MilanAndonovski Objavljeno Junij 7, 2016 Opozori Objavljeno Junij 7, 2016 Jaz tudi danes pred šihtom montiral doma. Jutri pa registrirat pa malo gume sprobat DAMI34, Matej207, Dr_Jakob in 1 other 4
thunderace Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 Evo danes naredil prvih nekaj 10km in zaenkrat kot ste rekli zadovoljen, guma je lepo držala.
Snečer Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 Vidiš tisto piko na gumi? morala bi biti poravnava z ventilčkom, ker je na tisti položaj umerjena. Zdaj lahko dobiš bulo al pa se bo prehitro obrabila. Bmflar in skalar36 2
Bmflar Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 pred 2 minutami, Snecer pravi: Vidiš tisto piko na gumi? morala bi biti poravnava z ventilčkom, ker je na tisti položaj umerjena. Zdaj lahko dobiš bulo al pa se bo prehitro obrabila. Res je !
Snečer Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 Pri meni tudi ni prav montiral, zato pa se guma sedaj noče obrabit gretzky, builder, DAMI34 in 2 others 5
thunderace Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 pred 26 minutami, Snecer pravi: Pri meni tudi ni prav montiral, zato pa se guma sedaj noče obrabit Poj bo pa večna
no_name Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 pred 2 urami, Snecer pravi: Vidiš tisto piko na gumi? morala bi biti poravnava z ventilčkom, ker je na tisti položaj umerjena. Tista pika mora biti na mestu kjer je feltna najtežja. To ni nujno da je tam kjer je ventilček... KNNMS 1
DAMI34 Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 pred 29 minutami, no_name pravi: Tista pika mora biti na mestu kjer je feltna najtežja. To ni nujno da je tam kjer je ventilček... kako pa veš, kje je feltna njatežja? siks 1
duce750 Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 Ce ni pika ne ventilčku pač mogoče gre kakšna mala utež več na feltno
no_name Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 Enkrat naj vulkanizer zavrti samo feltno brez pnevmatike in gor označi kje je najtežja/najlažja. To bo vedno enako... C eagle, bikez, KNNMS in 1 other 4
KNNMS Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 (popravljeno) pred 1 uro, no_name pravi: Tista pika mora biti na mestu kjer je feltna najtežja. To ni nujno da je tam kjer je ventilček... Res je! Ampak proizvajalec predpostavlja da je to tam kjer je ventilček, feltna pa je fabriško umerjena. Proizvajalci navajajo da gre pika tja, kjer na feltno deluje največja centrifugalna sila, oz. guma je na strani pike najlažja. KLIK, pa še KLIK, pa še kaj dokumentov... Dejstvo pa je, da večina ali pa nekateri sploh ne vedo ali nočejo tega vedeti, ker so oni majstri in ne mi ki k njim pripeljemo. Popravljeno Junij 8, 2016. Popravil KNNMS
DAMI34 Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 pred eno uro, no_name pravi: Enkrat naj vulkanizer zavrti samo feltno brez pnevmatike in gor označi kje je najtežja/najlažja. To bo vedno enako... če imaš kotni ventilček, je sigurno tam, kjer je ventil Bmflar 1
drmr69 Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 Ljubezen še kar traja DAMI34, skalar36, hajoktejn in 1 other 4
Profi Objavljeno Junij 8, 2016 Opozori Objavljeno Junij 8, 2016 Kdor ima ventil s senzorjem za merjenje tlaka ima nekaj šans, da bo brez balansiranja same feltne tisto s piko res držalo, ker tisti senzor res nekaj vaga, sicer je pa itak res najbolj ziher samo feltno dat zbalansirat, najtežji del označit in potem veš. Vse ostalo je bla bla bla, kakšna fabrško umerjena feltna neki, a je že kdo videl na kakšni feltni, da je kaj zabrušeno ali dodano (razen če ni bila razbita) Je pa res gume so označene zato, da se označeno mesto da na najtežji del feltne. Je pa ogromno takih, ki bi morali vedeti, pa ne vedo, da to ni avtomatsko na ventilu. Zato se posplošeno označeno mesto daje na ventil. Ves svet dela to tako, le malo je pa toliko doslednih, da tisto piko izkoristi kot je treba. DAMI34, Zivnorc in Bmflar 3
Snečer Objavljeno Junij 9, 2016 Opozori Objavljeno Junij 9, 2016 Hvala za pojasnilo, potem imam prav montirano, ker ni "na ventilčku", lol siks 1
u-r-o-s Objavljeno Junij 9, 2016 Opozori Objavljeno Junij 9, 2016 Lahko pa vulkanizer že malo kompenzira s "piko", in zato doda manj uteži. Če se mu da malo igrat s premikanjem gume po platišču, v oporu mu je pa lahko pika
Kmet2 Objavljeno Junij 9, 2016 Opozori Objavljeno Junij 9, 2016 pred 4 urami, u-r-o-s pravi: Lahko pa vulkanizer že malo kompenzira s "piko", in zato doda manj uteži. Če se mu da malo igrat s premikanjem gume po platišču, v oporu mu je pa lahko pika Na GSA je tako ujel ko sem menjaval pnevmatike da ni bilo potrebno novih uteži razen originalne obstoječe .
