DAMI34 Objavljeno Januar 14, 2021 Opozori Objavljeno Januar 14, 2021 Končno so tudi internetno stran posodobili, jim pa zamerim površno, malomarno, švoh podatki kaj je, zakaj je itd.. https://www.mitas-moto.com/en/products/motorcycle--on--road--tires/motorcycle--sport--tires/sport--force--plus--ev in ko potegneš dol pdf, je le ta od SF+ Bostjan L 1
Snečer Objavljeno Januar 14, 2021 Opozori Objavljeno Januar 14, 2021 pred eno uro, wind12 pravi: Sedaj pa je uradno zunaj SPORT FORCE+EV @mauslej to pred 31 minutami, DAMI34 pravi: Končno so tudi internetno stran posodobili, jim pa zamerim površno, malomarno, švoh podatki kaj je, zakaj je itd.. https://www.mitas-moto.com/en/products/motorcycle--on--road--tires/motorcycle--sport--tires/sport--force--plus--ev in ko potegneš dol pdf, je le ta od SF+ Ampak nekaj na štima Piše Sport Force+ EV Potem pa opisuje Sport Force+ RS (Racing soft). Očitno so naredili tudi divjaško verzijo RS... thumper in DAMI34 2
Nightmare Objavljeno Januar 14, 2021 Opozori Objavljeno Januar 14, 2021 Kopirano iz FBja. Mitas predstavlja nove različice pnevmatike SPORT FORCE+ Kranj, 14. januar 2021 – Mitas, del skupine Trelleborg, daje na trg dve novi različici popularne pnevmatike Mitas SPORT FORCE+. SPORT FORCE+ EV je izdelana iz nove zmesi in namenjena voznikom motociklov iz hypersport segmenta, ki za hobi dirkanje iščejo pnevmatiko, katere uporaba je dovoljena tudi na javnih cestah, medtem ko je SPORT FORCE+ RS izdelana iz nove mehke zmesi (Racing Soft) za dirkalne pnevmatike. “SPORT FORCE+ je najljubša izbira zahtevnih voznikov, ki prisegajo na oprijem, preciznost in dinamične zmogljivosti te serije pnevmatik. Nova različica z oznako “EV” že sicer odlično zmogljivost obstoječe pnevmatike dvigne na še višji nivo,” pravi Gustavo Pinto Teixeira, podpredsednik divizije Two Wheels and Specialty Tires. “Izjemno ponosni smo na pomembne izboljšave pnevmatike SPORT FORCE+, ki smo jih uvedli v preteklih letih, in tudi na obe novi različici – “EV” in “RS”. Veselimo se že povratnih informacij, ki nam jih bodo v naslednjih mesecih posredovali vozniki, potem ko se bodo s SPORT FORCE+ pnevmatikami podali na ceste in dirkališča. “ Pnevmatika Mitas SPORT FORCE+ EV (EV je okrajšava za evolucijo) omogoča zelo hitro, lahkotno in natančno krmiljenje, medtem ko zasnova stične površine in uporabljeni materiali zagotavljajo najvišji možni nadzor v ekstremnih nagibih. Nova tehnologija, ki kombinira več različnih zmesi (MCTT – Multi Compound Tread Technology), in vgradnja popolnoma novih zmesi zagotavljata izjemen oprijem SPORT FORCE+ EV med vožnjo skozi ovinke ter izboljšane vozne lastnosti med pospeševanjem iz ovinkov in zaviranjem. Od marca 2021 bodo na voljo štiri dimenzije pnevmatike Mitas SPORT FORCE+ EV: 120/70ZR17 (58W); 180/55ZR17 (73W); 190/50ZR17 (73W); 190/55ZR17 (75W). Visoko zmogljiva dirkalna pnevmatika SPORT FORCE+ RS (RS je okrajšava za mehko dirkalno zmes Racing Soft) omogoča hitro in zanesljivo vožnjo, kar se od tovrstne pnevmatike tudi pričakuje. Odlikuje se po izjemnem oprijemu, optimalnem nadzoru med drsenjem in dobrim občutkom stika s podlago. Pnevmatika iz nove mehke zmesi (Racing Soft) nudi odlične vozne lastnosti na suhih dirkalnih stezah, pri različnih temperaturah podlage in zraka. Marca 2021 bosta najprej na voljo dve dimenziji pnevmatike Mitas SPORT FORCE+ RS: 110/70ZR17 (54W) and 140/70ZR17 66W. Dobr, da še nism kupu prednje nove. Lp, Samo thumper, Grut in DAMI34 2 1
