vulcan Objavljeno September 25, 2009 Opozori Objavljeno September 25, 2009 A nimajo v Kaliforniji tudi zelo stroge okoljevarstvene zahteve ? Pa tam tudi HD-je vozijo. S tem, da motociklom za enkrat še ne merijo CO2 v izpušnih plinih ampak samo glasnost. Mi je en prodajalec HD-jev omenil, da dajejo na motorje različno zadušene izpuhe odvisno od trga kateremu so namenjeni. Zato lonci od starih HD-jev dosegajo kr velike cene, ker so kao uradno narejeni in bolj odprti.
gregorius Objavljeno September 25, 2009 Opozori Objavljeno September 25, 2009 @ motofrik: se strinjam za napisanim. problem naredijo osebki, ki napisanega ne razumejo in povelicujejo svojo trenutno "rajnglo". ko zamenjajo pa.......... ja ka pa te?! nova plosca?! zgoscenka?! ali mp3?! muzika se spremeni in so spet vsi na istem (jovo na novo od zacetka: "fuj in bljak in sploh je zanic"). zamenjajo eno ime z drugim in dalje prosto po presernu. brez veze. sem ze enkrat napisal: vecina serijskih HD modelov zame nima nobenega cara. zavore, lega na cesti, izgled...... edino kar mi je vsec je zvok; pa se ta ne pri vseh. da ne govorimo o celotnem marketinskem nategu, katerega "nekateri" tako navduseno podpirajo. se na zadnjem netu od spodnih gat ima graviran HD-logo - in izgleda kot HD-reklamni boben na dveh nogah. vsa cast firmi HD zaradi tega, sirote tisti, kateri padajo na to. ampak ce jim je vsec...... vsakemu svoje. pa saj si ti isti.. za tebe so sirote tisti, ki padajo na reklamo HDja, ti pa si padel na reklamo npr. Suzukija ki ga voziš, čeprav boš svojo odločitev verjetno opravičeval z nekimi razlogi. Pomisli pa vseeno, da si v očeh nekoga drugega zaradi tega prav ti taka ista sirota. To pa je ravno namen vseh reklam, da v tebi (nas) najdejo to v kar verjameš, zato pa jih je toliko, ker je tudi nas ljudi in s tem okusov, prav toliko. si pa pošteno zaključil.. vsakemu svoje.. :yes: suhi 1
Guest Brumer Objavljeno September 26, 2009 Opozori Objavljeno September 26, 2009 (popravljeno) pa saj si ti isti.. za tebe so sirote tisti, ki padajo na reklamo HDja, ti pa si padel na reklamo npr. Suzukija ki ga voziš, čeprav boš svojo odločitev verjetno opravičeval z nekimi razlogi. Pomisli pa vseeno, da si v očeh nekoga drugega zaradi tega prav ti taka ista sirota. To pa je ravno namen vseh reklam, da v tebi (nas) najdejo to v kar verjameš, zato pa jih je toliko, ker je tudi nas ljudi in s tem okusov, prav toliko. si pa pošteno zaključil.. vsakemu svoje.. :yes: Imaš moj "podpis" in še en plus dobiš.VSAKEMU SVOJE kot pravi naš vrli moderator ICE upam,da bo kmalu svojo "rjnglo" prodal in potem ob oh in sploh kot sam pravi ! Veselo upam,da nebi slučajno kako rajnglo z napisom Bawarische motoren werke kupil!!! Ps.Vem da to nespada ravno v to temo sicer pa ICE lahko to zbrišeš kot si že nešteto mojih slik in postov eden manj ali več me nebo prizadelo! Popravljeno September 26, 2009. Popravil Brumer suhi, sesir in rumenicestak 2 1
OVEN Objavljeno September 26, 2009 Opozori Objavljeno September 26, 2009 Duša gor al dol! Tud sam sem vedno gledu za HD in ga želel nekoč za svojga,vendar sedaj mislim da je neprimerljivo predrag za to kar dobiš v primerjavi z japonci istega ranga. Slišal sem tud precej kritik od lastnikov ki zadevo že vozjo dlje časa,da ga morš met enostavno zlo rad,da ga prenašaš,sam tega ne povedo naglas. Jaz bom vrjetn pol enkrat prot penziji ubodu enga Fat Boy-a ku bom mel več časa za raznorazna šraufanja,zaenkrat pa za pol dnarja ostanem pr zanesljivejšem. Brez zamere,če sem komu žalu kup železja. dotem in zika 2
motofrik Objavljeno September 27, 2009 Opozori Objavljeno September 27, 2009 @Ice:se na zadnjem netu od spodnih gat ima graviran HD-logo - in izgleda kot HD-reklamni boben na dveh nogah. vsa cast firmi HD zaradi tega, sirote tisti, kateri padajo na to. ampak ce jim je vsec...... vsakemu svoje. Ja, jih je na Faaku bilo cel kup. Samo taki so bolj instant Harleyaši. Si parkrat na leto dajo duška, ko grejo na motor. Da imaš tetoviranega orla z napisom HD, pa kak napis na majici..., samo so pa eni res živa zastonj reklama za firmo. Jih je pa zanimivo pogledati, se malo nasmejiš. Ampak Harleya bi pa še vedno imel. Road Kinga, -kot je bil predstavljen v septemberskem Dream machines. Mi je nekako najboljši kompromis med lepoto in uporabnostjo. V okviru HD ponudbe.
