Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

1 hour ago, DAMI34 said:

pa ti vzameš v obzir da govorimo o obrabi kurčeve sredine ST pnevmatike, katera "bi morala" naredit več?

@XTRima prav, ko je na to opozoril. Nisem opazil, da bi kdo jokal, da mu boki zmankujejo.

IMG_20190503_125639.thumb.jpg.5e693bc0785c1208b42c317c606fdc5f.jpg

To je moja po 4.500km, če pogledaš, kvadrat od gume (kar pomeni da sem večinoma sredino trošil, 2000km AC itak), od tega 700km AC pri 6-10C

to je tvoja po 3kkm:

IMG_20190609_141053.jpg.01f178d38ead87778197d242e635ee4c.thumb.jpg.7bf25d21dfdedbef2b1860bcdd617c34.jpg

to je @kronik po 3kkm:

IMG_9023.JPG.6d95efc7ce011bd46f5d3f742c68d4a9.thumb.jpg.687a592a4a01a7a67c9eaebda0627071.jpg

 

Tako da še vedno govoriti o stilu vožnje s kurjenjem sredine ne igra bistvene vloge (razen če ga konstantno nabijate od semaforja do semaforja al pa skozi 180 naravnost), še več, če ga veliko in dobro puliš po ovinkih, bi bila še manj izrabljena sredina, pa bolj boki.

Meni se samo zdi, da guma dejansko rabi težo, oziroma pod obremenitvijo manj mikrodrsi in se manj rabi. Bom strogo meril sedaj solo vožnjo in izrabo sredine. (ali pa imamo različne sredine)

 

 

Zadnji post, ker ti se kar ni NIC jasno: ToF bo naredila najmanj 1500 km vec na mojem motorju, z mojim stilom voznje in z mojimi cestami, kjer imam kar nekaj transporta. To je edino relevantno. Ne vem kaj ima Kronik, ali ti ali kdorkoli z obrabo moje gume. Od zacetka TEBI ni jasno kakoda bos ti naredil 7k, nekateri pa ne. Stil voznje je krivec in NIC drugega. Pa ce jaz pac teram samo med semaforji ali pa ne, nima veze. Kronik bo naredil 5k od oka in vozi drugace, od mene. Glede na njegove gume, vozi bolje od mene. Bistvo je pa v tem, da bo Kronik naredil vec z ToF kot z SF. In da bom jaz naredil vec z ToF kot z SF. Tudi ti bos vec naredil z ToF. Ti si edini ki primerjas mojo obrabo z Kronikovo in tvojo. To je pa nesmisel, ker drugace vozimo, se drugje vozimo in imamo drugacne motorje. Ali mam jaz se vec bokov in manj sredine kot Kronik, pa nima veze, ker clovek pac hitreje vozi in to z ToF ali SF... Howgh. Zadeva je spet sla v nesmisle, mam dost. 

 

P.S.: Cisto vsi, ti, Kronik in jaz bomo pa z ToF naredili cez palec 30 posto vec. Pa ali Kronik kot dirkac, ti kot super voznik injaz kot kralj semaforjev, nima veze: Tof zdrzi vec.  

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Primerjate iste pnevmatike na različno težkih motorjih , primerjate pnevmatike na motorjih z različnimi agregati , primerjate različne pilote itd pa se čudite , da so velika odstopanja...... 

Sej se hecate ne, ker če se ne ..........:headbang:

da. Mal heca mora bit :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, jvalant pravi:

