Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 minuto, sesir pravi:

S svetovanjem redne kontrole tlaka v pnevmatikah...ZAVAJA? Wtf?Kva ti pa je danes borutt

Borutt je občutljiv na tlake, saj veš, pol je pa vse zavajanje, tko al drugače.

Ampak reč mu, da je zmagu, ker če ne, ne bo nikol konca. :P

 

Objavljeno
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

Borutt je občutljiv na tlake, saj veš, pol je pa vse zavajanje, tko al drugače.

Ampak reč mu, da je zmagu, ker če ne, ne bo nikol konca. :P

 

Po želji...ker lahko bi na isti strani citiral njegov post kjer sam piše,da pred vsako vožnjo kontrolira tlak!

Predvidevam,da ima slab dan...eni smo imeli včeraj katastrofa dan,drugi danes,tretji jutri itd...

Objavljeno
pred 10 minutami, sesir pravi:

S svetovanjem redne kontrole tlaka v pnevmatikah...ZAVAJA? Wtf?Kva ti pa je danes borutt

Si vse prebral ? 

Objavljeno
pred 3 minutami, sesir pravi:

Po želji...ker lahko bi na isti strani citiral njegov post kjer sam piše,da pred vsako vožnjo kontrolira tlak!

Predvidevam,da ima slab dan...eni smo imeli včeraj katastrofa dan,drugi danes,tretji jutri itd...

Preberi si vse, da boš razumel, v čem je stvar. Ne gre za tlake, ampak za odgovor nekomu, kateri ima TF. Jaz sem napisal, da s temi gumami ni nihanja tlaka oziroma sem samo pri prvi kontroli opazil majhno razliko. Potem pa se nekdo spomni, da je govora o SF, čeprav odgovori nekomu s TF, kar nato zanika. Simpl. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 5 minutami, Borutt pravi:

Si vse prebral ? 

Mislim,da...ne vem več točno,ker sem včeraj imel zelo zmeden dan,zdaj pa ne bom šel spet brati...

Kolk mislim,da vem...

Siten si oz trdiš,da zavaja,ker svetuje redno kontrolo tlaka,sploh na začetku montaže saj je on opazil v začetku večje padce tlaka,ki jih kasneje ne opaža...Ti pa si sam povedal,da tlak kontroliraš pred vsako vožnjo...

Mislim...ti sam pred vsako vožnjo preverjaš tlak on pa le svetuje bolj redno kontrolo na začetku,kasneje pa je seveda pozitivna stvar preverjanje tlaka v pneumatikah...

Mislim,da le ti veš s čim naj bi dami zavajal...

Glej dragi borut sploh ni važna firma ali model gume! Boli me K...vsak,ki se ima rad redno preverja tlak v gumah in vsako opozorilo,da se mora preverjat je dobrodošlo in nobeno zavajanje !!!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred eno uro, sesir pravi:

Mislim,da...ne vem več točno,ker sem včeraj imel zelo zmeden dan,zdaj pa ne bom šel spet brati...

Kolk mislim,da vem...

Siten si oz trdiš,da zavaja,ker svetuje redno kontrolo tlaka,sploh na začetku montaže saj je on opazil v začetku večje padce tlaka,ki jih kasneje ne opaža...Ti pa si sam povedal,da tlak kontroliraš pred vsako vožnjo...

Mislim...ti sam pred vsako vožnjo preverjaš tlak on pa le svetuje bolj redno kontrolo na začetku,kasneje pa je seveda pozitivna stvar preverjanje tlaka v pneumatikah...

Mislim,da le ti veš s čim naj bi dami zavajal...

Glej dragi borut sploh ni važna firma ali model gume! Boli me K...vsak,ki se ima rad redno preverja tlak v gumah in vsako opozorilo,da se mora preverjat je dobrodošlo in nobeno zavajanje !!!

Sem vedel, da ti ne bo šlo. 

Preberi še enkrat, ker je nekaj drugega. 

Objavljeno
pred 1 minuto, Borutt pravi:

Sem vedel, da ti ne bo šlo. 

Preberi še enkrat, ker je nekaj drugega. 

ampak zdej pa že iščeš jajce v dlaki. Sicer pa preberi:

SKORAJ VSAKA (IZJEME IZVZETE) NOVA GUMA (NEGLEDE NA PRIOZVAJALCA IN TIP GUME) V PRVIH PAR DNEH PO MONTAŽI IN PO PRVI VOŽNJI, SKORAJ VEDNO ZGUBI MALO TLAKA, TAKO DA JE PRIPOROČLJIVO, V ZAČETKU ZELO REDNO ALI PRED VSAKO FURO KONTROLIRATI TLAK. 

