Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 10 R in RR


Pervy
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

273751508_10160268160322137_7987673213948296891_n.thumb.jpg.d32758fe8d1703eda4dec8115d930f09.jpg

Priporočene objave

Bral, bral, brez skrbi, motorja ne bi kupil, če ne bi vedel kakšen je, poznam zgodovino motorja, skratka motor je v nulo. (med drugim stabilizator, akrapovič slip on, MRA).

Da ti le ne bo alternatorja razfukal :rolleyes:

Če bi kupoval jurja bi se vsekakor raje obrnil proti R1 2004 letnik.

Ker pa sem pač mnenja da jurja bicikla ne potrebujem 600 pa je presta imam staro kolibo :D

Upam pa da bo v roku leta ali dveh doma suzl 750 :winkiss:

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poznam zgodovino motorja, skratka motor je v nulo.

to nima veze. Samo opozorim, da se ne boš potem čudil nad magnetnim prahom. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to nima veze. Samo opozorim, da se ne boš potem čudil nad magnetnim prahom. :whistle:

Že nekaj časa si želim desetko model 04-05, pa sem vedno nekaj "mučkal" in preveč razmišljal, pa to in ono, sedaj sem ziher da nabavim, če pa bo zadeva slučajno šla, bo pač šla in bom menjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prodam dele mašine za "zx 10r", letnik 2004-2005 (alternator,menjalnik,sklopka,bloki,...), prodam tudi oba kompletna boka, zadek, sedeži, ogledala, prednji blatnik, originalni izpuh kompleten.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ne boš zrihtal motorja?

JA, JA bom zrihtu, samo to so deli, ki mi hodijo viška, ker pa je motor v poliestru, prodajam originalne plastike

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odločam se med nakupom r1 ali zx10r 04 ali 05. Sedaj me pa nekaj zanima. Vozil nisem še nobenega od njih sedel sem na obeh.

Zanima me to če je ninja res tako agresiven motor napram r1? Po tujih forumih berem da je motor prakticno nevozen z cudno luknjo v navoru, oz da se mu kar na1x totalno odpne? Sedaj vas lastnike ninj prosim za vaša mnenja ali je motor res tako "nevozen".

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
prodam dele mašine za "zx 10r", letnik 2004-2005 (alternator,menjalnik,sklopka,bloki,.. .) , prodam tudi oba kompletna boka, zadek, sedeži, ogledala, prednji blatnik, originalni izpuh kompleten.....

A maš mogoče tud tole za prodt, se priporočam.

To je tista kovina k povezuje tačko bremze s hidravliko.

post-16264-1245503710.gif

Popravljeno . Popravil Prevtzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odločam se med nakupom r1 ali zx10r 04 ali 05. Sedaj me pa nekaj zanima. Vozil nisem še nobenega od njih sedel sem na obeh.

Zanima me to če je ninja res tako agresiven motor napram r1? Po tujih forumih berem da je motor prakticno nevozen z cudno luknjo v navoru, oz da se mu kar na1x totalno odpne? Sedaj vas lastnike ninj prosim za vaša mnenja ali je motor res tako "nevozen".

Lp

Preberi zadnjih nekaj strani sem napisal že primerjavo :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bi kdo kej vedu o tej limit serije ninje ki naj bi se imenovala 2x zx10r. naj bi še original imela 250kujn? :evilgrin: pa osnovna cena 17k evrou

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bi kdo kej vedu o tej limit serije ninje ki naj bi se imenovala 2x zx10r. naj bi še original imela 250kujn? :evilgrin: pa osnovna cena 17k evrou

:blink: Očitno veš samo ti?! :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:blink: Očitno veš samo ti?! :blink:

bom sodelovca prašou pa reku če lahko sliko kšno prnese ma on duma. sam mal težko se sporazumevam k je iz avstrije :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima kdo slučajno desni prednji disk za prodat naj me kontaktira.

V poštev pride 2004-2005 letnik.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Desetka v garaži. :D

A to si vzel ono z dupleškega konca???

Če je ta potem ti garantiram da je motor ok in nepaden, ker ga zeloo dobro poznam.

Tud okol altenatorja je bila že zadeva pregledana za ziher in to pri Elisi, Tomaž pa že ve kaj dela, sploh pa na Kawasakijih, Prvi lastnik je precej picajzl glede motorja in mislim da se ni česa bati.

Lp. B

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to si vzel ono z dupleškega konca???

Če je ta potem ti garantiram da je motor ok in nepaden, ker ga zeloo dobro poznam.

Tud okol altenatorja je bila že zadeva pregledana za ziher in to pri Elisi, Tomaž pa že ve kaj dela, sploh pa na Kawasakijih, Prvi lastnik je precej picajzl glede motorja in mislim da se ni česa bati.