Zadnji post, ker ti se kar ni NIC jasno: ToF bo naredila najmanj 1500 km vec na mojem motorju, z mojim stilom voznje in z mojimi cestami, kjer imam kar nekaj transporta. To je edino relevantno. Ne vem kaj ima Kronik, ali ti ali kdorkoli z obrabo moje gume. Od zacetka TEBI ni jasno kakoda bos ti naredil 7k, nekateri pa ne. Stil voznje je krivec in NIC drugega. Pa ce jaz pac teram samo med semaforji ali pa ne, nima veze. Kronik bo naredil 5k od oka in vozi drugace, od mene. Glede na njegove gume, vozi bolje od mene. Bistvo je pa v tem, da bo Kronik naredil vec z ToF kot z SF. In da bom jaz naredil vec z ToF kot z SF. Tudi ti bos vec naredil z ToF. Ti si edini ki primerjas mojo obrabo z Kronikovo in tvojo. To je pa nesmisel, ker drugace vozimo, se drugje vozimo in imamo drugacne motorje. Ali mam jaz se vec bokov in manj sredine kot Kronik, pa nima veze, ker clovek pac hitreje vozi in to z ToF ali SF... Howgh. Zadeva je spet sla v nesmisle, mam dost. 

 

P.S.: Cisto vsi, ti, Kronik in jaz bomo pa z ToF naredili cez palec 30 posto vec. Pa ali Kronik kot dirkac, ti kot super voznik injaz kot kralj semaforjev, nima veze: Tof zdrzi vec.  

brez panike, debatiramo, vem da bomo naredili več, so pa razlike. In očitno ne morem pojasniti, da imam res veliko vožnje naravnost in v dvoje. Poglejmo še podatke od Builderja (recimo težji motor kot moj, oba sva pa težja po motorjih od tebe in Kronika) pa recimo manj konjev, bo zlahka na 10kkm. 

Svojo sem meril do 2000km in je bila poraba 0,8 mm/1000km, potem je padla na povprečno 0,6.

Torej kdor zmaga na jezersko res nima veze z obrabo. To je moj point. In še vedno trdim, očitno rabi guma mal več teže, saj je za take mopede tudi delana.

In res me zanima kako moraš voziti naravnost, da gumo po sredini skuriš. A me razumeš, nihče ga naravnost ne tiši v smrt, toliko pa že vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, DAMI34 pravi:

Poglejmo še podatke od Builderja (recimo težji motor kot moj, oba sva pa težja po motorjih od tebe...

Je pa on meter in cvap velik...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6/11/2019 at 12:19 PM, DAMI34 said:

brez panike, debatiramo, vem da bomo naredili več, so pa razlike. In očitno ne morem pojasniti, da imam res veliko vožnje naravnost in v dvoje. Poglejmo še podatke od Builderja (recimo težji motor kot moj, oba sva pa težja po motorjih od tebe in Kronika) pa recimo manj konjev, bo zlahka na 10kkm. 

Svojo sem meril do 2000km in je bila poraba 0,8 mm/1000km, potem je padla na povprečno 0,6.

Torej kdor zmaga na jezersko res nima veze z obrabo. To je moj point. In še vedno trdim, očitno rabi guma mal več teže, saj je za take mopede tudi delana.

In res me zanima kako moraš voziti naravnost, da gumo po sredini skuriš. A me razumeš, nihče ga naravnost ne tiši v smrt, toliko pa že vem.

 Mogoce sm prejle neki narobe prebral... Sredina, vsaj v mojem primeru, je na udaru zato, ker kamorkoli grem, imam vsaj 30/40 km do resnih zavojev, precej vasi vmes ipd in vsaj tam ne izzivam taplavih. Pa tudi pescev in prometa ne.. Razen na Zatrnik,  tja pa redkeje zahajam zadnje case.... Boki se bodo verjetno obrabljali nekako isto kot pri SF? Ker mi pa z ToF sredino obrablja manj, je pa po 3100 kilometrih se kar nekako lepo okrogla, ni kvadrasta, pa se 2mm jo je ostalo. Ne vem, meni je to skladno z ST filozofijo. Ce je pa kdo na SF+ prej obrabil boke kot pa sredino, pa ne vem kako bo to na ToF.  Kot sm ze rekel sem opazil, da mi prednja SF+ kaze neke znake gretja/obrabe, ToF pa nic, ceprav bi bilo nekako logicno, da zaradi pospesevanja trpi bolj... Mogoce bi to lahko bil znak, da so tudi boki bolj trpezni?  Je pa res, da je po priporocilih za moj motor tlak nizji kot ga vozim jaz (2.9) ampak se zgliha, ker kaz nisem peresno lahek.... Na SF+ je bila razlika med Dukom in 990  kakih 800-1000 km. Duke ma 150kg, nekaj doda tudi vecja moc 990ke.  Pa se nekaj, nekako sem se navadil ne prevec dirjati po ravnini, iz ovinka ven sicer ja, ampak prec ovinkom pa raje mal prej popustim gas in pribremzam z zadnjo (se posebno na 990, ker mi  spredaj mal trese en disk zgleda), razen, ce je pac treba mocneje zavreti. To tudi doda k obrabi sredine, ker v zavoj mocneje zavirati ali celo drseti, da bi rabil se boke,  pa nimam jajc. Ce se zgodi se nenamenoma in sta ponavadi dve crti pol :)

