Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Pri Mitasu so še celo cufki orenk. Tale me zeza že ravno ene dva dni. Vsi so nekako popustili, ampak tale se pa ne da in ne da!! ;)

IMG_20200413_141734.jpg

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Haha 2
Objavljeno
15 hours ago, jvalant said:

Pri Mitasu so še celo cufki orenk. Tale me zeza že ravno ene dva dni. Vsi so nekako popustili, ampak tale se pa ne da in ne da!! ;)

IMG_20200413_141734.jpg

Tebe bi pa jst mal za inštruktorja vožne ponucou glede na to kako lepo si prvo gumo ponucou na sorodnem motorju. ?

 

Lp, Samo

Objavljeno

Torej v dimenziji 160-60-17 SF+ ali TF? Na lahkem 150kg mopedu kako se bodo obnašale TF? Zadaj imam že drugo SF+ pa me nekoliko jezi, da sredica tako hitro odleti. ?

 

Lp, Samo

Objavljeno

Jaz bi ostal na SF+ (no tudi sem pri Z900), ker sem se izključno solo vozil in mi je ustrezala njena mehkoba. Pa nekje cca 6 jurjev sem iztržil z njo.

Kar opažam in kar imam izkušenj s ToF (tretja zadnja na mojem GTju) je guma super, v slabih pogojih bi rekel celo boljša od SF+, v idealnih pa nekoliko slabša (poletje, vročina, zalivke), ampak več kot dovolj za moje občasno "divjanje". Sem pa drugo zadnjo v večinoma solo vožnji in pozimi skuril v dobrih 6,5 jurjih. Medtem ko sem prvo v 8jurjih. Zato sklepam, da ima rada težo (se zato manj izrablja, če je obremenjena), tudi za vožnjo v dvoje mi zaradi trdote zelo ustreza.

Objavljeno

Sam sem bil bol kot ne v dvoje na motorju. Je pa res, da ko sem sam pa se bistveno bolj izživljam tako, da je obraba pomoje nekje tam tam. Zdrži pa guma cc 4k km in je konec. Tudi podajanje moči je pri tema dvema motorjoma popolnoma drugačno tako, da razlika v kilometrini še iz tega naslova. 
Matra me zaradi tega ker sem do sedaj uspel ostale gume kjer je so bile različne zmesi v gumi obrabiti dokaj enakomerno z SF+ pa izgleda kot da sem včeraj kupil motor. ?

Je pa res, da tudi z takimi gumami nisem naredil več kot 5k km.

 

Lp, Samo

Objavljeno

Aja, pa če ti kaj pomaga, tule so podatki. Sicer samo 3je glasovi, ampak malce se da razbrat koliko ToF zadnja naredi.

 

Za dvoje predlagam ToF zadaj, jaz jo bom potem tudi na SXa dal. 

Objavljeno

Mogoče ji dam pa za tistih 5€ razlike res priložnost pa da vidimo. Tnx

 

Lp, Samo

Objavljeno (popravljeno)
11 hours ago, Nightmare said:

Tebe bi pa jst mal za inštruktorja vožne ponucou glede na to kako lepo si prvo gumo ponucou na sorodnem motorju. ?

 

Lp, Samo

Dej gor prvo 120/60 pa spusti jo minimalno pa bos na robu..

Pa hudo mocno zaviraj pred ovinkom in globokoooooo v ovinek.. 

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno (popravljeno)
9 hours ago, ukica said:

Dej gor prvo 120/60 pa spusti jo minimalno pa bos na robu..

Pa hudo mocno zaviraj pred ovinkom in globokoooooo v ovinek.. 

120/60 je razlog za tole? Ok, pol pa naj kr bo, bom mel pa raj mal robčka. ?

Čeprav, Duki imajo prednjo vsi 120/70. 

Lp, Samo

Popravljeno . Popravil Nightmare
Objavljeno
On April 14, 2020 at 11:25 AM, Nightmare said:

Tebe bi pa jst mal za inštruktorja vožne ponucou glede na to kako lepo si prvo gumo ponucou na sorodnem motorju. ?

 

Lp, Samo

Tale guma je 120/60. Je malo lazje priti blizu roba z njo. To sicer ne pomeni, da ni treba nagniti, je treba kar do stopalke.. Jih dobim zastonj skoraj nove, z malo kilmetri, pa jih povozim. Razlike med 60 in 70 skoraj ni, in je vsekakor veliko pametneje, kot pa zgoraj omenjeno spuscanje tlaka, hudo zaviranje, globoko v zavoj... sam skoraj ne zaviram z prvo, vec ali manj malo z zadnjo (ce ni treba ustaviti bolj odlocno seveda). Seveda pa malo vec crte pred robom ne pomeni pocasnejse voznje, je bolj odvisno od stila ipd.   Cim vec voznje, poligon sem pa tja pa je. Se slika 120/70. Si pa z 990 upam malo manj kot z Dukom. Bi ti pa priporocil zadnjo 150. Se pozna. Lp

IMG_20200412_190621.jpg

Objavljeno

No sej take želje po tem nimam, da bi spuščal tlak in pretiraval z zaviranjem.... Opazil sem samo, da je razlika v primerjavi z mojo kar konkretna nisem pa pomislil na drugačno dimenzijo gume.

