Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Guma ne naleže vse do roba se vidi ker napis "potone" za rob felne. Spustil zrak, namazal s tekočim milom nafilal na 4 bare, pustim čez noč, da vidim če jo bo porinilo na rob. Drugače pa bo treba k vulkanizerju.

 

LP Bajsi

20230504_172638.jpg

20230504_172804.jpg

Objavljeno
pred 16 minutami, bajsi pravi:

Guma ne naleže vse do roba

To imaš TL gumo na TT "feltni"?

Objavljeno

vse k slabo "ležejo" so bolj "puklaste" jebiga :P

 

  • Haha 3
Objavljeno
pred 23 minutami, MiNa pravi:

To imaš TL gumo na TT "feltni"?

TL je tubeless? Kaj pa je TT? Imam zračnico noter ja.

Objavljeno
pred 11 urami, bajsi pravi:

Kaj pa je TT

TubeType.

V katalogu poglej, ali lahko uporabljaš gumo tudi z zračnico. Guma ima ima to označeno TL/TT.

Objavljeno (popravljeno)

TL ali TT je nepomembno (edino kar TL običajno težje spraviš na obroč) . S 4 bari ne boš kaj dosti naredil. Rabiš (kratkotrajno) 6-8 barov, pa včasih je potrebno "vajo" parkrat ponoviti, da končno sede. Pa lahko jo "namlatiš" z gumijastim kladivom (na kontra strani) ali "mečeš" ob tla (samo to zadnje na lastno odgovornost) .

Še to, namazat jo moraš po celi dolžini, ker je dejansko problem na drugi strani in se mora "vsesti" do konca, da bo šla na drugi strani ven.

Moj nasvet (jaz bi tako in tudi sem) "spajsi" jo z obroča (po celem obodu na strani kjer ni sedla) dobro namaži (z nečem, kar bo izhlapelo in ne bo povzročilo, da bi se ti potem zavrtela guma in odbila ventilček) , čim hitreje (odstrani "telo" ventilčka) napolni na nekih 6 barov (to je včasih potrebno parkrat napolniš/spustiš... ) . Če nimaš kompresorja, pozabi na zgornje nasvete. S tlačilko, če ne sede v prvo, lahko edino "crkneš" od pumpanja.

lp

ps. šele sedaj sem pogledal dimenzijo. To je prednja guma? Da prednja guma ne bi sedla (90/90-21) se mi pa še ni zgodilo. Pa bolj "bogato" jo lahko namažeš.

Popravljeno . Popravil franc
Objavljeno (popravljeno)

... ja... ni se ti "uskočila" na rob feltne.

Zdej ne vem, kako deluje milnica na to, ker še nisem probal... ampak z vulkanizersko "žaubo" in pri 4 barih bi jo pa ja moralo porinit na rob feltne...pa nima veze al je TL al pa TT... po mojem mnenju...

ni dolgo kar sem montiral gume na mopedu, pa sem imel podoben problem ... šele pri skoraj 4 barih mi je poknilo gumo na rob feltne, pred tem pa sem spustil zrak ven (po mojem mnenju se zračnica lepo "porazdeli in uleže v gumo in feltno" , če enkrat spustiš zrak ven iz gume in še enkrat napumpaš), namazal z "žaubo".... pa je potem šlo.

...slišal sem tudi za to, da rob gume namažeš z alkoholom (60-.70%), in guma postane mastna, pa hitro moraš delat, ker hitro hlapi... nisem pa še delal z alkoholom... tko da probaj...

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno

Hvala za izčrpne odgovore in nasvete, bom probal rešit, pnevmatika je dimenzije 100/90-19 ni 21´

Po moje bo nekaj od tega delovalo, če ne pa bo vulkanizer vesel mojega obiska.

 

LP Bajsi

Objavljeno

Se najbl enostavno pa se bo zapeljat do vulkanizerja...

Objavljeno

Ja, sem videl, da je 19, napisal sem "svojo" dimenzijo, ker mislim, da ni bistvene razlike pri montaži. Pri meni (zaenkrat) gre prednja gor in dol "z lahkoto" (tudi E08 TL ni povzročala nobenih problemov) , verjetno pa je vedno enkrat prvič. Pri zadnji se pa moram bolj "potruditi" .

lp

Objavljeno

Evo rešeno, izdatno namazano z milnico s hčerkinim čopičem za debele črte 😇, napolnjeno na 5 barov z ročno tlačilko (roke so mi skoraj odpadle)🤨 pa gumijasti hamer in malo nežnega prepričevanja 😠

 

Hvala za nasvete.

 

LP Bajsi

 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Na cbf 600 turing"fors" po 400 km moje mnenje je zelo pozitivno,priporočam

P.s. pravijo,da ni za dirkanje,ma sj že ime gume pove,da je za zlahka driving

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Se prav spomnim, da je bilo še bolj v začetku SF ere vsako leto govora v nekih malih spremembah v sestavi same gume? 

Če ja, je to prisotno tudi še zdaj? Na GTja bi rad dal zadaj nazaj turing gumo ampak tista izpred treh let mi ni bila ravno všeč. Sama vožnja pretrda kilometrov pa ni bilo ravno bistveno več kot s SF+. 

Sedaj se mi je že nekajkrat zgodilo, da sva zaradi vremena velik del poti ko sva se vračala iz kakšnega izleta (češka, Italija,...) naredila po AC in kljub nižji hitrosti kilometri in teža naredijo svoje. 

 

Lp, Samo

Objavljeno
1 hour ago, Nightmare said:

Se prav spomnim, da je bilo še bolj v začetku SF ere vsako leto govora v nekih malih spremembah v sestavi same gume? 

