Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

pred 10 urami, Kugelschreiber pravi:

kako naj ti razložim kašn okus ma čolkoladn sladoled, če ješ samo isključno vanilijo?  Ti vozš SUVa in nimaš objestnih izpadov. Cenim to. Žal, ne morš vedet, kje je SF+ RES dobra.

ko SF voziš normalno je pač guma, ko zakajlaš ovink in fino nagneš, pa se "oglasi" in vidiš, kako dobro se počuti v nagibu. kako tam dela. Tam je njen sweetspot. 

 

že deset let govorim, de je ST guma zarad bol naravnega profila, precej bolš k  k SS. Pač vozimo se največ ST. 

Jaz se lepše in bolj udobno peljem s SS gumo. Manj ko je profila, lepše se pelje.

Verjemi mi, da takoj opazim razliko med gumami in točno vem, kje ima Mitas SF+ težave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, Snečer said:

Jaz se lepše in bolj udobno peljem s SS gumo. Manj ko je profila, lepše se pelje.

Verjemi mi, da takoj opazim razliko med gumami in točno vem, kje ima Mitas SF+ težave.

 

Mhm. Ti vidiš težave. Ampak prednosti ti ostnejo skrite.

 

Ker slika pove tisoc besed. 

2709E5C7-06FD-4B89-AC7D-6F90F40AC141.thumb.jpeg.278917e827ba9e2db5d3125a1c7a5a58.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

Mhm. Ti vidiš težave. Ampak prednosti ti ostnejo skrite.

 

Ker slika pove tisoc besed. 

2709E5C7-06FD-4B89-AC7D-6F90F40AC141.thumb.jpeg.278917e827ba9e2db5d3125a1c7a5a58.jpeg

in zakaj ne bi Sneci smel primerjat udobja vožnje med hypersport (SF+) in kako dunlop RS? In ugotoviti, da mu bolj sede? Nekaterim nam paše udobje SF+ (mehkoba, zvijanje itd) recimo Kruciju ne, pa še komu ne. Pa ni čisto nobene potrebe, da jo je kdo od nas izkoristil v iber do konca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

26 minutes ago, Snečer said:

Jaz se lepše in bolj udobno peljem s SS gumo. Manj ko je profila, lepše se pelje.

Verjemi mi, da takoj opazim razliko med gumami in točno vem, kje ima Mitas SF+ težave.

U kojem dijelu tvoje voznje ti to mozes osjetiti?!? 

Snečer pretjeruješ i to opako!! Ti niti priblizno ne vozis tako da bi bilo koju gumu mogao dovesti do stanja u kojem guma ima probleme! Pa niti da je radjena od drveta! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

Mhm. Ti vidiš težave. Ampak prednosti ti ostnejo skrite.

 

Ker slika pove tisoc besed. 

2709E5C7-06FD-4B89-AC7D-6F90F40AC141.thumb.jpeg.278917e827ba9e2db5d3125a1c7a5a58.jpeg

Pri SF+ opažam mehkejško, bolj udobno in bolj natančno vožnjo, če te zanimajo plusi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, DAMI34 said:

in zakaj ne bi Sneci smel primerjat udobja vožnje med hypersport (SF+) in kako dunlop RS? In ugotoviti, da mu bolj sede? Nekaterim nam paše udobje SF+ (mehkoba, zvijanje itd) recimo Kruciju ne, pa še komu ne. Pa ni čisto nobene potrebe, da jo je kdo od nas izkoristil v iber do konca.

A sm reku de nej ne primerja? Napisal sem, da mu smisel sf+ ostane skrit. Ti si napisal de je skrit tud tebi. Meni pac ni bil skrit, in tocno vem kje in kdaj je blo na sf+ res leps kot bi blo na roadsamrtu. In obratno.  Jez bi zase uzel tof. Ker tja, kjer je smiselna sf+(Ali katera druga sport guma) ne zahajam skoraj nikoli vec. Vzrok ne bi bla kilometrina, razlog je silno udobno ovinkarjenje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, kronik pravi:

U kojem dijelu tvoje voznje ti to mozes osjetiti?!? 

