Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

1 hour ago, Zivnorc said:

Me zmoti, ko pri manjših do zmernih hitrostih čutim prehod med tršo in mehkejšo zmesjo

to res ni problem. daš gas, voziš objestno in voila, gume na mestu :D

Ne mortem rečt da sem na Dunlop Road in Sportsmart čutil kak prehod. Razumem Nightmera, nardiš en tranzit v dvoje, pa imaš gumo pohabljeno. Letos je na cagru natančno 7000, od tega je bilo 2000 AC in podobnih rezervitranih za motorna vozila. Verjamem da bi 2ct guma to bolš prenesla. ker ta ni prenesla sploh :D Ko se vrnem z dopusta gre najprej na tehnični in po nove gume. že drugič letos. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zivnorc a to občutiš od novih naprej, ali šele po določeni kilometrini-obrabi? Jaz na Pirelli,Michelin multi compound, sploh Conti-nima klasičnega "lepljenja zmesi" nikoli nisem občutil tega kar opisuješ pa sem iskal  to če se kaj občuti me prelaganjem, razen šele čisto nakoncu obrabe gume za eno malenkost. No res je,da imam gume vedno bolj po bokih obrabljene kot na sredini,ker se tudi izogibam ac in nabijanja po ravninah (ne pravim,da to delaš)... Mogočeprobat Conti, ampak pismo za tako veliko razliko v ceni v primerjavi s mitas in nekako enako kilometrino, ne vem če se splača sploh.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Hytech said:

sploh Conti-nima klasičnega "lepljenja zmesi" n

Ce se ne motim, so Conti single compound, nimajo veckomponentnih gum sploh.

https://www.continental-tires.com/products/b2c/motorcycle/technologies.html#accordion-c9c0c98d97-item-8d3b917761

 

26 minutes ago, maus said:

Sem slišal, da bo Conti kupil Mitas ;) 

A de se kej navadijo? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Kugelschreiber pravi:

A de se kej navadijo? 

da iz jajc nardijo tapravo gumo :P

p.s.

res sem to slišal ... vprašanje je le, kam bodo (če jo bodo) selili proizvodnjo ... conti je zaenkrat še made in đermani :D 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Kugelschreiber pravi:

Ce se ne motim, so Conti single compound, nimajo veckomponentnih gum sploh.

https://www.continental-tires.com/products/b2c/motorcycle/technologies.html#accordion-c9c0c98d97-item-8d3b917761

 

A de se kej navadijo? 

sej to pravim niso lepljene, oni toplotno obdelajo pasove pnevmatik,da je trša zmes...Ampak, kok je to dejansko dejansko ok,če pogledamo kok velik se jim dogaja,da se pnevmatike razslojujejo oz razpadajo je pa dobro vprašanje, SPLOH za ceno kokr drage so conti gume se to ne bi smelo dogajat ampak to je že drugo...

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Hytech said:

sej to pravim niso lepljene, oni toplotno obdelajo pasove pnevmatik,da je trša zmes...Ampak, kok je to dejansko dejansko ok,če pogledamo kok velik se jim dogaja,da se pnevmatike razslojujejo oz razpadajo je pa dobro vprašanje, SPLOH za ceno kokr drage so conti gume se to ne bi smelo dogajat ampak to je že drugo...

nimam skoraj nobenih izkusenj z njimi, zvozil sem en komplet trailattacka. Nič presunljivega se mi ni zdelo. Nekako...z višjim računom in lepšimi imeni nisem nič bolj miren ali samozavesten. 

 

Moje krtstne izkusnje so ble z metzeler laser, dunlop arrowmax, avon azzaro in michelin macadam, slednja je bila že šik guma :D Ko so se zgodile Dunlop D207, pa Qualifire...waaaaw. In če moderne primerjam s tistimi poleni....se mi zdijo res vse gume znanstvena fantastika. Bistveno hitrejše od mene, mojga motorja in ceste. 

 

Je pa fajn mal robantit okol tega :D  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, maus said:

Sem slišal, da bo Conti kupil Mitas ;) 

Narobe si slišal. Mitas moto oddelek je kupila Yokohama. 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Nightmare pravi:

Narobe si slišal. Mitas moto oddelek je kupila Yokohama. 

 

Lp, Samo

res je kupila Yokohama.. jaz sem napisal da bo .... ;)

čudna so ta pota korporacij :P 

to sem slišal od osebe, ki je velik prodajalec pnevmatik in mi je podal te informacije.. sicer pa ...

kot smo rekli v Jugoslaviji .. "ako su mene lagali, ja lažem vas" 

p.s.

za tiste, ki ne razumete ta čudn jezik .. "kdor laže ta ma bouhe" :lol1: 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Hytech pravi:

zivnorc a to občutiš od novih naprej, ali šele po določeni kilometrini-obrabi? Jaz na Pirelli,Michelin multi compound, sploh Conti-nima klasičnega "lepljenja zmesi" nikoli nisem občutil tega kar opisuješ pa sem iskal  to če se kaj občuti me prelaganjem, razen šele čisto nakoncu obrabe gume za eno malenkost. No res je,da imam gume vedno bolj po bokih obrabljene kot na sredini,ker se tudi izogibam ac in nabijanja po ravninah (ne pravim,da to delaš)... Mogočeprobat Conti, ampak pismo za tako veliko razliko v ceni v primerjavi s mitas in nekako enako kilometrino, ne vem če se splača sploh.

