Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 10 R in RR


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

273751508_10160268160322137_7987673213948296891_n.thumb.jpg.d32758fe8d1703eda4dec8115d930f09.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

RSV Mille--

 

pa to ni italjan,da bi moral vse po vrsti menjat,to dela tko kot mora!! :grim :grim

Objavljeno

no, sem vozil nekaj italjanov (kakšnega sem tudi lastil) in so bli vsi res dobri motorini...v bistvu sem imel več težav z japonci kot z italijani, tak da...

Sem postavil zgornje vprašanje, ker se pri določeni kilometrini pač nekatere stvari morajo menjat - hočeš-nočeš-moraš

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni, 

kolega zanima ali paše sprednja feltna od modela zx10 letnik 2013 na letnik 2005? Mogoče kdo ve?:)

Objavljeno

Načeloma paše (izgled je pa drug sicer), isto kot od 2006 do 2009, ali od ZX6R 2005-2012, v vseh primerih pa rabiš druge distančnike in ležaje (aksa od 2005 je manjša). Če boš imel tud diske od 2013 mislim, da boš moral podložit čeljusti (310 mm disk, tastara pa 300 mm)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Aloha...

Letos sem postal ponosni voznik Zx 10r, l2005 in imam eno vprašanje. Ker so se mi zavore zdele slabe in sem prebral da je to hiba teh ninj sem originalne zavorne cevi nadomestil z venthill pletenimi zavornimi cevimi, čeljusti razdrl, in očistil tako kot morajo bit, pazil na sleherno gumico nato zadevo eintlifto, probal z dot 4 in dot 5.1 zavornim oljem, pazil sem da je res odzračeno in olje je bilo novo, olj med sabo nisem mešal. Kakorkoli za cesto je nekak blo za preživet a sem bil namreč na grobniku, in morm rečt da se mi zdi da imajo bremze bistveno predolg hod ročke, če razumete kaj hočem povedat.

Bremza pade cca 1.5 cm hoda brez večjega efekta, nato pa zagrabi na pas mater v naslednjih 3-4mm.

Zanima me kaj lahka v mojem primeru še lahk naredim da bi zadeva grabla bolj konstantno, oz bolj pomembno že od samega pritiska na ročko.

Hvala za vse odgovore, upam da sem dovolj nazorno pojasnil problemček.

Objavljeno (popravljeno)

Bremza pade cca 1.5 cm hoda brez večjega efekta, nato pa zagrabi na pas mater v naslednjih 3-4mm.

Zanima me kaj lahka v mojem pri

 

Če si res dobro odzračil zadne in prednje zavore, sedaj ne vem točno, menda se najprej odzrači najdaljšo cev, zadnjo najkrajšo ali je ravno obratno...verjetno poznaš ta postopek, imaš pravo olje, potem so lahko problematične tudi nove zavorne cevi, če se kaj raztezajo. Zavorno ročico si kaj nastavljal ali nima pomena? A to le prednje zavore ali tudi zadnje? ...sicer sprašujem le kot laik.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

Govorim samo za prednje zavore, nastavljat ročico nima nekega pomena ker štelam zgolj razmak od ročke do ročaja in ne samega hoda pomika. 

Objavljeno

Na moji ročici se lahko nastavlja prosti hod, razdalja med ročico in ročko ostaja enaka, spreminja se pozicija vzvoda, ki pritiska na hidravliko...ne vem, počakajmo na boljšega "mojstra"

Objavljeno

problem je v zavornem cilindru, ki z leti odpove poslušnost...na moji 6ki je bilo enako....nato sem menjal cilinder in vse težave so izginile, sedaj pa lahko prakticiram zaviranje z enim prstom :D

Objavljeno

Govorim samo za prednje zavore, nastavljat ročico nima nekega pomena ker štelam zgolj razmak od ročke do ročaja in ne samega hoda pomika. 

Mal sem tele tvoje tegobe prebral in po moji presoji bi k enakomernejšemu  bolj "doziranemu" zaviranju pripomogle edino mehkejše ploščice !

Objavljeno

Tud sam nekak sumim na celinder, torej morm zadevo kupit novo al se da nekak obnovit ? in pa kolk me bo spet po denarnci pokno tak poseg ? če bi znal kdo okvirne cene rečt bi bil vesel.

Objavljeno

Najbolše od kakšnega drugega športnega motorja kupit, mislim da so od gsxrjev dajal cilindre gor, poglej po ebayu za kolk se dobi kakšnega rabljenega.