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eto s tem se pa strinjam. Sredina da, je na udaru in tudi pri meni je bila zato pa pravim, tudi slika je zgoraj, da sem imel kvadratno gumo.

Zato sem pa špekuliral, da trda sredica rabi težo, da se manj kuri očitno (ST pnevmatika). Tisti, ki so pa več naredili solo voženj, pa verjetno mikrodrsenje naravnost hitrej radira gumo (trdi del sredine, pa še hladno vreme za prvomajske, no cel maj) je očitno naredilo svoje.

Ampak pustimo času čas, jaz gumo konstantno merim. Trenutno nekje 2,1, nekje pa 1,8 do senzorja. Za vikend pade jadranka solo, pa bom spet meril po 700-800 prevoženih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, DAMI34 said:

eto s tem se pa strinjam. Sredina da, je na udaru in tudi pri meni je bila zato pa pravim, tudi slika je zgoraj, da sem imel kvadratno gumo.

Zato sem pa špekuliral, da trda sredica rabi težo, da se manj kuri očitno (ST pnevmatika). Tisti, ki so pa več naredili solo voženj, pa verjetno mikrodrsenje naravnost hitrej radira gumo (trdi del sredine, pa še hladno vreme za prvomajske, no cel maj) je očitno naredilo svoje.

Ampak pustimo času čas, jaz gumo konstantno merim. Trenutno nekje 2,1, nekje pa 1,8 do senzorja. Za vikend pade jadranka solo, pa bom spet meril po 700-800 prevoženih.

 Milsim, da teorija o tezi ne drzi... Jaz sem imel kar dinamicen mesec, pa je slo gume kot jo je slo. To ni bila ST voznja, obasno je bilo kar precej dinamicno (stopalka na tleh), pa hitro iz zavoja ven itd.  Jo je pac pobralo. Drugace pa 990SM pa mojih 120 z opremo nikakor ne bi mogel steti kot premalo teze. To je 300kg. Mislim da manj teze v vsakem primeru pomeni man obrabe... Kar je tebe mogoce neslo, vem da mene, je to, da je res tezko oceniti kako sem vozil zadnjih par 1000km, pa kako  one se prej, pa ceprav po istih cestah... moje kilometrine z isto gumo so kar pecej razlicne. V GP pred leti so bile tudi teorije, da vrtenje v prazno (do neke mere) manj obrabi gumo, ker se res povrsina sicer segreje, ampak naj bi se sredica, globlje manj...  

 

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej pravim, čakam, pa bom še malo izračunal in premeril, zadnje 3-4 jurje če bo ratalo bo solo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, v čem je fora teh izračunov, koliko kdo prevozi z gumo solo ali v dvoje?

Res ne razumem poante te teme ... ko je treba menjat, menjaš!
Zdaj izgovori, da te zanimajo izjušnje in ostali parametri je totalen nesmisu. Od uporabnika do uporabnika se razlikuje vožnja, tako, da primerjave z drugimi motroristi je nesmisel. Če biu se dva vozila po isti poti z različnima stiloma vožnje in različnima motorjema, potem jer lahko potegnit črto, tako, pa se mi zdi nesmiselno nabijat, koliko kdo naredi z določeno pneumatiko.

