simonsi Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 No,sedaj sem kupil eno ninđo z zaribanim alternatorjem. Čisto po naključju, pa drugače tudi nisem ravno navdušen nad kawasakiji. :unsure: Upam da mi ga bo uspelo usposobit do poletja, je prej še tdmka na vrsti. Je pa moped dolg pol metra, peresno lahek in kup konjev. Pomojem bo to cel rodeo po cesti. :krneki:
RSV Mille Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 No,sedaj sem kupil eno ninđo z zaribanim alternatorjem. Čisto po naključju, pa drugače tudi nisem ravno navdušen nad kawasakiji. :unsure: Upam da mi ga bo uspelo usposobit do poletja, je prej še tdmka na vrsti. Je pa moped dolg pol metra, peresno lahek in kup konjev. Pomojem bo to cel rodeo po cesti. :krneki: a nisi biu preden si ga kupu na testni vožnji? jau, upam da ne bo predrago popravilo... :unsure: A ti je že zaribau dobesedno, al ti samo glasno žvižga?
axilon Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 mislem de je je kupu tacga...in da je vedu kakega kupuje... Fajn uštimaj!
simonsi Objavljeno April 16, 2009 Opozori Objavljeno April 16, 2009 a nisi biu preden si ga kupu na testni vožnji? jau, upam da ne bo predrago popravilo... :unsure: A ti je že zaribau dobesedno, al ti samo glasno žvižga? sem že kupil v okvari. Vzrok je pa ena podložka, ki je pretanka, posledično jo zmelje in potegne v ležaj od alternatorja in posledično zammelje cel alternator. Glede na to, da se alternator vrti z dvakratno hitrostjo glavne gredi, torej 26000 obratov pri rdečem polju, se vse zgodi zelo na hitro. 05 letniki so imeli to popravljeno z manjšo modifikacijo, od 06 naprej pa ni več alternatorja ampak preverjen magnet in stator.
norc 16 Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 ima kdo kaki rabljen vizir od ninje 10ke za model 04. Za na poliestre gor dat.
simonsi Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 moj je iz pleksija narejen. Lahko ga daš delat.
sesir Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 @simonsi si klical...kaka je cena....nič nis pol odpisal....
simonsi Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 nisem še nič klical. Se mi ne mudi preveč, mora ninđa počakat da pride na vrsto. Drugače pa hvala za informacijo.
aselak Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 Fantje imam vprašanje glede 10ke letnik 04 05. Glede na to kar sem prebral je oblje vzeti 2005 kot 04 je tako? Se napake ki so se pojavljale na 2005 že odpravljene? Sem ravno v fazi odločanja med 10ko in r1 (04). Čeprav me nekam bolj vleče v kawl vode kjer sem že bil:) Nekako se mi zdi kawl bolj exploziven:)
simonsi Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 (popravljeno) r1 je po testih sodeč bolj pohlevna do 10krpm napram ninđi, potem pa podivja. lahko tudi 04, če ima odpravljene napake, 05 ima pa to že vse urejeno. Popravljeno April 17, 2009. Popravil simonsi
EAST Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 (popravljeno) Fantje imam vprašanje glede 10ke letnik 04 05. Glede na to kar sem prebral je oblje vzeti 2005 kot 04 je tako? Se napake ki so se pojavljale na 2005 že odpravljene?Sem ravno v fazi odločanja med 10ko in r1 (04). Čeprav me nekam bolj vleče v kawl vode kjer sem že bil:) Nekako se mi zdi kawl bolj exploziven:) Vsi 1000ccm japonci, razen morda cbr-ke dovolj trgajo, tako da se raje odloči glede na položaj, ki ti ustreza in estetiko. Popravljeno April 17, 2009. Popravil EAST
sesir Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 Sem ravno v fazi odločanja med 10ko in r1 (04). Čeprav me nekam bolj vleče v kawl vode kjer sem že bil:) Nekako se mi zdi kawl bolj exploziven:) r1 je po testih sodeč bolj pohlevna do 10krpm napram ninđi, potem pa podivja. Vozil oba-enega mel! Oba začneta res it recimo po 6500obr.Potem pa je kawl bi reku glih tolk bolj NOR kot ima manj obratov! Recimo R1 gre super hitro vozit do 12500,kjer pa se pri kawl že konča.R1 tam šele res popolnoma znori.In men je blo to ful všeč!Ker pri kawlu sem parkrat naletu,da sem imel previsoke obrate v ovinku in...sem mel kaj delat z njim!Je pa mogoče fino,ker se gre z lahkoto počez vozit ni pa fino,ko se ti to zgodi pri 180 plus... Bremze so tu-tu.Menjalnik je malo boljši pri yamahi.Explozivna pa lahko verjameš,da sta oba več kot dovolj!Ne-explozivna je ta letnik samo honda,ki pa res tu... Se pa res zelo stabilno pelje-vendar vsaj meni ne nudi nobenih povratnih inf!
