sesir Objavljeno Junij 22, 2017 Opozori Objavljeno Junij 22, 2017 pred eno uro, DinDiin pravi: Noro, ko na drikaliscu Pa niti ne...tam kdo hoče bit hiter preizkuša tlake na svojem manometru in se pelje na tlaku,ki njemu najbolj ustreza....tle pa le,da v normativih knjižice mopeda....v teh normativih pa itak vsaka pumpa napumpa... TakeALookAround 1
motolover Objavljeno Junij 23, 2017 Opozori Objavljeno Junij 23, 2017 8 hours ago, sesir said: Pa niti ne...tam kdo hoče bit hiter preizkuša tlake na svojem manometru in se pelje na tlaku,ki njemu najbolj ustreza....tle pa le,da v normativih knjižice mopeda....v teh normativih pa itak vsaka pumpa napumpa... Se ne bi strinjal. Po zimskem počitku motorja na drugi lokaciji sem peljal na pumpo in potem z njim do doma. Doma sem naslednje jutro preveril tlak z manometrom in namesto nampumpanih 2,5 in 2,9 je bilo 2,1 in 2,5. Takih odstopanj si ne bi smeli privoščiti. To je bilo na RRu, na GSu vidim že na ekranu, da imajo večinoma vse črpalke odstopanja na dol.
sesir Objavljeno Junij 23, 2017 Opozori Objavljeno Junij 23, 2017 (popravljeno) pred 5 minutami, motolover pravi: Se ne bi strinjal. Po zimskem počitku motorja na drugi lokaciji sem peljal na pumpo in potem z njim do doma. Doma sem naslednje jutro preveril tlak z manometrom in namesto nampumpanih 2,5 in 2,9 je bilo 2,1 in 2,5. Takih odstopanj si ne bi smeli privoščiti. To je bilo na RRu, na GSu vidim že na ekranu, da imajo večinoma vse črpalke odstopanja na dol. Ni vseeno kam odstopa?Sam,če ne bi imel svojega kompresorja bi pač vedno na eni in isti pumpi pumpal...Vsaj meni bilo vseeno kuk piše,da je tlaka v gumi...važno je,da se meni zdel kul za peljat!Ok malo so izkušnje in začetnik.... Popravljeno Junij 23, 2017. Popravil sesir Gušter 1
Zivnorc Objavljeno Junij 23, 2017 Opozori Objavljeno Junij 23, 2017 ...a še vedno ste pri tlakih.. 1. Zrak se razteza s spremembo temperature. Če pumpaš zjutraj v garaži pri 15 stopinjah ...in potem greš na Jadranko, kjer je 32 stopinj, +razgret asfalt+ dodatno ogreta guma, se zrak v pnevmatiki ogreje na recimo 50 stopinj. Malo termodinamike... vzameš plinsko enačbo, vstaviš parametre...predpostavka, da je volumen isti (Izohora)...in izračunaš, za koliko naraste tlak v pnevmatiki. PIKOLOVCI in PROVOKATORJI: ne bom odgovarjal na kake provokacije o termodinamiki. Če ima kdo kaj za pripomniti, naj napiše izračun za spremembo tlaka v pnevmatiki. Meni se ne da. 2. Manometre delajo na kile v glavnem kitajci. Glede natančnosti teh manometrov (ala bau-bau, OBI... e-bay...itd) ni garancije, ker noben od njih ni umerjen. Ker ste tako pikolovski na 1/100bar, predlagam, da kupite kak dražji umerjen manometer v zato specializirani trgovini. Manometer lahko obremenite do max 2/3 merilne skale. Če ga obremeniš do max., se mu z vsako obremenitvijo veča toleranca točnosti. To se pravi, če imate doma kompresor, ki daje 10 bar, morate imeti manometer do 16bar (standard). Kupite večji manometer, da natančneje odčitate odmerjeni tlak. Če imaš motor, imaš verjetno tudi garažo (večina) in elektriko (večina). Mali kompresor je najmanjši strošek (nov je max 100€) in je več kot odličen tudi tisti iz Lidla, Hofeja.... edino pri Pečjaku v slaščičarni ga še ne prodajajo.... Če nimaš elektrike v garaži... nafilaš kompresor v bližini....in volumen 25l v rezervoarju ti mora zadostovati za mnogo preverjanj tlaka. Yoghurt, GoBobi, MiNa in 6 others 6 3
