Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

pozdravi ga, jaz ga bom spet kmal. 3000 prevoženih, pa še kakega jurja stisnem :(

 

Prej

 

Potem

 

Ista firma samo boljši filing

20170530_123800.jpg

20170530_133430.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, alko1 pravi:

Prej

 

Potem

 

Ista firma samo boljši filing

20170530_123800.jpg

20170530_133430.jpg

2017 je tako al tako boljša od 2016 :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eto, glede na moje vprašanje in vaše korektne odgovore....padla je dokončna odločitev.

Ker se je predvidena trasa balkanskega potepanja čudežno :rolleyes: razširila na več makedamskih odsekov, sem se odločil za Mitas E07...kako pa se bodo obnesle pa bom poročal....če pa ne bom, so bile očitno za en kurc....

 

Mimogrede...naročene in zmontirane pri lokalnem vulkanizerju....ceneje kot pri znanem "guruju" za moto-gume na relaciji Štajerska-Koroška....

 

5.jpg

Inked4_LI.jpg

Popravljeno . Popravil BIF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

IMG-38515aa3feab26c6cfc0836a5aadb38c-V.jpg.af6f29a170cfe2f08315fa71ea78c4b0.jpg

Flikat in zvozit do konca al ne? Sicer sem dala že novo gor, ker ni blo cajta to reševat v petek pred celim vikendom v Istri, ampak vseeno?

  • Všeč mi je 1
  • Žalosten 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, lucif3rka pravi:

Flikat in zvozit do konca al ne? Sicer sem dala že novo gor, ker ni blo cajta to reševat v petek pred celim vikendom v Istri, ampak vseeno?

Kje si pa zamenjala (in kaj ti je tam mojster svetoval)? Drgač pa grdo za videt :cry:, sploh, če imaš še tolk profila na gumi.

Ajd!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, GoBobi said:

Kje si pa zamenjala (in kaj ti je tam mojster svetoval)? Drgač pa grdo za videt :cry:, sploh, če imaš še tolk profila na gumi.

Ajd!

On bi flikal z gobico, ampak nism mela 8h cajta čakat oz. it zjutraj po motor še 40km stran. Najhujše? Povozila pol metra pred preverjanjem tlaka na bencinski. V bistvu, še hujše - oktobra sem jo dala gor, ker sem s prejšnjo povozila cvek. Vmes je bil pa še v avtomobilski gumi en. :headbang:

Skratka, ne vem koliko zaupat zaflikani gumi, baje sicer da je bistveno boljše če je luknja tako na sredi kot pa na boku, ampak vseeno :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neki nimaš sreče s temi kovinskimi zadevcami v zadnjega pol leta. Nekje sem bral, da ima vsak človek eno tako, malo nesrečno polletno obdobje, na vsakih 30 let :whistle:. Tko da po tem zapisu (seveda ne najdem linka :whistle:) si zdej ven iz tahudga :P

Tole za flikarijo moto gume, ti bo moral pa kdo z izkušnjami odgovorit. Na avtu sem poskusil že dvakrat in dela (tudi na pasmater obremenitvah). Kolikor sem prebral tle na MS, so pa tudi že flikali in je bilo vse O.K. (tako, kot si že sama napisala). Važno je menda, kakšna je poškodba zaradi tujka in, ker pri tebi ni vse razrezano od tega vijaka (nič hitrosti, ko si ga povozila in direktna penetracija :blush: sori, se mi je kar samo natipkalo), se bi tole po mojem dalo komot popravit. Verjetno bi bilo edino fajn dat naredit nekomu, ki mu to ne bo prva flikarija moto gume.

Ajd!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Zivnorc pravi:

Zaflikana guma z gobico je čisto o.k.

... zdej pa glej z druge strani:

Na sliki je videti, da je guma nekje na 1/2 obrabe, to se pravi, da je vrednost gume še tam cca 40-50€

...odštej popravilo gume, pa ti ostane vrednost gume še cca 20€ .

Se splača?

... glede tistih 20€ prišparat se splača. Glede tvojih živcev in dela .....in tistega podzavestnega strahu "al bo držalo, ali ne" .... se pa absolutno ne splača.

 

 

Sam sem imel isti/enak primer nekajkrat...in enkrat raje plačal za popravilo kot novo gumo..ne vem ni isti filing....Saj guma držala normalno,sam kakorkoli obrneš imaš neko zavoro v glavi,vsaj jaz in po kratkem času menjal z novo gumo...uni denar pa blo žal,da ni raje šel za bencin...

Popravljeno . Popravil sesir
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P.S.: Sem začel pisat, preden se je oglasil Zivnorc. Po mojem ima ima tudi @Zivnorc kar prav. Nekaj okrog stroškov, predvsem pa, kar se tiče "peace of mind-a". Jeba, nimaš kaj :(.