Ice Objavljeno September 28, 2009 Opozori Objavljeno September 28, 2009 pa saj si ti isti.. za tebe so sirote tisti, ki padajo na reklamo HDja, ti pa si padel na reklamo npr. Suzukija ki ga voziš, čeprav boš svojo odločitev verjetno opravičeval z nekimi razlogi. Pomisli pa vseeno, da si v očeh nekoga drugega zaradi tega prav ti taka ista sirota. To pa je ravno namen vseh reklam, da v tebi (nas) najdejo to v kar verjameš, zato pa jih je toliko, ker je tudi nas ljudi in s tem okusov, prav toliko. si pa pošteno zaključil.. vsakemu svoje.. :yes: ej, res ti hvala, ker si mi tako sukcintno povedal, kaj je narobe z menoj; predvsem gledano v luci, da nimas pojma kdo sem, kaj sele zakaj nekaj naredim. klanjam se tvoji logiki. dvomim pa v tvoje sposobnosti dojemanja napisanega. najbrz selektivno izberes tisto, kar ti v kontekst lastnih odgovorov pase in kar lahko "argumentirano" komentiras. in lepo prosim ne sklapaj o drugih po lastnem obnasanju. hvala.
Ice Objavljeno September 28, 2009 Opozori Objavljeno September 28, 2009 Imaš moj "podpis" in še en plus dobiš.VSAKEMU SVOJE kot pravi naš vrli moderator ICE upam,da bo kmalu svojo "rjnglo" prodal in potem ob oh in sploh kot sam pravi ! mi lahko prosim razlozis kaj si misli s tem? Veselo upam,da nebi slučajno kako rajnglo z napisom Bawarische motoren werke kupil!!! te nima kaj skrbeti, brumci...... bawarische motoren werke sigurno ne bom kupil - bayerische motoren werke pa mogoce.
Guest Brumer Objavljeno September 28, 2009 Opozori Objavljeno September 28, 2009 (popravljeno) [quote name='Ice' date='28. September 2009 - 11:21 AM' timestamp='1254129709' post='1678526' te nima kaj skrbeti, brumci...... bawarische motoren werke sigurno ne bom kupil - bayerische motoren werke pa mogoce. Popravljeno September 28, 2009. Popravil Brumer
jama1100 Objavljeno September 28, 2009 Opozori Objavljeno September 28, 2009 interesantno ...vsi drugi pišejo, samo lastniki Harleyev ne....mogoče se pa oni vozijo? Počasi fantje, ni to tema o bmw-jih, ki bi jih imel vsak, samo so predragi, pa niso tako dobri,pa japonci so boljši,pa...... :evilgrin: Osebno poznam par harlejašev, ki so prej vozili japončke, italijane, bemweje, sedaj pa vozijo HD in ne grejo dol.....pa da ne bo pomote, niso kafe racerji.....niti šminkerji.....temveč motoristi s minimalno 20.000 km-jev na leto še vedno vsi drugi nakladajo mi se pa vozimo
vulcan Objavljeno September 29, 2009 Opozori Objavljeno September 29, 2009 še vedno vsi drugi nakladajo mi se pa vozimo Ja, ja, ja vi ne morete pisat, ker mravljince in tresavico preganjate :evilgrin: sesir 1
gregorius Objavljeno September 29, 2009 Opozori Objavljeno September 29, 2009 ej, res ti hvala, ker si mi tako sukcintno povedal, kaj je narobe z menoj; predvsem gledano v luci, da nimas pojma kdo sem, kaj sele zakaj nekaj naredim. klanjam se tvoji logiki. dvomim pa v tvoje sposobnosti dojemanja napisanega. najbrz selektivno izberes tisto, kar ti v kontekst lastnih odgovorov pase in kar lahko "argumentirano" komentiras. in lepo prosim ne sklapaj o drugih po lastnem obnasanju. hvala. mislim da moj post ni bil žaljiv in bi te prosil da se malo samokontroliraš. v kolikor pa meniš da je potrebno in pomembno vedeti kdo si ti in zakaj kaj narediš pa lahko to napišeš (predlagam mogoče samostojno temo samo o tebi), ker sposobnosti vedenja na daljavo žal nimam, moje dojemanje pa je po tvoje prav tako omejeno, zato še zdaj ne razumem zakaj bi ta podatek sploh moral vedeti. imaš pa prav, na forumu izbiram teme ki mi pašejo in jih komentiram, kaj nismo zato tukaj?:unsure: suhi 1
gregorius Objavljeno September 29, 2009 Opozori Objavljeno September 29, 2009 še vedno vsi drugi nakladajo mi se pa vozimo pametno...
