Jump to content

MITAS pnevmatike


DAMI34
Message added by DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Recommended Posts

  • Replies 6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DAMI34

    1012

  • Snečer

    799

  • kronik

    346

  • sesir

    307

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če so pa lahi tako gor na polproizvod nataknil, skoz samo 200 drgnem, najprej nekaj kompletov prepereli SC SP,  ma je po 2500 km spred in zad zginla, pol sem na metzeler M 7 RR perešaltu, zdržijo tam

tablete je treba pogoutnt, ne sam u usta dat

Posted Images

pred 19 minutami, Grut pravi:

ojla,.... poznavalci mitask...

a mi lohk nekdo puve v čem je razlika med sport force + in sport force + evolution

tenks za udgovore.

Še nisem slišal za evolution verzijo, to bo kaj novega?

 

Link to post
Share on other sites

O tem Evolution modelu mi je par dni nazaj pravil kolega (včasih je bil tudi tule na forumu, XXXXXXXXXX). Menda so te gume za dve klasi boljše kot vse do sedaj znane. (R)evolution.

Link to post
Share on other sites

Dobri dve leti star post (link se najde med Priljubljene objave, stolpec desno).

mitas.thumb.jpg.0597902e75407bea11308403d9ef67eb.jpg

Izmed vseh postov v tej temi (skoraj 6000 do sedaj) boste težko našli kaj bolj prizemljenega B)

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
pred 48 minutami, izibajker pravi:

Dobri dve leti star post (link se najde med Priljubljene objave, stolpec desno).

mitas.thumb.jpg.0597902e75407bea11308403d9ef67eb.jpg

Izmed vseh postov v tej temi (skoraj 6000 do sedaj) boste težko našli kaj bolj prizemljenega B)

čak zdej, a iščemo guma kot guma al vsaj 2 klase boljša. Ker če je 2 klase boljša bo vsaj moto gp performans :P

ne reci, da si vseh 6000 postov prebral?

 

Link to post
Share on other sites
pred 10 urami, Snečer pravi:

Bomo počakali raje, da se gume pojavijo na trgu in motorjih pa da na kaj uradnega :)

Jaz tudi marsikaj slišim pa ne upam napisat.

A se bojiš da boš banan???

pred 5 urami, thumper pravi:

še zmeraj si ne upajo naredit dimenzij za mojega .. 

opaaaaa,as končno kupu motor :?

Link to post
Share on other sites
pred 6 urami, Grut pravi:

opaaaaa,as končno kupu motor :?

ne provociraj ker ni tema za to ...

zakaj bi po 9 letih prodajal nekaj samo zato , ker ena velika tovarna ne zmore narediti potrebnih dimenzij?(veliki jih pa lahko?)

Link to post
Share on other sites
pred 37 minutami, thumper pravi:

ne provociraj ker ni tema za to ...

zakaj bi po 9 letih prodajal nekaj samo zato , ker ena velika tovarna ne zmore narediti potrebnih dimenzij?(veliki jih pa lahko?)

16" maš?

Link to post
Share on other sites
pred 22 urami, Snečer pravi:

16" maš?

kam naj pa to stlačim???

spredaj 100/90-18 .. zadaj 130/80-17 .. mc50 mi ne diši ..ker imam prednjo za 2 zadnji - me mika kombinacija spredaj sf zadaj tf .. 

ni mi čisto jasno , zakaj nekateri na low performance motorje gledajo zviška in občutim njihovo mnenje , da bi morali imeti lesene gume gor mi ki jih vozimo.. 

v bistvu si želim malo dodatnega gripa - ne morš verjet tudi zaradi zaviranja ...

Edited by thumper
Link to post
Share on other sites
pred 7 urami, thumper pravi:

kam naj pa to stlačim???

spredaj 100/90-18 .. zadaj 130/80-17 .. mc50 mi ne diši ..ker imam prednjo za 2 zadnji - me mika kombinacija spredaj sf zadaj tf .. 

ni mi čisto jasno , zakaj nekateri na low performance motorje gledajo zviška in občutim njihovo mnenje , da bi morali imeti lesene gume gor mi ki jih vozimo.. 

v bistvu si želim malo dodatnega gripa - ne morš verjet tudi zaradi zaviranja ...

Tera force nima dimenzije? Zadnja je, prve pa ni :( . In terra je čist kul guma.