Zadaj 150? Zakaj? Lažje premetavanje? 

 

Lp, Samo

Objavljeno
On April 14, 2020 at 12:40 PM, Nightmare said:

Torej v dimenziji 160-60-17 SF+ ali TF? Na lahkem 150kg mopedu kako se bodo obnašale TF? Zadaj imam že drugo SF+ pa me nekoliko jezi, da sredica tako hitro odleti. ?

 

Lp, Samo

Meni prevec ne odgovarjajo. Kilometrina je precej boljsa, se posebej sredina, mi pa zelo rado zdrsne zadnje kolo pri bolj grobem prestavljanju navzdol. Pri SF tega ni, razen ce kaj zamocim :)

LP

Objavljeno (popravljeno)
51 minutes ago, Nightmare said:

No sej take želje po tem nimam, da bi spuščal tlak in pretiraval z zaviranjem.... Opazil sem samo, da je razlika v primerjavi z mojo kar konkretna nisem pa pomislil na drugačno dimenzijo gume.

Zadaj 150? Zakaj? Lažje premetavanje? 

 

Lp, Samo

Ja, meni se motor precej lepse pelje. Tudi homologirano imam 150, tako da tudi s tem ni problema... ne vem pa kako se obnasa na malo sirsem platiscu. Vsaka guma ima svojo obliko, in ce je platisce sirse kot optimalno, se parabola gume mal razsiri in je ta parabola, oblika, karkoli malo manj "spicasta" kar bi lahlo pomenilo malce manj lahko premetavanje.   Je za poskusiti. Stranski vizualni ucinek je pa, da je manj roba, ker je guma malo bolj "polozna" pri straneh. Menim sicer, da bi to lahko celo bilo boljse, (vec nalezne povrsine v nagibu), nisem pa preprican v to... Samo teorija.

 

Lp

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno (popravljeno)
28 minutes ago, jvalant said:

Meni prevec ne odgovarjajo. Kilometrina je precej boljsa, se posebej sredina, mi pa zelo rado zdrsne zadnje kolo pri bolj grobem prestavljanju navzdol. Pri SF tega ni, razen ce kaj zamocim :)

LP

Meni rada zapleše že SF+ vendar s tem nimam problema. Dokler drži v nagibu me pri prestavljanju v nižjo in zaviranju ne moti. Zna pa biti TF še toliko bolj živčna. Bomo videli, danes jo dobim potem pa odkrivamo naprej.

13 minutes ago, jvalant said:

Ja, meni se motor precej lepse pelje. Tudi homologirano imam 150, tako da tudi s tem ni problema... ne vem pa kako se obnasa na malo sirsem platiscu. Vsaka guma ima svojo obliko, in ce je platisce sirse kot optimalno, se parabola gume mal razsiri in je ta parabola, oblika, karkoli malo manj "spicasta" kar bi lahlo pomenilo malce manj lahko premetavanje.   Je za poskusiti. Stranski vizualni ucinek je pa, da je manj roba, ker je guma malo bolj "polozna" pri straneh. Menim sicer, da bi to lahko celo bilo boljse, (vec nalezne povrsine v nagibu), nisem pa preprican v to... Samo teorija.

 

Lp

Sam 150 nimam homologirane pa je tudi ne bi preizkušal. Zadnjo načeloma lepo celo uporabljam le sredica se zaravi vsega igranja radira dosti bolj kot robovi. Pri prejšnjih gumah katere so že imele tršo sredico tega problema nisem imel. Poleg tega pa mi že 160 izgleda čisto preozka in tudi iz tega razloga ne bi nataknil še ožje.

Poleg tega imaš ti zadnje platišče širine 4,5", če sem prav razbral, da gre za Duke II sam pa 5" tako, da ne bo šlo.

 

Lp, Samo

Popravljeno . Popravil Nightmare
Objavljeno
1 hour ago, Nightmare said:

Meni rada zapleše že SF+ vendar s tem nimam problema. Dokler drži v nagibu me pri prestavljanju v nižjo in zaviranju ne moti. Zna pa biti TF še toliko bolj živčna. Bomo videli, danes jo dobim potem pa odkrivamo naprej.

Sam 150 nimam homologirane pa je tudi ne bi preizkušal. Zadnjo načeloma lepo celo uporabljam le sredica se zaravi vsega igranja radira dosti bolj kot robovi. Pri prejšnjih gumah katere so že imele tršo sredico tega problema nisem imel. Poleg tega pa mi že 160 izgleda čisto preozka in tudi iz tega razloga ne bi nataknil še ožje.

