Marcel-F Objavljeno April 5, 2014 Opozori Objavljeno April 5, 2014 RSV Mille-- pa to ni italjan,da bi moral vse po vrsti menjat,to dela tko kot mora!! :grim :grim GrCaR 1
RSV Mille Objavljeno April 5, 2014 Opozori Objavljeno April 5, 2014 no, sem vozil nekaj italjanov (kakšnega sem tudi lastil) in so bli vsi res dobri motorini...v bistvu sem imel več težav z japonci kot z italijani, tak da... Sem postavil zgornje vprašanje, ker se pri določeni kilometrini pač nekatere stvari morajo menjat - hočeš-nočeš-moraš bojc84 1
alenn46 Objavljeno April 14, 2014 Opozori Objavljeno April 14, 2014 Pozdravljeni, kolega zanima ali paše sprednja feltna od modela zx10 letnik 2013 na letnik 2005? Mogoče kdo ve?
svobodnaptica01 Objavljeno April 14, 2014 Opozori Objavljeno April 14, 2014 Načeloma paše (izgled je pa drug sicer), isto kot od 2006 do 2009, ali od ZX6R 2005-2012, v vseh primerih pa rabiš druge distančnike in ležaje (aksa od 2005 je manjša). Če boš imel tud diske od 2013 mislim, da boš moral podložit čeljusti (310 mm disk, tastara pa 300 mm)
m471c Objavljeno April 28, 2014 Opozori Objavljeno April 28, 2014 Aloha... Letos sem postal ponosni voznik Zx 10r, l2005 in imam eno vprašanje. Ker so se mi zavore zdele slabe in sem prebral da je to hiba teh ninj sem originalne zavorne cevi nadomestil z venthill pletenimi zavornimi cevimi, čeljusti razdrl, in očistil tako kot morajo bit, pazil na sleherno gumico nato zadevo eintlifto, probal z dot 4 in dot 5.1 zavornim oljem, pazil sem da je res odzračeno in olje je bilo novo, olj med sabo nisem mešal. Kakorkoli za cesto je nekak blo za preživet a sem bil namreč na grobniku, in morm rečt da se mi zdi da imajo bremze bistveno predolg hod ročke, če razumete kaj hočem povedat. Bremza pade cca 1.5 cm hoda brez večjega efekta, nato pa zagrabi na pas mater v naslednjih 3-4mm. Zanima me kaj lahka v mojem primeru še lahk naredim da bi zadeva grabla bolj konstantno, oz bolj pomembno že od samega pritiska na ročko. Hvala za vse odgovore, upam da sem dovolj nazorno pojasnil problemček.
vandrovec Objavljeno April 28, 2014 Opozori Objavljeno April 28, 2014 (popravljeno) Bremza pade cca 1.5 cm hoda brez večjega efekta, nato pa zagrabi na pas mater v naslednjih 3-4mm. Zanima me kaj lahka v mojem pri Če si res dobro odzračil zadne in prednje zavore, sedaj ne vem točno, menda se najprej odzrači najdaljšo cev, zadnjo najkrajšo ali je ravno obratno...verjetno poznaš ta postopek, imaš pravo olje, potem so lahko problematične tudi nove zavorne cevi, če se kaj raztezajo. Zavorno ročico si kaj nastavljal ali nima pomena? A to le prednje zavore ali tudi zadnje? ...sicer sprašujem le kot laik. Popravljeno April 28, 2014. Popravil vandrovec
m471c Objavljeno April 28, 2014 Opozori Objavljeno April 28, 2014 Govorim samo za prednje zavore, nastavljat ročico nima nekega pomena ker štelam zgolj razmak od ročke do ročaja in ne samega hoda pomika.
vandrovec Objavljeno April 28, 2014 Opozori Objavljeno April 28, 2014 Na moji ročici se lahko nastavlja prosti hod, razdalja med ročico in ročko ostaja enaka, spreminja se pozicija vzvoda, ki pritiska na hidravliko...ne vem, počakajmo na boljšega "mojstra"
k0ci Objavljeno April 28, 2014 Opozori Objavljeno April 28, 2014 problem je v zavornem cilindru, ki z leti odpove poslušnost...na moji 6ki je bilo enako....nato sem menjal cilinder in vse težave so izginile, sedaj pa lahko prakticiram zaviranje z enim prstom
Bremzer Objavljeno April 28, 2014 Opozori Objavljeno April 28, 2014 Govorim samo za prednje zavore, nastavljat ročico nima nekega pomena ker štelam zgolj razmak od ročke do ročaja in ne samega hoda pomika. Mal sem tele tvoje tegobe prebral in po moji presoji bi k enakomernejšemu bolj "doziranemu" zaviranju pripomogle edino mehkejše ploščice !
m471c Objavljeno April 29, 2014 Opozori Objavljeno April 29, 2014 Tud sam nekak sumim na celinder, torej morm zadevo kupit novo al se da nekak obnovit ? in pa kolk me bo spet po denarnci pokno tak poseg ? če bi znal kdo okvirne cene rečt bi bil vesel.
logarr Objavljeno April 29, 2014 Opozori Objavljeno April 29, 2014 Najbolše od kakšnega drugega športnega motorja kupit, mislim da so od gsxrjev dajal cilindre gor, poglej po ebayu za kolk se dobi kakšnega rabljenega.