Lp. B

Ja, motor je v nulo in iz DUPLEKA, vendar sem spoznal, da cestak vsaj zame osebno ni(vsaj ne za na cesto-če bi imel res keša-za grobnik ipd, potem že), na cesti sem pa bolj zadovoljen z eno ali dvovaljnikom, kar sem spoznal šele zdaj, ko imam v garaži dva motorja in zapeljem seveda občasno kakega enocilindraša, za katerega se trenutno tudi ogrevam, tako da v prihodnje bo v garaži ali trenutni superduke 990 oz mogoče kakšna supermoto specialka, saj sem spoznal, da mi omenjeni motorji ponujajo več filinga(spass faktorja in sem na relacijah po katerih vozim z njimi hitrejši. NINJA DESET PA SE PRODAJA, kot tudi SUPERDUKE(no, še nisem čisto ziher za sd heeh).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, motor je v nulo in iz DUPLEKA, vendar sem spoznal, da cestak vsaj zame osebno ni(vsaj ne za na cesto-če bi imel res keša-za grobnik ipd, potem že), na cesti sem pa bolj zadovoljen z eno ali dvovaljnikom, kar sem spoznal šele zdaj, ko imam v garaži dva motorja in zapeljem seveda občasno kakega enocilindraša, za katerega se trenutno tudi ogrevam, tako da v prihodnje bo v garaži ali trenutni superduke 990 oz mogoče kakšna supermoto specialka, saj sem spoznal, da mi omenjeni motorji ponujajo več filinga(spass faktorja in sem na relacijah po katerih vozim z njimi hitrejši. NINJA DESET PA SE PRODAJA, kot tudi SUPERDUKE(no, še nisem čisto ziher za sd heeh).

ti se pa očitno za motor odločaš s takimi hitrimi spremembami, kot vreme zadnjih nekaj dni - včeraj ti je pasala 10-ka, danes sploh več ne ustreza tvojemu stilu vožnje... jao

mi ni jasno to, da že po 1 tednu prodajaš motor, sploh če je res tako ''u nulo'', kot praviš :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti se pa očitno za motor odločaš s takimi hitrimi spremembami, kot vreme zadnjih nekaj dni - včeraj ti je pasala 10-ka, danes sploh več ne ustreza tvojemu stilu vožnje... jao

mi ni jasno to, da že po 1 tednu prodajaš motor, sploh če je res tako ''u nulo'', kot praviš :unsure:

Lahko se dobiva na pijači, lahko tudi koga pripelješ z sabo, pa se sam prepričaš, da je motor v nulo, sicer pa drži, da si žal zelo hitro premislim.

Popravljeno . Popravil EAST
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko se dobiva na pijači, lahko tudi koga pripelješ z sabo, pa se sam prepričaš, da je motor v nulo, sicer pa drži, da si žal zelo hitro premislim.

ok, če tako praviš, ti vrjamem...sicer sm pa bil 1 leto lastnik nove 10-ke '04, pa je blo preveč težav (predvsem z menjalnikom-motor čisto nov,menjalnik pa čisto v kurcu :headbang: , pa tud alternator je vedno bolj piskal), tako da me ne zanima več...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Ni nova, je pa fejst dobra stara :), upam da razumete inglišku

"German tuners Asphaltfighters unveiled their testosterone laden Kawasaki ZX-10R custom, the Stormbringer, at this year’s Essen Motor Show in Germany, which they claim is the fastest streetbike in the world. Backing that claim up with a top speed of 198mphthe bike will do 0-62mph in 2.9 seconds, 0-124mph in 6.5 seconds, and 0-186mph in 13.9 seconds.

With proper nouns like Asphaltfighter and Stormbringer, this ZX-10R oozes with real manly man stuff, and to help the Stormbringer reach its ludicrous velocities there’s an added “booster” mode, which takes the bikes tuned 220hp engine up another 60hp.

Not stopping with just the engine, the Stormbringer has also gone on a diet bringing the curb weight down to 429lbs. Hardly an improvement over the stock weight, the Stormbringer’s extra pork likely is due to the bike’s bevy of electronics.

Rear-view cameras replace the ZX-10R’s mirrors, a heads-up display projects the bikes speed onto the windscreen, and Xenon headlights and LED daytime running lights help light the way…because you need all that.*What one does need is the Stormbringer’s Akrapovic exhaust, 10-level traction control system, OZ wheels, and orange treaded Battlax tires."

post-4351-125970259966_thumb.jpg

post-4351-125970260975_thumb.jpg

post-4351-125970264995_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!