ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 2011 naj bi zgledal neki takega :naughty: Ful je ER6 podoben, tak da more dober bit! :naughty: Ervin93, sesir, Cartman in 1 other 1 3
Cartman Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 Ful je ER6 podoben, tak da more dober bit! :naughty: ne kvasi neumnosti. podobn je ER6F tale fotošop so spesnili francozi moto revue, tista revija, katere novinarji vsako leto vozijo 24 ur Le Mansa. (tako zelo me zanima kdaj bo mela kaka slovenska revija vsaj gostujoče testne pilote ki se znajo dokazano hitro peljat) Za osnovo so si vzeli letošnji Z1000. za hec, prostora za sopotnico/sopotnika sploh niso predvideli. . . . Ervin93 in roko 1 1
HyperJack Objavljeno Januar 15, 2010 Opozori Objavljeno Januar 15, 2010 Se dobro, da so iznajdli PhotoShop, sem ga malo popravil . Barva bila cist naključna... sesir in roko 2
aselak Objavljeno Januar 16, 2010 Opozori Objavljeno Januar 16, 2010 Zanima me če kdo pozna tole ninjo? Je iz slovenj gradca,motor uvozen iz it 2 leti nazaj...pozna kdo? ninja 10 roko in Ervin93 2
RHonda Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 Evo, odgovor na brezvezne photoshop sestavljanke. Ena cacka za zabavo: roko 1
kreksimon Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 (popravljeno) Zdravo. Če koga zanima Zadja karbonska strehca za ZX-10R 2006-07 je pa nova. Cena bi bila 80€. Lp Popravljeno Januar 17, 2010. Popravil kreksimon
rsvmille Objavljeno Januar 22, 2010 Opozori Objavljeno Januar 22, 2010 Živjo mam ninjo ZX10R 2005letnik in ma zdaj 12.000km zanima me če se zamenja vžigalne svečke,kakor berem ma že idrium svečke to naj bi se menjavalio na nekje 40-50 tisoč kakor pri hondah,upam da mi lahko gdo odgovori ki to ve lp.
simonsi Objavljeno Januar 22, 2010 Opozori Objavljeno Januar 22, 2010 iridium so ja, če ima res samo 12 jurjev ne rabiš menjat, razen če je bil skoz dirkan. Lohk pa zamenaš če se boš pol bolš počutu, ampak dostop do svečk je pa res zajeban.
rsvmille Objavljeno Januar 22, 2010 Opozori Objavljeno Januar 22, 2010 iridium so ja, če ima res samo 12 jurjev ne rabiš menjat, razen če je bil skoz dirkan. Lohk pa zamenaš če se boš pol bolš počutu, ampak dostop do svečk je pa res zajeban. Ja no zaenkrat sem prvi lastnik mislim da sam sebi ne lažem o km Kakor mal berem so lih za to narejene da jih ni treba non stop zamenjevat, čeprav v navodilih piše da se, se bom še kaj poznanimal pri kakem serviserju.
aselak Objavljeno Januar 22, 2010 Opozori Objavljeno Januar 22, 2010 Mene pa zanima, če kdo ve koliko je številka kawasaki zelene barve zx10r 2006? Nikjer je ne najdem... In še to moram naredit servis menjavo olja in filtra pa me sedaj zanima katero olje je pametno notr dajat? V 636 sem dajal motul 5100 pa je bilo ok. Za 1000 berem da je bolje sintetika (ala motul 300v factory), tukaj mi nekaj ne stima saj 600 dela na visjih obratih bi prej on rabil sintetiko??Katero olje mi priporočate, no in se zadnje vprasanje motor ima 29000km je potrebno menajti svecke al so se ok (motor seveda deluje normalno). lp
Racemaniak Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 na elisi so me kr butast gledal k sm reku da imam na 636 motul 300v. rekl so da ni preveč dobr ker je to popolna sintetika in zelo hitro spolzi... so rekl da v vse motorje tankajo 5100 tko da pomojem mnenju za našo cestno rabno več kot dobr, za povrh pa še skor 2x cenejš
rsvmille Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 V vsak motor dajajo pol sintetiko že v tovarni tako je povedal znanec ki je včasih štimal 600 za svetovno prvenstvo aja pa pravi da je motul smrt za motor to so njegove besede, čeprav ga stavim tud sam notri pa brat in nimava problemov,zdaj pa ba bom prešaltal na castrol GPS dosti bolj ugodno pomojem ne bo problemov.
