Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
pred 10 urami, siks pravi:

 

Ja premislu se je vmes ?

Objavljeno
pred 20 minutami, DAMI34 pravi:

Ja premislu se je vmes ?

To, da je guma zelo dobra še ne pomeni, da je v samem vrhu. Za tem stojim in verjetno bom, dokler me le-ta ne prepriča drugače. Povedal sem, da so vse danes vrhunske. Ne moreš pa jih primerjati, kot je že nekdo napisal, z D212 in Supercorso itd., niti jih ne bi primerjal z Diablo Rosso 3, ki je modelno leto 17 če se ne motim.

Objavljeno

V samem vrhu je nekaj modelov gum, vse ostalo je dobro za povprečnega uporabnika.

To pomeni, da nobeno od teh dobrih ne moreš primerjati z vrhunskimi. Mitas spada med dobre gume.

Objavljeno (popravljeno)
On 9/1/2020 at 6:15 AM, Endlich said:

Govorite o novih gumah. Guma pa je malo casa nova.

Primer, ko nekdo v glavnem po sedini izrabi gumo ima potem taka guma v nagibu precej manj stične površine.

Prakticno vsem nam se spreninja radij gume z obrabo, enim bolj, drugim manj....

Vsi pozabljate na eno stvar: gumi ni betonska. Sticna povrsina je odvisna od deformacije gume (torej tudi od tlaka v njej) zato po sredini obrabljena guma nima nic kaj veliko manj oprijema na "ostrejsem" robu (ki pa niti ni oster, je zelo blag) ker se pac guma podaja. Nalezna povrsina enako:  je precej bolj odvisna od tlaka in deformacije gume, kot pa od oblike gume. Ce pogledamo del ki je na tleh, je stisnjen, torej dalec od parabole in oblike ki jo drugace ima guma....

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno (popravljeno)
36 minutes ago, Tromba said:

To, da je guma zelo dobra še ne pomeni, da je v samem vrhu. Za tem stojim in verjetno bom, dokler me le-ta ne prepriča drugače. Povedal sem, da so vse danes vrhunske. Ne moreš pa jih primerjati, kot je že nekdo napisal, z D212 in Supercorso itd., niti jih ne bi primerjal z Diablo Rosso 3, ki je modelno leto 17 če se ne motim.

Imas tudi zelo vrhunske GPjke, ki so precej nevrhunske na cesti in pri ne najhitrejsih tempih, ker se ne ogrejejo dovolj.... Imas prav za vrh, da so "vrhunske" gume boljse od "nevrhunskih",  ampak je treba definirati kaj je vrh. GPjke naprimer niso vrhunske gume za cesto in uporabo v hladnejsih dnevih naprimer in so dalec od "vrhunske" cestne gume. In tako naprej.  Je pa tole o vrhunskosti ipd, samo en velik nesmisel, in "ko je jaci" debata... 80% (ali vec) voznikov z Supecorso, ipd, mece denar stran, ker jo ni sposobno izkoristiti... Na cesti se manj.

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
pred 3 urami, jvalant pravi:

Imas tudi zelo vrhunske GPjke, ki so precej nevrhunske na cesti in pri ne najhitrejsih tempih, ker se ne ogrejejo dovolj.... Imas prav za vrh, da so "vrhunske" gume boljse od "nevrhunskih",  ampak je treba definirati kaj je vrh. GPjke naprimer niso vrhunske gume za cesto in uporabo v hladnejsih dnevih naprimer in so dalec od "vrhunske" cestne gume. In tako naprej.  Je pa tole o vrhunskosti ipd, samo en velik nesmisel, in "ko je jaci" debata... 80% (ali vec) voznikov z Supecorso, ipd, mece denar stran, ker jo ni sposobno izkoristiti... Na cesti se manj.

Mislim, da je jasno, da govorim o "vrhunskih" oziroma "samem vrhu" gumah za cesto...  Kdor vozi pisto ja menda ni toliko neumen, da bi šel z gumami za cesto postavljat hitre kroge... In enako, neumen bi bil z gumo za pisto vozit po cesti, ker je skoraj nemogoče jo ogreti na optimalno temperaturo in jo tam držati, da bi lahko nudila pravi oprijem.