maus Objavljeno Januar 14, 2021 Opozori Objavljeno Januar 14, 2021 pred 18 minutami, Snečer pravi: @mauslej to vidim ja .. to je za navadno R ninđo letnik 2014 ... razumeš Grut in DAMI34 1 1
Snečer Objavljeno Januar 14, 2021 Opozori Objavljeno Januar 14, 2021 Pravkar, maus pravi: vidim ja .. to je za navadno R ninđo letnik 2014 ... razumeš EV je za navadno, RS pa H2R. thumper in DAMI34 1 1
DAMI34 Objavljeno Januar 14, 2021 Opozori Objavljeno Januar 14, 2021 pred 39 minutami, maus pravi: vidim ja .. to je za navadno R ninđo letnik 2014 ... razumeš sem čakal komentar, k sem vidu posnetek. Zna bit da je EV razvita kot cepivo za Korono, že od ebole dalje se z njo ubadajo. No pa sj če smo pošteni, od začetka pa do danes so 4x spremenili SF+, postajala je vedno bolj toga (primerna za širši segment kupcev) pa siliko je dobila (torej lepo deluje v večjem obsegu temperatur in podlag) ampak ni več tako rajcing kot so bile prve SF oziroma SF+. pred 54 minutami, Nightmare pravi: Kopirano iz FBja. Mitas predstavlja nove različice pnevmatike SPORT FORCE+ Kranj, 14. januar 2021 – Mitas, del skupine Trelleborg, daje na trg dve novi različici popularne pnevmatike Mitas SPORT FORCE+. SPORT FORCE+ EV je izdelana iz nove zmesi in namenjena voznikom motociklov iz hypersport segmenta, ki za hobi dirkanje iščejo pnevmatiko, katere uporaba je dovoljena tudi na javnih cestah, medtem ko je SPORT FORCE+ RS izdelana iz nove mehke zmesi (Racing Soft) za dirkalne pnevmatike. “SPORT FORCE+ je najljubša izbira zahtevnih voznikov, ki prisegajo na oprijem, preciznost in dinamične zmogljivosti te serije pnevmatik. Nova različica z oznako “EV” že sicer odlično zmogljivost obstoječe pnevmatike dvigne na še višji nivo,” pravi Gustavo Pinto Teixeira, podpredsednik divizije Two Wheels and Specialty Tires. “Izjemno ponosni smo na pomembne izboljšave pnevmatike SPORT FORCE+, ki smo jih uvedli v preteklih letih, in tudi na obe novi različici – “EV” in “RS”. Veselimo se že povratnih informacij, ki nam jih bodo v naslednjih mesecih posredovali vozniki, potem ko se bodo s SPORT FORCE+ pnevmatikami podali na ceste in dirkališča. “ Pnevmatika Mitas SPORT FORCE+ EV (EV je okrajšava za evolucijo) omogoča zelo hitro, lahkotno in natančno krmiljenje, medtem ko zasnova stične površine in uporabljeni materiali zagotavljajo najvišji možni nadzor v ekstremnih nagibih. Nova tehnologija, ki kombinira več različnih zmesi (MCTT – Multi Compound Tread Technology), in vgradnja popolnoma novih zmesi zagotavljata izjemen oprijem SPORT FORCE+ EV med vožnjo skozi ovinke ter izboljšane vozne lastnosti med pospeševanjem iz ovinkov in zaviranjem. Od marca 2021 bodo na voljo štiri dimenzije pnevmatike Mitas SPORT FORCE+ EV: 120/70ZR17 (58W); 180/55ZR17 (73W); 190/50ZR17 (73W); 190/55ZR17 (75W). Visoko zmogljiva dirkalna pnevmatika SPORT FORCE+ RS (RS je okrajšava za mehko dirkalno zmes Racing Soft) omogoča