 

..mah... kaj pa vem.. že kar kmalu od novega čutim ta "prehod". Ampak, kot pravim, pri nizkih hitrostih... pri višjih hitrostih  se to ne čuti čisto nič.

Z obrabo pa se najbolj obrabi ravno v "power coni", to je na prehodu med mehkejšo in tršo zmesjo. Sem slikal včeraj.... spodaj na sliki sem s puščicama označil, kjer je kontura pnevmatike malo usločena v področju prehoda mehko - trdo. Na sredini mi ostane "greben"  manj obrabljene gume, potem znucam gumo najbolj tam pri puščicah, pa še malo bolj na bok... na bokih pa itak po navadi skoraj ves profil ostane... in to občutenje "prehoda" se čedalje bolj čuti tudi zaradi nepravilne geometrije, kot je označeno na sliki.

image.thumb.jpeg.e5b5768e4a531d9b20407a1676f2f768.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti Tourig Force (ToF) ni všeč, ne bo pri Mitasu nič cestnega primerno.

Kilometrine (z nekaj izjamami) so pač take kot so.

SF+ od 4-6

ToF od 4-10

Za maline smo si pa sami krivi :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po prihodu iz BIH je sledila menjava E07 s TKC70, za bolj cestno vožnjo. Slučajno opazil puščanje na več mestih in reklamiral. Dobil vrnjeno kupnino.

 

  • Zmeden 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, motom pravi:

Po prihodu iz BIH je sledila menjava E07 s TKC70, za bolj cestno vožnjo. Slučajno opazil puščanje na več mestih in reklamiral. Dobil vrnjeno kupnino.

 

Kaj je to porozno al slab rob?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DAMI34 zgleda, da je zrak našel pot skozi karkaso in ga je nekaj ostalo ujetega pod profilom. Izhajal je na robu, verjetno pa tudi kje na profilu. Čisto možno, da bi enkrat kasneje naredilo bulo na tekalni površini.

Se ne sekiram, včeraj dal gor novo, ker se TET BIH bliža.20230808_195135.jpg.b8bb506253d9b248f746b322460320e3.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, motom pravi:

Po prihodu iz BIH je sledila menjava E07 s TKC70, za bolj cestno vožnjo. Slučajno opazil puščanje na več mestih in reklamiral. Dobil vrnjeno kupnino.

 

... kaj ... a so dali namest silice not kvas, al kaj... zgleda, kot da haja...

... kaj pa če je to samonapihljiva guma... sam da se piha navzven, ne na not?

:huh: 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, motom pravi:

@DAMI34 zgleda, da je zrak našel pot skozi karkaso in ga je nekaj ostalo ujetega pod profilom. Izhajal je na robu, verjetno pa tudi kje na profilu. Čisto možno, da bi enkrat kasneje naredilo bulo na tekalni površini.

Se ne sekiram, včeraj dal gor novo, ker se TET BIH bliža.20230808_195135.jpg.b8bb506253d9b248f746b322460320e3.jpg

srečno pot, vidim da si navadno E07+ dal, jaz sem se tudi odločil, da mi navadna bolj ustreza kot dakarca. Manj drsi pri objestni vožnji, v dežju bolj povratni filing in oprijem, mogoče kakega jurčka manj nardi, pa verjetno bolj občutljiva na poškodbe in predrtje. Sam važn je filing :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DAMI34Tud meni je brezveze se z dakarco po jajcih vozit in prej ali slej naletiš na gladek asfalt v ovinku... Z navadno pa računam na 7000 kilometrine.

Mi je pa zoprno med sezono menjavat med Tkc70 in E07, čeprav to doma naredim. Ko porabim Tkc, bom ostal kar na E07

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tudi. Čeprav bi lahko na husi šel na bolj cestno športno varianto, pa nimam želje, ker sem na nekaj navajen in poznam prednosti ter slabosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3. 8. 2023 ob 9:22, Zivnorc pravi:

..mah... kaj pa vem.. že kar kmalu od novega čutim ta "prehod". Ampak, kot pravim, pri nizkih hitrostih... pri višjih hitrostih  se to ne čuti čisto nič.

