Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
pred 4 minutami, Marko P. pravi:

Jaz pa do trenutka, ko sem zmontiral ToF, nisem med vožnjo nikoli videl lučke za TC ali ABS (razen ABS na poligonu). Te bonbončke motor ima, jih pa po defoltu ne "ližem". Se zanašam na svoje občutke. Potem me pa zmoti, če vidim, da nimam pravega občutka...:)

ma ni toliko občutek, namreč guma ti ne pleše, elektronika pa prej poseže vmes, sploh na spolzkem in hladnem. Vendar ToF na mokrem grabi, ultra bolj kot SF+. Če bi na mokrem odpiral, bi prej lučka zagorela na mokrem pri SF+.

Hočem povedati. Superduke GT ima prvovgradnjo Angel GT pnevmatike. Men nikakor niso všeč. Pa držijo in so zelo nevtralne glede na podlago, na mokrem celo dobre, v suhem prehitro zagori TC. Enostavno ne moreš iz nje izvleči, kar bi hotel (za moj stil vožnje) Vendar, ko utripne TC, se nič kaj gorznega ne zgodi, vsaj pri novejših motorjih z IMU so ti posegi mnogokrat celo prezgodaj. Dejansko ne pomeni da guma drsi (ali je zdrsnila), pa četudi drsi, še vedno drsi kontrolirano, recimo to dopuščajo razni SPORT modi na močnejših mašinah, Tc velikokrat pomeni, da je guma dosegla mejo med lepenjem in drsenjem)

SDGT mi poleti v sportu riše črno črto za mano :P na jadranki, če grem malo bolj na poskok.

Še najbolj zamerim ToFu drsenje na zalivkah. I nikakor ne navijam, da jih daj, meni osebno so tudi SF+ bolj všeč. In čez vse je, da se dobro na motorju počutiš.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Premočne motorje upravljate, pobirajo gumo in so brez pomagal smrtno nevarni.

Objavljeno
pred 4 minutami, Snečer pravi:

Premočne motorje upravljate, pobirajo gumo in so brez pomagal smrtno nevarni.

To ne obstaja!

  • Haha 3
Objavljeno

TF (Terra Force)..,.jih je kdo obrabil do roba? Michelinke so lepo šle do roba te so pa tako okrogle, da bi na robu že skoraj na cesti ležal? :hmm:

Objavljeno
pred 13 urami, GucciSLO pravi:

Po dobrih 10.000 km mi je ostalo še komaj kaj sredine na SportForce+

 

Kaj pa jaz delam narobe?

 

@skalaprava a zamenjava? Jaz s tvojimi še sigurno 5000 zvozim... :lol1:

IMG-5805.JPG

IMG-5806.JPG

Seveda, komot zamenjava, pripelji svojo, rabim eno tako z dobrimi boki ?

  • Haha 3
Objavljeno
pred 11 minutami, skalaprava pravi:

Seveda, komot zamenjava, pripelji svojo, rabim eno tako z dobrimi boki ?

če zamenjava motor, s tvojim ziher z mitasko 10k prevozim :)

Objavljeno
pred 5 minutami, Snečer pravi:

če zamenjava motor, s tvojim ziher z mitasko 10k prevozim :)

Glej, al ni problem narediti 10k km, res ne.....verjel ali ne, celo jaz znam bit nežen do gume, če hočem..... But where is the fun, dude? 

Resno, a se kje dobi kaka nagrada, če naredim 10k km z zadnjo gumo? 

Nekoč si se namreč spraševal podobno, če se dobi kje kaka nagrada, če nekdo naredi 1500km v enem dnevu in v čem je smisel....dobro veš, o kom je bilo govora ?

Ampak motorja bi pa res lahko enkrat zamenjala, sem takoj za ? ?

Objavljeno

Tak ti bom rekel, nič ne šparam pri svoji vožnji, torej fun na polno pa guma kar drži :)

Da bi pa z njo risal po ovinkih (z obema naenkrat), niti ne znam tako vozit, se mi zdi prenevarno.

1500km na dan ni ne fun in nima smisla :) to ziher nisi bil ti, a ne.

Meni je samo to hecno, ko tu gor XY model prijavi,da mu guma zdrži 2-3k itd. , ne pove pa, da je divjak.

In se tu folk čudi taki kilometrini.

Saj jaz se tudi,zato vedno povprašam po posnetkih...

