Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 10 R in RR


Pervy
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

273751508_10160268160322137_7987673213948296891_n.thumb.jpg.d32758fe8d1703eda4dec8115d930f09.jpg

Priporočene objave

pozna kdo ta motor? cena je neverjetno nizka. OK mi je jasno da je marsikaj porihtanega in da je vprašanje kako razbit je bil v originalu ampak ga itak pred nakupom z stručkotom pregledaš in za tako ceno tudi kaj vzameš pač v zakup.

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3256950

pa še če nebi link delal: http://www.avto(pika)net/_MOTO/ad.asp?ID=3256950

zaenkrat je še vedno moj :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot si sam ugotovil gre žica plina po notranji strani leve cevi amortizerja.Kot so ti priporočili drugi bo MOTUL 5100 ester10W50 po moje dobra izbira.

Material pa lahko kupiš v trgovinah z avtodeli ,ena izmed njih je tudi EUROTON.(NGK,MOTUL,LUCAS......)L.P.

Material ze. Ne kupujte pa v eurotonu sveck NGK, ker imajo le cenene ponaredke. Dobronameren nasvet. Meni se je pri zx7r

pri odtegovanju (!) svecka odlomila pri navoju in mehanik je rekel da je 100% ponaredek. Pa je imel izkusnje z NGK.

Samo opozarjam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Material ze. Ne kupujte pa v eurotonu sveck NGK, ker imajo le cenene ponaredke. Dobronameren nasvet. Meni se je pri zx7r

pri odtegovanju (!) svecka odlomila pri navoju in mehanik je rekel da je 100% ponaredek. Pa je imel izkusnje z NGK.

Samo opozarjam.

tema kawasaki zx 10 ne pa svečke trance_28_offtopic.gif

ja tvoj mehanik je tak carunsure.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo sem se igral z fotošopom in je nastala (za mene) skoraj sanjska desetka! Vzameš 10-ko 2010 in jo porihtaš v 2004 look z dvema akrapotoma. no saj je še opcij za dodelavo ampak nekako tako bi po moje optimalno zgledala :wub:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Material ze. Ne kupujte pa v eurotonu sveck NGK, ker imajo le cenene ponaredke. Dobronameren nasvet. Meni se je pri zx7r

pri odtegovanju (!) svecka odlomila pri navoju in mehanik je rekel da je 100% ponaredek. Pa je imel izkusnje z NGK.

Samo opozarjam.

kdo ti je to reku? Balin? res fajn možak in kompetenten mehanik :headbang:

nova desetka se mi zdi precej lepša kot 08 letnik. še "trobenta" z novim finišem zgleda sprejemljivo. no, pogojno sprejemljivo.

zdej pa čakam diagram, z 207mimi konji na zadnji gumi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zdravo,

Sem pred nakupom ZX-10 in sem malo prebral tole temo. Zanimam se za letnik 2004, kr trenutno se ne prodaja noben 2005. Torej, zanima me ali so ti 04 letniki res tako problematični (altenator, okvir, sprednjo kolo)?Kako najlažje videti, da so bile te težave odpravljene na motorju, ki se kopuje?Pozna kdo zgodovino teh dveh motorjev:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3450033

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3573739

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdo ti je to reku? Balin? res fajn možak in kompetenten mehanik :headbang:

nova desetka se mi zdi precej lepša kot 08 letnik. še "trobenta" z novim finišem zgleda sprejemljivo. no, pogojno sprejemljivo.

zdej pa čakam diagram, z 207mimi konji na zadnji gumi :)

207 jih ni, jih je pa čez dvesto in je trenutno najmočnejši motor na naši strani Alp :trance_27_notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

Sem pred nakupom ZX-10 in sem malo prebral tole temo. Zanimam se za letnik 2004, kr trenutno se ne prodaja noben 2005. Torej, zanima me ali so ti 04 letniki res tako problematični (altenator, okvir, sprednjo kolo)?Kako najlažje videti, da so bile te težave odpravljene na motorju, ki se kopuje?Pozna kdo zgodovino teh dveh motorjev:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3450033