Snečer pretjeruješ i to opako!! Ti niti priblizno ne vozis tako da bi bilo koju gumu mogao dovesti do stanja u kojem guma ima probleme! Pa niti da je radjena od drveta! 

od začetka do konca vožnje

guma ima probleme v dežju, pa tudi že na rahlo orošeni cesti, tudi prehod med pasovi v dežju na AC (Nemčija) je bil kar neprijeten, črt ne mara. Enako tudi pri zaviranju v dežju.

ne pozabi, da moj motor nima nobenega elektronskega pomagala, tako da jaz bistveno bolje občutim pnevmatiko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, Snečer said:

od začetka do konca vožnje

guma ima probleme v dežju, pa tudi že na rahlo orošeni cesti, tudi prehod med pasovi v dežju na AC (Nemčija) je bil kar neprijeten, črt ne mara. Enako tudi pri zaviranju v dežju.

ne pozabi, da moj motor nima nobenega elektronskega pomagala, tako da jaz bistveno bolje občutim pnevmatiko

Pretjeruješ i to opako! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi:

A sm reku de nej ne primerja? Napisal sem, da mu smisel sf+ ostane skrit. Ti si napisal de je skrit tud tebi. Meni pac ni bil skrit, in tocno vem kje in kdaj je blo na sf+ res leps kot bi blo na roadsamrtu. In obratno.  Jez bi zase uzel tof. Ker tja, kjer je smiselna sf+(Ali katera druga sport guma) ne zahajam skoraj nikoli vec. Vzrok ne bi bla kilometrina, razlog je silno udobno ovinkarjenje. 

ravno v tem se ne strinjam, ker nekateri naredijo pri lepi in mirni vožnji z SF+ več kot 10 jurjev in sem prepričan, da so dobili njen smisel :D

Jaz sem pravkar odfural na Z900 2400km izlet, kjer bi po vseh tvojih ali celo drugačnih teorijah bil boljši tof. No men ni (pa čeprav sem trpel tistih 200km AC), sem na SF+ veliko bolj udoben, veliko bolj enakomerno se obnaša, veliko lepše mi je celo po šodru. Kar pa ne pomeni, da tof ni fajn, le navaditi se je moraš, izkoristi pa se šele, ko si v dvoje, težji, nakrcan, pališ po ravnem itd..

Sem s tof vsaj 10x plominko odpeljal v enem tednu, se da fajn peljat, ampak mal sem pogrešal SF+. A bi zato kaj drugače peljal? Niti ne, le občutek bi imel boljši, bolj umirjen, bolj enakomeren, lepši bi zaplavala čez grbine in celo malce bolj divje bi lahko odpiral gas. (ampak to itak ni bila poanta, ker sem nadrkal plominko skoraj brez zaviranja)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, kronik pravi:

Pretjeruješ i to opako! 

ne pretiravam, ampak opisujem svoja opažanja:

+ cena (made in Slovenia), to dvoje je faktor, zaradi katerega 99% ljudi to gumo pri nas sploh kupi, sicer bi bil hud obvoz

+ mehka in udobna pnevmatika

+ motor lepo "pade" v ovinek in je zelo vodljiv

+ za SS gumo pri meni dokaj solidna obraba (50%AC, 50%ostalo)

-------------------

- obnašanje v dežju pri zaviranju

- mokra podlaga s talnimi oznakami, sicer za vožnjo po snegu ji moram dati +

- drsenje na zalivkah, vendar to ni problem gume

V glavnem tudi minusov ni, ker dežni način vožnje ni prevladujoči, ampak anomalija v motorizmu

Vozim se pa v glavnem po predpisih, dolga vožnja na AC okoli 120kmh (nimam tempomata), potovalna hitrost običajni cesti pa je pri meni okoli 87kmh, tu se z motorjem zlijeva, je v ugodnem rpm režimu, moj CPU pa pri tej brzini brez kave in čika lahko sledi okolici in prometu.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Snečer said:

ne pretiravam, ampak opisujem svoja opažanja:

+ cena (made in Slovenia), to dvoje je faktor, zaradi katerega 99% ljudi to gumo pri nas sploh kupi, sicer bi bil hud obvoz

