Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, DinDiin pravi:

Noro,  ko na drikaliscu :D 

Pa niti ne...tam kdo hoče bit hiter preizkuša tlake na svojem manometru in se pelje na tlaku,ki njemu najbolj ustreza....tle pa le,da v normativih knjižice mopeda....v teh normativih pa itak vsaka pumpa napumpa...:scut:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
8 hours ago, sesir said:

Pa niti ne...tam kdo hoče bit hiter preizkuša tlake na svojem manometru in se pelje na tlaku,ki njemu najbolj ustreza....tle pa le,da v normativih knjižice mopeda....v teh normativih pa itak vsaka pumpa napumpa...:scut:

Se ne bi strinjal. Po zimskem počitku motorja na drugi lokaciji sem peljal na pumpo in potem z njim do doma. Doma sem naslednje jutro preveril tlak z manometrom in namesto nampumpanih 2,5 in 2,9 je bilo 2,1 in 2,5. Takih odstopanj si ne bi smeli privoščiti. To je bilo na RRu, na GSu vidim že na ekranu, da imajo večinoma vse črpalke odstopanja na dol. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 5 minutami, motolover pravi:

Se ne bi strinjal. Po zimskem počitku motorja na drugi lokaciji sem peljal na pumpo in potem z njim do doma. Doma sem naslednje jutro preveril tlak z manometrom in namesto nampumpanih 2,5 in 2,9 je bilo 2,1 in 2,5. Takih odstopanj si ne bi smeli privoščiti. To je bilo na RRu, na GSu vidim že na ekranu, da imajo večinoma vse črpalke odstopanja na dol. 

Ni vseeno kam odstopa?Sam,če ne bi imel svojega kompresorja bi pač vedno na eni in isti pumpi pumpal...Vsaj meni bilo vseeno kuk piše,da je tlaka v gumi...važno je,da se meni zdel kul za peljat!Ok malo so izkušnje in začetnik....

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

:panic:

...a še vedno ste pri tlakih..  :slap:

1. Zrak se razteza s spremembo temperature. Če pumpaš zjutraj v garaži pri 15 stopinjah ...in potem greš na Jadranko, kjer je 32 stopinj, +razgret asfalt+ dodatno ogreta guma, se zrak v pnevmatiki ogreje na recimo 50 stopinj. Malo termodinamike... vzameš  plinsko enačbo, vstaviš parametre...predpostavka, da je volumen isti (Izohora)...in izračunaš, za koliko naraste tlak v pnevmatiki.

PIKOLOVCI in PROVOKATORJI: ne bom odgovarjal na kake provokacije o termodinamiki. Če ima kdo kaj za pripomniti, naj napiše izračun za spremembo tlaka v pnevmatiki. Meni se ne da.

2. Manometre delajo na kile v glavnem kitajci. Glede natančnosti teh manometrov (ala bau-bau, OBI... e-bay...itd) ni garancije, ker noben od njih ni umerjen. Ker ste tako pikolovski na 1/100bar, predlagam, da kupite  kak dražji umerjen manometer v zato specializirani trgovini.

Manometer lahko obremenite do max 2/3 merilne skale. Če ga obremeniš do max., se mu z vsako obremenitvijo veča toleranca točnosti. To se pravi, če imate doma kompresor, ki daje 10 bar, morate imeti manometer do 16bar (standard). Kupite večji manometer, da natančneje odčitate odmerjeni tlak.

Če imaš motor, imaš verjetno tudi garažo (večina) in elektriko (večina). Mali kompresor je najmanjši strošek (nov je max 100€) in je več kot odličen tudi tisti iz Lidla, Hofeja.... edino pri Pečjaku v slaščičarni ga še ne prodajajo.... Če nimaš elektrike v garaži... nafilaš kompresor v bližini....in volumen 25l v rezervoarju ti mora zadostovati za mnogo preverjanj tlaka.

Objavljeno (popravljeno)
14 minutes ago, Zivnorc said:

Če imaš motor, imaš verjetno tudi garažo (večina) in elektriko (večina). Mali kompresor je najmanjši strošek (nov je max 100€) in je več kot odličen tudi tisti iz Lidla, Hofeja.... edino pri Pečjaku v slaščičarni ga še ne prodajajo.... Če nimaš elektrike v garaži... nafilaš kompresor v bližini....in volumen 25l v rezervoarju ti mora zadostovati za mnogo preverjanj tlaka.

Ni nujno, da imaš motor in garažo.., tudi taki smo ;) Imam pa ročno pumpo za kolo in kvaliteten manometer (o ceni ne bi) in tako preverim, ozirom uredim tlak v gumah. Debata je nanesla zaradi razlik, ki jih imajo manometri na črpalkah. Mitaske bi dal, če bi imeli kaj pametnega (beri dimenzije) za moje mopede, do takrat pa bodo kar Conti, Pirelli in podobne. Jeseni bodo menda začeli testirati novo gumo za GS, mogoče takrat..