Popularna objava vrod Objavljeno December 3, 2009 Popularna objava Opozori Objavljeno December 3, 2009 Pozdravljeni motoristi in motoristke Večkrat prebiram forum na motosvetu ampak to temo sem pa šele danes odkril. Pa bi rad povedal nekaj v bran HD-ju, ker sem videl, da se oglašajo predvsem kritiki bolj malo pa zagovorniki. In kot veste za kreg sta vedno potrebna dva. Najprej bi rad povedal, da imena si nisem izbral nakjučno ampak zato, ker je moja velika želja, da bom nekoč vozil HD Vrod-a. Kdaj bo to, bo predvsem odvisno od tega, kdaj bom zbral dovolj denarja, da bom najprej kupil ženi HD Rockerja in potem lahko sebi Vroda. Kajti vrod je motor za enega in nikakor za dva. Če človek želi normalno vozit po nekaj 100 km na dan, da kam pride mu mora biti na motorju udobno. Zdaj pa nazaj na temo. Moj prvi resnejši motor je bila Honda. Sem pa pristaš chooperjev in me hitrost in posledično cestni motorji niso nikoli privlačili. S Hondo sem bil zelo zelo zadovoljen. Nobenih težav nikoli, po 15.000 in več kilometrov na leto, redni servis, gume in ona je tekla. Bila je moja velika "ljubezen". Ta ljubezen je trajala dokler nisem spoznal sedanje žene, ki je tudi velika ljubiteljica motorjev in nama je Hondica bila preprosto premajhna za prave motoristične užitke na dolgih potovanjih. Za enodnevne izlete je še šlo za daljše izlete pa ni primerna. Zato sem se znašel pred dilemo. Imel sem dve možnosti. Ali HD ali pa Goldwinga. Izbral sem HD in ni mi žal. Človek se na HD-ju počuti drugače. Težko je to opisat nekomu, ki misli, da imamo HD-je samo zafrustrirani starci. Dejstvo je, da ko odraščaš drugače gledaš na svet, postaneš stanovitnejši in mislim, da je to poglavitno dejstvo zakaj se za HD motorje odločajo starejši. Karakter starejših prav dobro poznajo tudi v tovarni in vedo, da bi z neko veliko spremembo oblike ali motorja izgubili velik del svojih pristašev. Tako, kot Japonci stavijo na mlade, tako stavijo Američani na starejše. Namesto, da spreminjajo in po mnenju nekaterih zamujajo s tehnološkimi rešitvami stavijo na individualnost in želje vsakega posameznika, ponosnega lastnika svojega HD-ja. Zato imajo nekajkrat večjo ponudbo dodatnih delov za vsak model motorja, ki so ga izdelali, kot vsi Japonci skupaj. Tako si lahko naredi vsak natanko takšen motor, kot si ga je vedno želel. Priznati moram, da ko berem in poslušam glede tresenja, ropota, bedastega jermena namesto verige, uhajanja olja in kaj vem česa še mi vedno pride na obraz prizanesljiv nasmeh do tistih, ki to razkladajo. Pa ne zato, ker bi se mu hotel posmehovati ampak zato, ker je nam prav to všeč (razen uhajanja olja, ki pa meni še nikoli ni in tudi pri drugih prijateljih, s katerimi se vozimo nisem opazil tega fenomena). Zato resnično dvomim, da je kdo od tistih, ki so najbolj glasni glede tega kdaj sploh sedel na HD-ju. Tresenje in ropot sta zaščitna znaka HD-ja. Brez tega preprosto ne gre. Brez tega je kot piti brezalkoholno pivo. Jermen ali veriga. Zame ni več dileme. Jermen menjaš enkrat na 100.000 km in do takrat z njim nimaš nobenega dela. Verigo pa moraš čistiti in mazati. Odpadanje matic. Normalno, da bo matica odpadla, če je slabo privita. Če pa se motor še trese pri nizkih obratih pa je verjetnost še večja. Pa kaj. Jo priviješ nazaj in stvar je rešena. Poleg teh stvari, ki sem jih naštel pa je še en velik plus, ki ga ima HD, Japonci pa ne in verjetno ga tudi nikoli ne bodo imeli. To je tovarniški klub ali H.O.G. (Harley owners group). To je klub, ki dela za promocijo tovarne veliko stvar. Z organizacijami srečanj, ki s svojim spektaklom prekašajo vse podobne prireditve nam daje občutek pomembnosti. Ne pomembnosti v družbi ampak občutek, da smo njim (tovarni) pomembni. Saj vem, da boste rekli, da nas imajo za norca in da jim vse to plačamo in preplačamo, ko kupujemo motorje po tako visokih cenah (da o dodatkih sploh ne govorim), ampak tudi Japonci niso poceni pa tovarne ne naredijo za njihove lastnike čisto nič. Ob tem bi še dodal, da naša, slovenska podružnica H.O.G.-a, LIPA chapter vsako leto članarine ne porabi za žurke ampak jih namenjamo v humanitarne namene. In s takimi potezami nadaljujemo gradnjo legende in med ljudmi (nemotoristi) dvigamo toleranco do vseh motoristov in ne samo harley-istov. Naj tukaj končam, da ne bom dolgovezil. Bom raje odgovoril še komu, ki ga bo moje pisanje razburilo. Lep motoristični pozdrav in veliko varnih kilometrov. Greeny, babilon, suhi in 8 others 11
