Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
pred 29 minutami, ukica pravi:

Sej to je bilo misljeno kot provokacija. 

Sam sem prvih 7 let na motorju - tudi na 2 cilindraski apriliji prezivel brec TCja in ABS(ceprou sm ga enkrat polozu, pa ga z abs verjetn nebi). Point TCja je da ti od ese rit na kaksnem madezu ali pa manjsem pesku. Ajde pa tud kaksno glupost oprosti.

 

do zdrsa zadi pride samo zaradi pilotove neumnosti, ker na pol ovinka odpira na polno. Ce se drzis pravila, dej gas ko si poravnan, se lucka za TC sploh nebo przgala..

sam če ga maš ga ša izkoriščaš, jaz brez ABSa ne znam več zavirati. (oziroma se mi ne da več misliti kako bi brez)

Objavljeno

Evo po ene 6 ali 7 komletih SF sem se z velikim strahom odločil za spremembo in pri rumenko nataknil ToF in to prvo in zadnjo. Zadnja je 190×55 in ima že na uč malo manj izrazito krivuljo kot SF

Najbol sem cvikal kako pada v ovinek. Pomisleki so bili odveč, ker se je fatastično peljala, sem pa opazil naslednje razlike:

- definitivno ima manj izrazito krivuljo profila ker sem s prvo prišel skoraj do roba kar se mi pri SF ni dogajalo

- na zalivkah se mi zdi manj občutljiva na zdrs kog SF

- tudi na bokih je nekoliko trša, ker mi ob enaki vožnji, obremenitvi in pospeševanju ni naredilan zavihkov (kaj se že reče reboun...?)

- pri 25 do 33 °C držala brezkompromisno tudi v nagibih pri katerih se potem z ženo skregava

- s SF sem delal od 6K do 6,5K za ToF bomo pa še videli

- zanima me še obnašanje na mokrem in seveda kolometrina

Evo tolkalala 

Ne cincejte tudi ToF je špica????

 

Objavljeno

Žal v drugi temi, pa bom debato verjetno preselil semle se ToF vsaj nekaterim obrablja neobičajo in ne kaže prav nobene prednosti pri kilometrini napram SF+

 

Objavljeno
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

Žal v drugi temi, pa bom debato verjetno preselil semle se ToF vsaj nekaterim obrablja neobičajo in ne kaže prav nobene prednosti pri kilometrini napram SF+

 

Če ne bo vsaj 2K pribitka se vračam na SF+, ki mi je bila res top

 

Objavljeno
pred eno uro, alko1 pravi:

Če ne bo vsaj 2K pribitka se vračam na SF+, ki mi je bila res top

 

Enako

Objavljeno

Kompanija,

kje ugodno nabavit ToF (180/55/17)?

gledal vse zivo....najcenje je Liderpnevmatik (85€), gumicenter 103€...mimovrste je nimajo....se kje?

a ta Liderpnevmatik kdo pozna? So zanesljivi?

hvala,lp

Objavljeno
pred 26 minutami, Roger G. Jagger pravi:

Kompanija,

kje ugodno nabavit ToF (180/55/17)?

gledal vse zivo....najcenje je Liderpnevmatik (85€), gumicenter 103€...mimovrste je nimajo....se kje?

a ta Liderpnevmatik kdo pozna? So zanesljivi?

hvala,lp

če ne gledaš lih na vsak cent, gres do pit stop logatec pa ti zrihta kot je treba.

Objavljeno
Just now, Xebec said:

če ne gledaš lih na vsak cent, gres do pit stop logatec pa ti zrihta kot je treba.

Sem ze govoril z njim. Ne pusca se mi motorja tam en dan, da naredi. Ce lahko narocim nekje in mi Urbancic zrihta v pol ure npr. !

hvala, lp

Objavljeno

Da, se strinjam, nekaj malega že zaradi vožnje, ker pa obstajajo ankete in ker komuniciramo med seboj, vem da @kroniknaredi na SF+ 10 -pa ajd do 20% manj kot jaz. 

Tudi ko gledam svojo kilometrino na gumah, neglede na blagovno znamko sem pri obrabi nekje pri spodnjem delu uporabnikov (recimo prvi tretini), torej tistih, ki naredijo najmanj in jo relativno hitro skurijo.

Moji podatki o Tofu so točni, beleženi in merjeni v tej temi. Kot opažam, bo kar nekaj uporabnikov naredilo zgolj toliko ali nekaj malega več kot s SF+ in to mi ne gre v račun. Trditi, da mi bo guma naredila več ker sem bil na potovanju, kjer je bilo 2000km ravne vožnje pa je iz trte izvita, ker sem lepo pojasnil, da guma ni bila več okrogla. Slike meritve tudi v tej temi.