Link to post
Share on other sites
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

Tera force nima dimenzije? Zadnja je, prve pa ni :( . In terra je čist kul guma.

cccc.... spredaj bi rabil full mehko gumo .. zadaj pa mehkejšo od trf ali cta2.. ša za zadaj ni ne tf ne sf.. pa predaj bi še preživel mc50 verjetno .. mopi ni ravno lahkoten - 220kg poln pa še priveskov nekih 15kg gor..pa ozka zadnja guma - mi pa ni , da bi menjal na 3000km ker ob menjavi menjam še zračnico .. 

da bom pa na 6000 km dajal za gumi 300e pa tud nism blesav..

Link to post
Share on other sites
pred 2 urami, thumper pravi:

cccc.... spredaj bi rabil full mehko gumo .. zadaj pa mehkejšo od trf ali cta2.. ša za zadaj ni ne tf ne sf.. pa predaj bi še preživel mc50 verjetno .. mopi ni ravno lahkoten - 220kg poln pa še priveskov nekih 15kg gor..pa ozka zadnja guma - mi pa ni , da bi menjal na 3000km ker ob menjavi menjam še zračnico .. 

da bom pa na 6000 km dajal za gumi 300e pa tud nism blesav..

kaj za en motor je to?

Link to post
Share on other sites
pred 8 urami, Snečer pravi:

kaj za en motor je to?

triumph bonneville t100 (sprednji konec od truxton-a)  namesto original 19 je 18 col )

Link to post
Share on other sites
pred 3 urami, thumper pravi:

triumph bonneville t100 (sprednji konec od truxton-a)  namesto original 19 je 18 col )

poseben moped rabi posebne gume, se boš moral sprijazniti s tem.

Verjetno nikol ne boš videl SF+ v tej dimenziji, niti ToF. Pa ne vem od kje ti ideja, da SS gume super mehke in super oprijemljive. 

So pač za nekaj namenjene, ampak običajno so vse pnevmatike tipa 10/90 ali 20/80 onroad/offroad mehkejše, z več profila in dosežejo približno enako kilometrino. Al pa celo manj, če jih zlorabljaš po asfaltu. Limajo pa ko 100hudičev :P preverjeno. 

 

Link to post
Share on other sites
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

poseben moped rabi posebne gume, se boš moral sprijazniti s tem.

Verjetno nikol ne boš videl SF+ v tej dimenziji, niti ToF. Pa ne vem od kje ti ideja, da SS gume super mehke in super oprijemljive. 

So pač za nekaj namenjene, ampak običajno so vse pnevmatike tipa 10/90 ali 20/80 onroad/offroad mehkejše, z več profila in dosežejo približno enako kilometrino. Al pa celo manj, če jih zlorabljaš po asfaltu. Limajo pa ko 100hudičev :P preverjeno. 

ampak : mehke gume ratajo pri višjih temperaturah žvakaste in zadnja na smrekco - pri posebnih mopedih ane (neglede kaj narediš s tlakom in "vzmetenjem" ).. zadnja ta2 se je sicer dobro obnašala pri visokih T - okoli 38 do 40 stC bolje kot avon raodrider - vendar je počepnila ko je temperatura padla pod 15stC .. 

glede na situacijo mi je vseeno za kilometrino če ne bo večdnevnih izletov..

nebi pa dajal za komplet nekih 320e..

Link to post
Share on other sites
pred 8 minutami, thumper pravi:

ampak : mehke gume ratajo pri višjih temperaturah žvakaste in zadnja na smrekco - pri posebnih mopedih ane (neglede kaj narediš s tlakom in "vzmetenjem" ).. zadnja ta2 se je sicer dobro obnašala pri visokih T - okoli 38 do 40 stC bolje kot avon raodrider - vendar je počepnila ko je temperatura padla pod 15stC .. 

glede na situacijo mi je vseeno za kilometrino če ne bo večdnevnih izletov..

nebi pa dajal za komplet nekih 320e..

ne kompliciri, nimaš tok kojnu da bi kramparco pregrel ali da bi ti začela drset.

Pri izbiri gume je zlo bistven stil vožnje in tip motorja.

So agregati, ki niso nevarni in ne bodo ubili supermehkih pnevmatik tipa skoraj ofroad, in so drugačni, kjer bodo leteli čepi vn, če ga boš gonu 160km/h par ur po AC.