sesir Objavljeno Junij 9, 2016 Opozori Objavljeno Junij 9, 2016 Ob 15. 4. 2016 at 9:24, gretzky pravi: Me zanima, če bi bile Mitas gume vseeno tako priljubljene, če ne bi bile delane v Sloveniji in nekaj motiva k nakupu doda še domoljubje. Bi jih sploh probali, ali pa bi bile to "ene X češke gume"? Si xe slišal,da je akrapovič Slovenski ?? gretzky in NX650 2
gretzky Objavljeno Junij 9, 2016 Opozori Objavljeno Junij 9, 2016 pred 3 minutami, sesir pravi: Si xe slišal,da je akrapovič Slovenski ?? Bolj sem mislil na sam naziv blagovne znamke. Ker Mitas je pač češka blagovna znamka. To je včasih veljalo za slabše, vendar so Čehi po mojem mnenju zelo sposobni v izdelovanju kvalitetnih stvari. Akrapoviča pa sem imel na motorju že takrat, ko se je imenoval Scorpion.
ELO Objavljeno Junij 10, 2016 Opozori Objavljeno Junij 10, 2016 čehinje... mnoge so feltne, pardon, fletne DAMI34 in NX650 2
skalar36 Objavljeno Junij 10, 2016 Opozori Objavljeno Junij 10, 2016 1 hour ago, Snecer said: kaj pa delajo čehi kvalitetno? Škoda je izdelovala zelo kvalitetne izdelke. Tudi Adolfu so se cedile sline. Sedaj dela naprej vsaj Češka Zbrojevka.
cb1300 Objavljeno Junij 10, 2016 Opozori Objavljeno Junij 10, 2016 1 hour ago, Snecer said: kaj pa delajo čehi kvalitetno? pomoje sandale, k jih vsi nosjo :-) On 7. 6. 2016 at 11:59 PM, MilanAndonovski said: Jaz tudi danes pred šihtom montiral doma. Jutri pa registrirat pa malo gume sprobat takle motor sem pa jest prodal, z nalepko dunlop....zna bit da je moj :-) Samo nosilc je bil lep črn, ne kičast rumen :-) Kej poznaš zgodovino motorja s kje, od koga? Me prov firbec matra
Snečer Objavljeno Junij 10, 2016 Opozori Objavljeno Junij 10, 2016 Misliš, da na podplatu piše Mitas? al na zoknu? DAMI34 in skalar36 2
sesir Objavljeno Junij 10, 2016 Opozori Objavljeno Junij 10, 2016 pred 10 urami, gretzky pravi: Bolj sem mislil na sam naziv blagovne znamke. Ker Mitas je pač češka blagovna znamka. To je včasih veljalo za slabše, vendar so Čehi po mojem mnenju zelo sposobni v izdelovanju kvalitetnih stvari. Akrapoviča pa sem imel na motorju že takrat, ko se je imenoval Scorpion. Zgolj moje mnenje pa kuk sem na skuterju sprobal je da je Mitas,ki je na skuterjih popolnoma isti kot Sava
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se