Ajd2!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 minutes ago, Zivnorc said:

Zaflikana guma z gobico je čisto o.k.

... zdej pa glej z druge strani:

Na sliki je videti, da je guma nekje na 1/2 obrabe, to se pravi, da je vrednost gume še tam cca 40-50€

...odštej popravilo gume, pa ti ostane vrednost gume še cca 20€ .

Se splača?

... glede tistih 20€ prišparat se splača. Glede tvojih živcev in dela .....in tistega podzavestnega strahu "al bo držalo, ali ne" .... se pa absolutno ne splača.

Ja no, sej zato sem šla pač po novo dokler je asistenca prišla naložit motor. Sicer dobila 38/16 (zadnja bartogova v tem koncu, pa še neki poceni ni bla), preluknjana je pa 37/16 :dry:

12 minutes ago, GoBobi said:

Neki nimaš sreče s temi kovinskimi zadevcami v zadnjega pol leta. Nekje sem bral, da ima vsak človek eno tako, malo nesrečno polletno obdobje, na vsakih 30 let :whistle:. Tko da po tem zapisu (seveda ne najdem linka :whistle:) si zdej ven iz tahudga :P

Pomaga, hvala :friend2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, lucif3rka pravi:

IMG-38515aa3feab26c6cfc0836a5aadb38c-V.jpg.af6f29a170cfe2f08315fa71ea78c4b0.jpg

Flikat in zvozit do konca al ne? Sicer sem dala že novo gor, ker ni blo cajta to reševat v petek pred celim vikendom v Istri, ampak vseeno?

živ norc je čist fajn povedal, ampak, kolko ti zvoziš s to gumo? po moje ima v sebi še 3000km in je gobica smiselna. 

 

Je pa 100% vedno bolš novo nataknit, ampak....zakaj bi to metala stran?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Cartman said:

živ norc je čist fajn povedal, ampak, kolko ti zvoziš s to gumo? po moje ima v sebi še 3000km in je gobica smiselna. 

 

Je pa 100% vedno bolš novo nataknit, ampak....zakaj bi to metala stran?

Na tej gumi je že ene 4k, pa ene par tisoč sem jih res še pričakovala. Če nič drugega, sem vulkanizerju nameravala reč, da naj jo zaflika, pa jo primerno spravim in nataknem enkrat v jeseni, ko se tanova zvozi..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole daš poflikat, pa naj bo doma. Če spet prebiješ kako gumo, bo vsaj rezerva na voljo takoj brez extra letanja naokoli. Boljš ko hodit peš al pa kupovat krneki ker se pač mudi.

Popravljeno . Popravil jskrablin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem že vozil flikano gumo, ni bilo nobenega problema. Tale mala luknjica se da po mojem brez problema poflikat. Je pa, kot že zapisano, odvisno od cene.  Po mojem se pri tej gumi splača tudi cenovno, ampak le, če jo boš zvozila hitro, ker če bo guma ležala, bi jaz imel večje pomisleke glede starosti, kot pa tele flike. Ampak glej z druge strani, boš več vozila, da porabiš gume :D

Pa nabavi si en ročni merilnik tlaka za zraven, ker tile manometri na bencinskih črpalkah kažejo vsak po svoje, jih folk meče po tleh in so prej kot ne netočni.

Popravljeno . Popravil IZTOK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst ti jo zaflikam brezplaćno. Te gumice oz. trni lepo držijo in ni nikakršnih problemov.

 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, Gonca said:

Jst ti jo zaflikam brezplaćno. Te gumice oz. trni lepo držijo in ni nikakršnih problemov.

Res hvala za ponudbo, ampak je trenutno 35km stran od NM pri vulkanizerju. Bo zrihtal, saj sva bla včasih sošolca ;) 

 

15 hours ago, IZTOK said:

Jaz sem že vozil flikano gumo, ni bilo nobenega problema. Tale mala luknjica se da po mojem brez problema poflikat. Je pa, kot že zapisano, odvisno od cene.  Po mojem se pri tej gumi splača tudi cenovno, ampak le, če jo boš zvozila hitro, ker če bo guma ležala, bi jaz imel večje pomisleke glede starosti, kot pa tele flike. Ampak glej z druge strani, boš več vozila, da porabiš gume :D

Pa nabavi si en ročni merilnik tlaka za zraven, ker tile manometri na bencinskih črpalkah kažejo vsak po svoje, jih folk meče po tleh in so prej kot ne netočni.