Če ja, je to prisotno tudi še zdaj? Na GTja bi rad dal zadaj nazaj turing gumo ampak tista izpred treh let mi ni bila ravno všeč. Sama vožnja pretrda kilometrov pa ni bilo ravno bistveno več kot s SF+. 

Sedaj se mi je že nekajkrat zgodilo, da sva zaradi vremena velik del poti ko sva se vračala iz kakšnega izleta (češka, Italija,...) naredila po AC in kljub nižji hitrosti kilometri in teža naredijo svoje. 

 

Lp, Samo

Drsam cetrti ali morda tudi peti komplet touringforcov. Meni se zdijo vse enake, kar za sportforce res ni drzalo, je pa tudi res, da je bilo to, huh, 12 let nazaj? Plus, v moji demenziji je zadnja touringforce se vedno enokomponentna. 

Objavljeno
5 minutes ago, Kugelschreiber said:

Drsam cetrti ali morda tudi peti komplet touringforcov. Meni se zdijo vse enake, kar za sportforce res ni drzalo, je pa tudi res, da je bilo to, huh, 12 let nazaj? Plus, v moji demenziji je zadnja touringforce se vedno enokomponentna. 

Ql tnx. 

Voziš najbrz 160? Res zanimivo, da se kar vstajajo pri mono. 

 

Lp, Samo

Objavljeno

neke turing cestne gume nima mitas razen ToFa. Če ti ni bila všeč poglej druge znamke. 190 je dvokomponentna in verjetno ista kot je bila. Za 2 osebe mi je bila ok.

Mogoče poglej pirelli angel gt2, al pa kako .....conti..samo kilometrine so tam tam, sploh na gumožeru :P

 

Objavljeno

No saj tof sem imel v mislih. Ma ni mi bla neki ne na 690 ne na GTju. Kilometrina tudi tam tam kot SF Evo. Zato sprašujem, če je mogoče kak "update". 

Bolj me moti ravna površina ki nastane po vožnji na AC, katere se pa v zadnjem času kar ne moram ognjit. 

 

Lp, Samo

Objavljeno

preveč napumpana?

Men tega ni delala. V dvoje sem imel boljšo kilometrino kot če sem sam vozil. Mel sem jih (samo zadnjo vedno, prva je bila sf+) na GTju in SXu-Za solo me je najbolj motil bočni oprijem. V dvoje je bla pa kar super zaradi trše zgradbe in pa v dežju je bila tudi ok.

Recimo izlet v Grčijo(polno nakrcan), pa potem AC domov, nekaj čez ¸1600km same AC, pa se skoraj ni poznala poraba. (sem pisal v tej temiin slikal) Tudi temperature niso bile nič visoke. do 20C- drgač pa, solo vožnja jih je trošila skoraj isto kot SF+.

Objavljeno
1 hour ago, Nightmare said:

Ql tnx. 

Voziš najbrz 160? Res zanimivo, da se kar vstajajo pri mono. 

 

Lp, Samo

150/70-17 in 110/80-19. Do 2014 se mi zdi, je bil to standard za cestne SUV. V fabriki so rekli da jim je prekomplicirano za to sirino…se mal naj jih podrazijo, pa me ne bodo vec zanimale. 

Objavljeno
4 hours ago, DAMI34 said:

preveč napumpana?

Men tega ni delala. V dvoje sem imel boljšo kilometrino kot če sem sam vozil. Mel sem jih (samo zadnjo vedno, prva je bila sf+) na GTju in SXu-Za solo me je najbolj motil bočni oprijem. V dvoje je bla pa kar super zaradi trše zgradbe in pa v dežju je bila tudi ok.

Recimo izlet v Grčijo(polno nakrcan), pa potem AC domov, nekaj čez ¸1600km same AC, pa se skoraj ni poznala poraba. (sem pisal v tej temiin slikal) Tudi temperature niso bile nič visoke. do 20C- drgač pa, solo vožnja jih je trošila skoraj isto kot SF+.

Ne bi z višjim tlakom zmanjšal obrabo na AC? 

Ravno po sredini mi naredi na SFevo. Pa niti ne rabi bit AC. Je dovolj že vožnja do Riminija po regionalki. 🤣

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 53 minutami, Nightmare pravi:

Ne bi z višjim tlakom zmanjšal obrabo na AC? 

Ravno po sredini mi naredi na SFevo. Pa niti ne rabi bit AC. Je dovolj že vožnja do Riminija po regionalki. 🤣

 

Lp, Samo

sem narobe razumel, sem mislil na tof

sfevo ne poznam

Objavljeno
pred 12 urami, Hytech pravi:

Je to res, da sf+EV v 160 širini ni multicompound?

res

Objavljeno

... meni gredo pa te več-zmesne gume na živce. Me zmoti, ko pri manjših do zmernih hitrostih čutim prehod med tršo in mehkejšo zmesjo, kot da malo zdrsne..ali pa "odpelje".

Vozim pa že nekaj časa SF+EV ... (v bistvu, odkar so ven prišle)...in se še vedno nisem popolnoma navadil tega pojava.... no, pa sem spet enako  kupil...  :lol1: ...pa sem si rekel, da gre naslednja gor brez EV oznake...  

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 38 minutami, Zivnorc pravi:

... meni gredo pa te več-zmesne gume na živce. Me zmoti, ko pri manjših do zmernih hitrostih čutim prehod med tršo in mehkejšo zmesjo, kot da malo zdrsne..ali pa "odpelje".

Vozim pa že nekaj časa SF+EV ... (v bistvu, odkar so ven prišle)...in se še vedno nisem popolnoma navadil tega pojava.... no, pa sem spet enako  kupil...  :lol1: ...pa sem si rekel, da gre naslednja gor brez EV oznake...  

 

k sreci na 160 tega pojava ni :)

  • Haha 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!