Guest GixxerPilot Objavljeno December 3, 2009 Opozori Objavljeno December 3, 2009 Jaz bi rad samo nekaj rekel, če je ta tema pač že spet oživljena. Prvo: začel sem jo brat od začetka (trenutno sem na 3 strani) in se absolutno strinjam s Ice-om, Pervyjem, pero-tom, Romanom, strom-om, suzuki-jem in podobnimi. Osebno bi HD-ja mel samo če bi mi ga kdo zastonj dal, ampak bi ga takoj dalje prodal za mastn dnar kakemu bogatašu brez pojma o motorih ampak vdarjenemu na imidž (aka stereotipnemu HD-jistu), potem bi si pa za tisti dnar privošču kako dolgo potovanje z mojo drago. Drugič: kvaliteta HD-ja... dosti je govora o tem, eni trdijo eno drugi pa drugo. Moje osebno mnenje: mislim da dejstvo da je tovarna vsakih nekaj let pred propadom in bankrotom, da jo mora država redno, na vsaj 5 let, reševati s subvencijami, da se firma krčevito oklepa tistega "freedom" bullshit pri trženju z obupanostjo nekoga ki se utaplja in so ciljna poublika tipi v krizi srednjih let ki imajo preveč dnara, včasih premalo pameti, vedno preveč gledajo na imidž in šminko in to da jih bojo drugi vidli in so jim vozne lastnosti zadnja briga ker se tak ne vozijo redno in še to počasi (baje je največ kupcev HD-jev odvetnikov, zdravnikov, računovodij, ipd.); da je večina delov na teh motorjih tuje izdelave (celo slovenske predvsem pa kitajske), da je Buell (njihova hčerinska firma) pravkar propadel po dolgih letih agonije, da je Yamaha HD-ja z uvedbo Viragota tako premagala na tržišču in skoraj ugonobila da je moral HD preko svojega lobija v vladi izsiliti zaščitne predpise da je sploh obstal in ni šel v bankrot (motorji tujih firm niso smeli met več kot 700 ccm, itd.), da so lastniki veseli če nov motor zaštarta takoj (lep primer reportaža na VOX pred nekaj leti, ko je enemu Nemcu povsem nov HD zaštartal šele po 2 minutah poskusov), da je uveljavljen stereotip o HD-jih ki pokvarjeni stojijo ob robu ceste, niso zmožni ovinkov (poglejte voznika HD-ja na Youtube kako je "zvozil" ovinek na Deals Gap v USA: http://www.youtube.com/watch?v=whVXD3ex9DA), in še mnogo več... pove vse. Nimam HD-ja, vendar ga ima moj stric. Potem, ko mu je odtrgalo nosilec od tablice od VIBRACIJ MOTORJA (nosilec je bil kvalitetno varjen na motor.... zamislite si kake vibracije morajo to biti), ko me je že po eni minuti probnega sedenja na njegovem motorju začel boleti tilnik, hrbet, rame, roke, vrat in kolena (medtem ko me na mojemu gixxerju bolijo samo zapestja in po kakih petih urah vožnje kolena - sem navajen drže z mojega cestnega kolesa s katerim treniram že več kot deset let, predtem pa z drugimi) in da s tistim malim tankom pa takimi kubiki verjetno tankaš vsako uro, se mi je mnenje o njih samo utrdilo. Nisem kak anti-čoperist, vsekakor ne. Kljub temu da je trenutno moj glavni motor cestak (ki sem si ga kupil zaradi ugodne cene pred 3 mesci za 3000 EUR za letnik 2003, kvalitete inline4 mašine, dobrih bremz in voznih lastnosti in pa dejstva da lahko držim z ostalo ruljo na avtocesti in nisem ogrožen zato ker motor ne bi mogel držati z njimi in bi bil ovira; in ga nisem kupil zaradi drugih), je bil moj prvi motor Virago, sem bil zelo zadovoljen z njim (samo sem se moral izogibati avtocest), prodal sem ga samo zato ker mi je postal premali (fizično in po njegovih zmogljivostih). Še vedno imam enega čoperja (oldtimerja) ki čaka samo novih gum da ga bom spet registriral (Honda CBX 650 E); tako da čoperji mi niso nekaj tujega ali pa nekaj neumnega. PS: če sem koga užalil ali pa je kdo mnenja da sem ostalim vsiljeval svoje mnenje, se iskreno opravičujem ker ni bil moj namem. Moj namem je bil samo predstaviti svoje mnenje, podkrepljeno s fakti. dotem, suhi in gandi 3