motolover Objavljeno Junij 23, 2017 Opozori Objavljeno Junij 23, 2017 (popravljeno) 14 minutes ago, Zivnorc said: Če imaš motor, imaš verjetno tudi garažo (večina) in elektriko (večina). Mali kompresor je najmanjši strošek (nov je max 100€) in je več kot odličen tudi tisti iz Lidla, Hofeja.... edino pri Pečjaku v slaščičarni ga še ne prodajajo.... Če nimaš elektrike v garaži... nafilaš kompresor v bližini....in volumen 25l v rezervoarju ti mora zadostovati za mnogo preverjanj tlaka. Ni nujno, da imaš motor in garažo.., tudi taki smo Imam pa ročno pumpo za kolo in kvaliteten manometer (o ceni ne bi) in tako preverim, ozirom uredim tlak v gumah. Debata je nanesla zaradi razlik, ki jih imajo manometri na črpalkah. Mitaske bi dal, če bi imeli kaj pametnega (beri dimenzije) za moje mopede, do takrat pa bodo kar Conti, Pirelli in podobne. Jeseni bodo menda začeli testirati novo gumo za GS, mogoče takrat.. Popravljeno Junij 23, 2017. Popravil motolover Zivnorc 1
Zivnorc Objavljeno Junij 23, 2017 Opozori Objavljeno Junij 23, 2017 (popravljeno) Saj sem napisal, da ima garažo "verjetno" in "večina" Razlika med ročno/nožno tlačilko in kompresorjem je samo v vrsti pogona. Namen je isti, rezutlat enak. Popravljeno Junij 23, 2017. Popravil Zivnorc sesir in Quest 2
Zivnorc Objavljeno Junij 23, 2017 Opozori Objavljeno Junij 23, 2017 (popravljeno) ..še to: Verjetno že napisano v kaki temi, pa vendar, če se že gremo natančnost, na črpalko (verjetno) prideš že z ogreto gumo, zato tam (po občutku glede na temperaturo gume) napumpaš malo bolj, kot doma hladno gumo v hladni garaži. To "malo bolj" pomeni cca 0,2-0,3 bar več. Za na cesto je ta "občutek" več kot dovolj natančen. Glede natančnosti manometrov na črpalkah ne morem komentirati, ker nisem izvajal meritev. Popravljeno Junij 23, 2017. Popravil Zivnorc DAMI34 1
motolover Objavljeno Junij 23, 2017 Opozori Objavljeno Junij 23, 2017 26 minutes ago, Zivnorc said: Saj sem napisal, da ima garažo "verjetno" in "večina" Razlika med ročno/nožno tlačilko in kompresorjem je samo v vrsti pogona. Namen je isti, rezutlat enak. Videl, videl. Zivnorc 1
DAMI34 Objavljeno Junij 23, 2017 Opozori Objavljeno Junij 23, 2017 pred 27 minutami, Zivnorc pravi: ..še to: Verjetno že napisano v kaki temi, pa vendar, če se že gremo natančnost, na črpalko (verjetno) prideš že z ogreto gumo, zato tam (po občutku glede na temperaturo gume) napumpaš malo bolj, kot doma hladno gumo v hladni garaži. To "malo bolj" pomeni cca 0,2-0,3 bar več. Za na cesto je ta "občutek" več kot dovolj natančen. Glede natančnosti manometrov na črpalkah ne morem komentirati, ker nisem izvajal meritev. nooo jaaa za 15€ ročni merilec tlaka, dovoljeno odstopanje +-0,05 kaže popolnoma enako kot senzorji od mopeda in popolnoma enako kot dve črpalke v rangu 2km od moje bajte. Točnost zagotovljena. Sicer pa, jaz doma pogledam, če manjka 0,15 dodam na pumpi 0,15 to je to. Zivnorc 1
sesir Objavljeno Junij 23, 2017 Opozori Objavljeno Junij 23, 2017 pred 9 minutami, DAMI34 pravi: enako kot dve črpalke v rangu 2km od moje bajte. Dokler ga kdo ne vrže nazaj po tleh ko napumpa gume...