+ mehka in udobna pnevmatika

+ motor lepo "pade" v ovinek in je zelo vodljiv

+ za SS gumo pri meni dokaj solidna obraba (50%AC, 50%ostalo)

-------------------

- obnašanje v dežju pri zaviranju

- mokra podlaga s talnimi oznakami, sicer za vožnjo po snegu ji moram dati +

- drsenje na zalivkah, vendar to ni problem gume

V glavnem tudi minusov ni, ker dežni način vožnje ni prevladujoči, ampak anomalija v motorizmu

Vozim se pa v glavnem po predpisih, dolga vožnja na AC okoli 120kmh (nimam tempomata), potovalna hitrost običajni cesti pa je pri meni okoli 87kmh, tu se z motorjem zlijeva, je v ugodnem rpm režimu, moj CPU pa pri tej brzini brez kave in čika lahko sledi okolici in prometu.

 

 

U usporedbi sa konkuretskim proizvodima Mitas ima skoro Pa najtvrdju karkasu! Gdje ti vidiš tu mekoću?!?!? 

Sa druge strane tesko mi je povjerovati da SF+ u tvom rezimu voznje moze pokazati bilo kakve mane! SF* sam vozio od kiše na samo +8 C Pa do jadranske magistrale na +35 C.  I nisam vidio te negativne stavke koje su izrazenije od konkurenata. 

 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, DAMI34 said:

ravno v tem se ne strinjam, ker nekateri naredijo pri lepi in mirni vožnji z SF+ več kot 10 jurjev in sem prepričan, da so dobili njen smisel :D

Ne. To je tako, kot de mi nekdo razlaga, de njemu je pa razkuhana pašta bol fejst, kot al dente. OK. Razkuhana ti je fina. Ampak to je narejeno narobe. V fabriki so pašto nardili z drugim namenom. Ne me prepričevat, de ti veš de je to narobe, ampak je po svoje to bol prav. Ni. 

 

7 minutes ago, DAMI34 said:

pa čeprav sem trpel tistih 200km AC), sem na SF+ veliko bolj udoben, veliko bolj enakomerno se obnaša, veliko lepše mi je celo po šodru. Kar pa ne pomeni, da tof ni fajn, le navaditi se je moraš, izkoristi pa se šele ko si v dvoje, težji,

 

Tle mam jez mal problema. In vcasih pozabim. Res je, de skor vedno vozim nekako “u dvoje” Pustim moznost, de lazjim od mene st gume delujejo bol leseno, morda celo pretrdo. To nism pomislu. Ampak, ucer sm klepetal z dvemi normalno raslimi, po menjavi sf za tof veseli ko radijo. Ker pac nikoli ne koljejo. In ko ne koljes, je profil sportne gume brez veze. Prerez. Krivina. Ne dezen, aka vzorec aka profil. 

 

Ti primerjas gumi na z in gt. Pozablas, de na zju vozis cesti najbol primerno dimenzijo zadne gume. 180/55 je top dimenzija za cesto. 190 je ratala bol za figuro pa za ludovanje s konji. 

5 minutes ago, kronik said:

Gdje ti vidiš tu mekoću?!?!

Dunlop zna bit se trsi. Sportsmart1. Jao. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, kronik pravi:

U usporedbi sa konkuretskim proizvodima Mitas ima skoro Pa najtvrdju karkasu! Gdje ti vidiš tu mekoću?!?!? 

Sa druge strane tesko mi je povjerovati da SF+ u tvom rezimu voznje moze pokazati bilo kakve mane! SF* sam vozio od kiše na samo +8 C Pa do jadranske magistrale na +35 C.  I nisam vidio te negativne stavke koje su izrazenije od konkurenata. 

 

Primerjal sem s prejšnjo Dunlop gumo, ST. ok?

Opisal sem svoja opažanja, ti pa imaš drugačna in precej drugačen režim vožnje. Verjetno je guma delana za bolj objestno vožnjo in je ne ogrejem dovolj v slabših razmerah, bi rabil še bolj mehko.

