Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 10 R in RR


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

273751508_10160268160322137_7987673213948296891_n.thumb.jpg.d32758fe8d1703eda4dec8115d930f09.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

2011 naj bi zgledal neki takega :naughty:

Ful je ER6 podoben, tak da more dober bit! :naughty:

Objavljeno

Ful je ER6 podoben, tak da more dober bit! :naughty:

ne kvasi neumnosti. podobn je ER6F :D

tale fotošop so spesnili francozi moto revue, tista revija, katere novinarji vsako leto vozijo 24 ur Le Mansa. (tako zelo me zanima kdaj bo mela kaka slovenska revija vsaj gostujoče testne pilote ki se znajo dokazano hitro peljat) Za osnovo so si vzeli letošnji Z1000. za hec, prostora za sopotnico/sopotnika sploh niso predvideli. . . .

Objavljeno

Se dobro, da so iznajdli PhotoShop, sem ga malo popravil :P.

Barva bila cist naključna...

post-14902-126355729201_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zanima me če kdo pozna tole ninjo? Je iz slovenj gradca,motor uvozen iz it 2 leti nazaj...pozna kdo?

ninja 10

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Evo, odgovor na brezvezne photoshop sestavljanke.

Ena cacka za zabavo:

dsc00300gm.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo. Če koga zanima Zadja karbonska strehca za ZX-10R 2006-07 je pa nova. Cena bi bila 80€.

Lp

post-19783-126373974063_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil kreksimon
Objavljeno

Živjo mam ninjo ZX10R 2005letnik in ma zdaj 12.000km zanima me če se zamenja vžigalne svečke,kakor berem

ma že idrium svečke to naj bi se menjavalio na nekje 40-50 tisoč kakor pri hondah,upam da mi lahko gdo odgovori

ki to ve lp.

Objavljeno

iridium so ja, če ima res samo 12 jurjev ne rabiš menjat, razen če je bil skoz dirkan.

Lohk pa zamenaš če se boš pol bolš počutu, ampak dostop do svečk je pa res zajeban.

Objavljeno

iridium so ja, če ima res samo 12 jurjev ne rabiš menjat, razen če je bil skoz dirkan.

Lohk pa zamenaš če se boš pol bolš počutu, ampak dostop do svečk je pa res zajeban.

Ja no zaenkrat sem prvi lastnik mislim da sam sebi ne lažem o km ;)

Kakor mal berem so lih za to narejene da jih ni treba non stop zamenjevat,

čeprav v navodilih piše da se, se bom še kaj poznanimal pri kakem serviserju.

Objavljeno

Mene pa zanima, če kdo ve koliko je številka kawasaki zelene barve zx10r 2006? Nikjer je ne najdem...

In še to moram naredit servis menjavo olja in filtra pa me sedaj zanima katero olje je pametno notr dajat? V 636 sem dajal motul 5100 pa je bilo ok. Za 1000 berem da je bolje sintetika (ala motul 300v factory), tukaj mi nekaj ne stima saj 600 dela na visjih obratih bi prej on rabil sintetiko??Katero olje mi priporočate, no in se zadnje vprasanje motor ima 29000km je potrebno menajti svecke al so se ok (motor seveda deluje normalno).

lp

Objavljeno

na elisi so me kr butast gledal k sm reku da imam na 636 motul 300v. rekl so da ni preveč dobr ker je to popolna sintetika in zelo hitro spolzi... so rekl da v vse motorje tankajo 5100 tko da pomojem mnenju za našo cestno rabno več kot dobr, za povrh pa še skor 2x cenejš

Objavljeno

V vsak motor dajajo pol sintetiko že v tovarni tako je povedal znanec ki je včasih štimal

600 za svetovno prvenstvo aja pa pravi da je motul smrt za motor to so njegove besede,

čeprav ga stavim tud sam notri pa brat in nimava problemov,zdaj pa ba bom prešaltal na

castrol GPS dosti bolj ugodno pomojem ne bo problemov.

Objavljeno

Mene pa zanima, če kdo ve koliko je številka kawasaki zelene barve zx10r 2006? Nikjer je ne najdem...