Torej, da so take razlike pri obrabi vsaj podobnih voznikov, bo že nekje keč, mogoče tudi v tem da so lansirali ali poslali na trg več opcij. Drugače si tega ne morem razlagati. Več pa na PM, če te zanima.

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, DAMI34 said:

Da, se strinjam, nekaj malega že zaradi vožnje

Torej, da so take razlike pri obrabi vsaj podobnih voznikov, bo že nekje keč, mogoče tudi v tem da so lansirali ali poslali na trg več opcij. Drugače si tega ne morem razlagati. Več pa na PM, če te zanima.

Podcenjujes vpliv voznje. Stil voznje lahko vpliva na obrabo 1000 ali 10000 km. Na istem ali podobnim motorju. In ToF dela vec km in to precej: SF 4500 na Duku, 3500 na 990. ToF bo zdrzala najmanj 5000 (napram 3500 je to skoraj polovica). Pri obrabi je velik faktor hitrost. Guma se ne obrablja linearno. Ce bi to prenesli na pisto: ob tempu blizu dveh minut se guma obrablja normalno. Potem se obraba veca precej hitreje kot pada cas. Ce peljes 1:30 se guma ne bo obrabljala sorazmerno (to je za cetrtino bolj ali 8500 namesto10000) ampak bo izginila v par desetih kilometrih... Ko gre guma cez svoj operatvni limit poraba skoci. 

 

Ce pa imas podatke, da Mitaske odstopajo 10% med gumami (ze tu pretiravam) kaj sele 50% pa z besedo na plan. V trenutku jih vrzem dol, tanove iz garaze tud ven pomecem ker bi to bilo super nevarno. Taka firma nima kaj iskati med prozvajalci cesarkoli, kaj sele gum. Jaz v to ne verjanem. Pika

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 11 minutami, jvalant pravi:

Podcenjujes vpliv voznje. Stil voznje lahko vpliva na obrabo 1000 ali 10000 km. Na istem ali podobnim motorju. In ToF dela vec km in to precej: SF 4500 na Duku, 3500 na 990. ToF bo zdrzala najmanj 5000 (napram 3500 je to skoraj polovica). Pri obrabi je velik faktor hitrost. Guma se ne obrablja linearno. Ce bi to prenesli na pisto: ob tempu blizu dveh minut se guma obrablja normalno. Potem se obraba veca precej hitreje kot pada cas. Ce peljes 1:30 se guma ne bo obrabljala sorazmerno (to je za cetrtino bolj ali 8500 namesto10000) ampak bo izginila v par desetih kilometrih... Ko gre guma cez svoj operatvni limit poraba skoci. 

 

Ce pa imas podatke, da Mitaske odstopajo 10% med gumami (ze tu pretiravam) kaj sele 50% pa z besedo na plan. V trenutku jih vrzem dol, tanove iz garaze tud ven pomecem ker bi to bilo super nevarno. Taka firma nima kaj iskati med prozvajalci cesarkoli, kaj sele gum. Jaz v to ne verjanem. Pika

Več kot 12 kompetov SF+ redno beležim obrabo (merim) vozim se v vseh letnih časih (isti stil), informacije imam za 3 različne motorje kilometrina pa vedno enaka. med 4,5 in 5,5 jurja z zadnjo.

Če ToF dela veliko več, mi potem ni jasno kako bodo nekateri komaj 4 jurje oddelali, jaz jih bom 7.

Špekuliral sem, da take razlike med nami ne bi smele biti, neglede, da sem opravil "trip", ki ga tak al tak vsako leto.

Da so SF+ vsako leto spreminjali ti je tudi jasno mar ne. Da so imeli vmes serijo, ki se je hitro radirala, pa serijo, ki je bila ubitačna na mokrem, zadnji 2 leti z dodano togostjo in siliko je pa konstantna. Zakaj misliš, da se s ToFom ne bi igrali?

Objavljeno
pred 15 minutami, jvalant pravi:

Podcenjujes vpliv voznje. Stil voznje lahko vpliva na obrabo 1000 ali 10000 km.