hilton Objavljeno December 3, 2009 Opozori Objavljeno December 3, 2009 Jaz bi rad samo nekaj rekel, če je ta tema pač že spet oživljena. Prvo: začel sem jo brat od začetka (trenutno sem na 3 strani) in se absolutno strinjam s Ice-om, Pervyjem, pero-tom, Romanom, strom-om, suzuki-jem in podobnimi. Osebno bi HD-ja mel samo če bi mi ga kdo zastonj dal, ampak bi ga takoj dalje prodal za mastn dnar kakemu bogatašu brez pojma o motorih ampak vdarjenemu na imidž (aka stereotipnemu HD-jistu), potem bi si pa za tisti dnar privošču kako dolgo potovanje z mojo drago. Drugič: kvaliteta HD-ja... dosti je govora o tem, eni trdijo eno drugi pa drugo. Moje osebno mnenje: mislim da dejstvo da je tovarna vsakih nekaj let pred propadom in bankrotom, da jo mora država redno, na vsaj 5 let, reševati s subvencijami, da se firma krčevito oklepa tistega "freedom" bullshit pri trženju z obupanostjo nekoga ki se utaplja in so ciljna poublika tipi v krizi srednjih let ki imajo preveč dnara, včasih premalo pameti, vedno preveč gledajo na imidž in šminko in to da jih bojo drugi vidli in so jim vozne lastnosti zadnja briga ker se tak ne vozijo redno in še to počasi (baje je največ kupcev HD-jev odvetnikov, zdravnikov, računovodij, ipd.); da je večina delov na teh motorjih tuje izdelave (celo slovenske predvsem pa kitajske), da je Buell (njihova hčerinska firma) pravkar propadel po dolgih letih agonije, da je Yamaha HD-ja z uvedbo Viragota tako premagala na tržišču in skoraj ugonobila da je moral HD preko svojega lobija v vladi izsiliti zaščitne predpise da je sploh obstal in ni šel v bankrot (motorji tujih firm niso smeli met več kot 700 ccm, itd.), da so lastniki veseli če nov motor zaštarta takoj (lep primer reportaža na VOX pred nekaj leti, ko je enemu Nemcu povsem nov HD zaštartal šele po 2 minutah poskusov), da je uveljavljen stereotip o HD-jih ki pokvarjeni stojijo ob robu ceste, niso zmožni ovinkov (poglejte voznika HD-ja na Youtube kako je "zvozil" ovinek na Deals Gap v USA: http://www.youtube.c...?v=whVXD3ex9DA), in še mnogo več... pove vse. Nimam HD-ja, vendar ga ima moj stric. Potem, ko mu je odtrgalo nosilec od tablice od VIBRACIJ MOTORJA (nosilec je bil kvalitetno varjen na motor.... zamislite si kake vibracije morajo to biti), ko me je že po eni minuti probnega sedenja na njegovem motorju začel boleti tilnik, hrbet, rame, roke, vrat in kolena (medtem ko me na mojemu gixxerju bolijo samo zapestja in po kakih petih urah vožnje kolena - sem navajen drže z mojega cestnega kolesa s katerim treniram že več kot deset let, predtem pa z drugimi) in da s tistim malim tankom pa takimi kubiki verjetno tankaš vsako uro, se mi je mnenje o njih samo utrdilo. Nisem kak anti-čoperist, vsekakor ne. Kljub temu da je trenutno moj glavni motor cestak (ki sem si ga kupil zaradi ugodne cene pred 3 mesci za 3000 EUR za letnik 2003, kvalitete inline4 mašine, dobrih bremz in voznih lastnosti in pa dejstva da lahko držim z ostalo ruljo na avtocesti in nisem ogrožen zato ker motor ne bi mogel držati z njimi in bi bil ovira; in ga nisem kupil zaradi drugih), je bil moj prvi motor Virago, sem bil zelo zadovoljen z njim (samo sem se moral izogibati avtocest), prodal sem ga samo zato ker mi je postal premali (fizično in po njegovih zmogljivostih). Še vedno imam enega čoperja (oldtimerja) ki čaka samo novih gum da ga bom spet registriral (Honda CBX 650 E); tako da čoperji mi niso nekaj tujega ali pa nekaj neumnega. PS: če sem koga užalil ali pa je kdo mnenja da sem ostalim vsiljeval svoje mnenje, se iskreno opravičujem ker ni bil moj namem. Moj namem je bil samo predstaviti svoje mnenje, podkrepljeno s fakti. glej saj si ga ne mores privoščit, zato pa voziš japonski plastični polizdelek letnik 03 glej Harleya vozijo ljudje ki vedo kaj so kupili ker pač hočejo bit drugacni od množice nas povprečnežev GRUNF, fp4492, gandi in 2 others 1 4