Dobro pa je debatirat, kako se katera odziva na določenih podlagah, zalivkah ... to tekmovanje, kdo več prevozi je pa isto, kod da si jih merimo, kdo ima večjega. Kaj če ti večji, če nimaš zadeve kam potisnit. :ras:

 

P.S.

POPRAVEK: je pa zame Mitaska ena najboljših pneumatik, ever. Če bi za svoj motor dobil komplet, bi vozil samo to, pa ne zaradi drugih, ampak zato ker sem jo testiral, tako na mojem, kot na ženinem motorju in je stvar best buy.

Popravljeno . Popravil Kričač
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, Kričač said:

Fantje, v čem je fora teh izračunov, koliko kdo prevozi z gumo solo ali v dvoje?
Meni osebno se to zdi nesmiselno, ker če nimam za gumo, ki jo je treba menjat na vsake 5000k, potem bolje, da sem doma ob peči.

Res ne razumem poante te teme ... ko je treba menjat, menjaš!
Zdaj izgovori, da te zanimajo izjušnje in ostali parametri je totalen nesmisu. Od uporabnika do uporabnika se razlikuje vožnja, tako, da primerjave z drugimi motroristi je nesmisel. Če biu se dva vozila po isti poti z različnima stiloma vožnje in različnima motorjema, potem jer lahko potegnit črto, tako, pa se mi zdi nesmiselno nabijat, koliko kdo naredi z določeno pneumatiko.

Dobro pa je debatirat, kako se katera odziva na določenih podlagah, zalivkah ... to tekmovanje, kdo več prevozi je pa isto, kod da si jih merimo, kdo ima večjega. Kaj če ti večji, če nimaš zadeve kam potisnit. :ras:

 

P.S.

POPRAVEK: je pa zame Mitaska ena najboljših pneumatik, ever. Če bi za svoj motor dobil komplet, bi vozil samo to, pa ne zaradi drugih, ampak zato ker sem jo testiral, tako na mojem, kot na ženinem motorju in je stvar best buy.

 Jaz se s temle cisto strinjam. Obcutek je vazen in  to je pac to. In kot si rekel, ko je konec, jo zamenjamo. Za zalivke imam sicer drugacen pogled: nikoli ne zadanes iste zalivke, pod istim kotom kot kak teden prej... Takrat je bilo mogoce mrzlo,  drugic vroce, in je bila zalivka mehka... Zato so obcutki vedno razlicni. Hocem reci: guma ne zdrsi na zalivki, zalivka se, posebej poleti, ko je vsa mehka , spodvije pod gumo. Ali pac neko zalivko podolgem povozis z novo gumo, zaradi tega jo malo bolj zacutis, pa pac pomilsimo da je ta guma slabsa na zalivkah. Zalivka in guma primeta skupaj odlicno. Sama zalivka je pa lahko dolga in v smeri voznje, lahko je nova in se debela. Lahko je vroce in je skoraj staljena, lahko je mraz, pa je trda in zato bolj strese ipd... Torej, da skrajsam. Zalivke so krivec, ne guma

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri tem setu je 1mm=2.353km, pomeni, da lahko prevozim še 3812km, pričakovan doseg do tw oznake je 11.155km.

Morda pa poskusim s ToF pri naslednjem setu.

pred 26 minutami, Kričač pravi:

Fantje, v čem je fora teh izračunov, koliko kdo prevozi z gumo solo ali v dvoje?

Res ne razumem poante te teme ... ko je treba menjat, menjaš!
Zdaj izgovori, da te zanimajo izjušnje in ostali parametri je totalen nesmisu. Od uporabnika do uporabnika se razlikuje vožnja, tako, da primerjave z drugimi motroristi je nesmisel. Če biu se dva vozila po isti poti z različnima stiloma vožnje in različnima motorjema, potem jer lahko potegnit črto, tako, pa se mi zdi nesmiselno nabijat, koliko kdo naredi z določeno pneumatiko.

Dobro pa je debatirat, kako se katera odziva na določenih podlagah, zalivkah ... to tekmovanje, kdo več prevozi je pa isto, kod da si jih merimo, kdo ima večjega. Kaj če ti večji, če nimaš zadeve kam potisnit. :ras:

 

P.S.