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno (popravljeno)

Saj sem napisal, da ima garažo "verjetno" in "večina"  ;)

Razlika med ročno/nožno tlačilko in kompresorjem je samo v vrsti pogona. Namen je isti, rezutlat enak.

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

..še to:

Verjetno že napisano v kaki temi, pa vendar, če se že gremo natančnost, na črpalko (verjetno) prideš že z ogreto gumo, zato tam (po občutku glede na temperaturo gume) napumpaš malo bolj, kot doma hladno gumo v hladni garaži. To "malo bolj" pomeni cca 0,2-0,3 bar več. Za na cesto je ta "občutek" več kot dovolj natančen.

Glede natančnosti manometrov na črpalkah ne morem komentirati, ker nisem izvajal meritev.

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno
26 minutes ago, Zivnorc said:

Saj sem napisal, da ima garažo "verjetno" in "večina"  ;)

Razlika med ročno/nožno tlačilko in kompresorjem je samo v vrsti pogona. Namen je isti, rezutlat enak.

Videl, videl.

Objavljeno
pred 27 minutami, Zivnorc pravi:

..še to:

Verjetno že napisano v kaki temi, pa vendar, če se že gremo natančnost, na črpalko (verjetno) prideš že z ogreto gumo, zato tam (po občutku glede na temperaturo gume) napumpaš malo bolj, kot doma hladno gumo v hladni garaži. To "malo bolj" pomeni cca 0,2-0,3 bar več. Za na cesto je ta "občutek" več kot dovolj natančen.

Glede natančnosti manometrov na črpalkah ne morem komentirati, ker nisem izvajal meritev.

nooo jaaa

za 15€ ročni merilec tlaka, dovoljeno odstopanje +-0,05 kaže popolnoma enako kot senzorji od mopeda in popolnoma enako kot dve črpalke v rangu 2km od moje bajte. 

Točnost zagotovljena. Sicer pa, jaz doma pogledam, če manjka 0,15 dodam na pumpi 0,15 to je to.

Objavljeno
pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

enako kot dve črpalke v rangu 2km od moje bajte. 

Dokler ga kdo ne vrže nazaj po tleh ko napumpa gume...

Objavljeno (popravljeno)
pred 47 minutami, sesir pravi:

Dokler ga kdo ne vrže nazaj po tleh ko napumpa gume...

Kje pa imajo še te analogne manometre na črpalkah? Tukaj na Obali kjer jaz tankam benz in pumpam gume so samo "digitalne" varjante kompresorjev.

Popravljeno . Popravil Rey
Objavljeno
pred 40 minutami, Rey pravi:

Kje pa imajo še te analogne manometre na črpalkah? Tukaj na Obali kjer jaz tankam benz in pumpam gume so samo "digitalne" varjante kompresorjev.

Tu okoli vsi petroli

Objavljeno
pred 1 uro, Rey pravi:

Kje pa imajo še te analogne manometre na črpalkah? Tukaj na Obali kjer jaz tankam benz in pumpam gume so samo "digitalne" varjante kompresorjev.

Celo v Lj jih je kar nekaj ,,,,,,

Objavljeno

da, sam mene zanima a je kteri manometer posebej specializiran za pnevmatike MITAS????

Ker če ni, si vse manometre vtaknite v rit. :P (beri pliiis dovolj o manometrih)

 

Objavljeno
pred 52 minutami, DAMI34 pravi:

da, sam mene zanima a je kteri manometer posebej specializiran za pnevmatike MITAS????

Ker če ni, si vse manometre vtaknite v rit. :P (beri pliiis dovolj o manometrih)

 

Se strinjam, dost o tlakih, sej ne vzmo motoGp...

Objavljeno

Oj fantje, eno vprašanje na temo Mitas. Kolega Dr.Jakob me je prepričal, da če je za Damija in Sergeja dovolj dobro (seveda v pozitivnem smislu njunega stila vožnje), potem bo definitivno tudi zame. Menjal Bridgestonke, znucane, za Mitas SF+, naredil z njimi na vožnji nazaj 100km in zaenkrat filing ok, pač držijo :), limajo. Sicer moram preverit tlak, ker z prejšnjimi je motor bil kar mehkejši za furat, beri odpuščujoč pri neravninah, vozim Triumph Street Triple R...Se natlačijo z 2,5/2,9 ali uporabljate kakšne druge tlake, nižje? Pa še tole, kaj je zdaj to zaeno strašenje, da so za vožnjo čez zebre in ostale oznake na cestišču zelo spolzke, da je potrebno res pazit napram ostalim, govorim o suhem cestišču? Je res kaj na tem....Dami, Sergej, ostali?

