Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
pred 36 minutami, imm pravi:

Zacenja se 4 sezona na mitas gumah prevozenih mam 8000 kilometrov na njih pa še vedno nekaj profila na zadni gumi .. bo treba zamenjat za nove mitas , zdele majo akcije obe gume cca 130 evr + montaža ... Al naj reskiram pa se še vozim na teh starih gumah ? pa tvegam kak graben ... ?

ga ni boljšega kot nova guma :P

Ampak zaradi stare gume, ki je legalna ne boš šel kar v graben, le prej jo lahko prepuščaš. 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

5.000 km z Mitas gumami. Upam, da bo zadnja se zdrzala 1.000 km.

Sem pricakoval vec na RT-ju, ampak res so bile vse ture kratke, brez potovanja in zato bolj dinamicna voznja...

20200427_182217.jpg

20200427_182236.jpg

Popravljeno . Popravil Endlich
Objavljeno

A tole je TouringForce? 

Objavljeno
pred 3 minutami, DinDiin pravi:

A tole je TouringForce? 

Ja. Touring force

Objavljeno
31 minutes ago, Endlich said:

brez potovanja in zato bolj dinamicna voznja...

Solo ali v dvoje? 

Objavljeno
pred 49 minutami, XTR pravi:

Solo ali v dvoje? 

98% solo. Kadar greva v dvoje ne trosim gum prav veliko, ker mi ne dovoi?

Bom videl, kako bo z naslednjim kompletom. 

Nekateri pravijo, da naredijo tud po 10.000km. Verjerno mora biti vmes kaksna daljsa umirjena voznja z manj pospesevanj.?

Bom videl kako bo z novim kompletom in ce bodo enkrat odpravili te obcinske omejitve in se bo dalo kam dalj zapeljat...

Objavljeno

Obupna kilometrina. :D 

Objavljeno
pred 10 urami, DinDiin pravi:

Obupna kilometrina. :D 

jaz sem z drugo zadnjo naredil, komaj 6. S prvo pa komot 8. Pri prvi je bilo prevoženih cca 6 jurjev v dvoje in 2 jurja AC. Očitno manj mikro drsi (tut manj se troši) pri višjih temperaturah in teži.

Objavljeno

Sem pricakoval, da bojo neko resno gumo nardil, da zdrzi 10k uzivancije, pa 15k svaljkanja vsaj. ? Kot konkurenca recimo... 

Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

jaz sem z drugo zadnjo naredil, komaj 6. S prvo pa komot 8. Pri prvi je bilo prevoženih cca 6 jurjev v dvoje in 2 jurja AC. Očitno manj mikro drsi (tut manj se troši) pri višjih temperaturah in teži.

Zanimiva informacija. Res sem jih vozil lani konec leta in letos, torej v precej hladnih temperarurah.

Bom videl kako bo z naslednjim kompletom.

Ali vas veliko menja sano zadnjo gumo in sprednjo kasneje?

Objavljeno
Pravkar, Endlich pravi:

Zanimiva informacija. Res sem jih vozil lani konec leta in letos, torej v precej hladnih temperarurah.

Bom videl kako bo z naslednjim kompletom.

Ali vas veliko menja sano zadnjo gumo in sprednjo kasneje?

običajno menjam vsako posebej, oziroma odvisno kak so izrabljene. Če ma ena al druga še kakega jurja življenjske potem obe.

Objavljeno

S1000XR + Mitas Sport Fporce + = ca. 1.600km ???

Do sada sam vozio SF+ na Aprilia Tuno sa 170 KS, S1000R sa 165 KS i S1000XR sa 165 KS.

Ali ovako kratko mi SF+ jos nikada nije trajala. Istina guma nije potrosena skroz - Profil se jos vidi ali je ispod indikatora na bokovima. 

NA Tuono i S1000R sam vozio 2.700 - 3.200km. 
Ovo je "katastrofa" 

Objavljeno
pred 6 minutami, kronik pravi:

S1000XR + Mitas Sport Fporce + = ca. 1.600km ???

Do sada sam vozio SF+ na Aprilia Tuno sa 170 KS, S1000R sa 165 KS i S1000XR sa 165 KS.

Ali ovako kratko mi SF+ jos nikada nije trajala. Istina guma nije potrosena skroz - Profil se jos vidi ali je ispod indikatora na bokovima. 

NA Tuono i S1000R sam vozio 2.700 - 3.200km. 
Ovo je "katastrofa" 

fotografija gume za lažjo predstavo? :) 

Objavljeno
16 minutes ago, Snečer said:

fotografija gume za lažjo predstavo? :) 

Sutra prije pranja motora zajedno sa tocnim prijedjenim kilometrima.

Objavljeno

Mogoce so nizke temperarure res neugodne in se guma hitreje obrabi.

Ali ima kdo izkusnje v tej smeri?