Rey Objavljeno Junij 23, 2017 Opozori Objavljeno Junij 23, 2017 (popravljeno) pred 47 minutami, sesir pravi: Dokler ga kdo ne vrže nazaj po tleh ko napumpa gume... Kje pa imajo še te analogne manometre na črpalkah? Tukaj na Obali kjer jaz tankam benz in pumpam gume so samo "digitalne" varjante kompresorjev. Popravljeno Junij 23, 2017. Popravil Rey KARMEN1 1
sesir Objavljeno Junij 23, 2017 Opozori Objavljeno Junij 23, 2017 pred 40 minutami, Rey pravi: Kje pa imajo še te analogne manometre na črpalkah? Tukaj na Obali kjer jaz tankam benz in pumpam gume so samo "digitalne" varjante kompresorjev. Tu okoli vsi petroli Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Junij 23, 2017 Opozori Objavljeno Junij 23, 2017 pred 1 uro, Rey pravi: Kje pa imajo še te analogne manometre na črpalkah? Tukaj na Obali kjer jaz tankam benz in pumpam gume so samo "digitalne" varjante kompresorjev. Celo v Lj jih je kar nekaj ,,,,,,
DAMI34 Objavljeno Junij 23, 2017 Opozori Objavljeno Junij 23, 2017 da, sam mene zanima a je kteri manometer posebej specializiran za pnevmatike MITAS???? Ker če ni, si vse manometre vtaknite v rit. (beri pliiis dovolj o manometrih) KARMEN1, maxxa, Quest in 1 other 1 3
Gušter Objavljeno Junij 23, 2017 Opozori Objavljeno Junij 23, 2017 pred 52 minutami, DAMI34 pravi: da, sam mene zanima a je kteri manometer posebej specializiran za pnevmatike MITAS???? Ker če ni, si vse manometre vtaknite v rit. (beri pliiis dovolj o manometrih) Se strinjam, dost o tlakih, sej ne vzmo motoGp... Nearrain 1
GizmoFighter Objavljeno Junij 24, 2017 Opozori Objavljeno Junij 24, 2017 Oj fantje, eno vprašanje na temo Mitas. Kolega Dr.Jakob me je prepričal, da če je za Damija in Sergeja dovolj dobro (seveda v pozitivnem smislu njunega stila vožnje), potem bo definitivno tudi zame. Menjal Bridgestonke, znucane, za Mitas SF+, naredil z njimi na vožnji nazaj 100km in zaenkrat filing ok, pač držijo :), limajo. Sicer moram preverit tlak, ker z prejšnjimi je motor bil kar mehkejši za furat, beri odpuščujoč pri neravninah, vozim Triumph Street Triple R...Se natlačijo z 2,5/2,9 ali uporabljate kakšne druge tlake, nižje? Pa še tole, kaj je zdaj to zaeno strašenje, da so za vožnjo čez zebre in ostale oznake na cestišču zelo spolzke, da je potrebno res pazit napram ostalim, govorim o suhem cestišču? Je res kaj na tem....Dami, Sergej, ostali? Pa lep dan in varno na cesti....