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3573739

Lp

Sem bil lastnik nove 10-ke '04, in morm rečt, da sem imel res težave (alternator je ful glasen, pol se mi je pa še menjalnik pokvaru - ga je metalo v ler, ker zobnik ni zagrabu...al je pa bil poškodovan...)...da se razumemo - to je zihr tovarniška napaka, saj sem zelo vesten lastnik motorjev (še posebej v času ulaufavanja)...ko so se mi začele pojavljat težave z menjalnikom, sem imel na števcu 1.100 km...motor je bil še praktično nov, tak da...če bi spet kupoval ninjo, bi vzel 06 letnika al pa vsaj 05 (baje da so ble na 05 modelih te napake z alternatorjem in menjalnikom že odpravljene)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sezona se je začela s tem pa tudi težave:) Imam zx10r letnik 2006. Vceraj sem naredil cca 100km, ko mi je kar na1x na stevcu začela utripati rdeča lučka v kombinaciji s simbolom FI! Motor deluje normalno. No potem se z utripajoco lučjo in jezo v glavi peljem na kavico, motor ugasnem. Ter čez pol ure spet prizgem ter se odpravim domov cca 4km. No v teh parih km pa lučka ni svetila, sedaj me zanima ali je razlog za paniko ali ne oziroma, je možno da je bila samo momentalna napaka na računalniku?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko da je kakšen konektor na enem izmed senzorjev im imel slab stik ali kaj podobnega.. Če se ti napaka ne bo več ponovila, se nimaš kej sekirat.

Če bo pa spet javilo napako je pa takoj treba pogledat diagnostiko.. Zdej ne vem kako ima to ninja uštimano, pri gixxerju, ga lahko s pomočjo servisnega stikala (namesto katerega se lahko uporabi tudi navadno sponko za papir, tako da narediš stik v enem izmed konektorjev) spravi motor v service mode. Motor ti potem izpiše točno kodo, potem pa v service manualu poiščeš kaj ta koda točno pomeni, katero napako oznanja, oziroma na katerem senzorju ali delu je problem. Ko si enkrat identificiral napako pač pogledaš kaj je narobe.. Velikokrat lahko samo slab kontakt na senzorju. Včasih je pa kaj za zamenjat.

Sej pravim, ne vem kako je s tem pri ninji, ampak če si malo tehničen tip, potem poglej malo kaj pravi service manual o tem. Drugače pa nasledič ko javi napako do prvega servisa, pa ti bodo tam hitro povedali v čem je težava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sezona se je začela s tem pa tudi težave:) Imam zx10r letnik 2006. Vceraj sem naredil cca 100km, ko mi je kar na1x na stevcu začela utripati rdeča lučka v kombinaciji s simbolom FI! Motor deluje normalno. No potem se z utripajoco lučjo in jezo v glavi peljem na kavico, motor ugasnem. Ter čez pol ure spet prizgem ter se odpravim domov cca 4km. No v teh parih km pa lučka ni svetila, sedaj me zanima ali je razlog za paniko ali ne oziroma, je možno da je bila samo momentalna napaka na računalniku?

Ko gre za elektroniko bi verjetno bilo pametno vsaj po telefonu že že ne v živo vprašati servis?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... začela utripati rdeča lučka v kombinaciji s simbolom FI! ...

Enaka težava, isti proizvajalec, le drug model (ER 6n): na nadmorski višini 2000+m (na prelazih v Alpah) se je v treh letih 2 ali 3x zgodilo isto: na armaturki je zasijala opozorilna lučka FI (vbrizg goriva); pa ugasneva motor, ga zopet poženeva in dela normalno naprej; jaz sem si to razlagal kot nekakšno težavo zaradi (vsaj mislim tako) malo redkejšega zraka - je motor bolj "dihal na škrge" , pa mu to ni preveč pasalo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no nevem meni se je to zgodil ov medvodah ko sem se pelajl proti Škofji loki kjer pa je nadmorska okol 400m, tako da to verjetno ni problem:)Se moram it še malo peljat da vidim če se s5 prižge potem pa narest diagnostiko s sponko, vsaj tako sem prebral na tujih forumih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam z fazer03,tipalo vsesanega zraka je oddal napacno informacijo racunalniku vbrizga,v tem primeru ugasnes motor ponovno zazenes in napaka se resetira in motor dela ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore od takrat sem naredil 300km in se napaka ni ponovila. Tako da je bilo verjetno res samo to.