Chris Birch je enkrat na vprašanje, koliko pri njemu zdrži tazadnja Mitaska (E-09 če se prav spomnim) odgovoril da nekje med 80 in 1500 kilometrov. 80 km je najmanj, kar je naredil, kratek enduro special po kamenju in je bila guma zanič... 1500 bi bla bolj tipična raba. Lahko da se ne spomnim točno, sam podan rang je bil tu nekje... ogromno odstopanje. Stil vožnje je vse, tovarniška odstopanja na istem profilu in zmesi so minimalna.

 

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

Špekuliral sem, da take razlike med nami ne bi smele biti, neglede, da sem opravil "trip", ki ga tak al tak vsako leto.

Zakaj ne? En malo močnejši moped brez novodobnih pomagal, malo 'težje' zapestje v kombinaciji z bolj agresivnim zaviranjem in podiranjem motorja v ovinek.... in se guma drugače in hitreje pomalca. Ti si lahko merilo zase. Težko boš pa za vse druge. Konstantna obraba gum na različnih motorjih pomeni sam da se z različnimi motorji približno enako voziš, ne da je guma XYZ kak poseben čudež.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 7 minutami, jskrablin pravi:

 

Zakaj ne? En malo močnejši moped brez novodobnih pomagal, malo 'težje' zapestje v kombinaciji z bolj agresivnim zaviranjem in podiranjem motorja v ovinek.... in se guma drugače in hitreje pomalca. Ti si lahko merilo zase. Težko boš pa za vse druge. Konstantna obraba gum na različnih motorjih pomeni sam da se z različnimi motorji približno enako voziš, ne da je guma XYZ kak poseben čudež.

zato ne, ker od kar obstaja SF+ beležim enake rezultate (4-5 jurjev na SF+, kronik pa 4 jurje), torej tudi na ToFu ne morem narediti 40-50% več kot ostali. In nisem rekel, da sem merilo, le to sem samo zase, bolj me moti, ker drugi (vsaj 2 Kronik in Jvalant) bosta dosegla kvečjemu kilometrino SF+, jaz pa 40% več. Počakajmo še druge uporabnike, potem bomo pa kako rekli. V bistvu me pa skrbi, ker nekateri ne bodo dosegli neke prednosti pri kilometrini napram SF+, kaj če se meni to naslednjič zgodi?

Ampak , prosim ne mi razlagat, koliko sem uspel prišparat gumo na tripu, ker vsako leto grem za prvomajske na trip in je vse ista pašta. Gumo zmerim pred odhodom, po prihodu in SF+ konstantno kurim cca 1mm/1000km, pozimi mal več, poleti pa mal manj. Ni neke znanstvene fantastike.

Objavljeno

Tole je ze za menjat? Tisti debelejsi indikator (enojni), je ponekod ze skoraj zravnan s povrsino......

30F36B54-13BD-4137-829D-E1CCB5910EE8.jpeg

Objavljeno

Pulcaj ti bo reku da ja :)

  • Hvala 1
Objavljeno
pred 11 minutami, Roger G. Jagger pravi:

Tole je ze za menjat? Tisti debelejsi indikator (enojni), je ponekod ze skoraj zravnan s povrsino......

30F36B54-13BD-4137-829D-E1CCB5910EE8.jpeg

grablje niso indikator, le ta je tista črtica/bunka, dvignjen del v utoru. Te so še za vsaj 500km. Upoštevam tvojo obrabo. S tako gumo sem šel še do Pakle in nazaj, kronik bi jo pa itak zlizal do platna :D

 

Objavljeno (popravljeno)

Ceprav, v zadnjih 1000km je rapidno pobralo sredino. Res pa je, da je bilo nekaj tudi AC in “malenkost” nad omejitvijo....

Popravljeno . Popravil Roger G. Jagger
Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, DAMI34 said:

Če ToF dela veliko več, mi potem ni jasno kako bodo nekateri komaj 4 jurje oddelali, jaz jih bom 7.

Da so SF+ vsako leto spreminjali ti je tudi jasno mar ne. Da so imeli vmes serijo, ki se je hitro radirala, pa serijo, ki je bila ubitačna na mokrem, zadnji 2 leti z dodano togostjo in siliko je pa konstantna. Zakaj misliš, da se s ToFom ne bi igrali?

Kako ti ni jasno? Pac bolj agresivno/hitreje vozijo. Tu pa res ni nobene znanosti. Res ne mores primerjati sebe z drugimi. Tudi jaz ne primerjam sebe z drugimi. Ali bolje receno: vem zakaj znanec naredi pol manj kot jaz: ko greva na Jezersko in imam dober dan, da gre stopalka po tleh, me vseeno mora gori pocakati in lahk spije kavo. In prijatelj, katerega pa jaz malenkost cakam, pa naredi z enako gumo vec km od mene... Prijateljica, ki ima vecja jaca od mene, gre zelo hitro v ovinek, hitro skozi in potem ven in na srge diham, ko jo poskusam slediti. Hudica, se enkrat vec skoraj naredi z SF kot jaz. Je jasno kot beli dan.