V glavnem pa:

Mitas SF+ priporočam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Snečer said:

Primerjal sem s prejšnjo Dunlop gumo, ST. ok?

Opisal sem svoja opažanja, ti pa imaš drugačna in precej drugačen režim vožnje. Verjetno je guma delana za bolj objestno vožnjo in je ne ogrejem dovolj v slabših razmerah, bi rabil še bolj mehko.

V glavnem pa:

Mitas SF+ priporočam!

A ako dobro rszumijem šta znači hypersport i supersport onda to nije guma za tvoj stil voznje! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, kronik pravi:

A ako dobro rszumijem šta znači hypersport i supersport onda to nije guma za tvoj stil voznje! 

ne poznaš natančno mojega stila vožnje, ti pa povem da mi SF+ ustreza

očitno pa ustreza tudi tebi

ima širok razpon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Snečer said:

ne poznaš natančno mojega stila vožnje, ti pa povem da mi SF+ ustreza

očitno pa ustreza tudi tebi

ima širok razpon

A ja ti i opet tvrdim da jedna hypersport ili supersport nije namijenjena za tvoj stil voznje! I za tu moju tvrdnju ti mogu navesti nekoliko vrlo bitnih razloga! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, kronik pravi:

A ja ti i opet tvrdim da jedna hypersport ili supersport nije namijenjena za tvoj stil voznje! I za tu moju tvrdnju ti mogu navesti nekoliko vrlo bitnih razloga! 

Na uradni strani piše, da je SF+ namenjena tudi sport touring motociklom, skratka ima širok razpon, tako da bolj verjamem proizvajalcu in sedaj po tretjem setu sf+ svojim občutkom.

Te pa poslušam oziroma mi povej, opiši te razloge, zakaj vozim "napačno" gumo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Kugelschreiber pravi:

Ne. To je tako, kot de mi nekdo razlaga, de njemu je pa razkuhana pašta bol fejst, kot al dente. OK. Razkuhana ti je fina. Ampak to je narejeno narobe. V fabriki so pašto nardili z drugim namenom. Ne me prepričevat, de ti veš de je to narobe, ampak je po svoje to bol prav. Ni. 

 

 

Tle mam jez mal problema. In vcasih pozabim. Res je, de skor vedno vozim nekako “u dvoje” Pustim moznost, de lazjim od mene st gume delujejo bol leseno, morda celo pretrdo. To nism pomislu. Ampak, ucer sm klepetal z dvemi normalno raslimi, po menjavi sf za tof veseli ko radijo. Ker pac nikoli ne koljejo. In ko ne koljes, je profil sportne gume brez veze. Prerez. Krivina. Ne dezen, aka vzorec aka profil. 

 

Ti primerjas gumi na z in gt. Pozablas, de na zju vozis cesti najbol primerno dimenzijo zadne gume. 180/55 je top dimenzija za cesto. 190 je ratala bol za figuro pa za ludovanje s konji. 

Dunlop zna bit se trsi. Sportsmart1. Jao. 

na kratko: primerjam nekaj kar sem vozil na GT in to obe pnevmatiki. Mam že drugo zadnjo ToF in ničoliko zadnjih SF+ (prve v nobenem primeru ne menjam in bom vedno vozil samo SF+, dokler bo taka.

Lahko mi verjameš, da gumo poznam. Ti pa si samo klepetal z nekaterimi. med 190/55 in 180/55 je zelo mala razlika v loku gume, precej bolj lesena je mera 190/50 katero sem vozil na SXu.

Sicer pa a je tako težko razumeti, da nekaterim določena guma sede, drugim mal manj? Da se vozimo/jo različno, včasih solo, včasih v dvoje, včasih izi včasih bolj na hard. In potem iščeš gumo in delaš kompromise.

Sem zelo lepo in veliko napisal o ToF u. Ima svoje prednosti, a ima tudi slabosti napram SF+.