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je imel kdo problem na 04 z alternatorjem in ga je uspel resit oz se preventivno postimat zadevo? en serviser mi je danes trdil, da alternatorji so bili fuc do 10 000 prevozenih km, ce po teh km ni bilo tezav jih naj tudi v bodoce ne bi bilo. Rekel mi je se, da on nekaj razdre (nimam pojma kaj) odlepi in ponovno zalepi, pa omenjal mi je neke podlozke. Ima kdo kaj vec informacij glede tega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

Sem pred nakupom ZX-10 in sem malo prebral tole temo. Zanimam se za letnik 2004, kr trenutno se ne prodaja noben 2005. Torej, zanima me ali so ti 04 letniki res tako problematični (altenator, okvir, sprednjo kolo)?Kako najlažje videti, da so bile te težave odpravljene na motorju, ki se kopuje?Pozna kdo zgodovino teh dveh motorjev:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3450033

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3573739

Lp

Pozdravljeni!

Zanima me, glede na to da ni noben nč odgovoru na to objavo, če kdo pozna motor v prvem oglasu? Drugače pa še eno vprašanje: na koliko km se menja ketna za odmične gredi?

Hvala za odg in veliko hitrih in srečnih km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je imel kdo problem na 04 z alternatorjem in ga je uspel resit oz se preventivno postimat zadevo? en serviser mi je danes trdil, da alternatorji so bili fuc do 10 000 prevozenih km, ce po teh km ni bilo tezav jih naj tudi v bodoce ne bi bilo. Rekel mi je se, da on nekaj razdre (nimam pojma kaj) odlepi in ponovno zalepi, pa omenjal mi je neke podlozke. Ima kdo kaj vec informacij glede tega?

Če pogledaš par objav nazaj lahko vidiš da se je nekdo napisal, da je problem pri altenatorju podložka, ki se hitro obrabi in jo pol požre v ležaj, zaradi česar odpove altenator, tko da verjetno menjava te podložke pomana...samo razmišljam, vem pa ne..bodo morali lastniki kaj več o tem napisat...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je imel kdo problem na 04 z alternatorjem in ga je uspel resit oz se preventivno postimat zadevo? en serviser mi je danes trdil, da alternatorji so bili fuc do 10 000 prevozenih km, ce po teh km ni bilo tezav jih naj tudi v bodoce ne bi bilo. Rekel mi je se, da on nekaj razdre (nimam pojma kaj) odlepi in ponovno zalepi, pa omenjal mi je neke podlozke. Ima kdo kaj vec informacij glede tega?

Zamenja se podložke in distančnike, material s tesnili ene 70 eur + delo. Pol je spet mir za nekaj časa.

A kej bool točno veš kaj je mislil s tem lepljenjem?

Drugače pa še eno vprašanje: na koliko km se menja ketna za odmične gredi?

Ketne za odmično se praviloma nič ne menja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

....če bi kdo rabil mogoče, imam veliko delov mašine za ninjo zx10... 2004/2005

lp nejc

Popravljeno . Popravil nejc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

kdo ti je to reku? Balin? res fajn možak in kompetenten mehanik :headbang:

nova desetka se mi zdi precej lepša kot 08 letnik. še "trobenta" z novim finišem zgleda sprejemljivo. no, pogojno sprejemljivo.

zdej pa čakam diagram, z 207mimi konji na zadnji gumi :)

Ko že omenjate Balina :yea2:

Dons dobil motor od njega,kjer ga je poservisiral,in ga moram res pohvaliti,zrihtal vse u piko,pregledal še tisto kar mu nisem naročil..u glavnem,mojster.Kapo dol :worship::yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Zanima me, za ZX-10R l.2004, katera ima probleme z altenatorjem, na koliko časa (približno) je potrebno preverit oz zamenjat podloško oz. distančnike? Je kakšna možnost to ugotoviti, kdaj je treba zamenjat (kako drugače ali samo po zvoku)?

Hvala za odgovore.

Srečno na poti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!