hitro in zanesljivo vožnjo, kar se od tovrstne pnevmatike tudi pričakuje. Odlikuje se po izjemnem oprijemu, optimalnem nadzoru med drsenjem in dobrim občutkom stika s podlago. Pnevmatika iz nove mehke zmesi (Racing Soft) nudi odlične vozne lastnosti na suhih dirkalnih stezah, pri različnih temperaturah podlage in zraka. Marca 2021 bosta najprej na voljo dve dimenziji pnevmatike Mitas SPORT FORCE+ RS: 110/70ZR17 (54W) and 140/70ZR17 66W. Dobr, da še nism kupu prednje nove. Lp, Samo bistvene razlike ne bo. Je pa zlo pomembno, kako se bo obnašala v spremenljivih pogojih. Ker recimo v slabih pogojih je ToF celo boljša od SF+, ampak v idealnih pa ji ne seže do kolen..govorim za primerne temperature vlago, pa razpoloženega šoferja. Grut in maus 1 1
maus Objavljeno Januar 14, 2021 Opozori Objavljeno Januar 14, 2021 pred 42 minutami, Snečer pravi: EV je za navadno, RS pa H2R. Človek .. zdaj delajo za taprave motorje za modelno leto 2014 ... čez tri leta bodo pa za letnik 2017 ... takrat bom imel že letnik 2023 ... capljajo za hudimi motorji... capljajo DAMI34 in Grut 1 1
DAMI34 Objavljeno Januar 14, 2021 Opozori Objavljeno Januar 14, 2021 pred 1 minuto, maus pravi: Človek .. zdaj delajo za taprave motorje za modelno leto 2014 ... čez tri leta bodo pa za letnik 2017 ... takrat bom imel že letnik 2023 ... capljajo za hudimi motorji... capljajo zdej je že tok elektronike, da lah Obiličevo gor natakneš pa gre bp maus 1
Grut Objavljeno Januar 14, 2021 Opozori Objavljeno Januar 14, 2021 pred 3 urami, Nightmare pravi: Kopirano iz FBja. Mitas predstavlja nove različice pnevmatike SPORT FORCE+ Kranj, 14. januar 2021 – Mitas, del skupine Trelleborg, daje na trg dve novi različici popularne pnevmatike Mitas SPORT FORCE+. SPORT FORCE+ EV je izdelana iz nove zmesi in namenjena voznikom motociklov iz hypersport segmenta, ki za hobi dirkanje iščejo pnevmatiko, katere uporaba je dovoljena tudi na javnih cestah, medtem ko je SPORT FORCE+ RS izdelana iz nove mehke zmesi (Racing Soft) za dirkalne pnevmatike. “SPORT FORCE+ je najljubša izbira zahtevnih voznikov, ki prisegajo na oprijem, preciznost in dinamične zmogljivosti te serije pnevmatik. Nova različica z oznako “EV” že sicer odlično zmogljivost obstoječe pnevmatike dvigne na še višji nivo,” pravi Gustavo Pinto Teixeira, podpredsednik divizije Two Wheels and Specialty Tires. “Izjemno ponosni smo na pomembne izboljšave pnevmatike SPORT FORCE+, ki smo jih uvedli v preteklih letih, in tudi na obe novi različici – “EV” in “RS”. Veselimo se že povratnih informacij, ki nam jih bodo v naslednjih mesecih posredovali vozniki, potem ko se bodo s SPORT FORCE+ pnevmatikami podali na ceste in dirkališča. “ Pnevmatika Mitas SPORT FORCE+ EV (EV je okrajšava za evolucijo) omogoča zelo hitro, lahkotno in natančno krmiljenje, medtem ko zasnova stične površine in uporabljeni materiali zagotavljajo najvišji možni nadzor v ekstremnih nagibih. Nova tehnologija, ki kombinira več različnih zmesi (MCTT – Multi Compound Tread Technology), in vgradnja popolnoma novih zmesi zagotavljata izjemen oprijem SPORT FORCE+ EV med vožnjo skozi ovinke ter izboljšane vozne lastnosti med pospeševanjem iz ovinkov in zaviranjem. Od