POPRAVEK: je pa zame Mitaska ena najboljših pneumatik, ever. Če bi za svoj motor dobil komplet, bi vozil samo to, pa ne zaradi drugih, ampak zato ker sem jo testiral, tako na mojem, kot na ženinem motorju in je stvar best buy.

Fajn je poznat doseg gume, ker če se pelješ kam dlje, da ti ni treba ravno po poti k vulkanizerju, kjer mogoče nimajo Mitaske.

Je pa seveda za vsakega izračun drugačen, jaz zase vem, kje sem.

Drugače pa ne gre za stil vožnje, ampak preprosto divjanje, če se dosegajo premali kilometri in to ni potrebno zavijat v celofan, da še kdo naključni tu res pride do podatka, da mitaska drži le par tisoč km...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@jvalant, popolnoma se strinjam z napisanim.
Ampak, statistiko in opažanja naredimo na koncu, po 10.ooo (primer) prevoženih in ne med uporabo.
Ena zalivka te preseneti in pljuneš po proizvajalcu. Ni res, ko se zadeva odvozi, takrat potegneš črto, napišeš svojo recenzijo, in je to to.

Poglej mnenje Snečerja, ki naredi z njo ogromno km, napram drugim, ki so "raketni" vozniki. Tako, da primerjave so brez predmetne, saj se razlikujemo v večih parametrih. Upam, da sem razločno pisal, tudi za druge.

pred 8 minutami, Snečer pravi:

Je pa seveda za vsakega izračun drugačen

Pa ravno o tem govorim, vsi tekmujete med soboj, koliko je kdo naredil, a poraba gume je sestavljena iz večih parametov, zato je merjenje km nesmisel.

P.S.
ko greš nekam daleč in ostaneš brez gume, pač silom prilike kupiš, kar nudijo.
V najslabšem primeru si "okrog vratu" obesiš gumo, kot to počnejo GSkarji. :ras:

Popravljeno . Popravil Kričač
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi se razumemo :) in vsi točno vemo, za kaj gre, ko se pokaže fotografija gume.

a ne @kronik ?

novi set sf+ me pride smešnih 132 eur... tof pa okoli 172  eur, če prav vidim, za zadnjo 160 še ni očitno prave cene

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, Snečer said:

Drugače pa ne gre za stil vožnje, ampak preprosto divjanje, če se dosegajo premali kilometri in to ni potrebno zavijat v celofan, da še kdo naključni tu res pride do podatka, da mitaska drži le par tisoč km...

  Tocno se  ve kaj je divjanje: cez 50 v naselju, po zadnjem iz kroznega, krepko cez 100 po regionalkah, 150 ali vec na AC (ne trditi da je 131 na AC divjanje). In DA, gre za stil voznje. Tvoj verjetno ni normalen, ampak pocasen (pa ne trdim, da je s tem kaj narobe). Moj ni divjanje: prakticno nikoli cez omejitve v naseljih (mogoce kdaj 5, 10 cez kjer ni his),  po regionalkah in na ravnih in sirokih delih okoli 110 (kar je vec je tud za zoprno za Duka ce traja dalj casa). Vedno malo po pusijevkso v zavoje, kjer ne vidim izhoda in kaj je tam, prehitevam tam kjer dalec vidim.Se pa rad zapodim na Jezersko, po serpentinah... Niti ne cez omejitve po ovinkih, nikoli cez crto (marsikdo pocasen gre rad cez crto, pa mal seka ovinke. da razcistimo: dva se lahko srecata z 500 na uro, ce sta na svoji strani ceste), pa gumo pac poje. Brez divjanja.  Ti trdis da so vsi divjaki, ce trosijo hitreje gumo kot ti. Jaz pa trdim, da pocasi obrabljati gumo sploh ni tezko, samo pocasi se moras valiti po cestah. Eni najbolj nevarnih udelezencev v prometu so pa starejsi vozniki. Glej ga cuda, nobeden od njih ne divja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snečer pravi:

Vsi se razumemo :) in vsi točno vemo, za kaj gre, ko se pokaže fotografija gume.

a ne @kronik ?

novi set sf+ me pride smešnih 132 eur... tof pa okoli 172  eur, če prav vidim, za zadnjo 160 še ni očitno prave cene

To je to!
Kot sem omenil, na prejšnjih motorjih sem imel SF+ pa boljše gume do takrat, ko sem to namestil ni bilo. Saj pravim, to je moje mnenje, ker večina uporabnikov- ljudi je mnenja, malo dnara, malo muzike, kar pač pri Mitaski ne drži. Škoda, da za mojo lub'co nimajo kompleta, ker bi namesto Anđelke ziher uzel Mitas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Kričač pravi:


P.S.
ko greš nekam daleč in ostaneš brez gume, pač silom prilike kupiš, kar nudijo.
V najslabšem primeru si "okrog vratu" obesiš gumo, kot to počnejo GSkarji. :ras:

samo na ps. se obesim.

Narobe, it na potovanje v stilu saj bo že je neumnost in nesmisel. Vsaj malo moraš vedeti kako se bo izšlo. Nadalje, ne troši se guma vedno enako, kljub vsemu (pa naj se obesi kdorkolihoče, meritve mi tako kažejo na SF+)  potovanja žrejo sredino, kar je logično če so daljša.

Da še malo težim,

-guma z manj mesa je bolj dovzetna za mehanske poškodbe

če vem da imam še 2 mm SF+ sem budala da grem na 3 jurje dolgo pot (zato meritve)

-najdi vulkanizerja, ki ima fi60 matico in moment ključ z 250nm...sem vse poskusil in ni fajn

To je moj stil, če kdo počne drugače je njegov problem če išče gume, akomulatorje in podobne zadeve , ki jih je moč predvideti po poti. Namesto uživanja na potovanju se popravlja moped.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, Kričač said:

To je to!
Kot sem omenil, na prejšnjih motorjih sem imel SF+ pa boljše gume do takrat, ko sem to namestil ni bilo. Saj pravim, to je moje mnenje, ker večina uporabnikov- ljudi je mnenja, malo dnara, malo muzike, kar pač pri Mitaski ne drži. Škoda, da za mojo lub'co nimajo kompleta, ker bi namesto Anđelke ziher uzel Mitas.

 Meni osebno so bile najbolj vsec Diablo Rosso Corsa... Zelo dober obcutek sem imel z njimi. So bile pa drage kot zafran! Mitas so precej podobne,  za moj tempo drzijo popolnoma enako dobro, pa vec kot dva kompleta dobim za isti denar. Torej brez cene kot glavnega faktorja, bi kupu spet Mitas.. (vozil sem pa na Duku Mitas, RoadSmart1, SportSmart in pa Conti RoadAttack, pa seveda Diablo Rosso Corsa)

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

samo na ps. se obesim.

Narobe, it na potovanje v stilu saj bo že je neumnost in nesmisel. Vsaj malo moraš vedeti kako se bo izšlo. Nadalje, ne troši se guma vedno enako, kljub vsemu (pa naj se obesi kdorkolihoče, meritve mi tako kažejo na SF+)  potovanja žrejo sredino, kar je logično če so daljša.

Da še malo težim,

-guma z manj mesa je bolj dovzetna za mehanske poškodbe

če vem da imam še 2 mm SF+ sem budala da grem na 3 jurje dolgo pot (zato meritve)

-najdi vulkanizerja, ki ima fi60 matico in moment ključ z 250nm...sem vse poskusil in ni fajn

To je moj stil, če kdo počne drugače je njegov problem če išče gume, akomulatorje in podobne zadeve , ki jih je moč predvideti po poti. Namesto uživanja na potovanju se popravlja moped.

 

z900 je odgovor na vse tvoje težave, samo v garaži se moraš prav obrniti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

samo na ps. se obesim.