Objavljeno
pred 4 minutami, Endlich pravi:

Mogoce so nizke temperarure res neugodne in se guma hitreje obrabi.

Ali ima kdo izkusnje v tej smeri?

pri meni ne vpliva, prej obratno, bolj hladno, dlje

Objavljeno
8 hours ago, Endlich said:

Mogoce so nizke temperarure res neugodne in se guma hitreje obrabi.

Ali ima kdo izkusnje v tej smeri?

MItas Sport Force + sam u zadnjih par sezona potrosio oko 16 setova ukljucujuci i ovaj. 

Gumu sam vozio od 8 - 38°C . Nikada se ovako brzo nije potrosila. 

Tlakovi su bili prednja 2,3-2,5 i zadnja 2,6-2,9 bara. Niti to nije utjecalo nesto pretjerano na vijek. 

Ova situacija mi uopce nije jasna.....

Objavljeno

Torej nam je edina tolazba, da ce se guma bolj troši, potem dobro drži....?

Objavljeno
pred 11 urami, Endlich pravi:

Mogoce so nizke temperarure res neugodne in se guma hitreje obrabi.

Ali ima kdo izkusnje v tej smeri?

da, sicer ne tok drastično. Pri meni je neglede na proizvajalca, običajno pozimi kkega jurja manj kot poleti.

Konkretno sf+ recimo komaj 4 jurje pozimi, poleti pa 5 ali več, s ToF pa celo 2 jurja manj.

pred 2 urami, kronik pravi:

MItas Sport Force + sam u zadnjih par sezona potrosio oko 16 setova ukljucujuci i ovaj. 

Gumu sam vozio od 8 - 38°C . Nikada se ovako brzo nije potrosila. 

Tlakovi su bili prednja 2,3-2,5 i zadnja 2,6-2,9 bara. Niti to nije utjecalo nesto pretjerano na vijek. 

Ova situacija mi uopce nije jasna.....

reklamiraj. 

Objavljeno
4 hours ago, Endlich said:

Torej nam je edina tolazba, da ce se guma bolj troši, potem dobro drži....?

Pa i ne bas. Guma se brze trosi ako nema dobar prijenos snage na podlogu pa cijelo vrijeme kod ubrzanja "proklizava" .

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, kronik pravi:

Pa i ne bas. Guma se brze trosi ako nema dobar prijenos snage na podlogu pa cijelo vrijeme kod ubrzanja "proklizava" .

 

ja ti maš 2 opcije:

1. da razmisliš, kje zajebeš da gumo ubiješ :P že druga taka (s22)

2. da ne verjameš točki 1 in reklamiraš še sf+ in računaš da si verjetno fasal dve gumi, ki sta "kao" slaba roba

3. moje mišlenje pa je, da se občasno proizvajalcem hudo jebe, kaj nam podtaknejo. Da očitno proizvodnja ni tako kontrolirana in par kil v zamesu gume očitno tistemu ki dela za 700-800€/mesec določenega materiala ne igra bistvene vloge. Potem se pa čudimo, kako pride tudi do 30% razlike pri vožnji z enako gumo.

 

Med nama, pojdi na točko 2. Jaz imam na SXu S22 in bi se po tvoje reklo: pa nije baš nešto. Če bo 3000km naredila bo dobro.

 

Objavljeno

Sem menjala zadnjo in zopet dala gor sf+.

Prva tof, ki sem jo dala gor aprila lani, je zdržala 10.000 km. Naslednja, ki sem jo dala gor enkrat pozno jeseni, je do sedaj naredila 7.400 km (zimski čas).

No, sedaj bom nekaj časa imela obe sf+ gor.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 4 minutami, KARMEN1 pravi:

Sem menjala zadnjo in zopet dala gor sf+.

Prva tof, ki sem jo dala gor aprila lani, je zdržala 10.000 km. Naslednja, ki sem jo dala gor enkrat pozno jeseni, je do sedaj naredila 7.400 km (zimski čas).

No, sedaj bom nekaj časa imela obe sf+ gor.

pol Dami občasno tut kako pametno pove :P ti k si solo ti sf+ bolj ustreza, pa ni take bistvene razlike v kmjih

 

 

Objavljeno

Sem trenutno na 5.400 km in po sredi zadaj ni vec profila. Sem mislil, da bom mogoce prisel do 6.000 km un se skrajno previdno vozil, ampak bom takoj drugi teden menjal.

Sem se danes vozil in sem imel res slab obcutek...

Objavljeno
pred 13 minutami, Endlich pravi:

Sem trenutno na 5.400 km in po sredi zadaj ni vec profila. Sem mislil, da bom mogoce prisel do 6.000 km un se skrajno previdno vozil, ampak bom takoj drugi teden menjal.

Sem se danes vozil in sem imel res slab obcutek...

SF+ al tof?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!