marca 2021 bodo na voljo štiri dimenzije pnevmatike Mitas SPORT FORCE+ EV: 120/70ZR17 (58W); 180/55ZR17 (73W); 190/50ZR17 (73W); 190/55ZR17 (75W). Visoko zmogljiva dirkalna pnevmatika SPORT FORCE+ RS (RS je okrajšava za mehko dirkalno zmes Racing Soft) omogoča hitro in zanesljivo vožnjo, kar se od tovrstne pnevmatike tudi pričakuje. Odlikuje se po izjemnem oprijemu, optimalnem nadzoru med drsenjem in dobrim občutkom stika s podlago. Pnevmatika iz nove mehke zmesi (Racing Soft) nudi odlične vozne lastnosti na suhih dirkalnih stezah, pri različnih temperaturah podlage in zraka. Marca 2021 bosta najprej na voljo dve dimenziji pnevmatike Mitas SPORT FORCE+ RS: 110/70ZR17 (54W) and 140/70ZR17 66W. Dobr, da še nism kupu prednje nove. Lp, Samo No tale podatek glede na dobavljivost mi je malo sumljiv,kajti ravno danes sm jih naroču v gumitehni v kranju... tam dobijo prvo pošiljko 26.01.2021,sem jih moral pa rezervirati. Jože thumper in Nightmare 2
ukica Objavljeno Januar 14, 2021 Opozori Objavljeno Januar 14, 2021 Z RS naj dajo vn se dimenzijo 180/60, 195/65.. Za kaksen marof ali pa lindau bi jo pa se probu.. ce bo cena podobna sf+
XTR Objavljeno Januar 14, 2021 Opozori Objavljeno Januar 14, 2021 Jaz bi pa pokomentiral samo posnetek. Vse ok, samo tisto poskakovanje na 0:30 je pa totalno zgrešeno. Šofer povsem brez občutka, zvok pa kot bi zaribala motorna žaga. V reklami za Kawasaki elektronske siteme bi še razumel, v tem primeru pa ni logike. Speljevanje z malo občutka bi izpadlo precej lepše. Škoda...
Snečer Objavljeno Januar 14, 2021 Opozori Objavljeno Januar 14, 2021 pred 10 minutami, XTR pravi: Jaz bi pa pokomentiral samo posnetek. Vse ok, samo tisto poskakovanje na 0:30 je pa totalno zgrešeno. Šofer povsem brez občutka, zvok pa kot bi zaribala motorna žaga. V reklami za Kawasaki elektronske siteme bi še razumel, v tem primeru pa ni logike. Speljevanje z malo občutka bi izpadlo precej lepše. Škoda... to je sunek, si vozil kdaj kawo? thumper in XTR 2
XTR Objavljeno Januar 14, 2021 Opozori Objavljeno Januar 14, 2021 Just now, Snečer said: to je sunek, si vozil kdaj kawo? Lastil, 500 ccm, 60 konjev, brez elektronskih pomagal. Prejšnji lastnik mi je prodal, ker je preveč sunlo in ni obvladoval. thumper, KARMEN1 in Snečer 2 1
thumper Objavljeno Januar 15, 2021 Opozori Objavljeno Januar 15, 2021 pred 13 urami, DAMI34 pravi: bistvene razlike ne bo. Je pa zlo pomembno, kako se bo obnašala v spremenljivih pogojih. Ker recimo v slabih pogojih je ToF celo boljša od SF+, ampak v idealnih pa ji ne seže do kolen..govorim za primerne temperature vlago, pa razpoloženega šoferja. zdaj vem zalaj voziš ToF .. druga odebelitev... zarad dunje ne moreš več parirati SF+.. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Januar 15, 2021 Opozori Objavljeno Januar 15, 2021 pred 3 urami, thumper pravi: zdaj vem zalaj voziš ToF .. druga odebelitev... zarad dunje ne moreš več parirati SF+.. haha nisem mislil, slabih pogojih v glavi. Ne ne, SF+ mi je mnogo bolj všeč, a žal morajo biti kompromisi, kilometrina, 2 osebe, Trenutno mam na SXu spredaj SF+ in zadaj ToF. obe čez 8kkm, zadnja bi še bila za kakega jurčka, prva je pa trikotna in me moti.