Poleg tega imaš ti zadnje platišče širine 4,5", če sem prav razbral, da gre za Duke II sam pa 5" tako, da ne bo šlo.

 

Lp, Samo

Vseeno je dobro preizkusiti. Meni izgled ne pomeni dosti. Kar se tice oprijema, GSi z vsemi kilami so na tanjsih pnevmatikah.. Drugo kar lahko prezkusis je malce visji tlak. Se posebno poleti, ko ni problemov z gretjem gume, prej nasprotno... ja imam Duka II in homologirani obe dimenziji.. ali pac toliko prej zamenjas gumo, sa je SF poceni... :)

Objavljeno
45 minutes ago, jvalant said:

Vseeno je dobro preizkusiti. Meni izgled ne pomeni dosti. Kar se tice oprijema, GSi z vsemi kilami so na tanjsih pnevmatikah.. Drugo kar lahko prezkusis je malce visji tlak. Se posebno poleti, ko ni problemov z gretjem gume, prej nasprotno... ja imam Duka II in homologirani obe dimenziji.. ali pac toliko prej zamenjas gumo, sa je SF poceni... :)

Kot si že sam povedal z ožjo gumo na širšem platišču bi dobil bol ravno parabolo česar definitivno ne želim. Že razlika med Metzeler M7RR katera je bila na motorju v originalu in Dunlop SportSmart katero sme vozil kasneje je ogromna razlia in je Metzeler bistveno bol okrogla. Da bi sedaj to podiral še z ožanjem pnevmatike pa ne bom. Mitas je ravno nek dober kompromis med eno in drugo in mi je dovol. Kot zanimivost, Dunlop je bila s nazivno širino 160 dejansko široka 175mm. Prednja pa ožja od ostalih.

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 2 urami, Nightmare pravi:

Meni rada zapleše že SF+ vendar s tem nimam problema. Dokler drži v nagibu me pri prestavljanju v nižjo in zaviranju ne moti. Zna pa biti TF še toliko bolj živčna. Bomo videli, danes jo dobim potem pa odkrivamo naprej.

Sam 150 nimam homologirane pa je tudi ne bi preizkušal. Zadnjo načeloma lepo celo uporabljam le sredica se zaravi vsega igranja radira dosti bolj kot robovi. Pri prejšnjih gumah katere so že imele tršo sredico tega problema nisem imel. Poleg tega pa mi že 160 izgleda čisto preozka in tudi iz tega razloga ne bi nataknil še ožje.

Poleg tega imaš ti zadnje platišče širine 4,5", če sem prav razbral, da gre za Duke II sam pa 5" tako, da ne bo šlo.

 

Lp, Samo

baje 150 in 160 ToF niso bicompound, tako pravi moj bližnji kolega. Kar sem ti jaz pisal velja za 190. Sicer dvomim, da je kaka huda razlika. Karkasa je še vedno trša kot SF+

Objavljeno
2 minutes ago, DAMI34 said:

baje 150 in 160 ToF niso bicompound, tako pravi moj bližnji kolega. Kar sem ti jaz pisal velja za 190. Sicer dvomim, da je kaka huda razlika. Karkasa je še vedno trša kot SF+

Resno? Ok pol je tole mal nateg... Nočm trše gume po celotni tekalni površini.... Če je to res potem bo grenak priokus ob prevzemu in montaži pnevmatike... Kaj bo na cesti bomo pa še videli.

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 5 minutami, Nightmare pravi:

Resno? Ok pol je tole mal nateg... Nočm trše gume po celotni tekalni površini.... Če je to res potem bo grenak priokus ob prevzemu in montaži pnevmatike... Kaj bo na cesti bomo pa še videli.

 

Lp, Samo

ne verjamem, da je tako trda kot je sredina pri 190, pa tudi ne tako mehka kot boki pri 190, če nisi ravno samomorilec na cesti, ti bo zaradi zgradbe vseeno bolj ustrezala v dvoje. Ostalo pa ti je Valant napisal, po mojem so njegovi podatki najbolj verodostojni.

Še vedno smatram, da se splača testirat.

In zato jo na Z900 nisem dal :P Medtem ko Karmen nima niti ene pripombe in celo obe ToF na Zju

 

Objavljeno
7 minutes ago, DAMI34 said:

ne verjamem, da je tako trda kot je sredina pri 190, pa tudi ne tako mehka kot boki pri 190, če nisi ravno samomorilec na cesti, ti bo zaradi zgradbe vseeno bolj ustrezala v dvoje. Ostalo pa ti je Valant napisal, po mojem so njegovi podatki najbolj verodostojni.

Še vedno smatram, da se splača testirat.