Se tudi ne bi strinjal, da mehke ratajp žwakaste, ker prekuril sem Dunlop roadsmart, nikoli pa mitask.

laj sem se v letih motorizma naučil:

 

Za temperature pod 15C ali še bolje pod 10C in zlo nizke, je silika tista, ki mehča in nudi oprijem. Ampak poleti v vročini, ne da ima silika probleme, ne daje fidbeka..ampak drži. Guma, prava guma, prve serije SF+ so se svaljkale, dale ogromno informacij o dogajanju, so pa zato imele določene probleme:

bele črte, kačke, razni prehodi asfalta, mal mokrote ali vlage

V optimalnih pogojih fantastične, čim se je pogoj spremenil, hudičevo nevarne.

Ko so dodali togost in siliko, so problemi izginili ampak fini občutki da voziš moto gp pnevmatiko tudi. 

In to je čisto normalno, temu se reče prilagajanje situaciji, oziroma iskanje kompromisa, da zmore guma od do.

Na tvojem mestu se ne bi sekiral. Vsaka guma za cesto + terra force je 100% dobra za tvoj motor in tvoje "divjanje" ter čas v katerem se voziš po cesti. Ni pa noben problem (preverjeno pri meni) kombiniranje različnih znamk in tipov gum.

Namreč spredaj sem vedno stavil limarco, že ST pnevmatike so me motile, ne da so letele s ceste, ampak občutek, pri hitreje odpeljanih ovinkih so drsele ven oziroma sem mel filing, da ne zmore, da je pretrda.

Zadaj pa ne..dejansko komot požrem razna opletanja oddrsavanja itd..seveda na račun dosežene kilometrine. Govorim za cestni motor, ker za 790 ADV se bom klatil bolj izven cest in tam bo druga pesem.

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • timi121
      By timi121
      Zdravo! 
      Zanimam se za nakup skuterja, ker bom ravnokar opravil izpit za kategotija A1, ampak binrad zacel z necim malo manjsim kot je skuter ali moped, ampak mi klasicen izgled skuterja ni vsec, zato bi rad nekaj bol sportnega kot je Gillera DNA ali Aprillia RS, pa me zanima ce veste mogoce za se kak podoben skuter z sportnim izgledom? 
    • Snečer
      By Snečer
      Navodila:
      V posameznem vprašanju je možen 1 odgovor, odgovor je moč večkrat spremeniti (klik nazaj na anketo). Imena glasovalcev so javna. Dovoljen je samo opis vožnje, solo, v dvoje, poleti pozimi in način...vse ostalo, razna citiranja, jokanja, frustracije bo brisano!!
      Če kdo smatra, da anketa ni pravilna lahko ustvari novo, svojo.
       
      Dami
       
       
       
       
       
       
       
       
      S prvim setom sem naredil 12k+, z drugim pa 9k+, ko je sprednja dobila bulo in sem preventivno menjal.
      Verjetno obkrožim zadnjo, ker bi tudi šlo čez 10k.
      Pišem za zadnjo, ker prednja je po mertivah za 20k+.
      Vožnja solo z zmerno prtljago in zmerno težo šoferja. Sama vožnja pa dinamična, vendar pretežno zaviranje z motorjem in brez naglih manevrov, veliko AC do v povprečju brzina 115kmh.
      Motor Kawasaki z Wilbers vzmetenjem.
    • Dr_Jakob
      By Dr_Jakob
      Hej!

      Naš domač tank, Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TD potrebuje dobrega mehanika. Napaka v pogonih, kar je v osnovi najslabše, kar je lahko. K uradnem, ki je zadevo v osnovi zaj**al, ne grem več. Pozna kdo kakega majstra, ki se spozna na terence, posebej na Mitsubishije?
    • Samo Brodnik
      By Samo Brodnik
      Živjo!
       
      A mi lahko kdo priskrbi uradne podatke na koliko tlaka se morajo polniti dunlop roadsmart pnevmatike, ker se menda vsake pnevamatike polnijo z drugačnim tlakom? Sem prebrskal že hudiča in pol, pa mi jih vsi samo ponujajo, o tlaku pa ne duha ne sluha. Prav tako ne najdem njihovega vodnika.
       
      Hvala in lp,
       
      Samo
    • hotschko
      By hotschko
      Ali kdo kaj ve o tem, da Sava dela tudi gume za motorje ... imeli naj bi namrec cel program gum za motorje, so celo sponzorji neke dirklane ekipe in bojo letos imeli štant na IMOT-u ... :?: :?: :?: Kdo kaj slišal ?? Tipi in modeli gum, cene ... ??

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!