno od olja kot bi kakega starega dizla razdirali. Kar pa se tiče crkovanja HD od Italijanov, ki bi morali priti na Otočec je bil glavni vzrok slabo deževno vreme ni problemi z elektriko.Tako je bilo baje javljeno G. Auerju. taka stvar se lahko zgodi vsakemu motorju. samo tole : črno od olja-stari dizel pa le mogoče kaže na neustrezno vzdrževanje. z elektriko imajo pa v dežju verjetno tudi kakšni drugi motorji probleme ne samo HD-ji.moj recimo jih ima skozi s slabimi masami, pa še 6V napeljavo ima,tako da sigurno veš , kakšne sive lase mi dela. je pa še ena "druga resnica" : mokra elektrika se posuši in se pelješ naprej. če pa ti crkne elektronska komponenta , potem si pa mrzel.je pa pri starejših motorjih problem z vlago in vodo tudi zaradi starih-preperelih tesnilnih gumic na vseh mestih kjer prehajajo kabli v nek zaprt prostor : luči,smerokazi, škatla z varovalkami, stikala itd. samo take stvari je pač treba vzeti v zakup in vreči čez ramo, če si tak motor res želiš imeti ter spotoma popravljati tisto kar vidiš. lp Popravljeno Julij 30, 2009. Popravil thumper
dukemb Objavljeno Julij 31, 2009 Opozori Objavljeno Julij 31, 2009 Kolega ima HD-ja tako imenovanega debelega dečka starega slabi 2 leti in mora vsaki 3000 km na servis, da mu privije neke vijake na agregatu, da mu ne bi začel puščati olja . In to je resnica. Ampak še vedno prisega na njega. Takšen motor si je želel in to je vzel v zakup. Kupil je novega, da ne bo pomote. :yes:
thumper Objavljeno Julij 31, 2009 Opozori Objavljeno Julij 31, 2009 Kolega ima HD-ja tako imenovanega debelega dečka starega slabi 2 leti in mora vsaki 3000 km na servis, da mu privije neke vijake na agregatu, da mu ne bi začel puščati olja . In to je resnica. Ampak še vedno prisega na njega. Takšen motor si je želel in to je vzel v zakup. Kupil je novega, da ne bo pomote. :yes: mogoče bi bila rešitev gel varovalo proti odvijanju vijakov, ki ga naneseš na navoj in priviješ. potem se strdi in drži. obstaja več verzij , ki se razlikujejo po moči - modri je začetni, vse stale barve pa so močnejše, tako da se moč izbere po potrebi (na najmočnejšem itak piše, da ga ne smeš uporabljati na vijakih , manjših od M5! , ker je tako močen,da prej odlomiš vijak kot pa varovalo popusti!). lp
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 31, 2009 Opozori Objavljeno Julij 31, 2009 Možnost okvare prednje zavore na Harley Davidsonih 2008/2009. Ne vem, al je sam za ZDA, al tut za Slovenijo ;-) Harley Davidson has issued a recall for over 11 thousand FLSTSB FXSTSSE2 and FXSTSSE3 models for a problem with the brakes. Please read below for further details. Manufacturer: Harley Davidson Models affected: 2008-2009 FLSTSB 2008 FXSTSSE2 2009 FXSTSSE3 NHTSA Campaign Number: 09V211000 Potential Units Affected: 11005 Problem: Harley Davidson is recalling 11,005 FLSTSB, FXSTSSE2, and FXSTSSE3 model year 2008 and 2009 motorcycles. The acorn stud at the brake reaction link may fall out during use. If this occurs, the front brake and fender assembly would no longer be adequately retained. This condition could lead to a crash and potential injury to or death of the rider. Corrective Action: Dealers will replace the existing acorn stud with a new acorn stud and retaining clip. The recall is expected to begin during June 2009. Owners may contact Harley Davidson at 1-414-343-4056. nejcgs in sesir 2
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 31, 2009 Opozori Objavljeno Julij 31, 2009 Pa še sistem, ki omogoča paraplegikom vožnjo s Harley-Davidsonom. Carsko! sesir in nejcgs 2
Piksna Objavljeno Avgust 4, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2009 Glejte, fantje, možje , strici,...: - zanimivo mi je brat izjave o prevoženih kilometrih, pospeških, korneringu, ... sploh, ko vem kdo jih napiše. In sicer želim povedati, da z tako miselnostjo , razen 2 - morda treh izjem, ki obiskujejo ta topic, ni na zadnjih 50-ih straneh napisanega nič pametnega. Primerja se hruške in jabolka, postavljaško žali in iskazuje lastno primitivnost. Zakaj se sploh zaletujete v neko debato (?!?!), če ne znate razmišljati v smeri cilja ?! Prav pri najglasnejših osebkih "proti" se jasno vidi, da v prvo vrsto postavljate svoj motor. Sami pa si še vedno ne znate priznati, da je prav VSAK motor, ki ga lahko komercialno kupimo le kompromis. Tak ali drugačen. Če bi npr. bil BMW res alfa in omega vesolja, bi ga japonci že zdavnaj naredili (ali pa kitajci skopirali). Če bi bil Ducati res ultima, potem bi drugi proizvajalci enostavno izgubljali tržni delež z velikim negativnim k. Dejstva pa so, da se razmerje prej kot ne ohranja kot pa ruši! In vse to, sklepam, da pride najbrž iz glav osebkov, ki gledajo MotoGP al pa SBK in sledijo kdo zmaguje. Hec. Ljudje si izbiramo vsak svoje ideale, vsakemu je praktična drugačna stvar, lepota pa je tudi še zmeraj v očeh vsakega posameznega opazovalca. In potem se najde cepec (brez zamere!), ki primerja npr. vožnjo z D999 vs. HD882 ipd., pa K1200R z Electra glide, pa.... Kot da ste v peskovniku, le da ste stari "40, 50, 60 let"... Dokler ne preklopiš na ustrezen "state of mind" nisi zadovoljen niti sam s sabo. Da se zmente, kateri je res tanajbolš' bo treba, da se enkrat vis "tavroči" zberete, ga potegnete iz hlač, vržete na mizo in prva mimoidoča bo izbrala (kao) "najboljšega". In od tistga moped bo alfa in omega. Do konca (svojih) dni. Ne me vprašat zakaj. Pa, da se kdo ne bo pol hodu repenčit sem gor kaj v smislu "moj je pa 7mm daljši" !
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se