 

Edino merilo cudnosti bi bilo (govorim za Duka, ker sem z njem zvozil precej SFjev, na 990 samo dve zadnji) ce bi jaz sam, cez poletje, ko so pogoji priblizno enaki,  z eno SF zvozil 4500, z drugo pa 6000 ali 3000. To pa bi bil znak, da se nekaj dogaja z gumo... Ce pa znanec, ki je hiter, zvozi okoli 2500 z SF, pa tocno vem zakaj. Hitreje in odlocneje pelje od mene. Vsak zavoj zakljuci z crno crto ven iz ovinka...   Razlike so tudi seveda zaradi motorjev samih in stilov voznje: en cilider fino butne, ce ti je to vsec, bos pac zanalasc malo butal in bo guma sla. Nekomu (poznam!) je zelo vsec zelo tekoca voznja, I4, singerca in pri solidnih hitrostih guma zdrzi veliko. Moc motorja niti ni tolk pomembna, ker tudi ce je imas v izobilju, steje kolko je upas sprostiti. Zato z Dukom, ki ima 50 konj, naredim malenkost vec kot pa z 990 ki jih ima skoraj 120. 4500 vs 3500 (SF)

 

  Lahko verjamem, da pri Mitasu kaj poskusajo, ampak, da bi naredili taksno razliko pa ne verjamem. In od Save naprej, se mi gume obnasajo zelo podobno in delam podobne kilometrine... plus minus 500km (pa se to verjetno zato, ker je kak Weissbriach ali pa Jezersko vec). Ne mores imeti obrabo 40-50% razklicno in ohranjati isti oprijem. Kaj ce ni nekdo prvic nataknil "mehko" bil super vesel in potem nataknil "trd" experiment z isto oznako in se sesul kot kanta? Ne, tega se ne grejo. Na leto zvozim 4 do pet zadnjih gum, ze kar nekaj let, od samega zacetka Savinih gum. Kakih resnih razlik nisem zaznal...

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
5 hours ago, Roger G. Jagger said:

Sem ze govoril z njim. Ne pusca se mi motorja tam en dan, da naredi. Ce lahko narocim nekje in mi Urbancic zrihta v pol ure npr. !

hvala, lp

 Niti priblizno nocem k vulkanizerju, ki mi zamenja gumo v pol ure... Mora hiteti. Pa je treba zadnje kolo odmontirati, pa zamenjati gumo, pa centrirati kolo, pa mal cekirat vse skup, pa nataknit zadnje kolo nazaj, preveriti in po potrebi popraviti napetost verige, zategniti kolo, zavoro ce ima tak sistem z pravimi navori ipd...

 

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Haha 1
Objavljeno
2 minutes ago, jvalant said:

 Niti priblizno nocem k vulkanizerju, ki mi zamenja gumo v pol ure... Mora hiteti. Pa je treba zadnje kolo odmontirati, pa zamenjati gumo, pa centrirati kolo, pa mal cekirat vse skup, pa nataknit zadnje kolo nazaj, preveriti in po potrebi popraviti napetost verige, zategniti kolo, zavoro ce ima tak sistem z pravimi navori ipd...

 

Dober, da se nisi na minute “obesil”......! No, jaz k takemu, ki rabi za menjavo zadnje pnevmatike ves dan......ne grem! 

Objavljeno

jaz samo povem, da če se normalno vozi, sf+ zdrži 10k+

vse, kar je pod 10k, je divjanje

pred 1 minuto, Roger G. Jagger pravi:

Dober, da se nisi na minute “obesil”......! No, jaz k takemu, ki rabi za menjavo zadnje pnevmatike ves dan......ne grem! 

sam odvij kolesa pa zapelji z avtom... 

Objavljeno
1 minute ago, Roger G. Jagger said:

Dober, da se nisi na minute “obesil”......! No, jaz k takemu, ki rabi za menjavo zadnje pnevmatike ves dan......ne grem! 

 Vec kot ocitno ne poznas Tarumenga... Pojdi kamor zelis.

Objavljeno
Just now, jvalant said:

 Vec kot ocitno ne poznas Tarumenga... Pojdi kamor zelis.