hilton Objavljeno December 3, 2009 Opozori Objavljeno December 3, 2009 ker pač vedno vsi najdete samo neke negativne video izrezke bom jaz raje http://www.youtube.com/watch?v=ke9It7QDqtM&feature=related malce se je za zamislit da 300 kg teze ni zanemarljive
Guest GixxerPilot Objavljeno December 3, 2009 Opozori Objavljeno December 3, 2009 (popravljeno) Moja prejšnja izjava z dodatki (zakaj ne moreš editati izjave ki si jo dal pred 5 minutami mi ni jasno). Jaz bi rad samo nekaj rekel, če je ta tema pač že spet oživljena. Prvo: začel sem jo brat od začetka (trenutno sem na 3 strani) in se absolutno strinjam s Ice-om, Pervyjem, pero-tom, Romanom, strom-om, suzuki-jem in podobnimi. Osebno bi HD-ja mel samo če bi mi ga kdo zastonj dal, ampak bi ga takoj dalje prodal za mastn dnar kakemu bogatašu brez pojma o motorih ampak vdarjenemu na imidž (aka stereotipnemu HD-jistu), potem bi si pa za tisti dnar privošču kako dolgo potovanje z mojo drago. Drugič: kvaliteta HD-ja... dosti je govora o tem, eni trdijo eno drugi pa drugo. Moje osebno mnenje: mislim da dejstvo da je tovarna vsakih nekaj let pred propadom in bankrotom, da jo mora država redno, na vsaj 5 let, reševati s subvencijami, da se firma krčevito oklepa tistega "freedom" in nacionalizem bullshit pri trženju z obupanostjo nekoga ki se utaplja in so ciljna publika tipi v krizi srednjih let ki imajo preveč dnara, včasih premalo zdrave pameti, vedno pa preveč gledajo na imidž in šminko in na to da jih bojo drugi vidli in so jim vozne lastnosti zadnja briga ker se tak ne vozijo redno in še to počasi (baje je največ kupcev HD-jev odvetnikov, zdravnikov, računovodij, ipd.); da je večina delov na teh motorjih tuje izdelave (celo slovenske predvsem pa kitajske), da je Buell (njihova hčerinska firma) pravkar propadel po dolgih letih agonije, da je Yamaha HD-ja z uvedbo Viragota tako premagala na tržišču in skoraj ugonobila da je moral HD preko svojega lobija v vladi izsiliti zaščitne predpise da je sploh obstal in ni šel v bankrot (motorji tujih firm niso smeli met več kot 700 ccm, itd.), da so lastniki veseli če nov motor zaštarta takoj (lep primer reportaža na VOX pred nekaj leti, ko je enemu Nemcu povsem nov HD zaštartal šele po 2 minutah poskusov), da je uveljavljen stereotip o HD-jih ki pokvarjeni stojijo ob robu ceste, niso zmožni ovinkov (poglejte voznika HD-ja na Youtube kako je "zvozil" ovinek na Deals Gap v USA: http://www.youtube.com/watch?v=whVXD3ex9DA), in še mnogo več... mi pač pove vse. Nimam HD-ja, vendar ga ima moj stric. Potem, ko mu je odtrgalo nosilec od tablice od VIBRACIJ MOTORJA (nosilec je bil kvalitetno varjen na motor... zamislite si kake vibracije morajo to biti), ko me je že po eni minuti probnega sedenja na njegovem motorju začel boleti tilnik, hrbet, rame, roke, vrat in kolena (medtem ko me na mojemu gixxerju bolijo samo zapestja in dlani - in še to zaradi starih rokavic z znucanim oblazinjenjem na dlaneh - in po kakih petih urah vožnje začne bolet koleno - sem navajen drže od tega ker amatersko treniram kolesarjenje že 15 let) in da s tistim malim tankom pa takimi kubiki verjetno tankaš vsako uro, se mi je mnenje o njih samo utrdilo. Nisem kak anti-čoperist, vsekakor ne. Kljub temu da je trenutno moj glavni motor cestak (ki sem si ga kupil zaradi ugodne cene pred 3 mesci za 3000 EUR za letnik 2003, kvalitete inline4 mašine, dobrih bremz in voznih lastnosti in pa dejstva da lahko držim z ostalo ruljo na avtocesti in nisem ogrožen zato ker motor ne bi mogel držati z njimi in bi bil ovira; in ga nisem kupil zaradi drugih), je bil moj prvi motor Virago, sem bil zelo zadovoljen z njim (samo sem se moral izogibati