Ne le s supercorso... Večina voznikov ne vozi do roba sploh oziroma pospešuje/zavira na polno, zato niti ni toliko pomembno kaj nataknejo, ker kot sem rekel, za vožnjo, kjer vozi čez palec 75% ali celo več motoristov, niti ni nujen tisti super oprijem, ki ga omenjena guma nudi. 

In še enkrat, ne obnaša se enaka guma pri različnih mopedih in voznikih enako, zato izbira po stilu in mopedu vožnje. Jaz sem se odločil preizkusit različne gume in videt sam, tako mislim, da je tudi najbolj pravilno za vsakogar.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

pa ne pozabite na letne čase, ker nekatere vrhunske gume, so pri hladnem ali spolzkem vremenu hudo nevrhunske.

Jaz Mitas SF+, pa mogoče še Tof, dajem gladko ob bok raznim bolj renomiranim znamkam od Dunlopa, Bridgestona itd, torej gume, ki jih praviloma natikajo kot prvovgradnjo na mopede.

Vse ostalo pa je bolj odvisno od voznika, kaj želi, kdaj se vozi, kako se vozi..

Objavljeno
pred 4 urami, jvalant pravi:

Vsi pozabljate na eno stvar: gumi ni betonska. Sticna povrsina je odvisna od deformacije gume (torej tudi od tlaka v njej) zato po sredini obrabljena guma nima nic kaj veliko manj oprijema na "ostrejsem" robu (ki pa niti ni oster, je zelo blag) ker se pac guma podaja. Nalezna povrsina enako:  je precej bolj odvisna od tlaka in deformacije gume, kot pa od oblike gume. Ce pogledamo del ki je na tleh, je stisnjen, torej dalec od parabole in oblike ki jo drugace ima guma....

Oblika gume ima se kako velik pomen. Poglej kako se z novimi gumami lepo pelje. Takrat,ko je oblika pravilne oblike je stik s podlago bolj kvaliteten. 

Guma je prozna, ni pa neskoncno prilagodljiva.

Kot pravis ima obrabljena guma na robu dober oprijem, to drzi, ampak ne drzi samo rob ampak tudi del proti sredini.

Bolj ko je guma neenakonerno obrabljena, tezje jo je vozit, posledica je lahko zdrs ali pa da mototista nese ven iz ovinka.

Tako, da ko gre guma proti koncu in cutiš, da ni vec to kar bi morala biti, jo zamenjaj, pa tudi ce kak, Km prej.

Objavljeno (popravljeno)
18 minutes ago, Endlich said:

Oblika gume ima se kako velik pomen. Poglej kako se z novimi gumami lepo pelje. Takrat,ko je oblika pravilne oblike je stik s podlago bolj kvaliteten. 

Guma je prozna, ni pa neskoncno prilagodljiva.

Kot pravis ima obrabljena guma na robu dober oprijem, to drzi, ampak ne drzi samo rob ampak tudi del proti sredini.

Bolj ko je guma neenakonerno obrabljena, tezje jo je vozit, posledica je lahko zdrs ali pa da mototista nese ven iz ovinka.

Tako, da ko gre guma proti koncu in cutiš, da ni vec to kar bi morala biti, jo zamenjaj, pa tudi ce kak, Km prej.

  Se strinjam da je oblika pomembna, se posebej za obcutek pri voznji. Pri oprijemu zaradi obrabe pa mislim, da je  manjsi problem, ce je guma po sredini bolj obrabljena, kot pri strani. Obcutek je slabsi, seveda. Vecji problem z oprijemom  pri obrabi, je stanjsanje gumene plasti. Ko se guma obrabi, je nad karkaso manj gume kot pri manj obrabljeni gumi in zaradi tega se oprijem zmanjsa. Ker enostavno ni vec dovolj gume. Zaradi tega tudi enakomerno obrabljene gume zacnejo drseti, ko se plast gume stanjsa cez doloceno mejo. Recimo zelo obrabljena sredina gume - v bistvu naj bi bilo vec kontaktne povrsine (ker je guma ze rahlo ali skoraj ravna), pa vseeno drsi, in tudi pri nenagibanju je precej slabsa kot nova pri pospesevanju. Ker je plast  gume nad karkaso pretanka... Verjetno se tanka gumena plast tudi drugace ogreva, prej shladi ipd, ampak to je ze bolj vprasanje za strokovnjake.  Torej, kot si rekel: ko je guma na indikatorjih, menjaj. Ce se drugace obnasa (pa ce je to res, ali se nam samo zdi ker vemo da je na indikatorjih) menjaj.