In zato jo na Z900 nisem dal :P Medtem ko Karmen nima niti ene pripombe in celo obe ToF na Zju

 

Ja... Saj je na njihovi strani lepo označeno, da do dimenzije 160 ni MCTT. Ok moja napaka, ker sem slabo opravil domačo nalogo...

No mogoče je izpadlo kot, da sem ravno včeraj prvič sedel na motor pa tako hudo vseeno ni seveda pa vsak nasvet prav pride. 

Potestiram kolikor se bo pri nas lahko, dobro, da imam vsaj cesto Cerknica-Pikovnik pa javim. 

 

Hvala

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 2 minutami, Nightmare pravi:

Ja... Saj je na njihovi strani lepo označeno, da do dimenzije 160 ni MCTT. Ok moja napaka, ker sem slabo opravil domačo nalogo...

No mogoče je izpadlo kot, da sem ravno včeraj prvič sedel na motor pa tako hudo vseeno ni seveda pa vsak nasvet prav pride. 

Potestiram kolikor se bo pri nas lahko, dobro, da imam vsaj cesto Cerknica-Pikovnik pa javim. 

 

Hvala

 

Lp, Samo

to, čakamo poročilo. Sicer pa tudi jaz nisem vedel da je MC.

Objavljeno (popravljeno)
27 minutes ago, DAMI34 said:

za ne verjamem, da je tako trda kot je sredina pri 190, pa tudi ne tako mehka kot boki pri 190, če nisi ravno samomorilec na cesti, ti bo zaradi zgradbe vseeno bolj ustrezala v dvoje. Ostalo pa ti je Valant napisal, po mojem so njegovi podatki najbolj verodostojni.

 

  Na 990 se mi tudi dogaja, se celo prej, da pri prestavljanju navzdol (ToF) zna mal spodnest, ampak je to to tudi edina rec ki sem jo opazil. Za  samo voznjo, nagib, pospesevanje iz zavoja ipd nimam pripomb. Guma je vozna, pri mojem tempu ni problemov v zavoju, ali iz zavoja, nisem pa grob na gasu, sem malcek previden pri odpiranju plina... Kake crte iz zavoja niso zazeljene... Se vsekako splaca probati. Nisem pa na Duku pelja se 150 ToF.  Se pa strinjam z sirinami, danasnje 160 so zelo blizu 180, SportSmart 160 mi pusti 2mm na vsak strani nihajke, in tudi veriga jo lepo pobrusi po robu... Zgleda, kot da se po usesih vozim v desno ;)

 

 

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
pred 2 urami, kronik pravi:

Kao sto sam obecao pa da i zavrsim topic - Bridgestone nam salje potpuno nove dvije zadnje gume koje smo nakon dolaska kuci reklamirali.

U sluzbenom pismu nisu niti pokusali navesti razlog ili uzrok tako brzog trosenja bokova guma. Ono sto su napisali je puno rijeci bez znacaja! 

Naravno da drugo nismo niti ocekivali - jer bi u protivnom to bila vrlo negativna reklama koju bismo mogli negdje i objaviti....... 

Kada ce nam gume biti poslate to nam nisu rekli. Nama se ne zuri: on uziva u Michelin Power 5 a ja u SF+. 

Bridgestone ocito smatra kako su sa tom akcijom slanja nove zadnje gume umirili "duhove". 

Vec sam napisao - guma je u tih mojih  ekstremno kratkih 1.200km pokazala stvarno vrhunska svojstva. Steta sto taj uzitak nije trajajo dulje. 
Usprkos svim pokusajima i nastojanjima po meni je to vrlo sramotna prica za tako jednog renomiranog i velikog proizvodzaca pneumatika....... 
 

premalo saj so dali vanjo, pa si imel "žwakaču gumu", ki lima x2 :P (morali bi narediti odpoklic izdelka, tako kot naredijo konkurenčna podjetja in zamenjat gumo)

Ko boš zvozil nove, naredi primerjavo ponovno ( v temi Bridgestone).

Jaz ko izrabim S22 se vračam na ToF + SF+

 

Objavljeno

Zacenja se 4 sezona na mitas gumah prevozenih mam 8000 kilometrov na njih pa še vedno nekaj profila na zadni gumi .. bo treba zamenjat za nove mitas , zdele majo akcije obe gume cca 130 evr + montaža ... Al naj reskiram pa se še vozim na teh starih gumah ? pa tvegam kak graben ... ?

Objavljeno

Preveril številke in ugotovil, da je tokratna SF+ zdržala celih 5500km. Prejšnja SF+ pa samo 4000km in ta številka mi je ostala v glavi ko sem naročal in se odločil za TF. 

Torej tudi z MC sem naredil ravno toliko kot z Metzeler M7RR oz. Dunlop SportSmart Max kateri imata obe tršo sredico.

 

Lp, Samo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!