avtocest), prodal sem ga samo zato ker mi je postal premali (fizično in po njegovih zmogljivostih) in je bil z vsem kar je bilo na njem lepši od večine HD-jev z manj od 1500 ccm ki sem jih videl na cesti. Še vedno imam enega čoperja (oldtimerja) ki čaka samo novih gum da ga bom spet registriral (Honda CBX 650 E - motor z najmanjšo porabo ki sem ga kdajkoli mel - pri 650ccm in 75 KM samo 3,5 l/100 km - od MB do Lucije pri Portorožu); tako da čoperji mi niso nekaj tujega še manj pa nekaj neumnega. PS: če sem koga užalil ali pa je kdo mnenja da sem ostalim vsiljeval svoje mnenje, se iskreno opravičujem ker ni bil moj namem. Moj namem je bil samo predstaviti svoje mnenje, podkrepljeno s fakti. glej saj si ga ne mores privoščit, zato pa voziš japonski plastični polizdelek letnik 03 glej Harleya vozijo ljudje ki vedo kaj so kupili ker pač hočejo bit drugacni od množice nas povprečnežev Bil bi hvaležen, glede na to da tebe nisem žalil, da bi bil enako vljuden. Po drugi strani pa... *shrug* Hja, nekateri pač tega ne premorejo. Popravljeno December 3, 2009. Popravil GixxerPilot gandi in hilton 2
hilton Objavljeno December 3, 2009 Opozori Objavljeno December 3, 2009 glej. vsak svojega konja hvali. tako kot si ti bil z jamaho zadovoljen so lastniki hd zadovoljni z njimi. in to se zdaleč ne pomeni, da je to kup železja. jaz si ga bom umislil ko bom 50+ pa ko bom mel 110kg pa seveda custom made aja da še hitl.. hečlme ne pozabim, pa 20 tatujev po rokah
Guest GixxerPilot Objavljeno December 3, 2009 Opozori Objavljeno December 3, 2009 glej. vsak svojega konja hvali. Vsekakor, s tem se strinjam. Samo zakaj pa ti potem tako braniš HD-je, celo v tako skrajnost da osebno poskušaš žaliti ostale člane foruma, če pa maš Triumpha? tako kot si ti bil z jamaho zadovoljen so lastniki hd zadovoljni z njimi. To se strinjam da je vsak zadovoljen s svojim. Hja, samo če si pa dal tolk dnara kot so ga oni za svoje HD-je potem tudi moraš bit zadovoljen al pa se boš ubil s sekiranjem zaradi tega kolk dnara si proč vrgu. Samo finta je, da je Noise začel to temo ker ga je zanimala ravno kvaliteta HD-jev in njihove vozne lastnosti. In oboje je pri HD-ju na nizki ravni, dejanska vrednost motorjev je dosti nižja od cen po katerih se prodajajo in na žalost kvaliteta izdelave in vozne lastnosti, poanta te teme, nimajo z zadovoljnosti lastnikov kaj dosti za opravit. Primerjava: na eni strani sem jaz dal nekaj desetkrat manj za svoj CBX kot stane najcenejši HD pa mi vžge v trenutku ko pritisnem na gumbek, kljub temu da je motor star 26!!!! let in niti ne vozim s sabo orodja ker ga enostavno ne rabim ker nič ne crkuje (že samo halogenska žarnica iz kremenca je recimo še originalna in brezhibno deluje), po drugi strani pa dajo tipi po 40,000 USD za motor, ki ne samo da praznujejo če jim vžge (nov!) ampak morajo s sabo vlačit celo delavnico orodja (če sploh vejo kaj je to orodje, kar je pri večini teh ki imajo dovolj denarja za HD malo verjetno). Smo pa vsi zadovoljni s svojimi motorji. Al pa se lažemo o svoji zadovoljnosti da drugi ne zvejo da smo proč vrgli denar. To je pa potem stvar debate. Na drugi temi, ne tej, seveda. jaz si ga bom umislil ko bom 50+ pa ko bom mel 110kg pa seveda custom made Če se bom pa zapustil tak fejst da bom mel tolko kil (in nmoj živ. slog je tak da delam proti temu da bi se tak zredil) te si bom pa raje kupu kako potovalno enduro, ker potem bom vsaj vedu da bo kljub mojim 110 kilam motor še vedno ZABREMZAL in VARNO ustavil, v nasprotju z HD-jem, ki bo kot ta stari Dodge Charger (spet ena ameriška legenda, za katero se tudi velik ljubitelj ameriških muscle car-sov Richard Hammond od Top Gear-a ni mogel izogniti hudi graji, čeprav si ga je želel desetletja preden ga je prvič dobil v roke za vožnjo in so mu kolena klecala ko ga je gledal) letel še 200 metrov kljub temu da bremzaš... Kar, btw., je tudi tematika dosti moj dejanskih nočnih mor iz prejšnih let.