Kmet2 Objavljeno Junij 24, 2017 Opozori Objavljeno Junij 24, 2017 pred 3 minutami, GizmoFighter pravi: Oj fantje, eno vprašanje na temo Mitas. Kolega Dr.Jakob me je prepričal, da če je za Damija in Sergeja dovolj dobro (seveda v pozitivnem smislu njunega stila vožnje), potem bo definitivno tudi zame. Menjal Bridgestonke, znucane, za Mitas SF+, naredil z njimi na vožnji nazaj 100km in zaenkrat filing ok, pač držijo :), limajo. Sicer moram preverit tlak, ker z prejšnjimi je motor bil kar mehkejši za furat, beri odpuščujoč pri neravninah, vozim Triumph Street Triple R...Se natlačijo z 2,5/2,9 ali uporabljate kakšne druge tlake, nižje? Pa še tole, kaj je zdaj to zaeno strašenje, da so za vožnjo čez zebre in ostale oznake na cestišču zelo spolzke, da je potrebno res pazit napram ostalim, govorim o suhem cestišču? Je res kaj na tem....Dami, Sergej, ostali? Pa lep dan in varno na cesti.... Vsaka pnevmatika drsi na talnih označbah ,samo se nekatere bolj ali manj občutljive . Ne beri preveč foruma , oz vzami v račun mnenja tistih , ki jih poznaš , ker tu gor je zelo veliko internetnih majstrov , ki vse vejo in se udeležujejo vsaj 3x na leto raznih delavnic varne vožnje ,skrajni domet pa jim je Črni Kal ........ gretzky, Wakasaki, TakeALookAround in 3 others 3 1 2
GizmoFighter Objavljeno Junij 24, 2017 Opozori Objavljeno Junij 24, 2017 Se mi je zdelo, da bo temu tako...itak, da so vse bolj ali manj občutljive na označbah, pač saj veš, sto ljudi, sto čudi. Drgač pa se mi zdi, da dobiš veliko gume za zelo soliden denar. Kmet2 1
sesir Objavljeno Junij 24, 2017 Opozori Objavljeno Junij 24, 2017 Pravkar, GizmoFighter pravi: Se mi je zdelo, da bo temu tako...itak, da so vse bolj ali manj občutljive na označbah, pač saj veš, sto ljudi, sto čudi. Drgač pa se mi zdi, da dobiš veliko gume za zelo soliden denar. takšne oči sem imel ko sem se preko zalivk vozu z kawasaki zx12r in se zalivke niso čutile neki kot na ostalih mopedih!Zelo pozitivno!
TakeALookAround Objavljeno Junij 24, 2017 Opozori Objavljeno Junij 24, 2017 V glavi mors met, da zebra drsi, pol pa pac temu primerno cez letis Pa nima veze kero gumo mas. sesir 1
Snečer Objavljeno Junij 24, 2017 Opozori Objavljeno Junij 24, 2017 pred 4 urami, GizmoFighter pravi: Oj fantje, eno vprašanje na temo Mitas. Kolega Dr.Jakob me je prepričal, da če je za Damija in Sergeja dovolj dobro (seveda v pozitivnem smislu njunega stila vožnje), potem bo definitivno tudi zame. Menjal Bridgestonke, znucane, za Mitas SF+, naredil z njimi na vožnji nazaj 100km in zaenkrat filing ok, pač držijo :), limajo. Sicer moram preverit tlak, ker z prejšnjimi je motor bil kar mehkejši za furat, beri odpuščujoč pri neravninah, vozim Triumph Street Triple R...Se natlačijo z 2,5/2,9 ali uporabljate kakšne druge tlake, nižje? Pa še tole, kaj je zdaj to zaeno strašenje, da so za vožnjo čez zebre in ostale oznake na cestišču zelo spolzke, da je potrebno res pazit napram ostalim, govorim o suhem cestišču? Je res kaj na tem....Dami, Sergej, ostali? Pa lep dan in varno na cesti.... Poleti bolj na bitumen zalivke, ko so razgrete in "tekoče". Ker je zalivka čisto mehka, ko priletiš gor z gumo, se zalivka "premakne" in s tem tudi guma. Je ni gume, ki bi preprečila fizično "premikanje" zalivke gretzky, siks in igc1 2 1
Borutt Objavljeno Junij 24, 2017 Opozori Objavljeno Junij 24, 2017 pred 2 urami, Snecer pravi: Poleti bolj na bitumen zalivke, ko so razgrete in "tekoče". Ker je zalivka čisto mehka, ko priletiš gor z gumo, se zalivka "premakne" in s tem tudi guma. Je ni gume, ki bi preprečila fizično "premikanje" zalivke Ni res, Mitaska drsi . sesir in igc1 2
no_name Objavljeno Junij 25, 2017 Opozori Objavljeno Junij 25, 2017 pred 16 urami, Snecer pravi: Je ni gume, ki bi preprečila fizično "premikanje" zalivke doooooooo Zakaj se pa potem niso s časom "premaknile" izven cestišča, če jo vsako povoženje premakne? fazerčk, GoBobi in sesir 1 2
Snečer Objavljeno Junij 25, 2017 Opozori Objavljeno Junij 25, 2017 Še nisi videl, da jih na novo zalivajo? So pa tudi "gumijaste" in po povoženju skočijo nazaj, sicer pa ne povoziš cele, da bi jo spipal ven.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se