DA PA NE BOM ZAVAJAL, NEKATERE PNEVMATIKE SO BOLJ PODVRŽENE TEMU EFEKTU, DRUGE PA MALCE MANJ, DEJSTVO PA JE, DA SKORAJ VSAKA NEKOLIKO IZGUBI.

Objavljeno
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

ampak zdej pa že iščeš jajce v dlaki. Sicer pa preberi:

SKORAJ VSAKA (IZJEME IZVZETE) NOVA GUMA (NEGLEDE NA PRIOZVAJALCA IN TIP GUME) V PRVIH PAR DNEH PO MONTAŽI IN PO PRVI VOŽNJI, SKORAJ VEDNO ZGUBI MALO TLAKA, TAKO DA JE PRIPOROČLJIVO, V ZAČETKU ZELO REDNO ALI PRED VSAKO FURO KONTROLIRATI TLAK. 

DA PA NE BOM ZAVAJAL, NEKATERE PNEVMATIKE SO BOLJ PODVRŽENE TEMU EFEKTU, DRUGE PA MALCE MANJ, DEJSTVO PA JE, DA SKORAJ VSAKA NEKOLIKO IZGUBI.

Jaz sem napisal izkušnjo s TF, pa me je nekdo popravil, da je govora o SF, čeprav si ti napisal nasvet nekomu s TF. 

 

Objavljeno
pred 21 urami, Borutt pravi:

Govora je o pnevmatikah Mitas. Na prejšnji in na tej strani pa je razvidno, kaj ima kdo od te znamke. 

Prav.

-Nisem zaznal, da bi izgubljala tlak oziroma je bil samo pri prvi kontroli malenkost drugačen, kot je bil pri vulkanizerju. To je pa lahko zaradi različnih dejavnikov. 

-Na TerraForce je tako, kot sem napisal. Tlak kontroliram pred vsako vožnjo.

-Ventilček montiraj 

Repliciral si Damiju , ko je napisal da pri njemu SF+ pade tlak , ko jo zmontira in uteče , zato sem napisal da TF ni SF+. .......toliko o pnevmatikah Mitas .

 

 

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 6 urami, Borutt pravi:

Jaz sem napisal izkušnjo s TF, pa me je nekdo popravil, da je govora o SF, čeprav si ti napisal nasvet nekomu s TF. 

 

Borut...prosim te...trener varne vožnje si,motorist...se ti zdi nasvet kateremukoli motoristu,da naj pri novih pnevmatika bolj pogosto gleda in nadzira tlak...hrati svetuje/mo pri vseh motorjih reden nadzor tlaka v gumah!!!!

Daj si priznaj,da tle brez veze kompliciraš! Pa ok tud ta guma in ta guma...ni važno...pri vseh bedarijah si se vtaknil v zelo pozitiven nasvet vsakemu mopedistu...

Popravljeno . Popravil sesir
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, Kmet2 pravi:

Prav.

-Nisem zaznal, da bi izgubljala tlak oziroma je bil samo pri prvi kontroli malenkost drugačen, kot je bil pri vulkanizerju. To je pa lahko zaradi različnih dejavnikov. 

-Na TerraForce je tako, kot sem napisal. Tlak kontroliram pred vsako vožnjo.

-Ventilček montiraj 

Repliciral si Damiju , ko je napisal da pri njemu SF+ pade tlak , ko jo zmontira in uteče , zato sem napisal da TF ni SF+. .......toliko o pnevmatikah Mitas .

 

 

 

On je odgovoril nekomu, ki ima TF in sicer naj kontrolira tlak, ker 2x ali 3x pade tlak. Bo šlo sedaj ? Je pa dve strani nazaj. 

Objavljeno
Pravkar, Borutt pravi:

On je odgovoril nekomu, ki ima TF in sicer naj kontrolira tlak, ker 2x ali 3x pade tlak. Bo šlo sedaj ? Je pa dve strani nazaj. 

Vem ,sem kasneje vse prebral , se pardoniram .

Objavljeno
pred 54 minutami, sesir pravi:

Borut...prosim te...trener varne vožnje si,motorist...se ti zdi nasvet kateremukoli motoristu,da naj pri novih pnevmatika bolj pogosto gleda in nadzira tlak...hrati svetuje/mo pri vseh motorjih reden nadzor tlaka v gumah!!!!

Daj si priznaj,da tle brez veze kompliciraš! Pa ok tud ta guma in ta guma...ni važno...pri vseh bedarijah si se vtaknil v zelo pozitiven nasvet vsakemu mopedistu...

Bom zelo milosten in napisal samo, da nimaš najmanjšega pojma o čem teče tipkana beseda. Še enkrat si preberi od 58. strani naprej. 

Objavljeno
pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Vem ,sem kasneje vse prebral , se pardoniram .

Ni problema. 