Sej zato sem rekla, primerno shranjevana :) Več vozila? Sem že zdej pred planom za prvi del sezone :P Sem šla pa lih zato na OMW namesto Petrol, ker majo tisto za vtipkat na centrali namesto na pištolci - že nazadnje sem imela težave s tistim petrolovim, je bolj spustu gumo kot napolnu, @Quest že ve kakšna procedura je bla to, pa še konkretno mrzlo takrat zjutraj :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mitasko lahko na polno pelješ (iz prve roke), Dunlopke ne moreš (iz prve roke).

Razlika je v tem, da Mitaska nima zaščitnega premaza, zaradi katerega guma na začetku "nevarno" drsi, kar je verjetno g. Širnik razložil, saj se bavi z gumami. Še več pa o tem vedo pri Savi, Mitas, kjer to lastnost tudi oglašujejo :) 

pred 7 urami, Rey pravi:

Včerajšnji vtis :quad:

Koper - Postojna - Cerknica - Bloška polica - Ribnica - Kočevska reka - Osilnica...in po enaki poti nazaj z ovinkom čez Planino. Prijetnih 325km.

Zanimivo na relaciji Cerknica - Osilnica sem srečal kakšnih 5 motorjev, traktorjev je bilo bistveno več. A se nihče ne vozi tam okoli? Sem bil prvič z motorjem v teh krajih...kar zanimive ceste okoli Kočevske reke...še se bom vrnil :D

 

 

IMG_20170620_165352-01.jpeg

pa kak si lahko dal taki dimnik gor :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem se odločal, kaj navleči na feltne (čeprav sem bil prepričan da bodo Mitaske, glede na feedback) sem prebral tudi to, ampak Širnik je rekel, da vseeno je treba bit previden nekaj kilometrov. Seveda sem se tega tudi držal - previdnost je mati modrosti, ko pa pred odhodom reče nekdo, ki se vse življenje ukvarja z gumami, potem pa vzameš to zadevo bolj resno .... no, pa škodi tudi ne, če pridem domov ob 11.oo in ne ob 10.oo .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, NumLock pravi:

Ko sem se odločal, kaj navleči na feltne (čeprav sem bil prepričan da bodo Mitaske, glede na feedback) sem prebral tudi to, ampak Širnik je rekel, da vseeno je treba bit previden nekaj kilometrov. Seveda sem se tega tudi držal - previdnost je mati modrosti, ko pa pred odhodom reče nekdo, ki se vse življenje ukvarja z gumami, potem pa vzameš to zadevo bolj resno .... no, pa škodi tudi ne, če pridem domov ob 11.oo in ne ob 10.oo .

na kratko @Snecerje prav povedal, predlagam pa vsaj v začetku redno kontrola tlaka, ker vsaj nekaj časa kar hitro pada. 2x, 3x jo moraš dofilat, da se ustali.

sicer pa postopno upeljevanje gume in brušenja le te ne škodi.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DAMI34, ne trdim, da kdo nima prav.
Vsak ima svoj pristop. Sem pač bolj previdnega karakterja. :ras:

Če uporabim malo črnega humorja: tudi bomba je za takojšnjo uporabo, pa je treba z njo bit previden! :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, NumLock pravi:

Ko sem se odločal, kaj navleči na feltne (čeprav sem bil prepričan da bodo Mitaske, glede na feedback) sem prebral tudi to, ampak Širnik je rekel, da vseeno je treba bit previden nekaj kilometrov. Seveda sem se tega tudi držal - previdnost je mati modrosti, ko pa pred odhodom reče nekdo, ki se vse življenje ukvarja z gumami, potem pa vzameš to zadevo bolj resno .... no, pa škodi tudi ne, če pridem domov ob 11.oo in ne ob 10.oo .

Seveda, prvo varnost.

Hotel sem zgolj povedati, da tega na Mitaski ne bo. Sicer pa je to že za drugo temo :)

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, NumLock pravi:

@DAMI34, ne trdim, da kdo nima prav.
Vsak ima svoj pristop. Sem pač bolj previdnega karakterja. :ras:

Če uporabim malo črnega humorja: tudi bomba je za takojšnjo uporabo, pa je treba z njo bit previden! :cool:

tudi jaz in Snecer ne trdiva da moraš takoj na polno, lahko pa, ker (so povedali Savini mojstri) na kalupih ne uporabljajo ločevalnega sredstva, kar pomeni, da ne rabiš odstraniti zgornje plasti. Zato imajo sicer nekoliko več izgube pri proizvodnji, ampak je baje to čisto namenska odločitev.

Meni je bolj bistveno postopno upeljevanje gume do roba, da se lepo enakomerno spuca, da se spet navadim na lepe krivulje, da spet ulovim ritem novih pnevmatik itd.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!