Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Jaz tudi danes pred šihtom montiral doma. Jutri pa registrirat pa malo gume sprobat :)

 

 

received_10208738751679568.jpeg

Objavljeno

Evo danes naredil prvih nekaj 10km in zaenkrat kot ste rekli :OK: zadovoljen, guma je lepo držala.

20160608135853.jpg

Objavljeno

Vidiš tisto piko na gumi? morala bi biti poravnava z ventilčkom, ker je na tisti položaj umerjena.

Zdaj lahko dobiš bulo al pa se bo prehitro obrabila.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 minutami, Snecer pravi:

Vidiš tisto piko na gumi? morala bi biti poravnava z ventilčkom, ker je na tisti položaj umerjena.

Zdaj lahko dobiš bulo al pa se bo prehitro obrabila.

Res je !

Objavljeno
pred 26 minutami, Snecer pravi:

Pri meni tudi ni prav montiral, zato pa se guma sedaj noče obrabit :) 

Poj  bo pa večna :kva2::kva2:

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

Vidiš tisto piko na gumi? morala bi biti poravnava z ventilčkom, ker je na tisti položaj umerjena.

 

Tista pika mora biti na mestu kjer je feltna najtežja.

To ni nujno da je tam kjer je ventilček...

Objavljeno
pred 29 minutami, no_name pravi:

Tista pika mora biti na mestu kjer je feltna najtežja.

To ni nujno da je tam kjer je ventilček...

kako pa veš, kje je feltna njatežja?

Objavljeno

Ce ni pika ne ventilčku pač mogoče gre kakšna mala utež več na feltno

Objavljeno

Enkrat naj vulkanizer zavrti samo feltno brez pnevmatike in gor označi kje je najtežja/najlažja.

To bo vedno enako...

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, no_name pravi:

Tista pika mora biti na mestu kjer je feltna najtežja.

To ni nujno da je tam kjer je ventilček...

Res je! Ampak proizvajalec predpostavlja da je to tam kjer je ventilček, feltna pa je fabriško umerjena.

Proizvajalci navajajo da gre pika tja, kjer na feltno deluje največja centrifugalna sila, oz. guma je na strani pike najlažja.

KLIK, pa še KLIK, pa še kaj dokumentov...

Dejstvo pa je, da večina ali pa nekateri sploh ne vedo ali nočejo tega vedeti, ker so oni majstri in ne mi ki k njim pripeljemo.

Popravljeno . Popravil KNNMS
Objavljeno
pred eno uro, no_name pravi:

Enkrat naj vulkanizer zavrti samo feltno brez pnevmatike in gor označi kje je najtežja/najlažja.

To bo vedno enako...

če imaš kotni ventilček, je sigurno tam, kjer je ventil :P

Objavljeno

Ljubezen še kar traja :)

20160608_143619.jpg

20160608_143631.jpg

20160608_145627.jpg

Objavljeno

Kdor ima ventil s senzorjem za  merjenje tlaka ima nekaj šans, da bo brez balansiranja same feltne tisto s piko res držalo, ker tisti senzor res nekaj vaga,  sicer je pa itak res  najbolj ziher samo feltno dat zbalansirat, najtežji del označit in potem veš.

Vse ostalo je bla bla bla, kakšna fabrško umerjena feltna neki, a je že kdo videl na kakšni feltni,  da je kaj zabrušeno ali dodano (razen če ni bila razbita)

Je pa res gume so označene zato, da se označeno mesto da na najtežji del feltne. 

Je pa ogromno takih, ki bi morali vedeti, pa  ne vedo, da to ni avtomatsko na ventilu. Zato se posplošeno označeno mesto daje  na ventil. Ves svet dela to tako, le malo je pa toliko doslednih, da tisto piko izkoristi kot je treba.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Lahko pa vulkanizer že malo kompenzira s "piko", in zato doda manj uteži. Če se mu da malo igrat s premikanjem gume po platišču, v oporu mu je pa lahko pika ;) 

Objavljeno
pred 4 urami, u-r-o-s pravi:

Lahko pa vulkanizer že malo kompenzira s "piko", in zato doda manj uteži. Če se mu da malo igrat s premikanjem gume po platišču, v oporu mu je pa lahko pika ;) 

Na GSA je tako ujel ko sem menjaval pnevmatike da ni bilo potrebno novih uteži razen originalne obstoječe .:)

Objavljeno
Ob 15. 4. 2016 at 9:24, gretzky pravi:

Me zanima, če bi bile Mitas gume vseeno tako priljubljene, če ne bi bile delane v Sloveniji in nekaj motiva k nakupu doda še domoljubje. Bi jih sploh probali, ali pa bi bile to "ene X češke gume"?

Si xe slišal,da je akrapovič Slovenski ??

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 minutami, sesir pravi:

Si xe slišal,da je akrapovič Slovenski ??

Bolj sem mislil na sam naziv blagovne znamke. Ker Mitas je pač češka blagovna znamka. To je včasih veljalo za slabše, vendar so Čehi po mojem mnenju zelo sposobni v izdelovanju kvalitetnih stvari.

Akrapoviča pa sem imel na motorju že takrat, ko se je imenoval Scorpion.

Objavljeno

čehinje...

mnoge so feltne, pardon, fletne :)

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 hour ago, Snecer said:

kaj pa delajo čehi kvalitetno?

Škoda je izdelovala zelo kvalitetne izdelke. Tudi Adolfu so se cedile sline.

Sedaj dela naprej vsaj Češka Zbrojevka.

Objavljeno
1 hour ago, Snecer said:

kaj pa delajo čehi kvalitetno?

pomoje sandale, k jih vsi nosjo :-)

 

 

On 7. 6. 2016 at 11:59 PM, MilanAndonovski said:

Jaz tudi danes pred šihtom montiral doma. Jutri pa registrirat pa malo gume sprobat :)

 

 

received_10208738751679568.jpeg

takle motor sem pa jest prodal, z nalepko dunlop....zna bit da je moj :-) Samo nosilc je bil lep črn, ne kičast rumen :-)

Kej poznaš zgodovino motorja s kje, od koga? Me prov firbec matra

Objavljeno
pred 10 urami, gretzky pravi:

Bolj sem mislil na sam naziv blagovne znamke. Ker Mitas je pač češka blagovna znamka. To je včasih veljalo za slabše, vendar so Čehi po mojem mnenju zelo sposobni v izdelovanju kvalitetnih stvari.

Akrapoviča pa sem imel na motorju že takrat, ko se je imenoval Scorpion.

Zgolj moje mnenje pa kuk sem na skuterju sprobal je da je Mitas,ki je na skuterjih popolnoma isti kot Sava

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!