Lahko bi menjala,samo ne smeš brusit, ne stopalk, ne gume itd. :)

 

 

Objavljeno
pred 8 urami, DAMI34 pravi:

na vrhu je pripeta povezava na anketo, kjer se jasno vidi kok zmore SF. Kdor jo ubije v treh jurjih vozi zlo zlo dobro in športno in močen motor in recimo dodam še hladno vreme (tudi 18-20C je hladno). Kdor vozi tak kot jaz (beri povprečno) bo pozimi komaj zdrsnil čez 4 jurje, poleti pa skoraj 6 naredil (aja dodaj močen motor, nč šparanja občasno v dvoje). Kdor vozi manjšo konjenico in lepo konstantno mehko, pa dosega tut teh fenomenalnih 10kkm in več. 

Dodam še nekaj: pravilen tlak (dovolj visok) ful podaljša življensko dobo.

 

kar se tiče konjenice 70KM, vožnja na daljše ture, ne neke agresivne (še sploh ker sem prvič nataknil mitaske sem bil malo bolj previden) 98% vozim sam, čez poletje(beri po toplem) z dovolj tlaka, dobrih 6kkm-na sredini profila več ni, po robovih ga je še malo. Ne rečem, da je guma slaba, edino z ostalimi primerljivimi (dražjimi) se naredi kakega tisočaka ali dva več... @Snečer res bi bil vesel kakšnega nasveta glede podaljšanja življenjske dobe gume...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 30 minutami, Snečer pravi:

Tak ti bom rekel, nič ne šparam pri svoji vožnji, torej fun na polno pa guma kar drži :)

Da bi pa z njo risal po ovinkih (z obema naenkrat), niti ne znam tako vozit, se mi zdi prenevarno.

1500km na dan ni ne fun in nima smisla :) to ziher nisi bil ti, a ne.

Meni je samo to hecno, ko tu gor XY model prijavi,da mu guma zdrži 2-3k itd. , ne pove pa, da je divjak.

In se tu folk čudi taki kilometrini.

Saj jaz se tudi,zato vedno povprašam po posnetkih...

Lahko bi menjala,samo ne smeš brusit, ne stopalk, ne gume itd. :)

 

 

Vidiš, pa samo za pomoč sem prosil in je cela drama ratala....kaki grdi ste  ?

Kar se pa menjave motorja tiče..... če mi obljubiš da mi s svojo objestno racionalno vožnjo na mojem motorčku ne boš brusil stopalk, centralca, oklepa in prestavne ročice, sva skoraj zmenjena.... namreč to brusnim jaz, ti lahko pa gumo brusiš, sploh po sredini.... saj veš, tam imam probleme :lol1:

Aja, pa še tale..... kaj je največja prednost XR-a napram RT-ju? 

No, na XR malo manj s cilindri po tleh drsaš ???

 

Objavljeno
pred 9 urami, ligenjček pravi:

kar se tiče konjenice 70KM, vožnja na daljše ture, ne neke agresivne (še sploh ker sem prvič nataknil mitaske sem bil malo bolj previden) 98% vozim sam, čez poletje(beri po toplem) z dovolj tlaka, dobrih 6kkm-na sredini profila več ni, po robovih ga je še malo. Ne rečem, da je guma slaba, edino z ostalimi primerljivimi (dražjimi) se naredi kakega tisočaka ali dva več... @Snečer res bi bil vesel kakšnega nasveta glede podaljšanja življenjske dobe gume...

v koroni je bila serija,ki je manj zdržala,tako je poročal vrhunski tester kronik :) drugače pa morda vzmetenje...

Objavljeno
pred 12 urami, ligenjček pravi:

kar se tiče konjenice 70KM, vožnja na daljše ture, ne neke agresivne (še sploh ker sem prvič nataknil mitaske sem bil malo bolj previden) 98% vozim sam, čez poletje(beri po toplem) z dovolj tlaka, dobrih 6kkm-na sredini profila več ni, po robovih ga je še malo. Ne rečem, da je guma slaba, edino z ostalimi primerljivimi (dražjimi) se naredi kakega tisočaka ali dva več... @Snečer res bi bil vesel kakšnega nasveta glede podaljšanja življenjske dobe gume...

ma ne se sekirat o podaljšanju življenske dobe gume. 

Lejte:

Ktera guma je najboljša?

ja NOVA!!!! jaz dobim novo gumo 2x do 3x na leto in sem vsaj 2x srečen. Če bi z njo naredil 10 ali 20kkm bi bil pa srečen sam 1x letno al pa še to ne :D

 

Objavljeno
pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

ma ne se sekirat o podaljšanju življenske dobe gume. 