anzo Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 Mene pa zanima, če kdo ve koliko je številka kawasaki zelene barve zx10r 2006? Nikjer je ne najdem... In še to moram naredit servis menjavo olja in filtra pa me sedaj zanima katero olje je pametno notr dajat? V 636 sem dajal motul 5100 pa je bilo ok. Za 1000 berem da je bolje sintetika (ala motul 300v factory), tukaj mi nekaj ne stima saj 600 dela na visjih obratih bi prej on rabil sintetiko??Katero olje mi priporočate, no in se zadnje vprasanje motor ima 29000km je potrebno menajti svecke al so se ok (motor seveda deluje normalno). lp Barva Z1Lena pa še sveče zamenej, da se ne bo preveč kadil k bo kšna zatajila vmes
Pervy Objavljeno Januar 23, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 pozna kdo ta motor? cena je neverjetno nizka. OK mi je jasno da je marsikaj porihtanega in da je vprašanje kako razbit je bil v originalu ampak ga itak pred nakupom z stručkotom pregledaš in za tako ceno tudi kaj vzameš pač v zakup. http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3256950 pa še če nebi link delal: http://www.avto(pika)net/_MOTO/ad.asp?ID=3256950
simonsi Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 Lastnik tega mopeda mislim da je tudi na forumu, se bo že javil če bo hotel.
aselak Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 Hvala za imformacije. Glede olja res ne vem v 636 sem prvo dal 300v in ko sem imel naslednji servis, je mehanik sam rekel da je bolj pametno dat notr motul 5100... Motor bom imel samo za cestno uporabo zato nevem ali potrebujem sintetiko ali ne? mogoče še kak drug nasvet sintetičnega olja (poznam samo motul 300v). Vem pa da imajo po defultu 1000ccm sintetiko notr, sprašujem se le ali jo res potrebujem:)
simonsi Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 če boš 10-ko skoz do rdečga navijal po cesti, ti jaz kupim 300v ali pa kerokoli olje po želji. sesir, brembo in roko 2 1
aselak Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 hm...pač ne vem katero olje dat notr za po cesti...seveda bo sla tut v rdecega skoz pa ne...neki vmes varianta...300v je res drago olje... 4litre 80e...5100 je pol cenejši ampak...fora je da nočem skodovati motorju za 40e...zanima me kaj je price performance olje za ninjo 10?
simonsi Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 jaz tankam sintetiko iz louisa ali hein gericke.
rsvmille Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 Zjuraj sem bil pri seviserju Kawasaki in glede svečk pravi da naj bi se jih menjalo po servisni ker so idrium sam ne take kot pri hondah on menjuje na 16-24 tisoč odvisno od lastnika kako vozi krajše fure prej menja daljše kašnje. Olje pa obvezno pol sintetiko razen pista.
aselak Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 ok če prav zastopim bo motul 5100 popolnoma zadostoval potrebam. Ja motor ima 29000km svečke bog ve ali so sploh že bile menjane...bom kar zamenjal, da ne bo kasneje težav. Sedaj pa še zadnje vprašanje kjer kupit oljni filter ter svečke za mojega kvakija? (ali lahko to naročim povsod kjer imajo avto dele ali moram it kam bolj specifično? lp
aselak Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 No moja vprašanja se nadaljujejo... Pri motorju katerega sem kupil je problem z gas zajlo. Ko obrnem krmilo čisto desno zajlo mocne napne. Prodajalc mi je to ze ob nakupu povedal, da je serviser podiral vilice in da je takrat narobe spelajal kabel za gas. Sedaj me zanima kako zajlo speljati prav? Moj gre iz ročke do ključavnice tam cez kovinsko zanko potem pa okoli levega amortizeja do masine. Očitno je pot predolga, edina smiselna pot se mi zdi da bi kabel sel po notrani strani levega amortizerja? Mi kdo lahko pomaga kako je pravilno. Hvala že vnaprej.
roko Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 No moja vprašanja se nadaljujejo... Pri motorju katerega sem kupil je problem z gas zajlo. Ko obrnem krmilo čisto desno zajlo mocne napne. Prodajalc mi je to ze ob nakupu povedal, da je serviser podiral vilice in da je takrat narobe spelajal kabel za gas. Sedaj me zanima kako zajlo speljati prav? Moj gre iz ročke do ključavnice tam cez kovinsko zanko potem pa okoli levega amortizeja do masine. Očitno je pot predolga, edina smiselna pot se mi zdi da bi kabel sel po notrani strani levega amortizerja? Mi kdo lahko pomaga kako je pravilno. Hvala že vnaprej. Kot si sam ugotovil gre žica plina po notranji strani leve cevi amortizerja.Kot so ti priporočili drugi bo MOTUL 5100 ester10W50 po moje dobra izbira. Material pa lahko kupiš v trgovinah z avtodeli ,ena izmed njih je tudi EUROTON.(NGK,MOTUL,LUCAS......)L.P.
aselak Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 hvala za odgovore. Sigurno se bom še kaj javil, več kot podrem več zanimivosti najdem:)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se