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

pa ne pozabite na letne čase, ker nekatere vrhunske gume, so pri hladnem ali spolzkem vremenu hudo nevrhunske.

Jaz Mitas SF+, pa mogoče še Tof, dajem gladko ob bok raznim bolj renomiranim znamkam od Dunlopa, Bridgestona itd, torej gume, ki jih praviloma natikajo kot prvovgradnjo na mopede.

Vse ostalo pa je bolj odvisno od voznika, kaj želi, kdaj se vozi, kako se vozi..

Absolutno! Pozabil sem dodati, da je Supercorsa v dežju ena slabših cestnih gum sploh (čeprav še nisem poskusil) ⛸️⛸️ Pa saj je logično, manj zarez za odvodnjavanje, več drsenja in tudi manj "silike", slabši oprijem v hladnem in mokrem.

Objavljeno

ok, zdej smo spet v gume splošno...dejmo raje o Mitas, tak al drugače.

Objavljeno

Včeraj sem smrtno nevarno mitas SF+ spredaj in prav tako nevarno ToF zadaj, po dolgem času vozil po mokrem in fsranem.

Ma oštja sploh ni slaba, filing kot če bit, oprijem brez presenečenj (tudi v nagibu), vožnja, no mal manj ostro in bolj mehko kot po suhem. Ne mara pa mokrih belih črt..spljoh. (jaz pa tudi ne)

Objavljeno
pred 7 urami, DAMI34 pravi:

Včeraj sem smrtno nevarno mitas SF+ spredaj in prav tako nevarno ToF zadaj, po dolgem času vozil po mokrem in fsranem.

Ma oštja sploh ni slaba, filing kot če bit, oprijem brez presenečenj (tudi v nagibu), vožnja, no mal manj ostro in bolj mehko kot po suhem. Ne mara pa mokrih belih črt..spljoh. (jaz pa tudi ne)

ka pa zaliuke ? :P

Objavljeno
pred 21 minutami, thumper pravi:

ka pa zaliuke ? :P

na hladne ne reagira

Objavljeno
pred 39 minutami, bajkr88 pravi:

frisne 2020 , že pr vulkotu, na otip lima, ?

 

IMG_20200907_162432.jpg

boš videl,da je res fajn guma, mehka, natančna, vodljiva

 

Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

na hladne ne reagira

  Seveda ne... Kar se mene tice je okol zalivk v navadi ena velika zmota: gume ne drsijo na zalivkah, problem so zalivke same. Poleti, ko je vroce in je asfalt vroc, probajte z prstom podrezati vanje. Cisto mehke so, jo z lahkoto razvleces. Torej same zalivke povzrocijo "zdrs", ker so enostavno popolnoma mehke in se spodvijejo, razvlecejo, karkoli pac, pod gumo.

Objavljeno
pred 34 minutami, jvalant pravi:

  Seveda ne... Kar se mene tice je okol zalivk v navadi ena velika zmota: gume ne drsijo na zalivkah, problem so zalivke same. Poleti, ko je vroce in je asfalt vroc, probajte z prstom podrezati vanje. Cisto mehke so, jo z lahkoto razvleces. Torej same zalivke povzrocijo "zdrs", ker so enostavno popolnoma mehke in se spodvijejo, razvlecejo, karkoli pac, pod gumo.

Zakaj pa potem ene gume bolj zdrsnejo na zalivkah kot druge?

Nekaj mora biti odvisno tudi od gum.

Res pa je zelo odvisno tudi od zalivk samih. Izgleda da Avstrijci uporabljajo boljsi material.

Zdi se mi, pa da ima vcasih asfalt siroko spranjo, ki jo zapolnijo z zalivko, vendar bi jo morali bolj kompaktno. Ko se taksna zalivka mehca, kot pravis, potem je res problem.