Objavljeno

gsxr ima enak cilinder kot ninja...če že kupuješ od kakega drugega motorja, kupi od yamahe, ki ima brembo cilinder....jaz sem kupil PT cilinder http://www.ebay.com/itm/19x20mm-PT-Billet-CNC-Radial-Clutch-Master-Cylinder-with-Folding-Lever-/261449797364?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cdf9f4ef4&vxp=mtr ...razlika kot noč in dan....seveda se da tudi starega obnoviti, t.j. zamenjati semeringe, ampak ni rečeno da ne bo čez čas enako, če pa kupiš kvaliteto aftermarket, pa pri prodaji motorja le-tega demontiraš in imaš za naslednji motor

Objavljeno

če ti lahko kaj pomaga. mel sem 2006 letnik, kupil novega. Z zavorami je blo isto kot ti opisuješ, ne da ni projela sam ročka je šla skor do balance. problem zmanjšaš z novimi ploščicami mapak sam za 1000 km. vem ni logike debelina ploščice ne vpliva na hod ročice. (ampak vpliva čeprav ni logike), zamenjal sem cevi za kovinske dot 5 ole pa tko naprej. Boljši občutek dobiš z aftermarket ročico če kupiš krajšo, mislim da 2005 še nima radialne pumpe ampak v pumpi ni problem. Čeljusti iz desetke zamenjaj za čeljusti iz Kawasakija Z1000. Pali 100% lahk pa pokličeš Tomaža v Eliso pa ti bo on to potrdil. 

Se pravi brez menjave čeljusti lahko hod ročice zmanjšaš ampak le za malo. Verjemi šest let sem ga imel. zamenjaš zavorne čeljusti (pa na ven zgledajo popolnoma isto) Problem rešen kot bi vozil drug motor.

Objavljeno (popravljeno)

Tudi sam sem imel zx10r 2006. Rocka je sla do balance, menjal olje,kupil nove ploscice, menjal cevi venhill, kupil sportne rocke...nic ni pomagalo. Na koncu sem v rocko dal ploscico debeline 2mm velikost cca 5mmx4mm ter jo prilepil med rocko in potisni batek v rocki, in stvar je delovala ko šus! Tako sem prevozil cca 15000km...

Popravljeno . Popravil aselak
Objavljeno

Hvala vsem za odgovore. Bom preštudiral vse možne variante pa porihtal. 

Objavljeno

Kupim Ninjo 10 letnik 2004,2005 (prva serija). Razbita, podrsana, kot nova,... vse je stvar debate in cene. Če ve kdo za koga da prodaja prosim za info ker pred meseci jih je bilo na netu še kar nekaj, danes pa praktično nobene. Hvala!

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Če vam je zmanjkalo idej glede predelav....morda še Luki kej prav pride, k se tako trudi Dučetu znižat težo...

 

Avtor: ShervinRRR

 

Such as punching speed holes in his license plate:

shervin-license-plate-500x375.jpg

 

Za boljši pretok zraka seveda!

 

Seveda gre tudi z tehniko naprej....izdelava LED smernikov:

shervin-led-500x375.jpg

 

Za boljše prformenske je naredil še izpuh:

shervin-muffler.jpeg

made-by-shervin-500x375.jpg

 

 

Seveda če povečamo hitrost izpušnih plinov, je treba za boljše izgorevanje dovesti večjo količino zraka.:

shervin-holes-in-frame.jpg

 

tip obvlada :OK:  :grrr

shervin-air-intake-500x375.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

:kva2:  :kva2:  dobra ideja za tablico mam pa jaz še eno boljšo jo kr doma na polici pustiš po odpadejo skrbi z radarji  :OK:

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav.

 

Mene pa zanima ali ima kdo na ninji zx 10r letnik 04/05 kompleten aftermarket izpuh ker moja samo z akrapovicem slip-on je tiha za popizdit? 

 

HELP.

Objavljeno

Lep pozdrav!

 

 

Rabim zadnji rep za kawasaki zx10r letnik 04/05

Objavljeno

Lep pozdrav!

 

 

Rabim zadnji rep za kawasaki zx10r letnik 04/05

Saša svenšek Motospirit (Miklavž na Dravskem polju)

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

 

Če kdo prodaja 06-07 letnik me zanima.

Seveda mora biti zelen :)

 

Lp, M

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Živjo, danes se mi je pojavil problem na 10-ki letnik 2006. Ko je motor mrzel, deluje prosti tek na cca. 1000 obr/min, ko pa se motor segreje na delovno tem., prosti tek pade na cca. 700 obr/min in ko odprem gas ter spustim ročko motor crkne ker je prenizek prosti tek. Aja na motorju so Arrow izpuhi.

 

Mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo narobe?

 

Hvala za odgovore!

  • 2 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!