Nikjer nisem trdil, da ga poznam (ne beri povrsno oz. kar ti pase).....! Zna bit pozitivna oseba, kar sem slisal o njem. 

Seveda bom sel, kamor bom SAM zelel......kaj si mislil......?!

5 minutes ago, Snečer said:

 

sam odvij kolesa pa zapelji z avtom... 

Nimam orodja......

lp

Objavljeno
pred eno uro, Roger G. Jagger pravi:

Ceprav, v zadnjih 1000km je rapidno pobralo sredino. Res pa je, da je bilo nekaj tudi AC in “malenkost” nad omejitvijo....

SF+ do 120 AC gre komot, jo pa žre hladno, tudi 20C. Take so moje iskušnje, ko je poletje in vroč asfalt pa se mi AC veliko manj pozna.

Objavljeno
pred 38 minutami, jvalant pravi:

Kako ti ni jasno? Pac bolj agresivno/hitreje vozijo. Tu pa res ni nobene znanosti. Res ne mores primerjati sebe z drugimi. Tudi jaz ne primerjam sebe z drugimi. Ali bolje receno: vem zakaj znanec naredi pol manj kot jaz: ko greva na Jezersko in imam dober dan, da gre stopalka po tleh, me vseeno mora gori pocakati in lahk spije kavo. In prijatelj, katerega pa jaz malenkost cakam, pa naredi z enako gumo vec km od mene... Prijateljica, ki ima vecja jaca od mene, gre zelo hitro v ovinek, hitro skozi in potem ven in na srge diham, ko jo poskusam slediti. Hudica, se enkrat vec skoraj naredi z SF kot jaz. Je jasno kot beli dan.

 

Edino merilo cudnosti bi bilo (govorim za Duka, ker sem z njem zvozil precej SFjev, na 990 samo dve zadnji) ce bi jaz sam, cez poletje, ko so pogoji priblizno enaki,  z eno SF zvozil 4500, z drugo pa 6000 ali 3000. To pa bi bil znak, da se nekaj dogaja z gumo... Ce pa znanec, ki je hiter, zvozi okoli 2500 z SF, pa tocno vem zakaj. Hitreje in odlocneje pelje od mene. Vsak zavoj zakljuci z crno crto ven iz ovinka...   Razlike so tudi seveda zaradi motorjev samih in stilov voznje: en cilider fino butne, ce ti je to vsec, bos pac zanalasc malo butal in bo guma sla. Nekomu (poznam!) je zelo vsec zelo tekoca voznja, I4, singerca in pri solidnih hitrostih guma zdrzi veliko. Moc motorja niti ni tolk pomembna, ker tudi ce je imas v izobilju, steje kolko je upas sprostiti. Zato z Dukom, ki ima 50 konj, naredim malenkost vec kot pa z 990 ki jih ima skoraj 120. 4500 vs 3500 (SF)

 

  Lahko verjamem, da pri Mitasu kaj poskusajo, ampak, da bi naredili taksno razliko pa ne verjamem. In od Save naprej, se mi gume obnasajo zelo podobno in delam podobne kilometrine... plus minus 500km (pa se to verjetno zato, ker je kak Weissbriach ali pa Jezersko vec). Ne mores imeti obrabo 40-50% razklicno in ohranjati isti oprijem. Kaj ce ni nekdo prvic nataknil "mehko" bil super vesel in potem nataknil "trd" experiment z isto oznako in se sesul kot kanta? Ne, tega se ne grejo. Na leto zvozim 4 do pet zadnjih gum, ze kar nekaj let, od samega zacetka Savinih gum. Kakih resnih razlik nisem zaznal...

saj sem že 100x napisal poglej tabelo obrabe.

Kronik sf+ 3,5-4 jurje, Dami sf+4,5-5,5

KronikToF 4 jurje, Dami ToF vsaj 7

opaziš neko razliko? Kugla me prepričuje da zato ker sem bil na prvomajskem izletu, jok in malomorgen. Vsako leto grem in več sredine skurim kot doma.

ps: @kronikje tudi bil na prvomajskem tripu, da ne bo izgovora, ti si bil on pa ne. 

In koliko ga kdo žgem ni tule bistvo, počakam še par ljudi, da vidim razliko SF+ vs ToF, recimo @KARMEN1

Če bo njena razlika ali dobiček ToF vs SF+ zanemarljiv, potem niso vsi ToFi isti.

Ampak pustimo času čas, je kar kup uporabnikov, ki so ToF nataknili.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!