Z obrabo pa se najbolj obrabi ravno v "power coni", to je na prehodu med mehkejšo in tršo zmesjo. Sem slikal včeraj.... spodaj na sliki sem s puščicama označil, kjer je kontura pnevmatike malo usločena v področju prehoda mehko - trdo. Na sredini mi ostane "greben"  manj obrabljene gume, potem znucam gumo najbolj tam pri puščicah, pa še malo bolj na bok... na bokih pa itak po navadi skoraj ves profil ostane... in to občutenje "prehoda" se čedalje bolj čuti tudi zaradi nepravilne geometrije, kot je označeno na sliki.

image.thumb.jpeg.e5b5768e4a531d9b20407a1676f2f768.jpeg

Sicer predvidevam, da ima SF+ EV viden prehod trše in mehkejše zmesi (slika), ne morem pa trditi, da sem kadarkoli občutil, da sem prišel z ene na drugo zmes... Res pa ni tako očitna kot na primer pri Pirellijevih zmeseh, kjer se srečata carbon in silika. Guma drži vrhunsko, peljem hitreje kot marsikdo s Supercorso (testirano po lokalnih ovinkih in na Lindauringu), pospešujem dokaj močno iz ovinka in tudi v ovinek zaviram (trail braking). Polnjeni okvirno 2,3-2,4 obe. 

Sam imam na to gumo same pohvale (tako cena kot kvaliteta). 

IMG_20230810_152101.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Tromba pravi:

Sicer predvidevam, da ima SF+ EV viden prehod trše in mehkejše zmesi (slika), ne morem pa trditi, da sem kadarkoli občutil, da sem prišel z ene na drugo zmes... Res pa ni tako očitna kot na primer pri Pirellijevih zmeseh, kjer se srečata carbon in silika. Guma drži vrhunsko, peljem hitreje kot marsikdo s Supercorso (testirano po lokalnih ovinkih in na Lindauringu), pospešujem dokaj močno iz ovinka in tudi v ovinek zaviram (trail braking). Polnjeni okvirno 2,3-2,4 obe. 

Sam imam na to gumo same pohvale (tako cena kot kvaliteta). 

IMG_20230810_152101.jpg

...še enkrat preberi moj prvi odstavek. To občutim samo pri počasni ležerni vožnji...ko ga "puliš" se tega ne občuti.

Drugače pa ja...vrhunska guma.

Poskusi zadaj s tlakom 1,9-2,0 bar (hladna) za na cesto....pa poročaj. Meni je s tem tlakom mnogo lepše voziti. za na pisto pa še malo spusti na 1,7bar (hladna) 2,1 bar vroča.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 8. 2023 ob 12:23, motom pravi:

@DAMI34 zgleda, da je zrak našel pot skozi karkaso in ga je nekaj ostalo ujetega pod profilom. Izhajal je na robu, verjetno pa tudi kje na profilu. Čisto možno, da bi enkrat kasneje naredilo bulo na tekalni površini.

Se ne sekiram, včeraj dal gor novo, ker se TET BIH bliža.20230808_195135.jpg.b8bb506253d9b248f746b322460320e3.jpg

.

... tud jest bom tkole :worship: ... oblubm :dry:

... še ene 430 kilometrov prevozim s prvo vgradnjo Pirellija ... potem pa gas ... po Mitasu 

 

 

ps.

... sej za kilometre mi je več al manj vseen, kolk jih bom naredu ... ampak računam pa, da bom pa vsaj čez kakšno lužo kje lahko zapelu:kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če kdo ve malo bolj podrobno razliko med sportforce + in EV? 

- predvidevam, da gre za enako osnovno strukturo gume v obeh primerih (karkasa), s to razliko da je EV iz 2 zmesi. 

- ali je tudi prva EV iz 2 zmesi? 

- je zmes na sredini trša pri EV v primerjavi z +? 

- ima mogoče kdo izkušnje glede kilometrine + in EV? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 8. 2023 ob 21:53, Petzl pravi:

Zanima me, če kdo ve malo bolj podrobno razliko med sportforce + in EV? 

1. - predvidevam, da gre za enako osnovno strukturo gume v obeh primerih (karkasa), s to razliko da je EV iz 2 zmesi. 

2. - ali je tudi prva EV iz 2 zmesi? 

3. - je zmes na sredini trša pri EV v primerjavi z +? 

- ima mogoče kdo izkušnje glede kilometrine + in EV? 

1. Da. Ne boš opazil razlike.

2. Ne.

3. Po mojih občutkih Da. ... je pa zmes na bokih mehkejša.

4. ...tam-tam. ... s tem, da mi je prej pri SF+ ostalo mogoče malo manj sredine, kot sedaj pri SF+EV. Je pa to vse odvisno "kje...kdaj... kako... zakaj... "

To so moja opažanja... čisti amater z "amaterskimi senzorji v riti".

Kaj več ti bo povedal kdo z več izkušnjami in znanja.

 

...če boš dal to na CB-1000, ki je med lažjimi motocikli (in če se boš vozil sam in bolj agresivno), poskušaj SF+ EV napumpati zadnjo na 2 bar hladno. Lepše dela. Poskusi..ne da moraš..  :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!