Lejte:

Ktera guma je najboljša?

ja NOVA!!!! jaz dobim novo gumo 2x do 3x na leto in sem vsaj 2x srečen. Če bi z njo naredil 10 ali 20kkm bi bil pa srečen sam 1x letno al pa še to ne :D

 

v formuli ne menjajo vedno z novo :)

  • Haha 2
Objavljeno

Komur se tako zelo pomembno koliko km se naredi z gumo.  Se naj vec vozi v dezju in kilometrina se bo krepko podaljsala...?

 

Objavljeno
pred 2 urami, Endlich pravi:

Komur se tako zelo pomembno koliko km se naredi z gumo.  Se naj vec vozi v dezju in kilometrina se bo krepko podaljsala...?

 

neugodna je v dežju

Objavljeno
pred eno uro, Snečer pravi:

neugodna je v dežju

Meni se ni zdela tako neugodna v dezju. Verjeto zato ker sem v dezju se prevec previden - z vsako gumo...

So me pa zelo motile zalivke

Objavljeno
pred 2 minutami, Endlich pravi:

Meni se ni zdela tako neugodna v dezju. Verjeto zato ker sem v dezju se prevec previden - z vsako gumo...

So me pa zelo motile zalivke

Jaz sem še bolj previden, nimam elektronskih pomagal. 

Objavljeno
pred 15 minutami, Snečer pravi:

Jaz sem še bolj previden, nimam elektronskih pomagal. 

Enako jaz. Tudi jaz nimam elektronskih pomagal. ?

Tako, da je bolje da motor ni premocan oz. Prevec odziven na gas....

 

Objavljeno

Nisem divjak (ali pa ja,mogoče) in ne gledam, koliko mi guma zdrži.

Nekam si zapišem in itak pozabim. Ko je na indikatorju menjam, včasih malo prej, ker se mi ne da pazit, kako vozim, da mi ne bi slučajno spustila. 

V gumo moram zaupat, to pa ji najbolj takrat, ko je nova.

In imet nove gume gor, je tako fajn občutek.......

To zame velja za vse gume, ne le za Mitas.

P.s: @Xebecje sicer zdrsnil z novimi...... in na žalost, z Mitaskami ?.......

Objavljeno
pred eno uro, KARMEN1 pravi:

 

In imet nove gume gor, je tako fajn občutek.......

Tocno tako. Z novo gumo motor kar sam pada v ovinek.

Ko pa gre guma proti koncu je obcutek zelo slab in meni se ne zdi smisla probat iztisnit se dodatnih 500km.

Objavljeno
Ob 28. 8. 2020 ob 18:21, vandrovec pravi:

TF (Terra Force)..,.jih je kdo obrabil do roba? Michelinke so lepo šle do roba te so pa tako okrogle, da bi na robu že skoraj na cesti ležal? :hmm:

A to mislis, ce se jih da do roba peljat? Zihr gre.... Men se zdijo manj okrogle kot cestne. 

Objavljeno
pred 1 uro, Guest boogie pravi:

A to mislis, ce se jih da do roba peljat? Zihr gre.... Men se zdijo manj okrogle kot cestne. 

Morda, primerjam jih z predhodnimi Michelin Anakee 2. Očitno so imele michelinke na enaki širini večji radij kroga...posledično bi znale imeti te manjšo površino gume v stiku s cestiščem.

Objavljeno
Ob 30. 8. 2020 ob 15:59, Guest boogie pravi:

A to mislis, ce se jih da do roba peljat? Zihr gre.... Men se zdijo manj okrogle kot cestne. 

manj "okrogle" ? ponavadi so st in ss gume bolj položne.. 

pred 22 urami, vandrovec pravi:

Morda, primerjam jih z predhodnimi Michelin Anakee 2. Očitno so imele michelinke na enaki širini večji radij kroga...posledično bi znale imeti te manjšo površino gume v stiku s cestiščem.

je pa veliko odvisno na kakšno širino/dimenzijo platišča je montirana ista guma.. če je razpon platišča za neko gumo npr. 2,75 - 3.25 potem je radius gume najmanjši na 2,75 in največji na 3.25 ..  

dejansko to pomeni , da je širina naležne površine manjša na 2.75 in večja na 3,25 a na 2.75 dovoljuje večji nagib do roba gume..

to je nesporna teorija .. kako je pa v praksi pa ne vem.. meni je guma zdrsnila brezveze zaradi nagiba pa še ne.. ok enkrat ko sem zamenjal amortizerja z 10mm daljšima pa sem debelo gledal zakaj je zadnje malce zdrsnila - normalno če si čez rob .. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!