In še to moram naredit servis menjavo olja in filtra pa me sedaj zanima katero olje je pametno notr dajat? V 636 sem dajal motul 5100 pa je bilo ok. Za 1000 berem da je bolje sintetika (ala motul 300v factory), tukaj mi nekaj ne stima saj 600 dela na visjih obratih bi prej on rabil sintetiko??Katero olje mi priporočate, no in se zadnje vprasanje motor ima 29000km je potrebno menajti svecke al so se ok (motor seveda deluje normalno).

lp

Barva Z1Lena pa še sveče zamenej, da se ne bo preveč kadil k bo kšna zatajila vmes :yea1:

Objavljeno

pozna kdo ta motor? cena je neverjetno nizka. OK mi je jasno da je marsikaj porihtanega in da je vprašanje kako razbit je bil v originalu ampak ga itak pred nakupom z stručkotom pregledaš in za tako ceno tudi kaj vzameš pač v zakup.

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3256950

pa še če nebi link delal: http://www.avto(pika)net/_MOTO/ad.asp?ID=3256950

Objavljeno

Lastnik tega mopeda mislim da je tudi na forumu, se bo že javil če bo hotel.

Objavljeno

Hvala za imformacije.

Glede olja res ne vem v 636 sem prvo dal 300v in ko sem imel naslednji servis, je mehanik sam rekel da je bolj pametno dat notr motul 5100...

Motor bom imel samo za cestno uporabo zato nevem ali potrebujem sintetiko ali ne?

mogoče še kak drug nasvet sintetičnega olja (poznam samo motul 300v).

Vem pa da imajo po defultu 1000ccm sintetiko notr, sprašujem se le ali jo res potrebujem:)

Objavljeno

če boš 10-ko skoz do rdečga navijal po cesti, ti jaz kupim 300v ali pa kerokoli olje po želji. B)

Objavljeno

hm...pač ne vem katero olje dat notr za po cesti...seveda bo sla tut v rdecega skoz pa ne...neki vmes varianta...300v je res drago olje... 4litre 80e...5100 je pol cenejši ampak...fora je da nočem skodovati motorju za 40e...zanima me kaj je price performance olje za ninjo 10?

Objavljeno

jaz tankam sintetiko iz louisa ali hein gericke.

Objavljeno

Zjuraj sem bil pri seviserju Kawasaki in glede svečk pravi da naj bi se jih menjalo

po servisni ker so idrium sam ne take kot pri hondah on menjuje na 16-24 tisoč

odvisno od lastnika kako vozi krajše fure prej menja daljše kašnje.

Olje pa obvezno pol sintetiko razen pista.

Objavljeno

ok če prav zastopim bo motul 5100 popolnoma zadostoval potrebam. Ja motor ima 29000km svečke bog ve ali so sploh že bile menjane...bom kar zamenjal, da ne bo kasneje težav. Sedaj pa še zadnje vprašanje kjer kupit oljni filter ter svečke za mojega kvakija? (ali lahko to naročim povsod kjer imajo avto dele ali moram it kam bolj specifično?

lp

Objavljeno

No moja vprašanja se nadaljujejo...

Pri motorju katerega sem kupil je problem z gas zajlo. Ko obrnem krmilo čisto desno zajlo mocne napne. Prodajalc mi je to ze ob nakupu povedal, da je serviser podiral vilice in da je takrat narobe spelajal kabel za gas. Sedaj me zanima kako zajlo speljati prav? Moj gre iz ročke do ključavnice tam cez kovinsko zanko potem pa okoli levega amortizeja do masine. Očitno je pot predolga, edina smiselna pot se mi zdi da bi kabel sel po notrani strani levega amortizerja? Mi kdo lahko pomaga kako je pravilno.

Hvala že vnaprej.

Objavljeno

No moja vprašanja se nadaljujejo...

Pri motorju katerega sem kupil je problem z gas zajlo. Ko obrnem krmilo čisto desno zajlo mocne napne. Prodajalc mi je to ze ob nakupu povedal, da je serviser podiral vilice in da je takrat narobe spelajal kabel za gas. Sedaj me zanima kako zajlo speljati prav? Moj gre iz ročke do ključavnice tam cez kovinsko zanko potem pa okoli levega amortizeja do masine. Očitno je pot predolga, edina smiselna pot se mi zdi da bi kabel sel po notrani strani levega amortizerja? Mi kdo lahko pomaga kako je pravilno.

Hvala že vnaprej.

Kot si sam ugotovil gre žica plina po notranji strani leve cevi amortizerja.Kot so ti priporočili drugi bo MOTUL 5100 ester10W50 po moje dobra izbira.

Material pa lahko kupiš v trgovinah z avtodeli ,ena izmed njih je tudi EUROTON.(NGK,MOTUL,LUCAS......)L.P.

Objavljeno

hvala za odgovore. Sigurno se bom še kaj javil, več kot podrem več zanimivosti najdem:)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!