k0ci Objavljeno April 29, 2014 Opozori Objavljeno April 29, 2014 gsxr ima enak cilinder kot ninja...če že kupuješ od kakega drugega motorja, kupi od yamahe, ki ima brembo cilinder....jaz sem kupil PT cilinder http://www.ebay.com/itm/19x20mm-PT-Billet-CNC-Radial-Clutch-Master-Cylinder-with-Folding-Lever-/261449797364?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cdf9f4ef4&vxp=mtr ...razlika kot noč in dan....seveda se da tudi starega obnoviti, t.j. zamenjati semeringe, ampak ni rečeno da ne bo čez čas enako, če pa kupiš kvaliteto aftermarket, pa pri prodaji motorja le-tega demontiraš in imaš za naslednji motor
maskota Objavljeno April 30, 2014 Opozori Objavljeno April 30, 2014 če ti lahko kaj pomaga. mel sem 2006 letnik, kupil novega. Z zavorami je blo isto kot ti opisuješ, ne da ni projela sam ročka je šla skor do balance. problem zmanjšaš z novimi ploščicami mapak sam za 1000 km. vem ni logike debelina ploščice ne vpliva na hod ročice. (ampak vpliva čeprav ni logike), zamenjal sem cevi za kovinske dot 5 ole pa tko naprej. Boljši občutek dobiš z aftermarket ročico če kupiš krajšo, mislim da 2005 še nima radialne pumpe ampak v pumpi ni problem. Čeljusti iz desetke zamenjaj za čeljusti iz Kawasakija Z1000. Pali 100% lahk pa pokličeš Tomaža v Eliso pa ti bo on to potrdil. Se pravi brez menjave čeljusti lahko hod ročice zmanjšaš ampak le za malo. Verjemi šest let sem ga imel. zamenjaš zavorne čeljusti (pa na ven zgledajo popolnoma isto) Problem rešen kot bi vozil drug motor.
aselak Objavljeno April 30, 2014 Opozori Objavljeno April 30, 2014 (popravljeno) Tudi sam sem imel zx10r 2006. Rocka je sla do balance, menjal olje,kupil nove ploscice, menjal cevi venhill, kupil sportne rocke...nic ni pomagalo. Na koncu sem v rocko dal ploscico debeline 2mm velikost cca 5mmx4mm ter jo prilepil med rocko in potisni batek v rocki, in stvar je delovala ko šus! Tako sem prevozil cca 15000km... Popravljeno April 30, 2014. Popravil aselak
m471c Objavljeno Maj 4, 2014 Opozori Objavljeno Maj 4, 2014 Hvala vsem za odgovore. Bom preštudiral vse možne variante pa porihtal.
Pervy Objavljeno Maj 9, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2014 Kupim Ninjo 10 letnik 2004,2005 (prva serija). Razbita, podrsana, kot nova,... vse je stvar debate in cene. Če ve kdo za koga da prodaja prosim za info ker pred meseci jih je bilo na netu še kar nekaj, danes pa praktično nobene. Hvala!
HyperJack Objavljeno Maj 28, 2014 Opozori Objavljeno Maj 28, 2014 Če vam je zmanjkalo idej glede predelav....morda še Luki kej prav pride, k se tako trudi Dučetu znižat težo... Avtor: ShervinRRR Such as punching speed holes in his license plate: Za boljši pretok zraka seveda! Seveda gre tudi z tehniko naprej....izdelava LED smernikov: Za boljše prformenske je naredil še izpuh: Seveda če povečamo hitrost izpušnih plinov, je treba za boljše izgorevanje dovesti večjo količino zraka.: tip obvlada :grrr skoda in NinjaRider04 2
ludiluka Objavljeno Maj 28, 2014 Opozori Objavljeno Maj 28, 2014 dobra ideja za tablico mam pa jaz še eno boljšo jo kr doma na polici pustiš po odpadejo skrbi z radarji igorkr 1
zupy46 Objavljeno November 15, 2014 Opozori Objavljeno November 15, 2014 Lep pozdrav. Mene pa zanima ali ima kdo na ninji zx 10r letnik 04/05 kompleten aftermarket izpuh ker moja samo z akrapovicem slip-on je tiha za popizdit? HELP.
zupy46 Objavljeno November 18, 2014 Opozori Objavljeno November 18, 2014 Lep pozdrav! Rabim zadnji rep za kawasaki zx10r letnik 04/05
NinjaRider04 Objavljeno November 19, 2014 Opozori Objavljeno November 19, 2014 Lep pozdrav! Rabim zadnji rep za kawasaki zx10r letnik 04/05 Saša svenšek Motospirit (Miklavž na Dravskem polju)
marcc Objavljeno Marec 15, 2015 Opozori Objavljeno Marec 15, 2015 Pozdravljeni! Če kdo prodaja 06-07 letnik me zanima. Seveda mora biti zelen Lp, M
Miha27 Objavljeno Junij 3, 2015 Opozori Objavljeno Junij 3, 2015 Živjo, danes se mi je pojavil problem na 10-ki letnik 2006. Ko je motor mrzel, deluje prosti tek na cca. 1000 obr/min, ko pa se motor segreje na delovno tem., prosti tek pade na cca. 700 obr/min in ko odprem gas ter spustim ročko motor crkne ker je prenizek prosti tek. Aja na motorju so Arrow izpuhi. Mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo narobe? Hvala za odgovore!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se