Sam ToF pa nima tako slabih bokov da se je ne bi dalo "klat" in ravno zato je fajn. Bolj mi je moteč faktor prehoda iz trdega sredinskega dela na mehkejši bočni del. Zakaj, ker pri dvigu ali spustu mašine in močnejšem odpiranju rahlo popleše in se to čuti. Nič hudega, ampak pozna pa se. Prav tako je sredinski trši del mnogo bolj občutljiv na cestne anomalije (kačke, bele črte, predvsem pa kurčev fini prah in zlizan istrski asfalt)

Tisti, ki so vozili obe bodo že vedeli o čem pišem, oziroma so pisali enako.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 8/16/2019 at 8:47 AM, DAMI34 said:

Sam ToF pa nima tako slabih bokov da se je ne bi dalo "klat" in ravno zato je fajn. Bolj mi je moteč faktor prehoda iz trdega sredinskega dela na mehkejši bočni del. Zakaj, ker pri dvigu ali spustu mašine in močnejšem odpiranju rahlo popleše in se to čuti. Nič hudega, ampak pozna pa se. Prav tako je sredinski trši del mnogo bolj občutljiv na cestne anomalije (kačke, bele črte, predvsem pa kurčev fini prah in zlizan istrski asfalt)

Tisti, ki so vozili obe bodo že vedeli o čem pišem, oziroma so pisali enako.

 

  S tremle se pa kar strinjam...  Na 990 imam sedaj ze drugo ToF in  me zeza sredica, se posebej pri prestavljanju navzdol. Samo pospesevanje je ok, lega v zavojih tudi, ampak pri prestavljanju navzdol, sploh ob rahli pomoci zavore, jo pa zelo hitro ali odnese, ali postemplja... Sem spustil tlak na predpisanega od KTM-a,  2.2 pa je malo boljse, se pa bojim, da bi znala biti kilometrina problem... Zna iti SF+ nazaj gor.

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
  • Šokiran 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, jvalant pravi:

 

  S tremle se pa kar strinjam...  Na 990 imam sedaj ze drugo ToF in  me zeza sredica, se posebej pri prestavljanju navzdol. Samo pospesevanje je ok, lega v zavojih tudi, ampak pri prestavljanju navzdol, sploh ob rahli pomoci zavore, jo pa zelo hitro ali odnese, ali postemplja... Sem spustil tlak na predpisanega od KTM-a,  2.2 pa je malo boljse, se pa bojim, da bi znala biti kilometrina problem... Zna iti SF+ nazaj gor.

2500 km (z900) sem prejšnji teden oddunkal na SF+, razen kilometrine in mučenja naravnost prav nobene zamere. Medtem ko na ToFu (SDGT) sem en teden brusil plominko (recimo temu konstantna lepa cesta, brez grbin, kačic itd). no včeraj sem jo pa na SF+ po dolgem času. Razlika je. V prid mehkobi in konstantnosti, komur ustreza lastnost SF+.

Zato sem kar zadovoljen z odločitvijo da bo na Z900 ostala SF+, na GTju (veliko vožnje v dvoje) pa kompromis ToF. Solo pa niti pod razno ne trpim predpisan tlak 2,9 ampak ga spustim na 2,7 da se da preživet in vsaj kolikor toliko z užitkom peljat.

Sicer daleč od tega, da bi jokal nad eno ali drugo pnevmatiko, ampak ker imam možnost bom dal tisto, ki mi na določenem mopedu bolj sede, in pa seveda, kjer rabim več kompromisa bo ToF. (zadnja itak, prve so za vedno SF+)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, Slow said:

Mitas E-08 po cca. 20k km. Za kaksnih 10k se bodo. ;)

1.thumb.jpg.ca33385286561af285d847f7311a5fac.jpg

5.thumb.jpg.8208c1e6da7524b426c7d9b6f4bf3ca9.jpg

Jaz jih naredim 52k. Od tega 50k na vlaku.?

Glej da nebodo ratale prevec stare.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, Slow pravi:

Mitas E-08 po cca. 20k km. Za kaksnih 10k se bodo. ;)

1.thumb.jpg.ca33385286561af285d847f7311a5fac.jpg

5.thumb.jpg.8208c1e6da7524b426c7d9b6f4bf3ca9.jpg

lepo, sicer bi pri takšnem profilu pričakoval, da štoplce prej pobere

drugače pa je kar nevarno takšno gumo pokazat na MS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!