TF so precej dobre gume. Držijo. Prejšnje so naredile 13k km, pa bi jih lahko še za kakšnega tisočaka prisilil. Je pa nekdo na geesu po 5k km normalne vožnje prišel na limit s prednjo gumo. So mu jo v tovarni zamenjali. Lahko je bila kakšna testna, ker je bila nekam poceni. 

Objavljeno (popravljeno)
12 hours ago, DAMI34 said:

Lahko ti pa povem, da mi je Sava menjala gume, ko je bil vpoklic, seveda sem jih prej porabil skoraj do konca (koliko drugih firm to naredi), da sem 2016 dobil gratis testni komplet. Kar pa tudi nekaj velja, mar ne. 

Continental je to naredil. Pri vpoklicu sem na Eliso sem nesel zrabljeno gumo, ki sem jo slučajno še imel v kleti, in dobil novo.

Popravljeno . Popravil motolover
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 10 urami, DAMI34 pravi:

ampak zdej pa že iščeš jajce v dlaki. Sicer pa preberi:

SKORAJ VSAKA (IZJEME IZVZETE) NOVA GUMA (NEGLEDE NA PRIOZVAJALCA IN TIP GUME) V PRVIH PAR DNEH PO MONTAŽI IN PO PRVI VOŽNJI, SKORAJ VEDNO ZGUBI MALO TLAKA, TAKO DA JE PRIPOROČLJIVO, V ZAČETKU ZELO REDNO ALI PRED VSAKO FURO KONTROLIRATI TLAK. 

DA PA NE BOM ZAVAJAL, NEKATERE PNEVMATIKE SO BOLJ PODVRŽENE TEMU EFEKTU, DRUGE PA MALCE MANJ, DEJSTVO PA JE, DA SKORAJ VSAKA NEKOLIKO IZGUBI.

V priročniku piše, da je pred vsako vožnjo potrebno preveriti določene "točke" na motorju, tudi tlak v gumah :)

Sicer pa glede Mitaske drži, pri svežem setu, ko se guma vleže, je treba dopolniti, potem pa je načeloma mir.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 hour ago, motolover said:

Continental je to naredil. Pri vpoklicu sem na Eliso sem nesel zrabljeno gumo, ki sem jo slučajno še imel v kleti, in dobil novo.

Metzeler tudi. Prve gume se ni dalo nikakor scentrirat. Se isti dan sem dobil novo.

Objavljeno
pred 4 minutami, Snecer pravi:

V priročniku piše, da je pred vsako vožnjo potrebno preveriti določene "točke" na motorju, tudi tlak v gumah 

 

Pa ti si ga prav prebral? Ok saj ni čudno,da te niti nočem spoznati!:010

Objavljeno
pred 9 minutami, sesir pravi:

Pa ti si ga prav prebral? Ok saj ni čudno,da te niti nočem spoznati!:010

vsak dan, dnevno moraš čekirat...

butl.jpg.c336e1a5e2001643583f6d0305c81fd3.jpg

Objavljeno

Pa vi to čekirate s svojim manometrom ali na črpalki? Črpalke imajo vsaka po svoje. Odstopanja so mimogrede za kakih 10%.

Objavljeno
pred 2 minutami, motolover pravi:

Pa vi to čekirate s svojim manometrom ali na črpalki? Črpalke imajo vsaka po svoje. Odstopanja so mimogrede za kakih 10%.

Mislim,da nas večina ima doma svoj kompresor....ostali verjetno vedno na isti pumpi....

Objavljeno
pred 5 minutami, motolover pravi:

Pa vi to čekirate s svojim manometrom ali na črpalki? Črpalke imajo vsaka po svoje. Odstopanja so mimogrede za kakih 10%.

Doma ima kompresor in nožno, oboje nemška kvaliteta, pri obeh enako kaže, jaz dopolnjujem z ročno.

Objavljeno
pred 2 minutami, motolover pravi:

Pa vi to čekirate s svojim manometrom ali na črpalki? Črpalke imajo vsaka po svoje. Odstopanja so mimogrede za kakih 10%.

Imam tri manometre. Prvi mi je padel na tla in je kazal 0,5 bar premalo. Sem ga naštelal ampak za frezo in karolo pumpat je dovolj točen. Kupil novega in primerjal z elektronskim od Lojza.

Kažeta enako. Pa še senzorje imam na mopedu. Če vsi prikazujejo enako sem zadovoljen. Na črpalkah bi morali biti umerjeni, ampak en padec na tla pa je lahko gotov.

Si bom pa privoščil enega certificiranega in ga imel samo za tabolše pumpanje. Na šihtu imam sigurno 50 manometrov in ko ga pretegne je za v smeti.

Objavljeno

Noro,  ko na drikaliscu :D 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno
pred 4 minutami, DinDiin pravi:

Noro,  ko na drikaliscu :D 

guma je najbolj pomembna komponenta na motorju in tudi sicer ni dobro, da poči :) 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!