aselak Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 Vozil oba-enega mel!Oba začneta res it recimo po 6500obr.Potem pa je kawl bi reku glih tolk bolj NOR kot ima manj obratov! Recimo R1 gre super hitro vozit do 12500,kjer pa se pri kawl že konča.R1 tam šele res popolnoma znori.In men je blo to ful všeč!Ker pri kawlu sem parkrat naletu,da sem imel previsoke obrate v ovinku in...sem mel kaj delat z njim!Je pa mogoče fino,ker se gre z lahkoto počez vozit ni pa fino,ko se ti to zgodi pri 180 plus... Bremze so tu-tu.Menjalnik je malo boljši pri yamahi.Explozivna pa lahko verjameš,da sta oba več kot dovolj!Ne-explozivna je ta letnik samo honda,ki pa res tu... Se pa res zelo stabilno pelje-vendar vsaj meni ne nudi nobenih povratnih inf! Lepo si to napisal. Vglaven potem sem prav zastopil da naj kupim 05 ker pri 04 itak ne bom vedel ali so napeke odpravili ali ne prodajlci bodo tako ali tkao rekli da je vse tipi topi:) Sicer sem cca 70% da bo kawasaki. Predvsem zato ker če gledam isti letnik r1 in zx10r dobim pri kawasakiju več za ta denar. Npr r1 04 je cca 6000e brez opreme , kawasaki ima ze sportni izpuh in stabilizator. Bom pa v vsakem primeru prej oba preizkusil kako mi bosta odgovarjala. Kawasakiju zamerim samo števec za obrate ki je digitalen (takega sem imel na 636ki pa mi je analogni bolj všeč.) hvala za odgovore.
sesir Objavljeno April 18, 2009 Opozori Objavljeno April 18, 2009 Vglaven potem sem prav zastopil da naj kupim 05 ker pri 04 itak ne bom vedel ali so napeke odpravili Kawasakiju zamerim samo števec za obrate ki je digitalen (takega sem imel na 636ki pa mi je analogni bolj všeč.) Jz niti ne bi polagal neke pomembnosti na letnik,prijatelj je imel oba,pa ni blo kakšne razlike! :unsure: felgne so bile popolnoma vse menjane-razen,če misliš,da kater od takratnih lastnikov ni šel tja,čeprav je dobil obvestilo.... Alternator pa se sliši na obeh letnikih!Sicer pa je pomembno,kater je bolj ohranjen in za boljšo ceno :hmm: Težko boš na probi opazil neko pravo razliko,ker res globoko dvomim,da se boš tolk daleč in tolk hitro peljal.Videl boš bolj kako se sedi...Vsekakor pa pojdi poizkusit oba!Če boš hotu najdit res lepega boš jih itak moral it več gledat :unsure: Obratomer je res zlo slabo viden že na 636,na 10 mogoče še manj,ker tolk bolj gre in prej konča!Sicer pa tk sam veš kako je ko sije sonce! Če bi jaz imel 10 bi si nujno montiral stabilizator,ker brez je itak čista katastrofa-tolk gre in pa števec prestav,ker mislim,da ga res rabi.Sploh pa je stvar zelo uporabna!
greg570 Objavljeno April 18, 2009 Opozori Objavljeno April 18, 2009 In zakaj rabiš merilnik vrtljajev?
aselak Objavljeno April 18, 2009 Opozori Objavljeno April 18, 2009 Jz niti ne bi polagal neke pomembnosti na letnik,prijatelj je imel oba,pa ni blo kakšne razlike! :unsure: felgne so bile popolnoma vse menjane-razen,če misliš,da kater od takratnih lastnikov ni šel tja,čeprav je dobil obvestilo....Alternator pa se sliši na obeh letnikih!Sicer pa je pomembno,kater je bolj ohranjen in za boljšo ceno :hmm: Težko boš na probi opazil neko pravo razliko,ker res globoko dvomim,da se boš tolk daleč in tolk hitro peljal.Videl boš bolj kako se sedi...Vsekakor pa pojdi poizkusit oba!Če boš hotu najdit res lepega boš jih itak moral it več gledat :unsure: Obratomer je res zlo slabo viden že na 636,na 10 mogoče še manj,ker tolk bolj gre in prej konča!Sicer pa tk sam veš kako je ko sije sonce! Če bi jaz imel 10 bi si nujno montiral stabilizator,ker brez je itak čista katastrofa-tolk gre in pa števec prestav,ker mislim,da ga res rabi.Sploh pa je stvar zelo uporabna! No še 1x hvala za odgovor sedaj pa na lov da najdem kaj lepega (takega ki še ni bil karambol). Včeraj sem šel gledat eno zeleno 10ko v kranj Obup....kot bi iz aviona padla cena pa 6200...tako da iščemo naprej. Brez stabilizatorja je pa tako ali tako nebi vzel. Sem bral tudi po tujih forumih da je brez njega človek na pol kemikaza. Bolj me skrbi dejstvo da sem bil sedaj 7 let na 600ccm in sem seveda navajen odpirat gas kjerkoli, tako da obm moral biti pazljiv :krneki:
P182 Objavljeno April 18, 2009 Opozori Objavljeno April 18, 2009 In zakaj rabiš merilnik vrtljajev? zato, da ne nabijaš v blokado
FlamE#7 Objavljeno April 21, 2009 Opozori Objavljeno April 21, 2009 aja fantje 25kw blokada se dobi pri šternu, na original servisu ne... stane pa 180 flik ajd
nejc Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 kupim mašino za kawasaki zx 10r ninja , letnik 2004 ali 2005 ponudbe na mejl
Urban K. Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Zanimiv projekt: TSS1100GP Kawasaki Triple Pri TTS so dali na Ninjo 1100 kubični 3 valjni 2-taktni agregat. Sam agregat je 25 kg lažji od originalnega, na zadjnem kolesu pa proizvede zavidljiv 250 KM!
EAST Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 No, pa pride tudi k moji bajti desetka!
EAST Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 (popravljeno) a si bral kej to temo zadnje čase? Bral, bral, brez skrbi, motorja ne bi kupil, če ne bi vedel kakšen je, poznam zgodovino motorja, skratka motor je v nulo. (med drugim stabilizator, akrapovič slip on, MRA). Popravljeno Junij 2, 2009. Popravil EAST
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se