Objavljeno

khmmm .. a lahko? imam eno vprašanje..... .... .... .... .... .... ... kaj so to zalivke? a je to tist na zobeh? to moti stik gume in podlage? sem slišal , da naj bi bil svinec dršeč..keramika pa še bolj..

pa ne se pizdit ..sprašujem za kolega..

Objavljeno
pred 9 urami, thumper pravi:

khmmm .. a lahko? imam eno vprašanje..... .... .... .... .... .... ... kaj so to zalivke? a je to tist na zobeh? to moti stik gume in podlage? sem slišal , da naj bi bil svinec dršeč..keramika pa še bolj..

pa ne se pizdit ..sprašujem za kolega..

@maus prosim za tvoje posredovanje, da priskrbiš iz vaše hiše, kako je pravilen strokovni naziv za zalivke :) 

sprašujem za prijatelja @thumper

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 2 minutami, Snečer pravi:

@maus prosim za tvoje posredovanje, da priskrbiš iz vaše hiše, kako je pravilen strokovni naziv za zalivke :) 

sprašujem za prijatelja @thumper

ne bom, ker je tukaj naslov ene čudne teme :ras: 

 

Objavljeno
pred 12 urami, jvalant pravi:

  Seveda ne... Kar se mene tice je okol zalivk v navadi ena velika zmota: gume ne drsijo na zalivkah, problem so zalivke same. Poleti, ko je vroce in je asfalt vroc, probajte z prstom podrezati vanje. Cisto mehke so, jo z lahkoto razvleces. Torej same zalivke povzrocijo "zdrs", ker so enostavno popolnoma mehke in se spodvijejo, razvlecejo, karkoli pac, pod gumo.

Absolutno.

Štos je da vcasih drsi vcasih pa ne. 24 ur razlike en dan me je razmetal naslednji dan nic. Temperatura skoraj enaka. In potem je težko dobiti neko pravilo. Govorim za tople dni, pa bolj za tof kot sf

Objavljeno
pred 14 urami, Endlich pravi:

Zakaj pa potem ene gume bolj zdrsnejo na zalivkah kot druge?

Nekaj mora biti odvisno tudi od gum.

Res pa je zelo odvisno tudi od zalivk samih. Izgleda da Avstrijci uporabljajo boljsi material.

Zdi se mi, pa da ima vcasih asfalt siroko spranjo, ki jo zapolnijo z zalivko, vendar bi jo morali bolj kompaktno. Ko se taksna zalivka mehca, kot pravis, potem je res problem.

seveda je, al drsi guma preko zalivke, ali se zalivka razvleče. Na to vpliva več dejavnikov:

zmes gume (silika je običajno manj občutljiva na drsenje) celo oblika gume

temperatura podlage/zalivke

debelina zalivke/oblika

kolk vlage se sprošča ob zalivki iz asfalta ko se ta segreva

itd..

 

Objavljeno (popravljeno)
18 hours ago, Endlich said:

Zakaj pa potem ene gume bolj zdrsnejo na zalivkah kot druge?

Nekaj mora biti odvisno tudi od gum.

Res pa je zelo odvisno tudi od zalivk samih. Izgleda da Avstrijci uporabljajo boljsi material.

Zdi se mi, pa da ima vcasih asfalt siroko spranjo, ki jo zapolnijo z zalivko, vendar bi jo morali bolj kompaktno. Ko se taksna zalivka mehca, kot pravis, potem je res problem.

Bi rekel da zato, ker kako zalivko povozis precno, pod kotom 90st na gumo in ni sile, kako drugo ali isto drugic povozis podolgem,  in se takoj bolj obcuti. Podobno kot razpoka na asfaltu, ce je povozis precno se cutis ne, ce jo zadanes podolgem, te zna k malo zasvenkati. Pa lahko ima enkrat kako stopinjo manj asfalt pa je zalivka malo trdnejsa, ipd in tako naprej... Pa kako debela je spranja, pa kako debela ja zalivka ipd... en kup reci se spreminja. Ampak. kot sem rekel. ko je vroce, brez napora z prstiom razvleces zalivko. In na taki podlagi lahko guma na zalivko drzi kot prilimana pa ne pomaga veliko, ker se sama zalivka "zdrizne"... Na znanih cestah imam veckrat cez kake zalivke vaskih drugacen obcutek, pa ze nekaj let vozim enake gume.

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!