Narobe, it na potovanje v stilu saj bo že je neumnost in nesmisel. Vsaj malo moraš vedeti kako se bo izšlo. Nadalje, ne troši se guma vedno enako, kljub vsemu (pa naj se obesi kdorkolihoče, meritve mi tako kažejo na SF+)  potovanja žrejo sredino, kar je logično če so daljša.

Da še malo težim,

-guma z manj mesa je bolj dovzetna za mehanske poškodbe

-najdi vulkanizerja, ki ima fi60 matico in moment ključ z 250nm...sem vse poskusil in ni fajn

To je moj stil, če kdo počne drugače je njegov problem če išče gume, akomulatorje in podobne zadeve , ki jih je moč predvideti po poti. Namesto uživanja na potovanju se popravlja moped.

 

No, da se tud jaz obesim na tvojo repliko ... torej:

Če se odločiš, da greš do Serandé ali v Igumenitso in vidiš, da imaš slab profil za tja in nazaj, pač gumo menjaš pred odhodom, tako, da debata in tekmovanje do zadnjega železja, ki ti gleda iz gume je nesmisel. Se strinjaš?

Kot sem rekel, poraba gume je odvisna od mnogih parametrov in zelo težko je delat primerjave med motoristi. Edino, kaj lahko primerjamo od proizvajalca do proizvajalca je, kako se zadeva obnaša na zalivkah, na frezanem asfaltu, mcadamu .... itd. Prevoženi kilometri so nesmisel, glede na zvrst motorja in stil vožnje posameznika.
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snečer pravi:

z900 je odgovor na vse tvoje težave, samo v garaži se moraš prav obrniti

pri gumah?

Prav da ne, mam identično porabo skoraj kot na GTju, 500km gor al dol. Je pa res, da je lažje gumo menjat, ampak veš jaz na izlete hodim, da se vozim, ne pa gume menjujem. :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, jvalant pravi:

  Tocno se  ve kaj je divjanje: cez 50 v naselju, po zadnjem iz kroznega, krepko cez 100 po regionalkah, 150 ali vec na AC (ne trditi da je 131 na AC divjanje). In DA, gre za stil voznje. Tvoj verjetno ni normalen, ampak pocasen (pa ne trdim, da je s tem kaj narobe). Moj ni divjanje: prakticno nikoli cez omejitve v naseljih (mogoce kdaj 5, 10 cez kjer ni his),  po regionalkah in na ravnih in sirokih delih okoli 110 (kar je vec je tud za zoprno za Duka ce traja dalj casa). Vedno malo po pusijevkso v zavoje, kjer ne vidim izhoda in kaj je tam, prehitevam tam kjer dalec vidim.Se pa rad zapodim na Jezersko, po serpentinah... Niti ne cez omejitve po ovinkih, nikoli cez crto (marsikdo pocasen gre rad cez crto, pa mal seka ovinke. da razcistimo: dva se lahko srecata z 500 na uro, ce sta na svoji strani ceste), pa gumo pac poje. Brez divjanja.  Ti trdis da so vsi divjaki, ce trosijo hitreje gumo kot ti. Jaz pa trdim, da pocasi obrabljati gumo sploh ni tezko, samo pocasi se moras valiti po cestah. Eni najbolj nevarnih udelezencev v prometu so pa starejsi vozniki. Glej ga cuda, nobeden od njih ne divja.

moj je normalen, vsak normalen se z lahkoto vozi poleg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

pri gumah?

Prav da ne, mam identično porabo skoraj kot na GTju, 500km gor al dol. Je pa res, da je lažje gumo menjat, ampak veš jaz na izlete hodim, da se vozim, ne pa gume menjujem. :D

 

KJe si z mislimi?
Tudi z gumo v spalnici se moraš prav obrnit. :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

pri gumah?

Prav da ne, mam identično porabo skoraj kot na GTju, 500km gor al dol. Je pa res, da je lažje gumo menjat, ampak veš jaz na izlete hodim, da se vozim, ne pa gume menjujem. :D

 

v sosednji temi je ideja, gume voziš poleg, pa nastavek za matico odtegnit pa se bo dalo s pravim vzvodom še v taki zakotni vasi odtegnit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!