hilton Objavljeno December 3, 2009 Opozori Objavljeno December 3, 2009 samo trijumfa ne kopuj ker ga nebos mogel prodat aja zakaj hvalim HD( ker pač preprosto je life style ) biti drugačen in pika
Guest GixxerPilot Objavljeno December 3, 2009 Opozori Objavljeno December 3, 2009 samo trijumfa ne kopuj Če verješ al ne, sem ga dejansko nameraval kupit lani. Sem na nemškem netu vidu eno čudovito Daytono 600, l. 2003 al 2004,ne spomnim se več. Motor mi je bil blazno všeč (dajem nekaj fotk zraven, samo ne od tistega točno, ampak od enega drugega, isti letnik), samo je bla mašina kljub 22000 km pokvarjena (vendar še to ni bil razlog da sem se proti njemu odloču, ker se ni vstrašu it popravlat), ampak ko sem ga klical je tip zahteval zanj 3500 EUR (za pokvarjen motor...), potem pa ko sem se prijavil na daytona yahoo skupino in začel malo spraševati za nasvete, za to kolk stanejo deli, itd., pa sem si raje premislil. Stvar bi na koncu prišla gotovo min. 5000 EUR skupaj in, kot si sam rekel, ko bi ga hotel prodat ga ne bi mogel. Ne tajim da so mi Triumphi všeč, sploh ne, znajo bit zelo čudoviti motorji, prav tako Italijani, (edino kar mi je pri HD-ju všeč je njihov zvok), samo ne bom si kupil nobenega od teh zato ker imam en glavni pogoj za potencialni motor (in za avto potem še pride pogoj mala poraba): mora bit zanesljiv in vzdržljiv. Na žalost pa po vsem kar sem osebno slišal od lastnikov Dayton, Ducatijev, Aprilj, Moto Guzzijev, ne pridejo v poštev. So pa seveda eni najboljših dizajnerjev, to pa jim rade volje priznam. Vsem ostalim se opravičujem za skrenitev z teme in pa se s tem povračam nazaj na njo. gandi 1
Guest GixxerPilot Objavljeno December 3, 2009 Opozori Objavljeno December 3, 2009 Če pa kdo hoče kupit legendo starodobnika, ki jih še vedno delajo nove (kot je nekdo na tej temi navedel kot razlog za nakup HD-ja), pa jim priporočam da naj ne mečejo stran denarja za HD ampak lahko za 90% manj kupijo dejansko legendo in motor ki je nov in delan po starih principih in pri katerem, tako kot pri HD-jib ;-), moraš redno kaj pošraufat al pa zategnit vijake preden se pelješ kam: Royal Enfield. http://www.royalenfield.com/ Cene se začnejo pri 3000-4000 EUR. Za NOVE motorje. Meni je osebno najbolj všeč model Bullet Army: http://www.ardenmotorcycles.com/images/enfieldlarge/bullet_65_army.jpg Ki pa, btw., so v redni uporabi (v taki obliki kot so tukaj na sliki) v indijski vojski. hilton in trojan69 1 1
jama1100 Objavljeno December 3, 2009 Opozori Objavljeno December 3, 2009 Veš mladič HD je res vozijo malce starejši letniki,ki so se že nasexal in jim ni treba pilotirat,da bi povedali kolk velikega majo trojan69, hilton, dotem in 4 others 4 3
Guest GixxerPilot Objavljeno December 3, 2009 Opozori Objavljeno December 3, 2009 Veš mladič HD je res vozijo malce starejši letniki,ki so se že nasexal in jim ni treba pilotirat,da bi povedali kolk velikega majo Ja, vozijo pa te prevelike, pretežke, neokretne, dosti predrage krave zato, ker over-kompenzirajo in s tem skrivajo da majo MALE in ne velike. Hehe, ja res, mladič, lol. Vidiš zaradi takega odnosa do drugih kot ga imaš ti (gledanje z nosa dol na druge, kot da smo kaj slabši ker nismo vrgli 30,000 eurov za kup železa, ko bi lahko za 2/3 manj dobili bolj kvaliteten in zanesljiv motor) pa ljudje ne marajo harleyjistov in pa zaradi asociacije hogov. Pa lep dan zziga, dotem, gandi in 4 others 4 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se