ukica Objavljeno Januar 15, 2021 Opozori Objavljeno Januar 15, 2021 Iz zaupnih virov od bivšega soforumaša sem izvedel, da so te tanove Mitas Sport Force+EV hude kot ps. Mende so za cel razred al pa dva boljše kot prej. Guma lima in drži kot ps ježa, sploh pa po bokih. Baje da se tut piste ne bojijo. DAMI34, jvalant in thumper 2 1
Snečer Objavljeno Januar 15, 2021 Opozori Objavljeno Januar 15, 2021 On je pa slišal v gostilni od še enga
maus Objavljeno Januar 15, 2021 Opozori Objavljeno Januar 15, 2021 pred 47 minutami, ukica pravi: Mende so za cel razred al pa dva boljše kot prej. še posebi zdaj, ko so razredi prazni thumper, DAMI34 in Snečer 2 1
DAMI34 Objavljeno Januar 15, 2021 Opozori Objavljeno Januar 15, 2021 če je 2 razreda boljša, bomo loh diujal po cesti in po bokih
thumper Objavljeno Januar 15, 2021 Opozori Objavljeno Januar 15, 2021 pred 5 urami, DAMI34 pravi: haha nisem mislil, slabi pogoji v glavi. no sej to..
Vin Objavljeno Januar 15, 2021 Opozori Objavljeno Januar 15, 2021 (popravljeno) 22 hours ago, XTR said: Jaz bi pa pokomentiral samo posnetek. Vse ok, samo tisto poskakovanje na 0:30 je pa totalno zgrešeno. Šofer povsem brez občutka, zvok pa kot bi zaribala motorna žaga. V reklami za Kawasaki elektronske siteme bi še razumel, v tem primeru pa ni logike. Speljevanje z malo občutka bi izpadlo precej lepše. Škoda... V bistvu je še slabše. Malo kasneje pri zaviranju tišči nogo stran kot da ima artritis. Uči se bremzati kot profi racer? Popravljeno Januar 15, 2021. Popravil Vin
Snečer Objavljeno Januar 15, 2021 Opozori Objavljeno Januar 15, 2021 pred 16 minutami, Vin pravi: V bistvu je še slabše. Malo kasneje pri zaviranju tišči nogo stran kot da ima artritis. Uči se bremzati kot profi racer? Fantje, brez nervoze, si upam trditi, da bo kmalu za Mitas reklamo posnel tudi resen dirkač iz kakšne serije Potem pa bo hec. thumper 1
XTR Objavljeno Januar 15, 2021 Opozori Objavljeno Januar 15, 2021 1 minute ago, Snečer said: Fantje, brez nervoze, si upam trditi, da bo kmalu za Mitas reklamo posnel tudi resen dirkač iz kakšne serije Potem pa bo hec. Ja, samo tisto bo reklama za Sport Force+ RS. Pričakujem še en posnetek. Ev je za hobi voznike.... 1h 15 minut od Ljubljane do Grobnika.
XTR Objavljeno Januar 15, 2021 Opozori Objavljeno Januar 15, 2021 50 minutes ago, Vin said: V bistvu je še slabše. Malo kasneje pri zaviranju tišči nogo stran kot da ima artritis. Uči se bremzati kot profi racer? Tehnike ne bom komentiral, ker me ne moti. Zelo dober video, bi pa lepše izpadel z malo manj agresivnim pospeševanjem, brez posredovanja elektronike pa morda rahlim dvigom sprednjega kolesa. Wheelie manjka na posnetku
maus Objavljeno Januar 15, 2021 Opozori Objavljeno Januar 15, 2021 pred 4 minutami, XTR pravi: Tehnike ne bom komentiral, ker me ne moti. Zelo dober video, bi pa lepše izpadel z malo manj agresivnim pospeševanjem, brez posredovanja elektronike pa morda rahlim dvigom sprednjega kolesa. Wheelie manjka na posnetku verjetno ma tut to vklopljen
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se