Pa lep dan in varno na cesti....

Objavljeno
pred 3 minutami, GizmoFighter pravi:

Oj fantje, eno vprašanje na temo Mitas. Kolega Dr.Jakob me je prepričal, da če je za Damija in Sergeja dovolj dobro (seveda v pozitivnem smislu njunega stila vožnje), potem bo definitivno tudi zame. Menjal Bridgestonke, znucane, za Mitas SF+, naredil z njimi na vožnji nazaj 100km in zaenkrat filing ok, pač držijo :), limajo. Sicer moram preverit tlak, ker z prejšnjimi je motor bil kar mehkejši za furat, beri odpuščujoč pri neravninah, vozim Triumph Street Triple R...Se natlačijo z 2,5/2,9 ali uporabljate kakšne druge tlake, nižje? Pa še tole, kaj je zdaj to zaeno strašenje, da so za vožnjo čez zebre in ostale oznake na cestišču zelo spolzke, da je potrebno res pazit napram ostalim, govorim o suhem cestišču? Je res kaj na tem....Dami, Sergej, ostali?

Pa lep dan in varno na cesti....

Vsaka pnevmatika drsi na talnih označbah ,samo se nekatere bolj ali manj občutljive .   Ne beri preveč foruma , oz vzami v račun mnenja tistih , ki jih poznaš , ker tu gor je zelo veliko internetnih majstrov , ki vse vejo in se udeležujejo vsaj 3x na leto raznih delavnic varne vožnje ,skrajni domet pa jim je Črni Kal ........

Objavljeno

Se mi je zdelo, da bo temu tako...itak, da so vse bolj ali manj občutljive na označbah, pač saj veš, sto ljudi, sto čudi. Drgač pa se mi zdi, da dobiš veliko gume za zelo soliden denar.

Objavljeno
Pravkar, GizmoFighter pravi:

Se mi je zdelo, da bo temu tako...itak, da so vse bolj ali manj občutljive na označbah, pač saj veš, sto ljudi, sto čudi. Drgač pa se mi zdi, da dobiš veliko gume za zelo soliden denar.

:eek: takšne oči sem imel ko sem se preko zalivk vozu z kawasaki zx12r in se zalivke niso čutile neki kot na ostalih mopedih!Zelo pozitivno!

Objavljeno

V glavi  mors met, da  zebra drsi,  pol  pa pac temu  primerno cez letis :)  Pa nima veze kero gumo mas.

Objavljeno
pred 4 urami, GizmoFighter pravi:

Oj fantje, eno vprašanje na temo Mitas. Kolega Dr.Jakob me je prepričal, da če je za Damija in Sergeja dovolj dobro (seveda v pozitivnem smislu njunega stila vožnje), potem bo definitivno tudi zame. Menjal Bridgestonke, znucane, za Mitas SF+, naredil z njimi na vožnji nazaj 100km in zaenkrat filing ok, pač držijo :), limajo. Sicer moram preverit tlak, ker z prejšnjimi je motor bil kar mehkejši za furat, beri odpuščujoč pri neravninah, vozim Triumph Street Triple R...Se natlačijo z 2,5/2,9 ali uporabljate kakšne druge tlake, nižje? Pa še tole, kaj je zdaj to zaeno strašenje, da so za vožnjo čez zebre in ostale oznake na cestišču zelo spolzke, da je potrebno res pazit napram ostalim, govorim o suhem cestišču? Je res kaj na tem....Dami, Sergej, ostali?

Pa lep dan in varno na cesti....

Poleti bolj na bitumen zalivke, ko so razgrete in "tekoče". Ker je zalivka čisto mehka, ko priletiš gor z gumo, se zalivka "premakne" in s tem tudi guma.

Je ni gume, ki bi preprečila fizično "premikanje" zalivke :) 

 

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

Poleti bolj na bitumen zalivke, ko so razgrete in "tekoče". Ker je zalivka čisto mehka, ko priletiš gor z gumo, se zalivka "premakne" in s tem tudi guma.

Je ni gume, ki bi preprečila fizično "premikanje" zalivke :) 

 

Ni res, Mitaska drsi :lol1:.

  • Haha 2
Objavljeno
pred 16 urami, Snecer pravi:

 

Je ni gume, ki bi preprečila fizično "premikanje" zalivke :) 

 

:fredyjecar: doooooooo
Zakaj se pa potem niso s časom "premaknile" izven cestišča, če jo vsako povoženje premakne?

  • Hvala 1
  • Haha 2
Objavljeno

Še nisi videl, da jih na novo zalivajo? So pa tudi "gumijaste" in po povoženju skočijo nazaj, sicer pa ne povoziš cele, da bi jo spipal ven.

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!